Zwanger willen worden; oudere partner met kinderen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 3 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Spannend hoor!! Is alles wel weer goed met je man, hij voelt zich wel goed? Helemaal toppiej dat je er helemaal voor gaat ik wens je het beste natuurlijk!
    Het begint behoorlijk lang te worden hier ja, ik begin me nu dan ook
    ''Langzaam" zorgen te maken,, Maargoed ik mag niet klagen er zijn meiden die doen er veel langer over!

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dat weet ik ook echt wel DikkeBuik.. maar toch, kan me voorstellen dat je je langzaam zorgen begint te maken. Hoop dat je snel een posi test in handen mag houden (voordat je je écht zorgen gaat maken..)
    Hier gaat het gelukkig wel weer goed met ML (op spierpijn en blauwe plekken na), deze ronde laten we voor wat het is.. en hopelijk is hij volgende ronde dusdanig opgeknapt dat het ook echt kan gaan beginnen.
    Er is tot heden niets gevonden met katheterisatie, dus nu wel even afwachten hoe het met de klachten gaat lopen, maar daar heeft hij zelf alle vertrouwen in (en ik dus ook!)
    xx

3. 1985

1985 Actief lid

29 mrt 2010
    274
    1
    0
    Hey dames,

Is alweer even geleden dat ik hier was.

@Patty van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje!

@ Iedereen heel veel succes met het zwanger worden.

Hier inmiddels ronde 10 ingegaan.

Zullen we even een NOD lijstje bijhouden? Zet jezelf er maar even bij...
    Zwart = verwachte NOD
    ROOD = helaas ongie...
    ROZE = zwanger!

NOD LIJSTJE:

24 juni - 1985

4. Kalfje

Kalfje Niet meer actief

Zwart = verwachte NOD
    ROOD = helaas ongie...
    ROZE = zwanger!

NOD LIJSTJE:

23 juni - Kalfje
    24 juni - 1985

Zo heb me er bij gezet want ik ben ongi geworden vorige week. Weet alleen nog niet of mijn cyclus al direct weer op 28 zit maar dat zien we dan wel. Hoe is het verder met iedereen?

5. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Ja dat klopt, het mag van mij nu ook wel een keer komen we zijn er helemaal klaar voor!,, Wat fijn dat ze niks gevonden hebben en julie er alle vertrouwen in hebben! ik hoop dat je snel zwanger bent!

Liefs

6. 1985

1985 Actief lid

29 mrt 2010
    274
    1
    0
    @kalfje, zou van je langste cyclus uitgaan.

7. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    NOD LIJSTJE:

23 juni - Kalfje
    24 juni - 1985

27 juni - Dina88

Ik zet me hiet ook bij ;)

@ Patty, nog gefeliciteerd met je dochter, geniet van elkaar

Iedereen veel succes en hopen op mooie positieve testen

8. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

NOD LIJSTJE:

06 juni - Mirtjuh
    23 juni - Kalfje
    24 juni - 1985

27 juni - Dina88

Ik zet me hier ook bij ;)

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Wacht even met mijn NOD invullen tot ik ongi ben.. deze cyclus geen kans op zwangerschap door alle ellende hier, dus wacht gewoon af wat tweede cyclus precies gaat worden..

10. Kalfje

Kalfje Niet meer actief

Goedemorgen!

1985, Dit is mijn eerste cyclus en voor beide zwangerschappen nooit boven de 28 uitgekomen. Ja na de zwangerschap van mn zoontje maar toen was ik met mn 1e cyclus al direct weer zwanger en dat uitte zich toen in iets minder lang zwanger dan ik dacht. Dus ik heb werkelijk geen idee wat het nou gaat doen. Het scheelt dat ik mn ei altijd heel goed voel en daar tel ik dan gewoon een dag of 14 bij op. Kom ik in elk geval een beetje in de richting toch?

11. 1985

1985 Actief lid

29 mrt 2010
    274
    1
    0
    Goedemorgen,

Ja klopt Kalfje, als je idd goed je eitje kunt voelen dan kun je er 14 dagen bij op tellen, dan komt het ongeveer wel uit. Spannend!

Wow Mirtjuh, dat schiet al op! Hoe voel je je?

Dolfijn1982, wat vervelend, ik heb je verhaal wel een beetje gelezen, was je man gekatheteriseerd? Hartklachten?
    Hoe gaat het nu met hem/ jullie?

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hey 1985!
    Inderdaad begint het toch wel een heeel vervelend verhaal te worden.. Manlief heeft nog last van een grote bloeduitstorting, die gelukkig nu wel minder wordt, maar vanmorgen naar de HA geweest omdat de pijn ondragelijk lijkt te worden..
    Nu blijkt dat dit zenuwpijn is, en dat dat minimaal 6wk gaat duren en bij pech niet meer weggaat :( Ben er echt helemaal klaar mee :(
    Verder valt het mee met de klachten momenteel.. maar de pijn haalt alle energie weg, wat we allebei erg merken..
    Hij gaat bezig met fysio en andere pijnmedicatie (maar let op: bijwerking pijnmedicatie; verminderd libido en erectie problemen.. hadden we gelukkig nog niet genoeg last van!!!!)
    ahhhhhhhh.. (sorry, moet het even kwijt!)
    We wachten weer af.......

13. 1985

1985 Actief lid

29 mrt 2010
    274
    1
    0
    @ dolfijn ik stuur je even een PB tje...

14. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Aww wat vervelend is dit weer!:( Ik hoop dat julie er snel weer boven op komen:(

Dikke knuf!

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dank je voor je PB 1985! jij ook veel succes!
    En een dikke knuffel terug DikkeBuik..
    Ben blij met jullie! xx

ps. nog geen ongi hier.. dus ben benieuwd hoelang deze cyclus gaat worden.. vorige keer ook pas in de avond, dus we wachten nog even af..

16. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Ja dolfijn, het schiet inderdaad al op hier ...
    Onverwachts me ei deze maand gehad, heb hem echt niet aan zien komen, wel heerlijk vroeg daar ben ik wel blij mee. Ik voel eigenlijk helemaal niks, wel zere (.)(.) maar dat heb ik ook vaak als ik ongi moet worden. Ik heb zelfs nog geen testdrang, maar dat heeft toch wel met de teleurstelling van vorige maand te maken denk ik. Kan eigenlijk vanaf 4 juni al testen, dan is het 14 dagen na mijn ei.

Balen zeg dat het nog steeds niet lekker gaat met je mannetje ... Uit de katheterisatie is niks uitgekomen heb ik begrepen? Ik weet dat dit slopend kan zijn, hopelijk gaat het snel weer beter met jullie.

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    En hoe is het nu Mirtjuh? Hoop dat je al duidelijkheid hebt (je banner is begonnen met nieuwe cyclus.. ) en niet heel lang in onzekerheid hoeft te zitten.. Duim voor je meissie!

Hier ongi geworden :D haha deze keer nog wel blij daar we toch geen gebruik hadden kunnen maken van ei.. en weer een hele nette cyclus 25 dagen.
    Dus nu maar aan de slag.. manlief lijkt langzaam wat beter te gaan en hij wil er zowiezo voor gaan deze ronde (dan maar even pijn.. ) Dus we gaan zien wat het gaat worden.. hoop in elk geval op meer spanning rondom NOD want dit was wel erg leeg..

KNUF voor allemaal! xx

18. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

#98 mirtjuh, 6 jun 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jun 2010
    Ik zie mijn banner gewoon op 2 weken + 2 dagen na de ovulatie staan en dat klopt hoor.
    Ik heb vrijdag getest, helaas negatief. Gisteren heb ik iets wat rose bloedverlies gehad, misschien een begin van de menstruatie? Het is verder nog niet doorgezet. Meestal word ik in 1 klap goed ongi, dus ik weet het eigenlijk niet. Ook is mijn temp niet helemaal betrouwbaar, het kan dus zijn dat mijn ei een paar dagen later is geweest. Het blijft dus nog even spannend. Al verwacht ik er niet heel veel van, want we hebben na dag 15 niet echt goed geklust deze maand.

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    NOD LIJSTJE:

06 juni - Mirtjuh
    23 juni - Kalfje
    24 juni - 1985
    27 juni - Dina88

29 juni - Dolfijn1982

Mirtjuh; gewoon ongi geworden begrijp ik uit je banner?? Balen zeg! Heel veel geluk in de volgende ronde.. KNUF!

@Hier; uitslag cardioloog gehad.. niets verontrustends gevonden, manlief heeft aanleg voor hartproblemen en stress is blijft daarin een risicofactor.. Dus voor nu moeten we het er mee doen.. Medicatie is veranderd omdat zijn goed cholestrol te laag bleek te zijn (wist niet dat het kon) en daar voor medicijnen gehad.. maar gelukkig mag hij de metraprolol laten liggen dus hopelijk nemen de vervelende bijwerkingen wat af..
    Nu nog hopen dat pijn in been weer afneemt.. en hopelijk kunnen ook wij er dan weer voor gaan!

Hoe staat het met de rest allemaal?? xx

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Deze staat nog wel bij zwanger worden.. zal straks ook wel verplaatst worden naar clubs :p hoop dat iedereen het nog kan vinden..
    Het is hier erg rustig, hoop dat alles goed is met iedereen!

Hier hebben we geloof ik wel goed geklust en deze ronde eindelijk weer gebruikt.. dus nu op de wachtbank (ei was 2 dgn eerder).. dus we gaan afwachten! xx

Deel Deze Pagina