Zwanger willen worden; oudere partner met kinderen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 3 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kalfje

Kalfje Niet meer actief

He dolfijn...knuffel

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hoe is het met alle zwangere dames? Gaat het nog een beetje met de kwaaltjes? Hoop dat jullie je beetje ok voelen en dat alles voorspoedig loopt.. Heel veel succes met de komende warme dagen; zorg goed voor jezelf!

Hier goed bezig met actieve ronde dus we gaan het merken..

KNUF voor allemaal! xx

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Alle zwangere dames vertrokken? :( Dan blijf ik alleen over..
    Of zijn er nog meer dames met oudere partner en kinderen uit andere relatie??? Allemaal welkom om juist over deze dingen te kletsen..

4. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

NOD LIJSTJE:

29 juni - Dolfijn1982
    08 juli - Mirtjuh

Zwanger:

Kalfje
    1985
    Tara26
    Diana88

Nee hoor dolfijn, je bent niet alleen hoor, ik ben er nog.
    Ik heb heel even afstand van alles genomen, ik had het even moeten melden, sorry. Ik was er te veel mee bezig, maar ik ga nu weer de draad oppakken en gewoon weer meeschrijven hoor.

Ik zie dat er allemaal zwangere hier zijn, van harte gefeliciteerd!
    Wat er niet allemaal kan gebeuren in een maand.

Zelf had ik volgens FF gisteren mijn nod. Helaas negatief getest, dus ben bang dat het deze ronde niet raak gaat zijn. We wachten nog even rustig af.

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ha die Mirtjuh,
    Fijn dat je me nog even komt vergezellen in de weg naar zwanger worden..
    Geeft niets hoor dat je even afstand had genomen.. maar hoorde niets meer dus heb je gewoon op je oude NOD laten staan..
    Balen dat je nega hebt getest, maar zolang ongi er niet is.. is er nog hoop voor je! Ik duim in elk geval :) Gun je een plekje in het roze lijstje... al blijf ik dan alleen over ;)

Hoop dat verder alles goed is met je en heel veel succes! xx

6. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Door het afstand nemen hebben we ook niet echt goed geklust, dus ik maak weinig kans hoor, nu heb ik echt wel spijt! Mijn volgende ei zou dan in Spanje komen, op de camping. Ook weinig kans dus met de kleine in de caravan. Ik denk dus niet dat je alleen over blijft hoor. Ik hoop dat je deze maand meer geluk hebt.

7. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

NOD LIJSTJE:

29 juni - Dolfijn1982
    08 juli - Mirtjuh

Zwanger:

Kalfje
    1985
    Tara26
    Diana88

Nou ik sta op rood, ben gisterenmiddag ongi geworden, op naar ronde 6.

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Jammer meissie! Heel veel succes in de volgende ronde!
    en geef je ei niet nu al op.. één momentje kan genoeg zijn..
    Fijne vakantie alvast! xx

9. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Ik zie aan je banner dat je in je vruchtbare periode zit ...
    Spannend! Hoe is het eigenlijk met je man?

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Het gaat gelukkig goed met manlief :D Dus we hebben deze ronde goed mogen gebruiken.. Nu alleen maar duimen en hopen dat het genoeg is geweest en dan ook echt raak! Zou het zo fijn vinden :) maar ja, dat geldt voor ons allebei denk ik..
    Net twee dagen weggeweest (bij me mams) dus nu weer even thuis opstarten.. en vandaag weer aan de poets :( hoort er allemaal bij hé?!
    Heel veel succes in deze nieuwe ronde en ik hoop dat deze ronde een mooie posi test brengt voor ons allebei!
    KNUF xx

11. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Oh meid wat fijn voor je dat het nu goed. Ik ga voor duimen hoor!
    Zou wel leuk samen als we in de zelfde maand zwanger mogen raken. Dus, ja, we willen allebei een knaltest eind van de maand! :p
    Wanneer is nu je nod?

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Rond 25 juli is mijn NOD, maar uitvoorzorg tel ik er vast een dagje bij op omdat mijn cyclus elke mnd een dagje langer is gebleken.. hahah om teleurstelling te voorkomen ;)
    Dus ik wacht geduldig af ;) ook geen testen in huis dus dat maakt het wel wat gemakkelijker :p
    Maar we gaan gewoon samen voor die knaltest aan het einde van deze ronde! xx

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    NOD LIJSTJE:

08 juli - Mirtjuh
    25 juli - Dolfijn1982

Zwanger:

Kalfje
    1985
    Tara26
    Diana88

14. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

NOD LIJSTJE:

25 juli - Dolfijn1982
    10 augustus - Mirtjuh

Zwanger:

Kalfje
    1985
    Tara26
    Diana88

15. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Ik heb me nod even op 10 augustus gezet, uitgaande van een cyclus van 33 dagen. Helaas kan ik daar niet vanuit gaan, dus het kan na mijn eisprong nog veranderen.

Zijn hier niet meer meiden meer die bezig zijn met zwanger worden ?

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahah dames genoeg denk ik zo :p
    maar juist in de categorie oudere partner met kinderen.. hmm.. zou wel gezellig zijn hé?! daarom moeten wij gewoon maar lekker door kletsen dan komt ie elke keer weer omhoog en hopelijk melden zich vanzelf wat dames aan :D

17. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Volgens mij zijn er toch wel wat meiden met een oudere partner hier op ZP ... We kletsen idd gewoon verder hier, alleen vanaf volgende week ben ik met vakantie, ik wist niet of ik dat hier al gemeld had?

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahah neej hier nog niet gemeld.. dus dan hou ik deze alleen wel up :) Komt goed meis, geniet van je vakantie alvast! en we treffen elkaar hier weer.. :D Hoelang ben je op vakantie? terug voor mijn NOD??:p hahah ik hoop dat we deze ronde allebei op roze mogen.. xx

19. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Nee , chips, met je nog nod dan ben ik nog weg. We vertrekken 6 augustus weer naar nederland, dus dan ben ik ongeveer 8 augustus weer terug.

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hmm.. dat is balen.. haha maar ik zal het hier wel laten weten.. dan ben je toch meteen op de hoogte als je terug bent..
    Ik ben benieuwd deze ronde (erg actief geweest in verhouding tot de vorige rondes) :D
    en als je terug komt zit je ook meteen op je NOD.. Dus ik duim voor je!

Deel Deze Pagina