Dank je voor je lieve reactie 1985!! Heb echt even staan shaken idd wat een gaaf gevoel geeft dat zeg! Heb in totaal 3 testen gedaan, en tot vanmorgen de CB digi kon ik het eigenlijk niet geloven.. al voelde ik wel van alles wat ik niet kende.. Voel me best beroerd bij tijden.. maar ach, het is voor het goede doel Alleen door korte cyclus weet ik (in verhouding met de meesten) vroeg dat ik zwanger ben.. vandaag 3wk en 4dgn.. en dan is alles nog wel heel erg pril.. dus ben nog best angstig.. Al probeer ik natuurlijk ook te genieten! Nu Mirtjuh nog: dan hele lijstje ROZE!! hahah Duim voor je meis! Hopelijk heb je een goede, gezegende vakantie NOD LIJSTJE: 10 augustus - Mirtjuh Zwanger: Kalfje 1985 Tara26 Diana88 Dolfijn1982
Even weer up! Anders kan Mirtjuh ons straks niet meer vinden.. Ik hoop dat je een goeie vakantie hebt meis! Hoe gaat het met alle andere zwangere dames?? Hopelijk verlopen de zwangerschappen goed en kan iedereen genieten! xx
Hoe is het met je Mirtjuh? Hoop dat alles goed gaat.. en natuurlijk nog meer dat je positief nieuws hebt hahaha ben nieuwschierig!!
Beetje misselijk bij tijden, zere (*)(*), en krampjes in mijn buik.. maar voelt allemaal op zich wel goed Weet dat het bezig is te groeien dus dat wil ik best beetje voelen.. hhaha En hoe voel jij je meis?? xx
hey dit topic is er ook nog! En dolfijn is zwanger!!! Gefeliciteerd! Ik inmiddels 14 weken en 2 goede echo's achter de rug , de laatste 3 dagen geleden, en we zagen de baby al flink bewegen! lekker aan het dobberen en een armpje dat omhoog kwam etc. supermooi!
Leuk wat van je te lezen Maryam Fijn dat je zwangerschap zo voorspoedig mag verlopen.. Geniet nog lekker van de tijd die gaat komen! En dank je wel; Vermaak me heerlijk met wat kwaaltjes.. en ben heel benieuwd naar eerste echo op 30 aug
Hi meiden ik ben weer terug van weggeweest .... Dolfijn is zwanger .... yeahhhh .... GEFELICITEERD!!! met je zwangerschap meid, ik ben superblij voor je, geniet ervan We hebben een heerlijke vakantie, veel zon, veel geluierd en veel gegeten. Ook me eitje gehad op 31 juli, ruim een week later dan ik had gedacht, nu maar duimen NOD LIJSTJE: 17 augustus - Mirtjuh Zwanger: Kalfje 1985 Tara26 Diana88 Dolfijn1982
Dank je!! hahha blij dat je terug bent meis!! Heb je het lekker gehad?? En fijn dat je je ei zo duidelijk hebt gevoeld.. dan gaan we nu met z'n allen heel hard voor jou duimen!! Succes met afwachten meis! en fijn dat je er weer bent! xxKNUFxx
Ja, ik heb het heerlijk gehad, jammer dat het zo snel voorbij is ... Het weer was goed ongeveer 35 a 38 graden, maar veel wind. Ik heb me ei niet echt gevoeld hoor, ik had ovutestjes mee op de vakantie en aan de hand van mijn temp kan ik dan achteraf zien wanneer mijn ei is geweest. Hoe voel jij je verder? Ik las dat je nogal wat kwaaltjes had in de mail? Vertel ...
Alles ok, heb 28 juli 1e echo gehad, hartje zien kloppen, zo appart. Kan me nu nog niet voorstellen dat ik zwanger ben. Heb eigenlijk nergens last van. Ja ben erg snel 'vol' tijdens het eten. Verder helemaal niets.
Dan wel goed dat je ovu testjes mee had, en idd met tempen schijn je ook echt wel meer duidelijkheid in je cyclus te krijgen.. Duim met de anderen mee dat je pendel augustus uit mag komen! Verder vallen de kwaaltjes momenteel mee; afgelopen dagen wat meer beroerd, maar het is te doen.. Baarmoeder is af en toe echt flink aan het krampen (groeien) maar daar kan ik eigenlijk alleen maar van genieten.. hahah kleintje dat meer ruimte nodig heeft Is alleen maar goed teken.. Eerste positiebroek al gekocht want kreeg mijn eigen echt niet meer dicht.. En zit dan wel een stuk prettiger..
Kan me goed voorstellen dat dat heel mooi was om te zien.. Ik moet nog 3wk geduld hebben voordat we ons wondertje hopelijk mogen bekijken. Heb nu ook vaak moeite met het geloven dat ik zwanger ben Dus herken dat wel ja.. Fijn om te lezen dat je eigenlijk nergens last van hebt.. Heerlijk toch?! Ik kan je dat misselijk zijn niet aanraden hoor.. Had het graag over geslagen
Hier vanochtend getest, maar helaas negatief, ik had eigenlijk wel goede hoop voor deze maand, maar waarschijnlijk dus door naar de volgende ronde :x
Balen Mirtjuh.. ik was echt flink aan het duimen voor je Hoop dat je misschien nog te vroeg hebt getest, en anders dat je ongi snel komt zodat je door mag naar de volgende ronde.. KNUFFEL meis! xx
Dank je ... ik heb de hoop al een beetje laten hoor voor deze maand, ik zit nu 12 dagen na mijn eisprong, dus een posi test had mogelijk kunnen zijn, toch? Even nog een vraagje aan jou Dolf? Slik jouw partner nog steeds medecijnen voor zijn hart? Ik maak me er eigenlijk een beetje zorgen om, ml slikt namelijk 6 verschillende soorten medicijnen per dag en dat sinds 2006, zou dat effect kunnen hebben op zijn zaadjes? Of zie ik nou spoken? Ik heb heb al geprobeerd via google te zoeken, maar kan er niks over vinden helaas.
Ja, mijn manlief gebruikt nogsteeds medicatie voor zijn hart.. 9 stuks momenteel.. en ja, het kan invloed hebben op zaadjes, maar des te vaker op potentie en libido.. Mocht je echt twijfelen en er meer over willen weten (verschilt natuurlijk per medicijn) is het misschien goed om de HA eens te contacten om dit voor te leggen.. Gewoon voor je eigen zekerheid.. En 12 dagen na eisprong zou je een positieve test kunnen hebben, maar als je ei pas na 10 dagen innesteld wordt er vanaf dan pas HCG aangemaakt, en dan zou het toch nog te vroeg kunnen zijn geweest.. Succes meissie en ik hoop dat je ons snel mag volgen.. KNUF