Hallo allemaal. Ik heb zelf op 17 juni te horen gekregen, tijdens de echo dat het hartje niet klopte... Heb begrepen dat 50% van de vrouwen binnen 4 maanden na een miskraam weer zwanger is, maar helaas geldt dit dus niet voor mij! Heb wel iedere maand allerlei symptomen, maar helaas... Ben net gister weer ongesteld geworden en had nog wel zo'n hoop op mooi nieuws zo met de kerst voor de deur Ik weet wel dat je geluk moet hebben om weer zwanger te worden, maar zou toch graag willen weten hoe lang het bij jullie duurde voor jullie weer zwanger waren. Was de vorige keer binnen 4 maanden zwanger en hoopte daar nu weer op. Succes allemaal met zwanger worden iig! Groetjes van Pasjuh.
hoi meis ik werd ik april zwanger en kreeg een miskraam met 5 weken en nu ben ik in oktober weer zwanger geraakt dus 6 maanden dus 2 keer in 1 jaar zwanger vind ik heel netjes wil je veel sterkte wensen en hoopdat je snel zwanger bent
Ik zou zelf nooit uitgaan van onderzoeken want meestal valt dat echt tegen... Wij hebben 15 juli dit jaar een miskraam gehad met 9 weken (kindje was ook de grote van 9 weken) Heeft 2 jaar en 2 maanden geduurd voordat we eindelijk zwanger waren. En wonder boven wonder was ik in september weer zwanger (1 cyclus na de miskraam) Ik geloofde het eerst echt niet had echt verwacht dat het weer heel lang zou duren. Probeer de moed niet op te geven hoe moeilijk het ook is want je wilt iets graag en dan is elke maand te lang. Heel veel sterkte en hopelijk ben je snel weer zwanger.
Gefeliciteerd allebei! En ook zo snel weer zwanger dus, fijn hoor! Ik geef de moed ook niet op hoor en het is ook niet zozeer dat ik voor mijn gevoel weer a la minute zwanger moet worden, maar het is meer dat mijn leeftijd op begint te schieten... Ik ben al 33!!! En ik zie mezelf toch echt met meer dan 1 kind (als ik dat geluk mag hebben natuurlijk) en wil dat niet meer na mn 36ste. Ik weet dat ik niets te klagen heb hoor, ken de verhalen ook van mensen die al 2 jaar bezig zijn en nog niet zwanger zijn... Bedankt iig en geniet er met volle teugen van! Ga ik ook weer doen als het zover is!
Soms hoor je weleens dat je meer vruchtbaar bent vlak na een miskraam... ik hoop er ook op maar mn cyclus heeft wel onwijs lang geduurd na mn miskraam eind oktober ( zie banner). Ik heb ook de pech van lange cyclussen. Deze cyclus komt ook weer boven de 60 dagen uit. We hebben wel goed rondom de eisprong geklust en nu is het afwachten of het gelukt is.... werk je al met ovulatietesten? Heb je regelmatige cyclussen? temperatuur je ook? Allemaal dingetjes die je kansen wel vergroten... Succes!
Hoi! Ik heb zelf op 1 oktober tijdens een termijn echo (10 wkn+ 2) te horen gekregen dat de baby was overleden. Ben hiervoor op 7 oktober gecurreteerd. Heb een paar dagen licht bloed verloren en aanvolgend mijn menstuatie gehad. Vervolgens weer een eisprond en een normale menstruatie. In deze maand ben ik weer zwanger geworden, dus binnen 2 maanden na mijn curretage. Misschien dat het allemaal toch te snel is gegaan want maak me wel erg veel zorgen of het nu niet nogmaals misgaat, heb een gezonde zoon van bijna 2 dus probeer me eraan te herinneren dat het allemaal wel kan. Direct weer zwanger zijn heeft dus ook zijn nadelen, ben nu niet echt aan het genieten
Hallo! @Druif: spannend hoor en wel lastig met van die lange cyclussen... Dan duurt wachten helemaaaal lang! Vind het nu al lang duren iedere maand en ik heb een cyclus van 32 dagen tegenwoordig. Voor mn curettage was het gewoon 28 dagen! Ik ben niet aan het temperaturen of wat dan ook hoor! Ben de eerste keer ook binnen 4 maand zwanger geworden, dus laat dat voorlopig nog even achterwege. Succes nog de komende 8 dagen met wachten! @vrouwtje 80: gefeliciteerd met je zwangerschap! En wat je zegt klopt ook wel hoor, dat snel zwanger worden ook niet alle zorg wegneemt. In het begin kon het mij niet snel genoeg gaan, liever gister nog dan vandaag. Maar ik heb pas na een paar maanden echt verdriet gehad en nu nog af en toe. Wat heeft die miskraam erin gehakt zeg, dat had ik nooit gedacht! Maar hopelijk kun je er ook wel flink van genieten en ik wens je veel plezier met je echo!
wij hebben een miskraam gekregen in juli met 9w6 dagen en maand later weer zwanger..sta er nog raar van te kijken! hoop dat je snel zwanger bent liefs
Ik heb op 13 aug een miskraam gehad met 9 weken en ben tot nu toe ook nog niet weer zwanger geweest. Hopelijk heb ik dinsdag een positest in mijn handen want heb eindelijk weer de symptomen die ik vorige maanden niet had
Ik heb in september een miskraam gehad (was 1e ronde zwanger), maar helaas tot nu toe nog niet gelukt na de miskraam...
Hallo! Zit ook in het zelfde schuitje! In juni ´ontdenkt´ dat ik zwanger was! en met 7 weken een miskraam.. Nu 6 a 7 maanden verder en nog niks.. Zijn vanaf begin maart bezig! Dus het is maar afwachten en geduld hebben! Ik dacht ook dat je weer snel zwanger zou worden na een miskraam maar niet...
Ook ik zit met dezelfde vraag Ik op 6/12 kwam de gyn erachter dat mijn kindje overleden was ( 16 wk zwanger) en op 7/12 ben ik bevallen ..... een paar uurtjes later een curretage 17/12 + 18/12 heb ik alweer een pos ovu test gehad Dus het is weer een korte cyclus zoals ik gewend was Laten we hopen dat we snel goed nieuws krijgen !!!
4x 3 maanden en 1x 9 maanden en nu voor een 2de gelijk zwanger na de pilstop dus allemaal heel spannend nog aangezien ik 4 miskramen heb gehad
september 2008 miskraam --- zwanger in januari 2009 juni 2010 miskraam - zwanger in oktober - november miskraam - december zwanger .. nu afwachten
Hey Er blijven in geloven!!! Vorig jaar september was ik na tien maanden proberen zwanger van ons eerste kindje. Dit werd een vroegtijdige miskraam met curettage. Daarna moest ik 1 ronde overslaan, de eerstvolgende ronde waarop we mochten proberen was ik terug zwanger en nu geniet ik van ons meisje die bijna 4 maand is! Niet opgeven,je lichaam heeft bewezen dat het kan! De natuur heeft beslist het vruchtje af te stoten omdat er iets mee was. Xx
ik ken het verhaal wel een beetje. Ik ben in mei 2009 gestopt met de pil. Juli 2010 was ik zwanger na bijna 8 weken een miskraam en helaas tot op dit moment niet zwanger. Probeer hoop te houden en te geloven in de mogelijkheden. Lukt mij helaas ook niet altijd
Hallo. Wat hebben toch een hoop vrouwen (en de mannen ook!) al een miskraam moeten doorstaan he, als je deze site zo bekijkt... In het begin leek het me niets om op zo'n forum te kijken, maar een moeder van mn werk raadde het me aan (ik werk op een KDV) en ik moet zeggen dat het me best helpt hoor. Ik kan aan een heleboel mensen mn verhaal kwijt, maar das toch anders, als je het niet hebt meegemaakt. Het is gewoon een gevoel, zo heftig en ik heb het zelf ook meeeega onderschat hoor bij anderen! Maar goed, uiteraard hopen we weer op betere tijden en ik heb ook absoluut de hoop dat het weer gaat gebeuren. Ben niet al moedeloos aant worden ofzo hoor! Maar natuurlijk hoop je dan dat het net zo snel of het liefst nog sneller gebeurd als de vorige keer! En wat ik al eerder schreef, mn leeftijd begint een beetje mee te tellen... Is dit herkenbaar voor sommige van jullie? En JOY laat je even weten of je zwanger bent? Succes morgen, hopelijk krijg je mooi nieuws! Groetjes en bedankt allemaal.