Voorzichtig blij zijn of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Darliiing7, 13 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darliiing7

27 aug 2021
    68
    81
    18
    Vrouw
    Hallo,
    Vorige week woensdag (vandaag dus exact 1 week geleden) hebben we een icsi terugplaatsing gehad van een blasto van 5 dagen.

Vorige maandag deed ik al een test om te kijken of de ovitrelle al uit mijn lichaam was, deze was negatief. Nu moet ik normaal vrijdag voor een bloedname gaan, maar ik werd wat ongeduldig. Dus vanmorgen besloot ik opnieuw te testen. Heb er meteen 2 verschillende gebruikt (niet zo slim?). De clearblue Ultravroeg en de early test van de kruidvat.

Nu geeft de clearblue duidelijk (en al vrij snel) positief aan, maar op die van de kruidvat zie ik dus echt geen lijntje.
    Zou het toch kunnen zijn dat de clearblue juist is? Deze test namelijk 6 dagen vroeger, en die van kruidvat mar 3 dagen vroeger

Dus, mag ik voorzichtig blij zijn? Of toch nog eens opnieuw testen? En met welke test dan best?

Hieronder foto´s van beide testen

20220413_055438.jpg 20220413_060313.jpg

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.919
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Eergisteren testte je negatief op ovitrelle.
    Met welke test heb je toen getest en met welke urine vd dag?

Je zit nu dus op 12 dpo, dan vind ik het wel gek dat de kv niks laat zien.
    En twijfel ik of het toch niet nog wat laatste beetje ovitrelle is waar de cb op reageert. Juist omdat die zo gevoelig is.

Ik zou overmorgen weer een kv test doen.
    Als er nu echt eigen hcg zit, zal de kv test dat overmorgen ook zeker moeten aangeven.

3. Darliiing7

27 aug 2021
    68
    81
    18
    Vrouw
    Zie net dat ik maandag heb geschreven, maar bedoelde zaterdag... en dat was met een kv test met ochtendurine en die was duidelijk gewoon echt helemaal wit...

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.919
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Okay... zaterdag dus.
    wel wat verwarrend want in je andere topic zeg je weer vrijdag getest.
    Maar voor 12 dpo had ik nu wel een streep verwacht op de kv.

Ik zou over2 dagen nogmaals testen met de kv.

5. Darliiing7

27 aug 2021
    68
    81
    18
    Vrouw
    Ja sorry, ik ben even heeeelemaal de kluts kwijt met de dagen... (heel drukke week gehad en niet opgeschreven wanneer ik welke test deed en waarom) maar gelukkig heeft mijn partner het wel opgeschreven
    Ik testte dus effectief vorige vrijdag om te kijken of ik nog ovitrelle in me had en die test was volledig wit. Geen tuurlijntje, helemaal niets...

Nu heb ik, omdat ik zo enorm twijfelde, vanmiddag even opnieuw getest (janik weet, beter wachten en met ochtendurine, maar ik ben nu zoooo hard aan het twijfelen geslagen)

Deze foto is gemaakt na ongeveer 2 minuten. Ligt het aan mij of zie ik toch echt een heel licht tuurlijntje?

Vorige keer was ik ook zwanger, maar had ik wel een hele lage HCG in het begin. Toen waren alle testen die ik voor de bloedname had gedaan gewoon echt duidelijk negatief. Daarom dat ik nu best wel twijfel...
    20220413_122411.jpg

6. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

21 jul 2018
    2.012
    1.557
    113
    Vrouw
    Waarom twee topics over exact hetzelfde?

zou de bloedtest vrijdag even afwachten. Zie op je laatste foto wel een licht streepje.

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.919
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    deze test is positief, maar nog erg vroeg.
    Ik zou bij deze test denken aan zo'n 9 dpo.

8. Darliiing7

27 aug 2021
    68
    81
    18
    Vrouw
    Ik weet niet hoe ik juist moet rekenen vanaf welke dag het dpo is... de eicel pick-up was vrijdag 1 april en de icsi bevruchting vond dus ook diezelfde dag plaats. Als ik het juist heb ben ik dan nu dus 12 dpo?
    De terugplaatsing van de blasto was op woensdag 6 april... ik ben dus ook voorzichtig positief, want er kan nog vanalles veranderen natuurlijk ;)

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.919
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Dan ben je idd 12 dpo.

Hopelijk had je een wat latere innesteling en gaan ze nu mooi oplopen!
    Ik zal duimen.

10. Darliiing7

27 aug 2021
    68
    81
    18
    Vrouw
    Zou perfect kunnen dat het een latere innesteling is, had ik vorig keer namelijk ook al... vrijdag heb ik sowieso bloedname, dan hebben we ook alweer wat meer zekerheid natuurlijk ;)

Deel Deze Pagina