nod lijst: ukkie2009 08 november wendyw80 10 november mama van Jill 15 november pamsie 26 november Lindangel 27 november
nod lijst: ukkie2009 08 november wendyw80 10 november mama van Jill 15 november Iris2009 15 november pamsie 26 november Lindangel 27 november Leuk zo'n lijstje!
nod lijst: ukkie2009 08 november wendyw80 10 november mama van Jill 15 november tess2010 15 november Iris2009 15 november pamsie 26 november Lindangel 27 november Hier zit het klussen er ook weer op... Ben benieuwd!!
nod lijst: bientje 08 november ukkie2009 08 november wendyw80 10 november mama van Jill 15 november tess2010 15 november Iris2009 15 november pamsie 26 november Lindangel 27 november
bientje 08 november ukkie2009 08 november wendyw80 10 november mama van Jill 15 november tess2010 15 november Iris2009 15 november Jannanas 17 november pamsie 26 november Lindangel 27 november Ik heb me er ook tussen gezet. Bizar hoe je op je lichaam gaat letten! Gisteren kramperig gevoel in mijn buik, ongesteldheidsgevoel, en sinds vandaag flink misselijk, het gevoel dat het eten bovenin mijn keel zit. Het lijkt me alleen nog wel erg vroeg voor innesteling en klachten, dus afwachten maar.
pfff vage arts, begon ineens te zeuren over mijn gewicht omdat me bmi iets te hoog was. Zeiden ze 3 jaar geleden helemaal niks over. en ze begonnen zelf over mijn man zijn gewicht. terwijl hij super zaad heeft, wat een eikel zeg. beetje vrouwonvriendelijk von ik hem, ook al val ik af daarmee gaat mijn te hoog mannelijk hormoon niet weg. pfff in iedere geval moet bloed laten prikken, en me man moet zijn kikkervisjes inleveren en over 4 weken weer terug.
Hoi meiden, Hier ook weer in de klustijd. Vandaag mijn ei denk ik. Of misschien morgen. @Tanya: Ik ben bijna 36. Wel spannend hoor. Heel veel succes! En welkom hier. @Lindangel: Balen meis. Op naar de volgende ronde. Het is inderdaad wel zo dat drang grote wordt als je om je heen veel zwangeren hebt. Succes! @Fleur: Wat een nare arts. Heb je volgende keer weer dezelfde? @kleinwijffie: Balen meis. @Luna1: Veel succes! Wij zijn ook wel even bezig geweest ons eerste kindje. We hebben wel weer voor de ovutesten gekozen, maar moet bekennen dat ik mijn ei sinds ik ben gestopt met de pil aardig voel aankomen. Succes alle wachtbankertjes! Ik kom straks gezellig bij jullie zitten. Zo, nu lekker tv kijken. Fijn weekend allemaal! Liefs, S.
NOD Lijst: Secondlife 19 november bientje 08 november ukkie2009 08 november wendyw80 10 november mama van Jill 15 november tess2010 15 november Iris2009 15 november Jannanas 17 november pamsie 26 november Lindangel 27 november @MamavanJill: Wat super dat je nu pillenvrij bent! Geniet ervan! x
@fleur: vervelend dat je zo'n nare arts had. maar op de vraag of je nog pcos heb of niet. kan ik je wel antwoordt geven. als je pcos heb gaat het namelijk nooit meer over. je zult dit altijd hebben. alleen is het zo dat het actief kan zijn of in een soort van slaapstand zeg maar waardoor je er geen last van hoeft te hebben. ik klets ook mee met een pcos topic. missn is dat ook iets voor jou?? kijk maar bij mijn berichten kan je dat topic wel vinden. @jannanas: ja je lichaam kan je aardig voor de gek houden he!! nog ff afwachten dus.
@lindangel: balen dat je deze ronde niet zwanger bent. @klein wijfie: balen van je ongi, op naar de volgende ronde @luna1: welkom, gezellig dat je mee komt kletsen.
ik voel ook vandaag van alles in mijn onderbuik. net of ik ongesteld moet werden, beetje krampachtig gevoel zeg maar.... zal wel tussen de oren zitten Fleur balen van je arts zeg! de 15e november wordt het wel een drukke NOD dag zeg haha spannend!
hoi, nu ik weer in het ziekenhuis onder behandeling ben voelt het weer zo raar, al die onderzoeken en toestanden waarom kan ik niet gewoon normaal zwanger worden zonder al die poespas. Voel me er verdrietug om dat het niet op normale manier kan, ik mankeer toch wat, zonder hulp kan ik geen kinderen krijgen en dat doet toch pijn, al valt dit natuurlijk wel mee vergelijken met andere dames. @secondlife, ja volgens mij heb ik de arts volgende keer weer. ik bel van te voren nog wel een keer om te vragen. @pamsie, dat dacht ik al dat pco niet zomaar verdwijnt. Mijn pco heeft voornamelijk te maken met teveel mannelijk hormoon en niet dat ik te dik ben. Ach ik ben misschien 5 kilo te zwaar, maar wie is dat niet. Hij begon ook over me man te zeuren oke die is wel veel te zwaar, maar dat was tie 3 jaar geleden ook en toen bleek dat ie super zaat had. me man had echt zoiets toen we uit de behandelkamer kwamen, hij had het niet nog een keer moeten zeggen want dan had ik hem wel even wat verteld, kom je daar om een kindje te krijgen beginnen ze over je gewicht. hij wilde ons zelf doorverwijzen naar een dietiste nou sorry hoor ik ben niet te dik, iets te zwaar, zijn trouwens zelf al aan het sonja bakkeren, het gaat niet snel, maar toch al 4 kilo kwijt. ik ga snel even bij het pco topic kijken
@fleur sterkte ik kan me goed voorstellen dat je daar verdrietig over bent. Een geluk is dat je met die hulp wel mag genieten van dat moois wat het resultaat geeft....hou dat voor ogen!
@fleur: ik kan het me goed voorstellen dat je heel verdrietig bent. en dat mag ook het is jou verdriet. tuurlijk sommige meiden hebben het nog veel zwaarder maar dit is voor jou ook al zwaar. probeer er positief tegen aan te blijven kijken. ook jullie wondertje komt er. ik heb ook geen pcos doordat ik te dik zou zijn. ik ben altijd heel slank geweest. waar het bij mij aan ligt is niet bekend. feit is dat ik het heb. en het is verdomd lastig.
@Fleur: Kan me ook voorstellen dat je er verdrietig van wordt hoor. Ik had dat ook bij ons eerste kindje. Die MMM is gewoon niet leuk. Veel sterkte meid, en je kunt hier in ieder geval je hart luchten. @Bientje: Spannend!!! @de rest: Lig lui op de bank. Niet optimaal kunnen klussen dit weekend... Man is snotverkouden en voelt zich alles behalve fit. Nou ja, we zullen wel zien...1-tje is genoeg toch. Liefs, S.
ik moet trouwens zo ontzettend vaak plassen, kan dat ook een teken zijn? Kan me niet meer herinneren dat ik dat bij de eerste ook heb gehad.
@fleur!! sterkte snap dat je verdrietig bent hoor:knuffel: ik ben schijnbaar vannacht ongi geworden helaas zonder enig voorteken, het was wel de tijd hoor maar toch had vanmorgen de hele boel onder zitten op naar de volgende ronde
He all... Hier ongi geworden op precies weer 31 dagen.. dus keurige cyclus.. Deze maand daan dan maar keurig op klussen
Geen idee...ik heb daar ook geen last van gehad. Komt volgens mij later in de zwangerschap pas toch? Succes! Ik ga weer voor je duimen.