NOD Lijst: bientje 08 november ukkie2009 08 november wendyw80 10 november mama van Jill 15 november tess2010 15 november Iris2009 15 november Jannanas 17 november Secondlife 19 november Miranda26 22 november pamsie 26 november Lindangel 27 november
Hallo Allemaal, Ook wij zijn alweer bezig voor een 2e. Onze dochter is nu ruim 9 maanden. Maar wij zijn toen ze 6 maanden was alweer begonnen. Mijn vriend is namelijk verminder vruchtbaar. Bij onze dochter hebben we er 2 jaar over gedaan. Hoop dat het dit keer niet zo lang duurt. `In onze omgeving zijn veel dames weer zwanger en merk alweer dat het steekt!!! hahaha Ik ben er dus echt weer aan toe om zwanger te worden. Ik hoop dat ik zo af en toe even mee mag schrijven. Succes met zwanger worden allemaal!!
ja jullie hebben wel gelijk. ik ga er niet vanuit. ben ook ff nu wat ingetogener.... is idd niet zo slim om al zo enthousiast te zijn. maar vind het zo maf. maar goed, ik ga er niet meer zo vanuit Ukkie en bientje al getest? of zijn de rodeduivels toch aangekomen? jullie nod was toch gisteren? ben wel erg benieuwd!
@beebie82, hier ook echt de hele omgeving is zwanger of heeft net een kindje.... steekt echt aan he?!
idd ook ik zie alleen maar bolle buiken in mijn omgeving en de geboortekaartjes vliegen hier rond je oren. Ik denk dan ook van IK WIL OOK. Maar goed kan morgen testen maar weet niet wat ik moet verwachten. Heb nl niet de zwangerschapverschijnselen die ik bij de eerste wel had. Maar voel nu ook niet de dingen die ik wel heb als ik ongesteld moet worden. Mijn lichaam laat me echt in spanning nu. We wachten maar af.
Hallo dames, Ik zit net op de bank...pfff..1 hele deur is geschilderd. Wat een pokkewerk zeg. Hier alles rustig. Zit lekker comfy op de wachtbank. Voel nog niks. Had alleen vanmiddag heel veel steekpijn in mijn onderbuik maar dat waren duidelijk mijn darmen. Heb een spastische darm. Welkom Beebie82! Klets gezellig mee. @Wendy: Spannend! Ga je morgen ook echt testen of wacht je nog even? Ik ga voor je duimen. Hier ook veel zwangeren. Op mijn werk worden 3 mannen zo'n beetje tegelijk vader. Komt er vanmiddag eentje op mijn kamer en zegt, "en jij dan?" Hoop niet dat ik al te rood werd. Heb er maar een beetje om heen gepraat. Lekker vaag gehouden. Heb geen zin om dat aan de grote klok te gaan hangen hoor. Ben in augustus ook net weer tante geworden. Heerlijk hoor, weer zo'n babietje in je armen. Gaan er donderdag ook mensen Sint Maarten lopen? Of kennen jullie dat niet? Mijn dochtertje heeft op de creche een lampion gemaakt...zo schattig! Dus wij gaan wel even aan de wandel. Snoepjes halen!!! Trusten voor iedereen. Liefs, S.
Als er morgen geen mestruatie is geconstateerd dan doe ik morgenavond een test!!! Ik ben bang dat het een teleurstelling wordt, maar we wachten het maar even af... Slaap lekker allemaal!
Wij kennen dat wel, maar mijn dochtertje is nog maar 15 maanden.. ze kan wel lopen maar zingen is ta ta ta en daar blijft het nog bij haha. Wel leuk lijkt me! Volgend jaar maar dan . Denk dat ze de kindjes aan de deur ook al heeeel leuk vindt! Ben ziek geworden, dus alles doet me nu zeer incl. steken in mijn borsten. Dit zegt dus niet zoveel nu qua zwangerschapskwaaltjes
Hoi Hoi! Ik ben wel heel benieuwd naar de dames die nu over hun NOD heen zijn, en dus kunnen testen.....volgens mij zijn het er al wel drie! Dames, al nieuws????
vandaag bloed laten prikken voor de waardes van me hormonen. morgen kikkervisjes inleveren en dan 3 dec terug voor de uitslag. helaas afspraak bij dezelfde arts.
bij mij zijn de rode duivels bijna de deur weer uit. Yoepie aan de klus in ronde 3. de 1e 2 maar snel vergeten. Hoop dat het nu weer wat korter wordt. Een dag of 30 hoop ik. dan hebben we gewoon meer kans om zwanger te worden. hahaha dan kom ik mooi in de bouwvak volgend jaar uit
@beebie: welkom, leuk dat jullie ook voor een tweede gaan. en leuk een dochter van 9 maanden mijn dochter is 7 maanden @wendy: spannend!! @secondlife: hier geen sint maarten lopen Lotte is pas 7 maanden maar wel luisteren naar de kinderen die aan de deur komen. @bientje: ook spannend, ben benieuwd morgen @iris: ook al zo spannend, ben benieuwd. @fleur: spannend, hopelijk komt er een goede uitslag uit.
@ingrid: suc6 in de komende ronde. hopelijk duurt die wat korter @bientje: gefeliciteerd!!!!!!!!!! super zeg
Hallo allemaal, Ook wij hopen nogmaals ouders te worden van een 2e kindje. In mijn omgeving ken ik verschillende mensen waar bij het niet of heel moeilijk gaat. Hoop dat dit niet voor ons geldt. Ons dochtertje is nu 1 jaar. De eerste keer ben ik in de 2e ronde zwanger geworden. Ben nu een maand gestopt met de pil. We hebben expres de afgelopen maand geen poging gedaan, omdat ik een normale cyclus wilde afwachten en een maand foliumzuur kon slikken. Nu gaan ook wij er voor. Heel veel succes allemaal! En hopelijk krijgen we binnenkort een heel mooi geschenk
Dag meiden mag ik me ook melden hier?? Ik heb vorige week mijn laatste pil geslikt, dus ook wij gaan weer voor een 2e. We hebben een zoontje van 1,5. Bientje, gefeliciteerd!
@Bientje: WAUW! Wat super zeg! Gefeliciteerd. Nu al 2 meiden hier zwanger. Gaat goed. @NOD-sters: Spannend! Gaan er vandaag nog mensen testen? @hier: Vrije dag vandaag. Lekker genieten van mijn meisje. Liefs, S.