zwanger willen worden van 2e

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door meid, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad

haha wat zeg je dat grappig!! maar suc6 in de volgende ronde:p

2. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Jammer meiden die ongi zijn geworden.. hopelijk is het de volgende ronde wel raak!
    Hier alles prima, niet meer ziek maar wel een dikke koortslip! Bah.. en heb enorm last van haaruitval, dus zal wel niet zwanger zijn :p. Hopelijk volgende cyclus weer een beetje op orde!
    Fijn weekend allemaal!!

3. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    @rowena, gefeliciteerd meis!!!

vrijdag vlagen van misselijkheid gehad, maar kan ook gewoon wat ziekies zijn geweest ...
    ik vergeet ook echt van alles, afspraken en zo. heel vervelend.
    ook mijn pincode ben ik al weer een keer vergeten deze week. ook zo herkenbaar met Jill.
    ik wacht mooi tot dinsdag, als er dan geen rode duivel is geweest ga ik die avond een test doen.

4. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    HE Dames ben een tijd niet geweest heb het heel erg in mijn rug gehad.

Ten eerst alle dames die een posi test heeft gehad GEFELICITEERD.

Maandag dacht ik ongie te worden want er kwam wat uit helaas loos alarm. Woensdag weer wat uit en weer weg maar wel de symptomen rug pijn en buikpijn. Donderdag en vrijdag en zaterdag weer een beetje maar echt niet veel vroeger was ik echt heel heftig, het was nu alleen bij afvegen.

Maar ja ook weer vlagen van misselijkheid en mijn borsten zijn ook weer groter geworden ??????

Wat denken jullie toch weer ongie geworden na curettage het zou wel netjes op tijd zijn 28 dg.

PFFFF lekker vaag weer grrrrr.

Dames die moeten testen spannend succes voor jullie.

5. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @iris: niet te negatief denken he!

@mamavanjill: dat klinkt veelbelovend. spannend hoor ik duim voor je.

@snelly: lekker vaag weer! ik durf er niks over te zeggen. maar ik hoop voor je dat je snel weer ongi bent dan kun je verder.

6. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    He dames,

ik ben even een paar daagjes niet langs geweest, en wat is er alweer veel bijgekoets. En veel nieuwe mee-kletsers, leuk: welkom!

Ik dacht dat het deze maand misse boel was, maar ik heb sinds donderdag alle zwangerschapsverschijnselen die ik bij mijn dochter ook had: misselijk ( vlagen), raar gevoel in de onderbuik, opgezette buik ( ik moet nu echt opletten welke kleren want anders komen de praatjes snel), zere borsten met zo'n stuwingsgevoel, grotere borsten, bobbeltjes erop, en gewoon algeheel beroerd gevoel. Ik durf het bijna niet te geloven, maar volgens mij kan het niet anders of ik ben echt......( durf het bijna niet uit te spreken) Volgens mijn man is het zeker zo, hij zegt "ik zie het aan je". Ik ben of morgen of woensdag aan de beurt voor de NOD ( ik ben nog maar 1 keer gewoon ongesteld geweest, dus ken mijn cyclus nog niet helemaal), dus misschien toch vandaag maar even testen?? Durf eigenlijk niet..... Oh, wat is dit spannend!! Ik durf het eigenlijk niet te hopen, want dan zou ik zowel van mijn dochter als van deze spruit in de eerste ronde zwanger zijn, mag iemand zich dat wel wensen????

Ik hou jullie op de hoogte!

7. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    @ Snelly; tja het kan natuurlijk je ongi zijn geweest, eerste na miskraam schijnt altijd meer of minder te zijn dan normaal. Lekker vaag idd.
    @mamavanjill: spannend! We lopen gelijk, hopelijk beiden een positieve test deze week :)
    @jannanas: klinkt goed hoor! Spannend ook gelijk met mij, dus ook deze week hopelijk een positieve test!!

@ hier: .. voel weer van alles. Misselijk vanmorgen en wat last van mijn borsten, koffie smaakte niet echt en had gister echt ongi gevoel. Dacht vannacht zal het wel gebeuren, maar nog niks gelukkig :p. Wachten maar af, deze week weten we meer :D

8. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    vanaf wanneer zou je eigenlijk een test kunnen doen? ik heb dinsdag mijn nod...

9. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    @ Mama van Jill: daar ben ik ook benieuwd naar. Ik weet van mijn dochter dat ik precies op de zondag dat ik dacht dat ik ongesteld moest worden een enorme dikke streep had, het ding spatte ervan af. Maar ik had er die donderdag voor ook een test gedaan, zonder streep. Dus in een paar dagen tijd kan het enorm verschillen. Ik denk dat ik het woensdag maar ga doen, dan ben ik vrij en kan ik samen met hubbie testen, in de ochtend.
    Ik weet nu niet zeker wanneer mijn NOD is: als ik 28 dagen aanhou woensdag, maar als ik de vorige cyclus aanhou ( 26 dagen) en 14 dagen vanaf mij ei reken kom ik op morgen. Ik heb mij ei duidelijk gevoeld, geen pijn of zo, maar ehm zeg maar: erg veel zin :), was niet te missen en besprong hubbie bijna.

10. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @jannanas: ohh spannend zeg!! nou ik ga voor je duimen.

@iris: oke spannend zeg, hopelijk komen er een hoop positieve testen deze maand

@mamavanjill: als dinsdag je nod is zou je als je het niet meer kan houden morgen al wel kunnen testen hoor. er zijn meiden die dagen voor hun nod al positief testen.

@hier: ik ben zo dom geweest om gisteren te testen. nega natuurlijk maar ja wat wil je ik was pas 27 dagen en het zou een cyclus van 40 dagen kunnen worden. maar ja ook net zo goed 30 dagen! ik wil nu wachten met testen tot woensdag.
    maar ik voel nog niks dus denk niet dat ik zwanger ben.

11. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Jammer Pamsie! Maar wie weet komt het nog..

Meiden denk nu toch echt wel dat ik zwanger ben. Ben zo vreselijk misselijk, vanmorgen de lucht van deo en ik ging bijna over mijn nek.. Hele dag flinke koppijn.. heb een paracetamol genomen, maar helpt niks. Heb echt hetzelfde misselijkheids gevoel als bij mijn zwangerschap van Iris.. hele dag door zo'n misselijk gevoel. Heb ik bij de afgelopen zwangerschap, die dus ook niet goed ging nooit gehad. Dus.. ga morgenvroeg testen :D

12. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @iris: spannend!!! ik kom het morgen gelijk even checken:D

13. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Helaas hartstikke negatief! Snap er echt helemaal NIKS van. Ben zooo misselijk en mijn borsten doen pijn, afgelopen zwangerschap (mk) heb ik dit niet eens zo erg gehad. Baal er van. Waarom deze klachten als het toch tot niks is :(. Stomme miskraam!!! En waarom word ik nou niet ongesteld dan?

14. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Hee meiden!

Ben ik ook ff weer! Gister al iemand van moeders voor moeders op bezoek gehad voor een intake kan vanaf maandag lekker gaan plassen in de heeerlijk geurende flessen bah haha maja is voor een goed doel he :D!

@mamavanjill, hoe is het nu? Klinkt idd bekend die zwangerschapsdementie haha! Vandaag testen?!

@jannanas, en heb je al een test gedaan? Spannend hoor!!

@iris, wat jammer maar wil nog niks zeggen, misschien is het nog te vroeg? Over paar dagen maar weer testje doen!

15. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé meiden,

Zit nog op het wachtbankje...maar heb er geen goed gevoel over. Denk dat ik gewoon ongi ga worden helaas. Zondag al een heel klein beetje lichtroze/bruine slijm. Gisteren en vannacht lichte ongipijn. Nog geen zwangerschapsklachten...dus ben bang dat we weer aan de klus moeten.

@ Rowena: Wat goed van je! Succes met de stinkflessen...hihi

@ MamavanJill: Spannend! Heb je al getest?

@ Jannanas: Succes met testen! Of wacht je nog even?

@ Iris: Ah balen! Maar wie weet is het inderdaad nog te vroeg. Ik ga voor je duimen meis.

Liefs,
    S.

16. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ineens de afscheiding weer licht...beetje gelig. Hmmm...ik weet het niet meer hoor. Nog 4 dagen wachten.

17. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Hoi allemaal!

@ Iris2009: wat balen zeg, dan verheug je je al zo op een positieve test dat het dubbel en dwars tegenvalt als hij dan toch negatief is. Misschien tot nog een keer proberen over een dag of 2, 3??

@ Hier: nog niet getest. Ga het morgen proberen, ben heel benieuwd! Heb vandaag een heeeeel klein beetje bruin slijm gehad, alleen bij het vegen, dus dit maakt me wel weer heel onzeker. ZOu ik het dan toch allemaal ingebeeld hebben, en komt de ongi gewoon om de hoek zetten?? Bah, dit is niet leuk spannend......

Succes allemaal, met wat dan ook ( klussen, NOD afwachten, enz)

18. wilmarjo

wilmarjo Lid

10 nov 2010
    42
    0
    0
    wat spannend allemaal zegh,
    ik heb volgende week dinsdag mijn nod ik heb elke keer wit slijm met afvegen heeft iemand dat wel eens gehad en dan toch zwanger?
    ik heb het nog nooit gehad! ben de hele dag moe,
    en op gezette buik echt zond zwangere buik denk ik dan maaja kan ook tussen me oren zitten maar ik hoop het wel!
    wanneer kan je ongeveer op zn vroegst testen?
    heb vanmorgen een test gedaan zon digitale, ik kon me niet meer inhouden maar negatief wat ook wel logies is 6 dagen tevroeg ik hoop dat hij gaat veranderen;)
    succes allemaal met wachten

19. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    hier zijn de rode duivels aangekomen vanmorgen...
    helaas (en ik ben ziek, dus vandaar die misselijkheid!)
    op naar de volgende ronde!

20. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    #360 mamavanjill, 17 nov 2010
    Laatst bewerkt: 17 nov 2010
    even de lijst uppen

Deel Deze Pagina