hoi welkom en klets gezellig mee. leuk hoor een zoon van 11 maanden. ik heb verder geen ervaringen met monnikspeper maar ik hoop voor je dat het werkt.
geen idee geen ei kunenn spotten. missn wel helemaal geen ei gehad want ik heb pcos. maar goed ik wacht (on)geduldig af.
Hé meiden, Hier ook de rode vlag uit helaas. Balen maar ja, we gaan gewoon maar weer verder. Op naar ronde 5. @Jannanas, Mamavanjill & Iris: we zitten in hetzelfde schuit meiden...op naar de volgende ronde! Zet em op hè! @nieuwe meiden: Welkom! Gezellig hoor, alleen wordt het wel steeds lastiger bij te houden...hihi! @iedereen: verder geen nieuws, vanavond lekker op de bank filmpje kijken met mijn man. Heerlijk! Liefs, S. P.S.: Heb de lijst ook even weer bijgewerkt. DE LIJST: Inggrid zoon 1 jaar ronde 3 Sallie zoon 2 jaar ronde 15 Sportmama dochter 4 jaar (ronde?? 2 jaar bezig) Jannanas dochter 2 jaar (vanaf november aan de klus!) Daanquinty dochter 5 jaar ronde 3 Snelly zoon 2 jaar (Mk 13wk ) Manona76 zoon 2 1/2 jaar ronde 1 Wendyw80 dochter 1 jaar ronde 2 mamvanjason zoon 2 jaar ronde 8 in MMM Secondlife dochter 2 jaar ronde 5 meid zoon 2jaar ronde 4 Debster84 zoon 2 jaar ronde 2 (officieel 1) Max78 dochter 2 jaar ronde 4 NOD 25/10 Iris2009 dochter 1 jaar ronde 2 Whitesaber zoon 1 jaar ronde 1 Germar dochter 1 jaar ronde 2 sarahay dochter 5 jaar ronde 3 (officeel 2) Deesje80 dochter 1.5 jaar ronde 1 Lara1 dochter 1 jaar, ronde 5 MamavanJill dochter (bijna) 2 jaar, ronde 2 Fleur1976 dochter (bijna ) 2 jaar, zolang er geen eisprong is, is er geen ronde Roosje31 dochter 3 jaar, ronde 1 Shirbeuk dochter 2 jaar, bezig vanaf eind april, ronde 4 Miccie zoon 2 jaar, bezig vanaf eind juni, ronde 4 Rowenavb dochter (bijna) 2 jaar ronde 1 marlies85 dochter 1 jaar ronde 4 (maar vanaf deze ronde pas echt voor het echie) wilmarjo zoon 1 jaar en 10 maanden ronde 1 Ayse dochter 3 jaar 8 ronde September08 zoon 1 jaar, ronde 3? (bezig 10maanden) pamsie dochter 7 maanden ronde 2 Foxter dochter (bijna) 2, ronde 1, na lang wachten door prikpil NOD Lijst: bientje 08 november Rowenavb 11 november tess2010 15 november Iris2009 15 november Jannanas 17 november Secondlife 15 december Miranda26 22 november Foxter 23 november wilmarjo 23 november pamsie 26 november Lindangel 27 november Marlies85 30 november Nathalie3004 4 december ayse 4 december ukkie2009 08 december Miccie ???? September08 dec met kerst? Wendyw80 11 dec MamavanJill 15 dec.
op zich wel lang. maar goed het kan nog erger. ga je ook tempen of ovu-testen gebruiken?? suc6 deze ronde.
De gene die als laatst de lijst heeft bijgewerkt heeft mij er weer af gehaald... pamsie dank je!! En jouw dochter heet Lotte zo heet ik ook
Mamavanenzo, Ja 45 is lang, maar niet uitzonderlijk hoor. Voor mij ieder geval niet, maar hopelijk wordt hij wel korter, heb je meer kansen he?! Succes!
DE LIJST: Inggrid zoon 1 jaar ronde 3 Sallie zoon 2 jaar ronde 15 Sportmama dochter 4 jaar (ronde?? 2 jaar bezig) Jannanas, dochter 2 jaar, ronde 2 Daanquinty dochter 5 jaar ronde 3 Snelly zoon 2 jaar (Mk 13wk ) Manona76 zoon 2 1/2 jaar ronde 1 Wendyw80 dochter 1 jaar ronde 2 mamvanjason zoon 2 jaar ronde 8 in MMM Secondlife dochter 2 jaar ronde 5 meid zoon 2jaar ronde 4 Debster84 zoon 2 jaar ronde 2 (officieel 1) Max78 dochter 2 jaar ronde 4 NOD 25/10 Iris2009 dochter 1 jaar ronde 2 Whitesaber zoon 1 jaar ronde 1 Germar dochter 1 jaar ronde 2 sarahay dochter 5 jaar ronde 3 (officeel 2) Deesje80 dochter 1.5 jaar ronde 1 Lara1 dochter 1 jaar, ronde 5 MamavanJill dochter (bijna) 2 jaar, ronde 2 Fleur1976 dochter (bijna ) 2 jaar, zolang er geen eisprong is, is er geen ronde Roosje31 dochter 3 jaar, ronde 1 Shirbeuk dochter 2 jaar, bezig vanaf eind april, ronde 4 Miccie zoon 2 jaar, bezig vanaf eind juni, ronde 4 Rowenavb dochter (bijna) 2 jaar ronde 1 marlies85 dochter 1 jaar ronde 4 (maar vanaf deze ronde pas echt voor het echie) wilmarjo zoon 1 jaar en 10 maanden ronde 1 Ayse dochter 3 jaar 8 ronde September08 zoon 1 jaar, ronde 3? (bezig 10maanden) pamsie dochter 7 maanden ronde 2 Foxter dochter (bijna) 2, ronde 1, na lang wachten door prikpil Lottie zoon 11 maanden, ronde 1 NOD LIJST: bientje 08 november Rowenavb 11 november tess2010 15 november Iris2009 15 november Secondlife 15 december Miranda26 22 november Foxter 23 november wilmarjo 23 november pamsie 26 november Lindangel 27 november Marlies85 30 november Nathalie3004 4 december ayse 4 december ukkie2009 08 december Miccie ???? September08 dec met kerst? Wendyw80 11 dec MamavanJill 15 dec. Jannanas 16 december Lottie 17 december?? Sorry Lottie! Had de verkeerde lijst gekopieerd zag ik. Heb je er weer bij gezet hoor. Mijn dochtertje heet ook Lotte...toevallig hè. Liefs, S.
HE Dames, :x:x:xZo echt een enorme pest bui hier. Het lijkt wel of iedereen zw is en het daar ook goed bij gaat natuurlijk en bij mij fout moet gaan. PIEP PIEP PIEP sorry hoor, maar daar ga ik echt de pest in krijgen, iedereen om me heen wordt zw niet dat ik ze het niet gun ofzo. Laat ik er maar over op houden zal me wel weer aanstellen. Schoonmoeders mag naar huis om te sterven dus daar gaat het ook niet goed mee nog 2 tot 4 maanden maar ik zelf denk dat dat nog te hoog gegrepen is. Volgens mij vandaag weer mijn eisprong gehad want ik had weer bruin verlies. We hebben maar besloten om nog ff te wachten zeker nu mijn schoonmoeder ernstig is weet ik niet of ik wel zwanger een begrafenis wil mee maken. Als het gebeurd dan gebeurd het maar we gaan er niet speciaal voor klussen. 1 voordeel kan ik nog ff lijnen wil er zeker 15 a 20 af hebben dus dat is een hele klus zeker voor iemand die niet kan sporten:x Al een flinke lijst zeg.
mag ik ook meekletsen? ik ben guppekop, 20jaar, getrouwd met wim(word volgende week 21), hebben een zoontje daniel van 9maanden en zijn nu in ronde 3 voor een brusje. Mn cyclus is wisselend (34 tot 46dagen), maar ik denk dat ik afgelopen zondag/maandag mn ei heb gehad dus we wachten maar weer ongeduldig of het raak is geweest
grappig al die Lotte's ( mijn Lotte heet trouwens voluit Charlotte, maar haar roepnaam is lotte ) @snelly: oh meis, ik kan me voorstellen dat het je soms teveel wordt. probeer te genieten van de fijne dingen in het leven, al is dat soms moeilijk. en wat erg dat je schoonmoeder er zo slecht aan toe is. sterkte meid! @guppekop: hoi, welkom en klets gezellig mee! is jou zoon nou van 11 feb? grappig dat is mijn verjaardag sterkte met ongeduldig afwachten hier ook
Pamsie en secondlive toevallig! Lotte blijft n populaire naam!! Hier pfff ik wil n ei!!! En nee, geen gekookte maar n gesprongen ei
Thanks Pamsie, doe ik zeker hoor het is niet elke dag maar soms heb ik ff het kwaad ha ha. @Lottieat kan ik begrijpen met zo'n onregelmatige cyclus. Ik heb het ook gehad alleen had ik de mazzel als ik een eisprong had ik gelijk zw was alleen waren dat allebei 2 mk geworden. Volgens de banner moet ik vandaag mijn ei hebben nou wie weet heeft ie gelijk we zullen zien of ik na 14 dg ongie wordt.
Snelly das idd aan de ene kant dus mazzel en aan de anderen kant heb je dus al 3 sterretjes. Heb je dat n beetje kunnen verwerken? Of ligt het nog erg zwaar? Lijkt me moeilijk!!!
Hallo dames, Wij zijn ook bezig voor een 2e. We hebben een zoon van anderhalf. We we wilden sowieso in oktbober voor een 2e kindje gaan, maar toen kreeg ik samen met mijn zoontje jayden een heftig auto ongeluk. Dit was in juni en ik was/ben nog flink aan het herstellen. Jayden heeft er gelukkig niks aan over gehouden. Maar daardoor had ik eigenlijk zoiets van, we Wachten nog even. Half oktober toch besloten om het zonder condoom te gaan doen dus was spannend. Gister ongi geworden na een week overtijd. Nu op naar de volgende ronde
vandaag 1 dag overtijd, geen testje gewaagd want ga der vanuit dat het niet raak is. Voel met niet optimaal, hele ochtend al niet. buikpijn, beetje misselijk gevoel, vanmorgen diaree. zal wel maagvirusje zijn. ik wacht gewoon tot ik ongesteld ben en 3 dec weer afspraak bij de gyn in voorburg
@sharmila: jeetje heftig meid, maar welkom hier en suc6 in deze ronde! @snelly: nee snap ik, en dan moet je ook gewoon lekker spuien hier hoor hier kan je lekker alles kwijt. @lottie: balen dat je nog zo lang op je ei moet wachten
nou meiden waar is iedereen?? hier nog steeds niet ongi en dinsdag getest maar was negatief. dus ik wacht nog een paar dagen af en test dan nog een keer. en anders is het de pcos