Hallo Dames, Omdat ik een week overtijd was weet ik dus even niet wanneer dan mijn volgende menstruatie zou moeten zijn. Normaal ben ik altijd de 13e of 14e van de maand ongesteld. Echt altijd, al vanaf januarie(zonder pil) Maar nu was het dus de 20e, dus word ik dan voortaan de 20e ongesteld of gewoon de 13e? Zal het waarschijnlijk af moeten wachten he?
OK en nu ????? Zoals sommige weten ligt mijn schoonmoeder ernstig en zou het nog een paar dagen duren. Nu is het al een week wat een wonder en zijn we ook erg dankbaar dat we haar nog even hebben maar wat is het zwaar om iemand zo te zien tobben met sterven als je er nog niet klaar voor ben. Nu wilde we even wachten met klussen. Nu hebben we dus wel gemeenschap gehad tijdens mijn eisprong maar wel na het zingen de kerk in. Nu ben ik al een paar dagen misselijk en een beetje draaierig en mijn borsten worden ook weer groter. We gaan pas testen als ze is gestorven, wat een gemis dan. Ik ben zo verdrietig als ze mijn zoontje een kus geeft ik vindt het zo erg voor dat jongentje zijn oma die elke dag wel een x kwam of ik was bij haar. Stel je voor dat het echt raak is kan je dan nog wel blij zijn na die verdrietige periode. Een erg verdrietige snelly
hoi meiden wij gaan ook voor een 2de heb een zoontje van pas 5,5 maand maar we weten niet hoelang het weer duurt voor het mag lukken bij me zoontje zijn we 3,5 bezig geweest en bij de laaste poging die vergoed werd via de ziekenfonds zwanger geworden ben benieuwd waneer ik mag beginnen heb morgen een gesprek bij de ivf arts hoop dat ik in jan nog een keer mag want feb/maart gaat het lab dicht wegens verbouwing
Hoi Snelly, wat heftig zeg, als ik je verhaal zo lees. Het lijkt me zo erg om iemand zo ziek te zien worden en als iemand zich steeds zieker en zieker gaat voelen...... Ik wil je alleen even heel veel sterkte wensen, ook met alles wat er nog komen gaat! Wat betreft het zwanger worden betreft: als het echt zo is, dan heeft het misschien zo moeten zijn? Ik weet niet of je gelovig/bijgelovig bent, maar ik ben ervan overtuigd dat alles een reden heeft! En dit kleintje zou dan wel heel speciaal zijn..... Stom vraagje misschien: wat is na het zingen de kerk in?? Ik kan me er geen voorstelling van maken....
@snelly. poeh heftig zeg.... maar weetje , ik vind het ook wel iets moois hebben dat je zwanger raakt en je verliesd of bent iemand verloren. of klinkt dit erg raar?? het begin van een nieuw leven... maar goed, als je voor het zingen de kerk UIT bent gegaan zal de kans niet zo groot zijn? of was het voor het zingen de kerk in?? ik denk dat je uit bedoelde? nou sterkte joh!
Hey dames bedankt voor jullie steun, Na het zingen de kerk in, dus mijn man was al klaargekomen en daarna er pas in maar hij was blijkbaar nog niet helemaal klaar. Ik ben ook gelovig en ik denk ook wel dan had het zo moeten zijn. En als het zo is hoop ik niet dat we dit kindje ook weer verliezen want dan zou het wel heel speciaal zijn als alles goed. Ben vandaag nog erger misselijk de hele dag. Ik reageer heel sterk met misselijkheid. Maar ja er heerst ook buikgriep dus we zullen het zien 4 dec moet ik dan ongie worden en dat testen dat komt dan wel een week later ofzo. Mijn schoonmoeder was vandaag alweer achteruit gegaan ze wilde mijn zoontje nog ff zien dus zijn we effe geweest. @ Sabine: Welkom spannende tijden voor je wanneer je weer mag beginnen ik hoop voor je dat het met de 2e wat sneller gaat.
@snelly: jeetje meis, sterkte!! ik hoop dat jullie het allemaal een plekje kunnen gaaan geven straks. en ik geloof ook wel dat alles een reden heeft. als je zwanger bent dan had het zo moeten zijn. en dan ga je ook echt wel een gezond kindje krijgen.
Lieve Snelly, wat een verschrikkelijke periode moet dit zijn voor jou en je gezin. Vreselijk om iemand om zo'n manier te zien wegkwijnen. Veel sterkte de komende tijd meid. Het zou inderdaad wel heel bijzonder zijn als je zwanger bent. Ik hoop het voor je. Welkom nieuwe dames! Hier is alles rustig. Voor ons komt de klus periode er weer aan. En nestelen wij ons weer lekker op het wachtbankje. Fijne avond! x
Hallo dames SM leeft nog steeds maar gaat erg hard achteruit ze heeft nu morfine dus dan gaat het hard. Ik ben nog steeds erg misselijk vandaag heb ik mijn NOD nog geen ongie te bekennen. Wel elke avond na het eten kok neigingen erg vervelend vooral als je fobisch bent om te spugen. We wachten maar af wie weet zit het tussen mijn oren ha ha.
@snelly: sterkte meid met de situatie met je sm. en wel spannend als je nog steeds zo misselijk ben. het zou zomaar kunnen natuurlijk
DE LIJST: Inggrid zoon 1 jaar ronde 3 Sallie zoon 2 jaar ronde 15 Sportmama dochter 4 jaar (ronde?? 2 jaar bezig) Jannanas, dochter 2 jaar, ronde 2 Daanquinty dochter 5 jaar ronde 3 Snelly zoon 2 jaar (Mk 13wk ) Manona76 zoon 2 1/2 jaar ronde 1 Wendyw80 dochter 1 jaar ronde 2 mamvanjason zoon 2 jaar ronde 8 in MMM Secondlife dochter 2 jaar ronde 5 meid zoon 2jaar ronde 4 Debster84 zoon 2 jaar ronde 2 (officieel 1) Max78 dochter 2 jaar ronde 4 NOD 25/10 Iris2009 dochter 1 jaar ronde 2 Whitesaber zoon 1 jaar ronde 1 Germar dochter 1 jaar ronde 2 sarahay dochter 5 jaar ronde 3 (officeel 2) Deesje80 dochter 1.5 jaar ronde 1 Lara1 dochter 1 jaar, ronde 5 MamavanJill dochter (bijna) 2 jaar, ronde 2 Fleur1976 dochter (bijna ) 2 jaar, zolang er geen eisprong is, is er geen ronde Roosje31 dochter 3 jaar, ronde 1 Shirbeuk dochter 2 jaar, bezig vanaf eind april, ronde 4 Miccie zoon 2 jaar, bezig vanaf eind juni, ronde 4 Rowenavb dochter (bijna) 2 jaar ronde 1 marlies85 dochter 1 jaar ronde 4 (maar vanaf deze ronde pas echt voor het echie) wilmarjo zoon 1 jaar en 10 maanden ronde 1 Ayse dochter 3 jaar 8 ronde September08 zoon 1 jaar, ronde 3? (bezig 10maanden) pamsie dochter 7 maanden ronde 2 Foxter dochter (bijna) 2, ronde 1, na lang wachten door prikpil Lottie zoon 11 maanden, ronde 1 NOD LIJST: bientje 08 november Rowenavb 11 november tess2010 15 november Iris2009 15 november Secondlife 15 december Miranda26 22 november Foxter 23 november wilmarjo 23 november pamsie 26 november Lindangel 27 november Marlies85 30 november Nathalie3004 4 december ayse 4 december ukkie2009 08 december September08 dec met kerst? Wendyw80 11 dec MamavanJill 15 dec. Jannanas 16 december Lottie 17 december?? Miccie 31 december !!!! Ik ga nu toch maar een datum invullen aan de hand van de vorige ronde, korter wordt de cycles denk ik niet....
nou hier is het drama, ik denk dat de pcos (syndroom in de eierstokken ) weer bezig is. zit op dag 50, ben allang voorbij mijn nod. en test nog steeds negatief dus ik ben gewoon niet zwanger. dus afwachten maar wanneer ik weer ongi wordt. of niet......
Volgens mn tempkaartje zou ik een eisprong gehad moeten hebben, maar ik heb niets gemerkt.... 32424a Ovulation Charts Ik had wel iets gevoelige tepels en voor het eerst mn baarmoedermond gevonden...... We hebben gelukkig wel geklust, ben benieuwd! Oja ik ben wellicht te vroeg begonnen met temperaturen..
Hey Dames, Ik ben ongie geworden. Ben wel weer netjes op tijd dus dat is wel weer een geruststelling en het vloeien is nu al meer dan ik laatst had in 5 dagen ha ha. Nog wel misselijk dus waar dat vandaan komt, ik zelf denk vermoeidheid en de hele situatie. @ Pamsie: bedankt, ze ligt nu in coma dus zo heel erg lang zal het nu niet meer duren ze krijgt alleen nog maar morfine plijsters. Vervelend voor je dat je alweer op dag 50 zit, maar het zou zo ineens wel raak kunnen zijn. Hoe lang heb je voor je zelf voorgenomen om het zonder clomid te proberen. @ Miccie: spannend voor je nog ff wachten
Ik kan een datum invullen: DE LIJST: Inggrid zoon 1 jaar ronde 3 Sallie zoon 2 jaar ronde 15 Sportmama dochter 4 jaar (ronde?? 2 jaar bezig) Jannanas, dochter 2 jaar, ronde 2 Daanquinty dochter 5 jaar ronde 3 Snelly zoon 2 jaar (Mk 13wk ) Manona76 zoon 2 1/2 jaar ronde 1 Wendyw80 dochter 1 jaar ronde 2 mamvanjason zoon 2 jaar ronde 8 in MMM Secondlife dochter 2 jaar ronde 5 meid zoon 2jaar ronde 4 Debster84 zoon 2 jaar ronde 2 (officieel 1) Max78 dochter 2 jaar ronde 4 NOD 25/10 Iris2009 dochter 1 jaar ronde 2 Whitesaber zoon 1 jaar ronde 1 Germar dochter 1 jaar ronde 2 sarahay dochter 5 jaar ronde 3 (officeel 2) Deesje80 dochter 1.5 jaar ronde 1 Lara1 dochter 1 jaar, ronde 5 MamavanJill dochter (bijna) 2 jaar, ronde 2 Fleur1976 dochter (bijna ) 2 jaar, zolang er geen eisprong is, is er geen ronde Roosje31 dochter 3 jaar, ronde 1 Shirbeuk dochter 2 jaar, bezig vanaf eind april, ronde 4 Miccie zoon 2 jaar, bezig vanaf eind juni, ronde 4 Rowenavb dochter (bijna) 2 jaar ronde 1 marlies85 dochter 1 jaar ronde 4 (maar vanaf deze ronde pas echt voor het echie) wilmarjo zoon 1 jaar en 10 maanden ronde 1 Ayse dochter 3 jaar 8 ronde September08 zoon 1 jaar, ronde 3? (bezig 10maanden) pamsie dochter 7 maanden ronde 2 Foxter dochter (bijna) 2, ronde 1, na lang wachten door prikpil Lottie zoon 11 maanden, ronde 1 NOD LIJST: bientje 08 november Rowenavb 11 november tess2010 15 november Iris2009 15 november Secondlife 15 december Miranda26 22 november Foxter 23 november wilmarjo 23 november pamsie 26 november Lindangel 27 november Marlies85 30 november Nathalie3004 4 december ayse 4 december ukkie2009 08 december September08 dec met kerst? Wendyw80 11 dec MamavanJill 15 dec. Jannanas 16 december Lottie 17 december?? Miccie 17 december
Hallo dames ik wil even zeggen dat gisteren om 22.15 mijn lieve schoonmoeder is overleden na een korte maar zeer heftige ziektebed. Is ze gisteren gelukkig rustig ingeslapen. Maar wat zullen we haar missen het was zo'n schatje.Veel mensen kunnen dat niet zeggen over hun schoonmoeder maar het was een TOP wijf. Ze zal altijd in onze gedachten verder leven.