DE LIJST: Inggrid zoon 1 jaar ronde 3 Sallie zoon 2 jaar ronde 15 Sportmama dochter 4 jaar (ronde?? 2 jaar bezig) Jannanas, dochter 2 jaar, ronde 2 Daanquinty dochter 5 jaar ronde 3 Snelly zoon 2 jaar (Mk 13wk ) Manona76 zoon 2 1/2 jaar ronde 1 Wendyw80 dochter 1 jaar ronde 4 mamvanjason zoon 2 jaar ronde 8 in MMM Secondlife dochter 2 jaar ronde 6 meid zoon 2jaar ronde 4 Debster84 zoon 2 jaar ronde 2 (officieel 1) Max78 dochter 2 jaar ronde 6 Iris2009 dochter 1 jaar ronde 2 Whitesaber zoon 1 jaar ronde 3 Germar dochter 1 jaar ronde 2 sarahay dochter 5 jaar ronde 3 (officeel 2) Deesje80 dochter 1.5 jaar ronde 1 Lara1 dochter 1 jaar, ronde 5 MamavanJill dochter (bijna) 2 jaar, ronde 2 Fleur1976 dochter (bijna ) 2 jaar, zolang er geen eisprong is, is er geen ronde Roosje31 dochter 3 jaar, ronde 1 Shirbeuk dochter 2 jaar, bezig vanaf eind april, ronde 4 Miccie zoon 2 jaar, bezig vanaf eind juni, ronde 4 Rowenavb dochter (bijna) 2 jaar ronde 1 marlies85 dochter 1 jaar ronde 4 (maar vanaf deze ronde pas eht voor het echie) Wilmarjo zoon 1 jaar en 10 maanden ronde 1 Ayse dochter 3 jaar 8 ronde September08 zoon 1 jaar, ronde 3? (bezig 10maanden) Pamsie dochter 7 maanden ronde 3 Foxter dochter (bijna) 2, ronde 1, na lang wachten door prikpil Lottie zoon 11 maanden, ronde 1 NOD LIJST: Max 22 december Snelly 1 januari Seconlife 12 januari Whitesaber 14 januari Pamsie 30 januari (uitgaande van langste cyclus) Wendyw80 04 Februari Zo even wat veranderd Is de 3de ronde Had het gisteren even berekend namelijk
DE LIJST: Inggrid zoon 1 jaar ronde 3 Sallie zoon 2 jaar ronde 15 Sportmama dochter 4 jaar (ronde?? 2 jaar bezig) Jannanas, dochter 2 jaar, ronde 2 Daanquinty dochter 5 jaar ronde 3 Snelly zoon 2 jaar (Mk 13wk ) Manona76 zoon 2 1/2 jaar ronde 1 Wendyw80 dochter 1 jaar ronde 4 mamvanjason zoon 2 jaar ronde 8 in MMM Secondlife dochter 2 jaar ronde 6 meid zoon 2jaar ronde 4 Debster84 zoon 2 jaar ronde 2 (officieel 1) Max78 dochter 2 jaar ronde 6 Iris2009 dochter 1 jaar ronde 2 Whitesaber zoon 1 jaar ronde 3 Germar dochter 1 jaar ronde 2 sarahay dochter 5 jaar ronde 3 (officeel 2) Deesje80 dochter 1.5 jaar ronde 1 Lara1 dochter 1 jaar, ronde 5 MamavanJill dochter (bijna) 2 jaar, ronde 2 Fleur1976 dochter (bijna ) 2 jaar, zolang er geen eisprong is, is er geen ronde Roosje31 dochter 3 jaar, ronde 1 Shirbeuk dochter 2 jaar, bezig vanaf eind april, ronde 4 Miccie zoon 2 jaar + *, bezig vanaf eind juni (1 x MK), ronde 5 Rowenavb dochter (bijna) 2 jaar ronde 1 marlies85 dochter 1 jaar ronde 4 (maar vanaf deze ronde pas eht voor het echie) Wilmarjo zoon 1 jaar en 10 maanden ronde 1 Ayse dochter 3 jaar 8 ronde September08 zoon 1 jaar, ronde 3? (bezig 10maanden) Pamsie dochter 7 maanden ronde 3 Foxter dochter (bijna) 2, ronde 1, na lang wachten door prikpil Lottie zoon 11 maanden, ronde 1 NOD LIJST: Max 22 december Snelly 1 januari Seconlife 12 januari Whitesaber 14 januari Pamsie 30 januari (uitgaande van langste cyclus) Wendyw80 04 Februari Miccie 28 jan-11 feb (?na MK?)
Hé meiden, Miccie, hoe was de controle bij de VK? Ik zit weer op het wachtbankje... Duurt me nu al te lang...hihi! Snelly, hoop dat het bij jullie weer iets gaat meid. Ik hoop dat 2011 jullie jaar wordt. Wendy, balen zeg...verdorie die rode duivels ook. Hou hoop meid! Inderdaad erg vervelend als dan in een iedereen om je heen zwanger is. Maar zet em op! Whitesaber, wat goed dat je er zo nuchter tegenaan kijkt. Wij proberen dat ook hoor, maar moet bekennen dat ik nu we alweer een halfjaar bezig zijn en ik inmiddels 36 ben het zwangervirus wel weer heftiger wordt hoor. Ik wil mijn kleine meid zo graag nog een brusje geven. Als ik zie hoe ze lief ze met haar pop speelt dan denk ik dat ze een brusje echt fantastisch vindt. Ik hoop het zo... HIER, tja "rustig" afwachten hè. Ik hoop dat het snel een keer raak is. Een collega van mij wordt in maart vader en telkens als ik met hem over zijn kindje praat voel ik dat ik het ook zo graag wil nu. En ik word er ook niet jonger op. We hadden ons zelf een jaar gegeven maar hebben het nu toch maar verlengd naar eind 2011. Hihi! Mijn banner klopt volgens mij niet helemaal, ik had namelijk pas op dag 20 mijn ei. Dus moet ook nog weer langer wachten vrees ik. Liefs, S.
DE LIJST: Inggrid zoon 1 jaar ronde 3 Sallie zoon 2 jaar ronde 15 Sportmama dochter 4 jaar (ronde?? 2 jaar bezig) Jannanas, dochter 2 jaar, ronde 2 Daanquinty dochter 5 jaar ronde 3 Snelly zoon 2 jaar (Mk 13wk ) Manona76 zoon 2 1/2 jaar ronde 1 Wendyw80 dochter 1 jaar ronde 4 mamvanjason zoon 2 jaar ronde 8 in MMM Secondlife dochter 2 jaar ronde 6 meid zoon 2jaar ronde 4 Debster84 zoon 2 jaar ronde 2 (officieel 1) Max78 dochter 2 jaar ronde 6 Iris2009 dochter 1 jaar ronde 3 na mk Whitesaber zoon 1 jaar ronde 3 Germar dochter 1 jaar ronde 2 sarahay dochter 5 jaar ronde 3 (officeel 2) Deesje80 dochter 1.5 jaar ronde 1 Lara1 dochter 1 jaar, ronde 5 MamavanJill dochter (bijna) 2 jaar, ronde 2 Fleur1976 dochter (bijna ) 2 jaar, zolang er geen eisprong is, is er geen ronde Roosje31 dochter 3 jaar, ronde 1 Shirbeuk dochter 2 jaar, bezig vanaf eind april, ronde 4 Miccie zoon 2 jaar + *, bezig vanaf eind juni (1 x MK), ronde 5 Rowenavb dochter (bijna) 2 jaar ronde 1 marlies85 dochter 1 jaar ronde 4 (maar vanaf deze ronde pas eht voor het echie) Wilmarjo zoon 1 jaar en 10 maanden ronde 1 Ayse dochter 3 jaar 8 ronde September08 zoon 1 jaar, ronde 3? (bezig 10maanden) Pamsie dochter 7 maanden ronde 3 Foxter dochter (bijna) 2, ronde 1, na lang wachten door prikpil Lottie zoon 11 maanden, ronde 1 NOD LIJST: Max 22 december Snelly 1 januari Seconlife 12 januari Whitesaber 14 januari Pamsie 30 januari (uitgaande van langste cyclus) Wendyw80 04 Februari Iris2009 04 februari Miccie 28 jan-11 feb (?na MK?) Heb mijn NOD even aangepast
@Secondlife: Ik moest van de verloskundige meteen naar het ziekenhuis omdat ze een bbz vermoedde. Na onderzoek bleek dat dat zeer waarschijnlijk niet het geval is. Ik moest gister bloed prikken en komende woensdag weer en vrijdag krijg ik nog een echo en inwendig onderzoek voor de zekerheid om alles uit te sluiten. Gelukkig zakte mn temperatuur vandaag weer naar 36,6, dus volgens mij gaat het ook de goede kant op. Pijn is ook weer gezakt. Balen he dat wachten op de volgende kans, zeker als jeook nog een onregelmatige cycles hebt.... we gaan weer duimen voor deze ronde!
@Miccie: gelukkig geen bbz, en fijn dat je temp is gezakt en ik hoop dat je cyclus snel op gang komt. @Secondlife:thnx het gaat weer wat beter manlief is weer aan het werk, dus ook je eigen gangetje weer terug ha ha. Ik hoop ook voor jou/iedereen dat 2011 ons jaar wordt. Ik DUIM voor je dat het raak is. @Whitesaber:knap dat je het eerst 1 jaar zonder de mmm molen probeert. Het is met je eerste spruit ook spontaan gelukt dus ik hoop het echt voor je @Wendyw80:Balen van je ongie meid. Ik kan jou gevoel erg goed hoor. Mijn broer kwam pas ook weer met nieuws dat vrienden van ze weer zw zijn voor de derde nou leuk hoor voor hun maar blllleeee ik wil het eigenlijk niet meer horen die en die en die en die is zw ha ha erg he. Ik zag ze gisteren nog op de verjaardag van mijn nichtje en ze heeft zelfs al een buikje grrrrr en dan het idee dat ik over 3 mnd was uitgerekend :x. Ik gun het iedereen en ik ben ook blij voor dat persoon maar bij mij steekt het wel. Hoor mij nou ik ben al een week overtijd maar ik voel me niet zw en heb vorige week voor mijn nod en 1dag erna al testen gedaan en die waren nega. Nog wel hoge temp 37 of erboven. Ben soms wel misselijk maar dat is als ik te laat eet want ben weer aan de lijn. Had wel een meevaller met de lijn ik dacht dat ik heel veel was aangekomen maar de bat. waren leeg van de weegschaal en als ik er op stond werd ik op dat moment steeds zwaarder ha ha. Maar even nieuwe in gedaan ben niks aangekomen in die rottijd. Alleen de zw kilo er nog af dat zijn er 9 nou dat moet wel lukken in 2 mnd.
Mijn man moet er altijd bij aanwezig zijn maar hij zegt dat ik niet zw ben dus ook niet hoeft te testen. Als ik woensdag nog steeds niet ongie ben denk ik dat is ff een testje doe zonder dat ie het weet. Mannen ha ha
@Snelly, knap hoor, dat je het zo lang volhoud. Ik had al lang weer een testje gedaan. 7 dagen overtijd is inderdaad wel lang hoor. Ik ga voor je duimen! Zou wel heel bijzonder zijn voor jullie op dit moment. Ben blij dat je weer een beetje je gangetje kunt gaan. @Miccie, blij dat het geen bbz is geweest zeg. Hoop dat je cyclus weer snel op gang komt en je weer vooruit kunt kijken. Fijne zondag allemaal. Het is prachtig weer! Geniet ervan meiden. Ik heb zin in de lente!
JAAAA Joepie, ha ha nee ik ben niet zwanger ik ben ongie geworden.( daar kan je ook soms blij om zijn hoe raar het ook klinkt) Mijn temp was gezakt naar 36,8 nog niet erg laag maar ik twijfelde om een test te doen maar dat was niet nodig want op het toilet had ik een aangename verrassing. Ik zat er gewoon op te wachten want ik wist bijna zeker dat het niet raak was. Ik hoop dat ik nu wat meer ongie wordt want de laatste paar x was echt weinig voor mijn doen. IK weet nu wel dat ik een eisprong heb gehad door het temp. Ga maar weer een beetje bijhouden heb het voor mijn zoontje ook gedaan omdat ik toen PCOS had. Er wordt ook weer wat meer geklusd, maar ja de tijd was er ook niet naar daar voor.
Hallo dames, Ik zit met een dilemma. Het is niet ernstig maar het zit me ook niet lekker. Na mijn curretage ben ik netjes om de 28dg ongie geworden maar dat was elke keer zo weinig dat ik het met 1 verbandje afkon de 1-2 dagen en daarna alleen bij afvegen. Nu ben ik na een week overtijd eindelijk ongie geworden. Maar nu dus weer hetzelfde verhaal. Nu vanaf vanmorgen maar 1 verbandje nodig en het meeste bloed tijdens het afvegen. Nu was ik vroeger echt best veel ongie dat ik het duidelijk golven voelde lopen (sorry). Ik ben nu bang dat ik niet genoeg baarmoederslijm aanmaak om ook maar een innesteling mogelijk te maken. Wat vinden jullie met de ha bespreken en zijn er medicijnen die dat kunnen opwekken. __________________
is opgelost ben de dag erna goed ongie geworden.Dus waarschijnlijk daarvoor geen eitjes gehad. Mijn lichaam was er blijkbaar nog niet klaar voor. Maar waar is iedereen toch niet ziek
Hoi, nee niet ziek maar heel druk. Ik ben vrijdag peettante geworden!!! En verder moet ik een hoop werken. Afgelopen week weer naar gyn geweest, zwangerschapshormonen zijn nog niet uit mn lichaam dus deze week moet ik weer bloed prikken en daarna heb ik een telefonisch afspraak. Ik mag niet klagen maar zou toch heel graag weer snel een (enigzins) normale cycles willen hebben en snel willen aantellen. Ik heb geen geduld en we wachten al vanaf juni 2010... Heel veel succes met aantellen allemaal! Hoe gaat het met jullie?
Ik ben ook niet ziek hoor meiden! Ik zit nog steeds op het wachtbankje. De spanning is om te snijden. Zit al op dag 34! En nog niks. Had van het weekend een klein beetje bruinige afscheiding en 1 keer beetje roze bij afvegen, maar is nu weer weg. Gisteren getest maar negatief. Ik zweef dus tussen hoop en vrees. Niet leuk. Nog nooit zo'n lange cyclus gehad sinds ik weer gestopt ben met de pil. Mijn banner klopt niet meer, die zet zichzelf weer op het begin van een nieuwe cyclus als mijn standaard aantal dagen van een cyclus voorbij zijn zeg maar. (ingewikkeld) Ik hou jullie op de hoogte! Ga nu weer aan het werk hoor. Zit op kantoor. Ohhhh! Liefs, S.
Heey. Secondlife;wat ontzettend rot voor je dat het zo moet aflopen, veel sterkte ermee meis. Hier even een pauze ingelast mijn mannetje is vorige week geopereerd en moet even niet denken om te gaan klussen nu Voor iedereen op het wachtbankje hoop ik dat ze snel op een roze/blauwe wolk zitten. En voor de klussers,klus ze Marlies van harte gefeliciteerd met je zwangerschap,geniet ervan.