zwanger willen worden van 2e

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door meid, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    OOOO Secondlife heb ik je pas nog gefeliciteerd. En nu lees ik dat je een mk heb gehaad. Heel veel sterkte met dit verlies.

Hier dacht ik dat ik gisteren mijn ei had maar mijn temp was niet gestegen vanochtend. Misschien vandaag maar denk niet dat klussen er nog van komt. Zaterdag was voor het laatst dus het kan nog.

alle dames aan de klus KLUSSEN.

dames op de wachtbank succes ik duim.

Marlies Van harte geniet ervan

2. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé meiden,

Het is inderdaad mis gegaan. Vorige week maandag ging het helaas mis. Ik heb het er nog wel zwaar mee hoor. Ben vandaag weer voor het eerst aan het werk. Heb woensdag nog een controle echo om te kijken of echt alles weg is.

Reageer later nog wel even weer...moet nu weer aan het werk.
    Bedankt voor jullie lieve reacties.

Knuffel,
    S.

3. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Secondlife, heel veel sterkte ermee! Ik had dat 31 december en heb even mn hoofd in het zand gestoken om de pijn niet te voelen. Nu begin ik weer stolsels en beetjes bloed te verliezen en moet wekelijks naar het ziekenhuis voor controle dus ik ontkom er even niet aan om er wel aan te denken en dat doet pijn. Zeker het idee dat het wellicht weer even duurt voordat ik weer een eisprong heb. Waarom moet het toch zo lang duren he! En waarom is het mis gegaan?
    Heel veel setrkte ermee, knuffels!!!!

4. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    hallo allemaal.
    Hier even een kleine update.
    Ondanks dat mijn mannetje geopereerd was hebben we toch een keertje kunnen klussen:D
    En dat was met recht een 'lucky shot' ,zie mijn banner.
    Alleen is het weer hetzelfde als met de eerste,mijn mannetje kan
    niet normaal blij zijn.
    Die ziet het allemaal maar somber in.
    Ja hallo we wilden het samen komt niet alleen van mijn kant.
    Ik heb nl de pech dat het bedrijf waarbij ik werkzaam was voor mijn ziekte failliet is gegaan.
    Ben nu dus werkloos maar wel weer bezig met reintegratie traject.
    En heb goede hoop dat ik snel weer werk heb.
    Weet sinds gister dat ik zwanger ben en mijn mannetje zit dus al vanaf gister te klagen en te mopperen.
    Bang dat ik nu helemaal niet meer aan het werk kom en dat we het financieel niet kunnen redden bla bla bla.
    Dan ben ik miss wel naief maar zie het zo'n vaart niet lopen.
    Kan hij dan niet gewoon blij zijn net als ik.

5. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendyw80@ wat jammer dat hij zo denkt en dat je dat nu moet aanhoren. Persoonlijk zou ik er niet op ingaan, misschien moet hij ff wennen aan het idee gezien de situatie. Hopenlijk denkt hij er dadelijk anders over en ik vind zwanerschap het mooiste wat er is,dus geniet er maar lekker van! Komt toch wel goed en anders moet je even de uitgaven erop aanpassen, je ben niet je hele leven zwanger, toch? Het geluk van een kindje weegt niet op tegen het tijdelijk aanpassen van de uitgaven, althans zo denk ik erover. Sterkte!

6. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé meiden!

Wat is het hier stil zeg. ;)

En wat zie ik? Snelly en Wendy zijn gewoon ZWANGER!!! Wat super! Van harte gefeliciteerd dames.

Hier is het rustig. We zitten in de ronde na de miskraam dus beetje moeilijk timen qua klussen zeg maar. Ik zit nu op het wachtbankje.
    Maar ben bang dat het een verloren ronde is. We shall see...

Liefs,
    S.

7. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Secondlife, Inderdaad erg stil he. Voor mij was het ook even een tijd van bezinning. Ik heb vorige week pas te horen gekregen dat de hormonen uit mn lichaam waren. Ik heb al die weken bloed moeten prikken en moet dat nu ook de komende weken blijven doen om mn eisprong in de gaten te houden. Dat vond ik een zware tegenvaller omdat ik verwachte van dat de cycles al 'begonnen' was. Nu een paar dagen later denk ik toch dat ik ook op het wachtbankje zit, gezien mn temperatuur, gewicht, ovutesten, borsten enzo,maar we zullen het over een paar dagen wel zien.... Hoe gaat het met jou?

8. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen was ik om 5:30 wakker (al dagen zo vroeg trouwens) ben ik ongesteld!!! En mn gyn zei 9 dagen terug dat ik mn eisprong nog moest krijgen!!!! Heeft mn lichaam me in ieder geval niet voor de gek gehouden. Het klopt dus niet dat wanneer je nog wat zwangerschapshormonen in je lichaam hebt, je 'cycles' niet kan starten, zoals de gyn zei! Het lijkt er wel op (althans dat denk ik nu) dat de lengte van mn cycles eindelijk normaal wordt, daar ben ik erg blij om. Gelukkig heb ik naar mn eigen gevoel geluisterd, maar wel jammer dat het niet raak was....

Deel Deze Pagina