Inggrid zoon 1 jaar ronde 2 Sallie zoon 2 jaar ronde 15 Sportmama dochter 4 jaar (ronde?? 2 jaar bezig) Jannanas dochter 2 jaar (vanaf november aan de klus!) Daanquinty dochter 5 jaar ronde 3 Snelly zoon 2 jaar (Mk 13wk ) Manona76 zoon 2 1/2 jaar ronde 1 Wendyw80 dochter 14 maanden ronde 1 mamvanjason zoon 2 jaar ronde 8 in MMM Secondlife dochter 2 jaar ronde 3 meid zoon 2jaar ronde 4 Debster84 zoon 2 jaar ronde 2 (officieel 1) Max78 dochter 2 jaar ronde 4 NOD 25/10 Iris2009 dochter 1 jaar ronde 2 Whitesaber zoon 1 jaar ronde 1 Germar dochter 1 jaar ronde 2 Germar erbij gezet!
he allemaal! echt zo leuk dat er veel op gereageerd word, kijk die lijst eens met hoeveel we al zijn! hoe snel waren jullie bij de 1e zwanger? bij ons was het de 3e ronde, nu zitten we in ronde 4 en hopen dat het deze maand raak is......
ik was van mijn zoon in de 5e ronde zwanger al duurde het in mnden wel langer zo'n 9 mnd. haha dat krijg je als je rondes hebt van 64 en 72 dgn er tussen.
ohh wat een lange cyclus... hoe is ie nu dan ook weer zo lang? ik heb wel eens gelezen als je een hele lange of korter dan 20 dg hebt dat er geen eisprong is, maar dat is dus niet zo. ik heb nu cyclus van 32-30-29 gehad dus ga ervan uit dat ie nu 28 of 29 is,dan was mijn eisprong [als het goed] rond dag 15..... we zullen zien....
@Meid: Volgens mij kun je gewoon naar je eigen profiel gaan en dan staat ie bij Clubs waar je lid van bent. Daar kun je dan gewoon op klikken. Ik weet ook niet precies mijn NOD. Ik vind dat moeilijk inschatten omdat ik ook ovutestjes gebruik. Maar wij hebben afgelopen maandag en dinsdag geklust zullen we maar zeggen dus dan moet ik daar toch ongeveer 14 dagen bij op tellen of niet? Dan kom ik dus op maandag 25 oktober als mijn NOD. Doe ik dat dan goed? Welkom alle nieuwe meiden. Gezellig hoor! De lijst wordt al lang.
Inggrid zoon 1 jaar ronde 2 Sallie zoon 2 jaar ronde 15 Sportmama dochter 4 jaar (ronde?? 2 jaar bezig) Jannanas dochter 2 jaar (vanaf november aan de klus!) Daanquinty dochter 5 jaar ronde 3 Snelly zoon 2 jaar (Mk 13wk ) Manona76 zoon 2 1/2 jaar ronde 1 Wendyw80 dochter 14 maanden ronde 1 mamvanjason zoon 2 jaar ronde 8 in MMM Secondlife dochter 2 jaar ronde 3 meid zoon 2jaar ronde 4 Debster84 zoon 2 jaar ronde 2 (officieel 1) Max78 dochter 2 jaar ronde 4 NOD 25/10 Iris2009 dochter 1 jaar ronde 2 Whitesaber zoon 1 jaar ronde 1 Germar dochter 1 jaar ronde 2 sarahay dochter 5 jaar ronde 3 (officeel 2) ik wil zwanger worden. nu Snel. haha
trouwens bij de eerste was het 3de ronde al raak. ik hoop dat het deze keer ook niet zolang duurt. spannend ik kan niet tot zaterdag wachten.
Bij ons duurde het 33 rondes en dus 3 jaar Nu maar hopen dat ik deze keer niet zoveel geduld hoef te hebben
Zoals ik al zei was het bij ons dochtertje de eerste ronde gelijk raak. Ben benieuwd hoe lang het nu duurt.
mijn 1e ronde na pilstop was 105dgn. dussssss ik hoop dat de volgende maximaal de helft is dan ben ikal blij.
De eerste keer duurde het bij ons ongeveer 4 maanden, maar het duurde ook wel even voordat ik ontpilt was.. Vanaf het moment dat ik regelmatig werd was ik ook de 2e ronde zwanger. Hoop dat het nu weer zo is, maar het zegt niet zoveel vrees ik. We zullen zien, spannend allemaal!!! Ben benieuwd hoe snel iedereen weer zwanger is
@secondlive, ik heb het idd gevonden....hihi ben hier nog niet zo handig in... maar dan nog een vraagje, kunnen we daar ook op kletsen? en zo ja hoe moet ik dat dan doen? sorry voor dat moeilijke gedoe! groetjes
hallo dames, mag ik me ook toevoegen hierzo??? inmiddels is Jill bijna 2 jaar oud (29 dec. 2008) en kriebelt het behoorlijk om weer voor een tweede kindje te gaan. Inmiddels zijn we ronde 1 voorbij en 'hoor' ik deze week ongi te worden.... ik moet wel erbij vertellen dat ik na de bevalling van Jill een depressie heb gehad en hiervoor ben behandeld bij de huisarts, psycholoog en met medicatie. ik ben nu bijna een jaar aan het afbouwen van de medicijnen (clomipramine antidepressiva). ik slikte 100mg per dag en nu 25mg om de dag. ben daar al heel erg blij mee. Ik ben me inmiddels verder gaan verdiepen in het gebruik van deze medicatie tijdens de zwangerschap, alleen kunnen er ontwennigsverschijnselen optreden bij de baby na de geboorte. maar aangezien ik nu zo'n lage dosis heb ben ik hier niet zo bang voor. Helemaal zonder medicatie weet ik niet of het wel goed gaat tijdens de zwangerschap, ik ben dan bang dat mijn angstgevoel terug komt en dan heb ik ook geen goeie zwangerschap, alleen maar stress en dat is ook niet goed voor de baby. Kortom ik ga er weer voor! ik ben allang blij dat ik het weer aan durf om weer een kindje je willen, dit had ik na de geboorte van Jill echt niet verwacht!! ik ben na de bevalling van Jill niet meer aan de pil geweest dus dat ontpillen heb ik wel achter de rug vrijdag heb ik heel stiekem een test al gedaan, ik was zo onwijs sacherijnig savonds en had het telkens koud en vrijdag zelf een rare pijn in mijn onderbuik. ik herkende dit van de eerste zwangerschap maar de test zei dat ik niet zwanger was... misschien te vroeg of misschien wordt ik dan toch gewoon ongesteld. we wachten het af... succes allemaal!!! gezellig om hier mee te kletsen
hey meid, grappig, ik ben ook 28, mijn man is ook 31, wij hebben ook een kindje van bijna 2 en wij gaan ook voor een 2e... bij mij was het vorige keer de 2e keer raak... en nu??? tja... mijn vorige cyclus heeft bijna 90 dagen geduurd... kan er geen touw meer aan vastknopen, hopelijk lukt het snel, voor iedereen... succes!!!
Snelly, wat erg voor je! Heel veel sterkte! Meid, wat ben je toch een leuk topic gestart En ik zou ook wel willen weten hoe ik me aan moet melden voor de club van secondlive! Kun je dat misschien uitleggen? Is dat dan in plaats van dit topic?? Mijn nod duurt nog even, heb net mn ongi achter de rug dus zit nu in de vruchtbare week... Ik moet wel oppassen dat het niet te veel mijn leven gaat beheersen. De ene maand heb ik het er moeilijker mee als de andere. Maar na zoveel rondes went het nog steeds niet als je wéér ongi wordt.. Heel veel succes allemaal!
haha zoals je er misschien achter bent, ben ik niet de meest handige op de computer.... maar je moet op secondlive haar foto klikken en dan ben je op haar site daar staat een foto van spruitjes daar moet je je aanmelden... en verder tja dat weet ik ook nog niet, hih!
ik ben trouwens 27 (wordt in maart 28) mijn vriend wordt in dec 33 bij Jill was ik in ronde 1 zwanger... totaal nog niet verwacht, had rekening gehouden met een half jaar haha
Hoi, wij gaan ook voor de tweede. Mijn zoontje is 2,5 en ik ben sinds juni gestopt met de pil. Van de eerste was ik meteen zwanger. Ik heb 6 weken geleden een kuur gekregen (Provera) om de mensturatie te stoppen (was al 14 dgn ongesteld) maar nu wordt ik niet meer ongesteld en ik ben niet zwanger. Vanmorgen inwendig onderzoek gehad en volgende week krijg ik een echo, ik heb namelijk pijn in mijn onderbuik. Ze gaan mn baarmoeder en eierstokken controleren. Ik ben best ongerust eigenlijk, ondanks dat we pas kort bezig zijn. De dokter zegt dat het vanalles kan zijn en dat het ook kan zijn dat ze er niet achter komen waarom ik niet ongesteld wordt.