@Pamsie: Toen we begonnen om zw te worden was ik 120 kilo.Ik moest lijnen voor mijn cyclus en hij kwam goed op gang. Bij mijn zw van mijn zoontje was ik 95 toen ik onder de 100 kwam ging mijn cyclus goed lopen. Tijdens mijn zw was ik 35 kilo aangekomen. 8 juli is mijn spiraaltje eruit gehaald en was ik 93 kilo. Op 14 aug had ik een posi test totaal niet verwacht want ging er van uit dat ik zeker een jaar bezig zou zijn. Helaas is dit met 9 wk mis gegaan en is het met 13 wk uitgehaald.Was alweer 10 kilo aangekomen. Ben er nu al weer 2,5 kwijt in 1 week. Ben ook erg benieuwd wanneer ik weer ongie ben. Spannend voor je ik hoop dat je cyclus goed loopt en dat je ook een ei hebt. Volgens mij wordt je wel steeds vruchtbaarder. Mijn schoonzus heeft ook pco. Met de 1ste 2jr bezig zw door clomid. Met de 2e gelijk zw door clomid en 8 mnd later was ze onverwachts zw zonder clomid. Dus je weet maar nooit. Ze heeft 3 kinderen gekregen in 3,5 jr. Heb jij ook pco door overgewicht of heb je er gewoon last van. Laten we duimen dat we allebei snel zw zijn.
Yoepie volgens mij heb ik weer vruchtbaar slijm. haha ik heb giga onregelmatige cyclus dusss ik ben er blij mee. Dat wordt aan de klus en over 2 weken testen
@snelly: jeetje wat een verhaal! wat erg van je miskraam. pco is idd een raar iets. en je schijnt idd steeds vruchtbaarder te worden. ik heb er gewoon last van. ik was/ben juist altijd te dun geweest. ben nu 1.64 cm lang en weeg 53 kilo. bij de eerste zijn we gelukkig niet lang bezig geweest eerste keer clomid was het gelijk raak. maar goed we gaan nu eerst gewoon proberen en hopelijk is de clomid dus niet nodig. idd hopelijk zijn we snel zwanger @ingrid: ohh wat goed, nou klusze en hopelijk over 2 weken een knaltest!!!
Hey meiden, ik ben nieuw hier! Ik heb een dochtertje van ruim 9 maanden en het kriebelt alweer enorm... Deze maand is onze 1e ronde. Heb niet heel erg regelmatige cyclussen gehad dus heb daarom ovulatietesten gebruikt. Vorige week zondag was die knalpositief en hebben dus gericht kunnen klussen. Heb sinds dit weekend wat krampjes in mn onderrug, sinds vandaag steekjes in mn liezen, ben erg moe en vet haar. Durf nog niet te hopen, ga donderdag een vroege test doen, heb geen geduld! Liefs, Pindaatje
@Snelly & Pamsie: Wat een vreemd iets dat PCO zeg. Ik wens jullie heel veel succes en hoop dat het zonder de chlomid lukt meiden! Snelly, jij ook heel veel sterkte met je schoonmama. @Inggrid: JOEPIE! Wat super zeg! Onze klusdagen komen er weer aan straks. @Pindaatje: Welkom! Verder hier weinig nieuws. Weer volop in de nieuwe cyclus. We gaan er weer voor. Iedereen een goed weekend gehad? Liefs
Hallo, hier even vanaf mijn IPhone (laptop is stuk, grrr). Morgen is mijn NOD. Vind het erg spannend eigenlijk. De ovulatietesten waren deze maand erg onduidelijk, maar ik denk dat hij vrijdag anderhalve week terug positief was. Dus eigenlijk zou mijn NOD dan ook as vrijdag moeten zijn. Omdat het zo vaag was had ik er eigenlijk geen vertrouwen in dat het raak zou zijn, maar nu voel ik toch van alles.. Ben een beetje bang dat ik mezelf gek zit te maken, dus ik hoop maar dat de komende dagen snel voorbij zijn. Zonder rode duivels natuurlijk En dan aan het eind van de week testen dus. Fingers crossed! Jullie ook allemaal succes hè! Ik hoop zo dat het ons allemaal snel lukt. Duimen duimen duimen maar.
@Lindangel: Oh wat spannend zeg! Ik leef met je mee hoor. Ga voor je duimen. Voor ons komen de klusdagen er straks weer aan. Jullie zijn al een tijdje bezig zie ik. Kan me voorstellen dat je je gek zit te maken hoor. Doe ik ook...je lichaam kan je ook zo voor de gek houden, maar ik hoop dat het raak ik deze keer. Succes!
@secondlife: mijn handtekening is misschien een beetje verwarrend, maar we zitten pas in de derde ronde. De eerste ronde was ik alleen meteen een week overtijd met alleen maar negatieve testen, en dus niet zwanger. Daarom ben ik nu ook een beetje bang dat ik mezelf voor de gek houd. Ik denk nu dat ik toen overtijd was doordat ik maar bleef hopen. Dus ik wil nu niet te veel hopen, snap je?
@pindaatje: welkom, gezellig dat je ook mee kletst. en hopelijk heb je straks een knaltest en zijn de tekens die je nu hebt voortekenen. @secondlife: nieuwe ronde nieuwe kansen he! komt goed. @lindangel: vage dat die testen zo raar waren. nou ik zal voor je duimen dat het goed zit!! en je snel een knaltest hebt.
Hallo, Mag ik hier ook af en toe neuzen en meekletsen? wij gaan ook voor ons 2e kindje. Had een onregelmatige cyclus bij mijn zoontje, maar met ovutesten en tempen in de 4e ronde zwanger. Dit is bijna een jaar geleden en nu temp en test ik alweer va juli. 1x ongi geweest en 1x een week bruinverlies. Nog geen ei gespot en geen temp. verhoging. Er zit dus iets niet helemaal goed denk ik? Vanmiddag de ha gebeld, maar die is 2 weken met vakantie... Afwachten dus... Maar lijkt dus op iets van pco?! Hopelijk stuurt de ha mij meteen door naar de gyn. Want wij gingen dus meteen voor een 2e, alweer een jaar geleden.. Zie bij jullie ook veel onregelmatigheid en/of lange cylcussen, balen he?! Liever in een half jaar 6 rondes dan 1 toch?!
Hier een paar dagen geleden ongesteld geworden... Veel eerder dan mijn nod, dus daar begrijp ik niets van. Ik voelde ook helemaal niets aankomen, dat is vreemd, want dat heb ik nooit. Ik krijg altijd van te voren buikpijn, pijn in mijn rug, zoete trek, humeurige buien en pukkeltjes... Het was dus nog al een verrassing, echt jammer. Op naar de volgende ronde!
Ik heb ook liever mooie cyclussen van 28 dgn en niet zwanger dan mega lange cyclussen en net zwanger. is zo onzeker en duur aan testen Maar we gaan met goede moed verder. voor mijn zoon was ik ook mega onregelmatig van 30 tot 74 en 60 dussssssss het kan wel alleen duurt ff iets langer. hopelijk nu niet zo lang maar goed. Ik weet dat het kan. 1e cyclus na pilstop was 105 dusss kan allleen maar korter moet ik dan maar denken toch?
Hoi meiden, Mag ik ook zo nu en dan meelezen en schrijven? Wij gaan ook voor onze tweede. Hebben een dochter van 20 maanden. Ben half mei gestopt met de pil, maar nog niet echt ervoor gegaan. Sinds augustus gaan we ervoor. Zit nu in mijn derde ronde. Hopelijk is het nu raak! Van onze dochter was ik in de 2e ronde na de pil zwanger, erg snel dus. Valt me eigenlijk een beetje tegen dat het nu nog niet gelukt is, ben een beetje erg verwend met de eerste. Ach, het komt vast vanzelf! Hopelijk zijn jullie ook gauw zwanger!!!
@Max78: Balen meid...en dan nog veel te vroeg. Jakkes. @Inggrid: Wel raar hoor al die onregelmatige en lange cycli. Zelf heb ik wel een regelmatige cyclus sinds de ontpil cyclus. Maar of dat helpt...ik weet het niet. Net weer een voorraadje ovutestjes besteld. @Tess: Welkom! Veel succes. Erg gezellig hier hoor met al die meiden.
@september08: tuurlijk mag je mee kletsen. vervelend van je onregelmatige cyclussen. wel hoop ik voor je dat het geen pco is. dat heb ik en dat is een behoorlijk vervelend iets. ik duim voor je dat je toch snel een ei spot! @max: balen dat je al ongi bent geworden. was deze ronde nu lang? op naar de volgende ronde dan maar he!! @ingrindd: he bah ook al van die lange cyclussen. nou hopelijk wordt het nu wel wat korter dan wat je al hebt mee gemaakt tot nu toe. @tess2010: welkom, klets gezellig mee!
Hoi allemaal, ook wij gaan voor een 2-de, dus ik kom ook gezellig meekletsen als jullie dat goed vinden! We zitten nu in de eerste ronde, ik ben eind september gestopt met de nuvaring. Zaterdag zou dan mijn NOD zijn, als ik uitga van een cyclus van 28 dagen, wat ik voorheen wel had. Ik voel vanalles, maar kan ook van het "ontpillen" komen, dus vind het erg spannend allemaal... Ben er ook zo mee bezig... We hebben een dochtertje van 2 1/2, maar zij was er heel onverwacht (wel superwelkom hoor ), dus toen heb ik dat allemaal niet gehad, het wachten tot ik kon testen enzo. Superspannend... En nu eerst maar eens mijn bed opzoeken, het is alweer veeeeeeeeeel te laat!
Hier ook wel een beetje het gevoel van een domper. Bij onze dochter was het in één keer raak en nu zitten we in ronde 7. Maar we blijven positief.
Hoi meiden, Ik wil me ok even melden. Ben 29 jaar , heb al een zoontje van 2 jaar uit een eerdere relatie . En zijn nu aan ronde 2 begonnen voor een 2de wondertje . Het is dus voor mijn vriend de 1ste, maar mijn zoon ziet hem als papa en hij mijn zoontje als zijn kind. Dus toch wel spannend allemaal. Bij mijn zoontje was ik gelijk ronde 1 zwanger . Dus toch wel effe balen dat het niet gelijk lukte maar goed het was ook wel echt geluk hebben de vorige x. Leuk om mee te kletsen hier ! Zou iemand mij ook op de lijst willen zetten. Ben niet zo goed met die lijstjes haha , verwijder ze meestal ofzo . Groetjes
Jee, wat gezellig hier, steeds meer meiden! Ik kan het eerlijk gezegd niet meer zo goed bijhouden hier, jullie kletsen soms zo snel en veel Maar heb nu weer weekend, dus wie weet lukt het me nu!! @nieuwe meiden, welkom (hihi, driekeerdaan, hoi hoi hoi, ook hier!!). @Tess2010, wat grappig, mijn dochtertje is net zo oud als de jouwe (zij is bijna 21 maanden nu dan). Spannend weer voor iedereen, leuk!! Kan me voorstellen voor diegene die bij het eerste kindje snel zwanger waren en nu al een ronde verder zijn dat dat balen is. Ik was in ronde 5 zwanger, dus stel me daar nu eigenlijk ook op in. Kan het alleen maar meevallen. Van de week hoorde ik van een vriendin dat ze zwanger is, een andere ook, dus nu gaat het toch wel weer wat erger rammelen hoor!! De klusronde komt er binnenkort weer aan, joehoeee!
hallo allemaal! ohh wat lekker druk hier....tis idd niet meer bij te houden hihi! zijn er al meiden die rond de nod zitten? voor mij zijn het spannende dagen... vandaag dag 28. mijn vorig cyclus was 29 dg. maar ik voel helaas helemaal niks....mmmm toen ik van mijn zoontje zwanger was was de douche op mijn borsten al heel pijnlijk. maar voor ik de vorige keer ongi moest worden had ik paar dagen daarvoor wat bruinig verlies....en nu niet.... ohhh dit is echt killing hoor! groetjes meid