ja we hebben weer zo'n 5000 berichtjes te gaan en dan hoop ik dat we de volgende keer een topic kunnen open in zwanger zijn omdat we allemaal zwanger zij
Yes, deel 2 alweer! Ik hoop inderdaad dat deel 3 een zwanger topic wordt! Hey meiden, ik heb even snel alles bijgelezen maar ik heb geen tijd om te reageren want ben druk alle laatste dingetjes aan het doen. Ik ga morgen namelijk voor 6 dagen naar new york. Ik heb er super veel zin in. Dus.....niet teveel kletsen de komende daagjes want dan kan ik het allemaal niet meer bijbenen als ik terug kom. En ik hoop dat er een aantal zwangeren bij zijn gekomen als ik terug kom Tot over een paar daagjes
Goede avond dames Ook ik ben er in deel 2 gewoon weer bij. Ik heb alles weer bijgelezen maar ff niet alles onthouden. Voor alle ongi's, klote weer. Elke onig is er 1 te veel. Verder leuke verhalen over vaders, broers @Joyce: In jezelf blijven geloven en dan komt het vast wel goed en dan zal je moder nog trotser zijn Ik ga er weer vandoor. Trute meiden.
Je kan hem opslaan in je favorieten. Pff het is te vroeg gewoon. Heb behoorlijk last van jetlag. Heel veel plezier in new York meis!! Geniet ervan!!!!
Hey meiden...opa is gisteravond om precies 23 uur overleden.... Kletsen we nu al hier of nog in het oude topic verder?
Inge: Gecondoleerdmeis. Wat een tijd maak jij mee zeg, dat het vanaf numaar alleen goede dingen mogen zijn! Ik klets gewoon vanaf hier verder, dan hoefi kniet zoveel bij te lezen wat ik heb gemist haha. Voor de meiden die ongi waren, balen zeg . Voor de zwangeren hoe is het met jullie? Dani, hoe is het met jou, trek je alles nog een beetje? Ikke, er zijn alweer een paar kruisjes voorbij. Desini: wat lief van je vader! Mijn vriend hoeft gelukkig niet weer weg, iemand anders is de pineut. (sneu voor hem, goed voor mij ). Ik ben vandaag lekker vrij!
hey meiden ik ben hier ook weer van de partij inge: heb in het oude topic een berichtje voor je achter gelaten