Zwanger willen worden van de tweede - Eerste kindje onder de 1 jaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fransa, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Dames! Wij vertrekken zo dus geen tijd meer om te reageren. Ik ben over 1,5 week weer terug. Tot dan!

ps manlief wil veel kinderen, ik heb nog geen idee maar denk toch ook wel 3...

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    heel veel plezier blijmeisje! Hopelijk kom je zwanger terug! En kan jouw man niet even met de mijn praten :)

3. Fransa

Fransa Niet meer actief

Ow Blijmeisje, ben jaloers!! Je leest het niet meer, maar ik hoop dat jullie er van genieten!

Hier is het lekker druk. Omdat ik dinsdagochtend niet kon werken omdat de oppas ziek was heb ik nog wat achterstand weg te werken. Dus vandaag van 07:45u tot 17:30u gewerkt. En dat was meer dan lang genoeg moet ik zeggen. Morgen nog weer een dag en dan lekker weekend! Tis hier heerlijk weer, morgen gaat het zo'n 18 graden worden! Maar natuurlijk is zaterdag de pret weer over....

Ach ja...

Zoonlief heeft last van tandje nummer 2 die doorkomt. Arme hij... Gisteren naar kinderarts geweest vor 6-maanden controle. Hij doet het supergoed! Tis een flinke gezonde Hollandse baby zeg maar. En die zien ze hier niet zo vaak :) Bij z'n prikje gaf meneer geen kik. Even op z'n tandjes gebeten en toen was het weer over. Mama trots! Gisteravond wel een flink verstopte neus wat flinke huilbuien tot gevolg had. Uiteindelijk is hij rond middernacht in slaap gevallen en wij dus ook. Vannacht lag hij nog wel een paar keer te jammeren maar viel zelf wel weer in slaap. Hopen dat het vannacht wat beter is want zulke nachten heb ik liever niet te vaak...

Hoe is het met de rest?

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    fransa hier ook een baalnacht vannacht. Emma is van 12 tot 1 wakker geweest. Uiteindelijk viel ze tussen ons in in slaap.

Ja ga jij ons lekker lekker lopen maken met je 18 graden, hier gaat het regenen... weet je wat, ik kom gewoon bij jou op visite ;)

5. happyhippo

15 mrt 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, ik heb eindelijk alle berichten in dit topic gelezen, niet alleen de laatse paar...

Hieronder wat van-de-hak-op-de-tak-reacties:

Bedjes... Onze oudste hebben we vlak voor de geboorte van de baby in een cotbed gelegd van Bopita, zodat het ledikantje vrij was. De baby lag de eerste drie/vier maanden bij ons op de kamer in een wiegje, dus als het cotbed problemen gaf, kon onze oudste nog terug in het ledikantje.

Kinderwagen... Wij hadden in eerste instantie geen nieuwe wagen gekocht. 'k Had wel een draagdoek aangeschaft, maar helaas het geduld niet voor gehad. Later heb ik via marktplaats een duowagen aangeschaft.

Leeftijd... Tussen onze kinderen zit 17,5 maanden. Ik was wel heel blij dat onze oudste toen liep en zelf de trap op kon klimmen.

Bevalling... Daar kijk ik helemaal niet tegenop. Maar ik heb ook wel twee supersnelle en makkelijke bevallingen gehad. Ook de persweeen na, heb ik eigenlijk geen pijn gehad. Bij de eerste had ik niet eens door dat het begonnen was. Bij de tweede ging ik "krampjes" timen.
    Maar dat biedt natuurlijk geen zekerheid voor een evt. volgende bevalling.

Tandjes... Onze oudste kreeg net voor de 8 maanden de eerste twee tandjes. Die had echt nergens last van. Onze tweede telg met 8,5 maand pas een tandje. Die heeft er wel ontzettend last van. Zo zielig. Gelukkig verzacht de dentinox wat.

Cyclus... Ik heb voor de pil altijd een regelmatige cyclus gehad. Voor de pil, na de pil, na de bevallingen. Altijd rond de 28/30 dagen.
    Pfff... Als ik morgen (bijna vandaag) niet ongesteld ben geworden, zou ik kunnen testen. Ik heb alleen niet het gevoel dat het raak is. Ik heb de afgelopen dagen wat last gehad van menstruatie-achtige krampjes, dus dat voorspelt niet veel goeds...
    We wachten af...

Enne, blijmeisje, geniet lekker van jullie (klus)vakantie!

Groetjes,
    happyhippo

6. Fransa

Fransa Niet meer actief

Nou zeg, 't weekend is al bijna weer over. We zijn veel te druk geweest. Gisteren en vandaag nog even druk met ons huisje. Vandaag alles nog een keer goed schoon gemaakt en nu wel lekker tevreden.
    Zoonlief is hartstikke verkouden en slaapt dus al een paar nachten slecht. Resultaat dat hij vandaag overdag wel veel heeft geslapen. Hopen dat het vannacht beter gaat. Maar we horen hem nog regelmatig blaffen...

Ik begin trouwens te twijfelen of ik überhaupt al een eisprong heb gehad. Al een paar dagen twijfelachtige tekens maar niet heel overduidelijk... Dus vanavond manlief nog maar even een keer verleiden ;)

Oh ja, weet niet of ik het al had gezegd maar woensdag voor controle bij de kinderarts geweest. Zoonlief was met 6 maanden en 10 dagen 72,5cm lang en 8690gr zwaar. Heb een flinkerd dus. Dat zijn ze hier niet echt gewend volgens mij, want ze vond 'em maar 'huge' :)

Nou, ik ga nog even bankhangen. Wil er vanavond op tijd in. Toch wel wat uurtjes gemist de afgelopen nachten...

Oh ja, bij wie hebben jullie gependeld, wat moet je precies doen en hoe lang duurde het voor je een antwoord had? Heb vorig weekend een berichtje gestuurd maar nog geen antwoord gehad. Geen idee ook wat ik moet doen eigenlijk dus misschien dat één van jullie het weet....

7. happyhippo

15 mrt 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fransa,

Helemaal onderaan op het zwangerschapsforum onder het kopje Diversen staat een forum over pendelen.
    In het eerste (vastgeprikte) topic staat uitleg over pendelen. Daarin staat ook wie er pendelt.
    Ik heb destijds een paar pendelaars ge-pb't en kreeg binnen een paar dagen reactie. Misschien is het nu gewoon druk.

Ach, en je zoontje zo aan het hoesten. Heel veel beterschap hoor! Hier afgelopen week ook flink wat hoestserenades en snottebellen. Maar het ergste lijkt nu voorbij te zijn.

En wat een grote knuffelbeer is je zoontje! Mooie cijfers hoor!
    Mijn jongste was de laatste keer bij het cb met 9 maanden 7900 gram en 74 cm lang. Even terugbladeren... Met 6 maanden 6780 gram en 68 cm. Mijn oudste was met 6 maanden wat groter nl. 7900 gram en 70 cm.
    Was jouw zoontje ook al groot met de geboorte?

Hihi, bankhangen en klussen vanavond... Hoe doe je dat? Hihi... Succes!

Groetjes,
    happyhippo

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wow fransa, je zoon is groter en zwaarder dan mijn dochter en die is 9 maanden :p Maar die is weer licht, te vroeg geboren ;)

9. Fransa

Fransa Niet meer actief

Nou Happyhippo, dat bankhangen en klussen is allebei gelukt ;). De één na de ander wel te verstaan :p

Zoonlief was behoorlijk gemiddeld bij de geboorte, 3770 gram en 51 cm. Dus niet abnormaal groot ofzo. Terwijl ze hier maar bleven roepen dat het een grote baby zou worden. Dus ik al half in de stress, want stel je voor dat die er ook nog uit zou moeten... Nou, over het laatste heb ik me dus achteraf geen zorgen hoeven te maken :)

Debby, kindjes die te vroeg geboren worden lopen wat dat betreft meestal wat 'achter' toch? Merk je daar in de ontwikkeling eigenlijk ook nog wat van? Dat verschilt per kindje natuurlijk, maar ben wel benieuwd hoe ze haar ontwikkeling staven. Op basis van die van een kindje van haar eigen leeftijd of van eentje van 2 maanden jonger....

Ik moet dan toch nog maar eens iemand anders mailen voor het pendelen. Ben wel benieuwd naar wat er uit komt. Er staat in dat je gerichte vragen moet stellen. Moet ik dat zelf al doen of doen zij dat voor me? Dat wordt me niet helemaal duidelijk....

Verder alles goed met jullie?

10. Fransa

Fransa Niet meer actief

Hé, tis hier rustig...

Hier vandaag geen rustig dagje gehad. Eerst naar een speelgroepje geweest vanochtend, daarna zoonlief aan de collega's geshowed en toen nog geshopt bij de Ikea en een bouwmarkt. Pfff... Heb wel weer even genoeg gedaan voor vandaag.

Tis hier vandaag heerlijk weer, de thermometer in m'n auto gaf 20 graden aan. Twas ook echt heerlijk gewoon! Heb helemaal zin in de zomer. En nu met ons tuintje minstens 2x zoveel als een paar weken geleden :)

Het hoesten is helaas nog niet verdwenen. Zit te twijfelen of ik misschien toch nog even de arts moet bellen. In februari had hij een beginnende bronchitis. Maar verder is hij hartstikke vrolijk en eet hij wel aardig. Niet zo goed als anders, maar toch...

11. Fransa

Fransa Niet meer actief

HappyHippo, ik zie dat je zwanger bent; GEFELICITEERD!! Dus toch wel, terwijl je dacht dat het niet zo zou zijn. Super zeg!

Ik heb a.s. dinsdag m'n NOD. Ik verwacht er al helemaal niets van. Heb ook nergens last van ofzo. Maar dat zegt niets, want dat was de eerste keer ook zo. Het was dat de test toen zei dat ik zwanger was anders had ik het helemaal niet geloofd. Maar goed, we hebben niet echt uitgekiend geklust en ik weet niet eens of m'n cyclus wel 28 dagen is dus ik wacht rustig af. En de eerste pendel zegt Mei 2010 dus dat zou betekenen dat ik over 2 rondes zwanger ben. We zullen zien....

12. happyhippo

15 mrt 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    @debby82: je schrijft dat Emma te vroeg geboren was. Wanneer was je uitgerekend van Emma?

@Fransa: ha, de pendel is dus toch gelukt! Dat heeft wel wat he. 'k Geloof er eigenlijk niet zo in, maar toch... Kriebel-kriebel...
    En bedankt voor je felicitatie. Ondanks mijn uitblijvende menstruatie en positieve zwangerschapstesten, kan ik het nog steeds niet echt bevatten... 't Voelt ook anders dan mijn voorgaande zwangerschappen. Maar goed, iedere zwangerschap is anders.
    En wat vervelend, die hardnekkige verkoudheid van je zoontje. Ben je nog naar de huisarts geweest? Liever een keer te vaak he...
    Dinsdag je NOD. Toch weer spannend... Ik duim voor je!

Oja, ik was een tijdje terug een beetje door dit forum aan het bladeren en kwam toen ergens iets van een clubje tegen van moeders met meerdere kindjes kort op elkaar. En denk je dat ik dat nu terug kan vinden...
    Iemand een idee?

Groetjes,
    happyhippo

13. Fransa

Fransa Niet meer actief

HappyHippo, bedoel je deze soms:

zwanger clubs / net bevallen en weer zwanger

Ik kom vanavond nog even langer schrijven. Als het goed is komt manlief zo thuis met de ingrediënten voor ons eten van vanavond...

14. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haaaaai!

Ben ik weer! Ik lees dat mensen jaloers worden van Franse 20 graden temperatuurtjes dus zal mijn mond maar houden over 1,5 week zon, zee, strand en bubbels onder palmbomen in bikini.. :D (Nu het nog kan! ;))

Het was errug lekker/gezellig/ontspannen/warm/etc. We hebben goed ons best gedaan voor nummer 2 hahaha en cyclus technisch zouden we mn ei goed benut moeten hebben en toch twijfel ik erg. Heb er helemaal niks van gemerkt qua slijmverandering enzo, normaal meestal wel. En natuurlijk nog maar 1 cyclus gehad dus tja. Stom dat ik daar zo mee bezig ben nu... :)

Maaaarrrr hoe gaat het hier? Happyhippo je bent zwanger! WAUW! Gefeliciteerd! Spannend weer he! Heb je al een afspraak gemaakt bij de vk? Leuk hoor... Je zegt dat het anders voelt dan je andere zwangerschappen. Word je daar zenuwachtig van?? Elke zwangerschap kan echt totaal verschillend zijn. Zo maf vind ik dat!

Helemaal gesetteld Fransa? Toch altijd een hele klus he zo'n verhuizing! Enne morgen je NOD? Spannend! Ben je er mee bezig?
    Wat fijn dat je zoontje het zo goed doet. Hollands welvaren, niks mis mee! Hier ook een dikke 8 ponder bij de geboorte en 53 cm ofzo. met 5 maanden ook 8 kilo en bijna 70 cm. Lekkere spekbeentjes! Wel naar dat hij zo hoest. Nog steeds? Anders toch even naar de dok. Zo zielig als ze zo hoesten.
    Wat een lekker weer bij jullie trouwens! Dat is dan toch echt wel een voordeel van een iets zuidelijker woonplaats... Ik duim voor je morgen!

Hee Debby! Hoe gaat het met jou? Ben je al bij de gyn geweest? En al ongi? Vertel vertel!

15. happyhippo

15 mrt 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fransa, jaaaaah, dat is wat ik bedoelde. Ik heb echt gewoon zitten suffen... Gooi het maar meteen op zwangerschapsdementie! Haha...
    Hoe gaat het verder met je? Gisteren getest?

blijmeisje, weer lekker terug van vakantie. Zo te lezen heb je echt genoten! En ook lekker aan de klus geweest... You go girl! Nu afwachten dus... Wanneer verwacht je je ongi?
    En bedankt voor je felicitatie. De intake bij de vlos heb ik op 13 april, dan doen ze ook meteen een echo. Dat werd zo vaak gevraagd, dat ze dat nu dus standaard doen. Ik ben benieuwd!
    Deze zwangerschap voelt anders dan de andere twee. Daar voelde ik echt niets bij en nu voel ik wat menstruatieachtige krampjes en heb ik soms zo'n wee-ig, net niet misselijk gevoel. Vandaar dat ik ook dacht dat mijn menstruatie eraan kwam.
    Maar ik word er niet zenuwachtig van. Daar ben ik te nuchter voor en ik heb twee goede afleiders rondlopen/kruipen. Hihi...

16. Fransa

Fransa Niet meer actief

Mmm.... Blijmeisje, dat klinkt ook wel lekker... Maar jullie hebben je wel vermaakt dus! Lastig dat je dan niet helemaal zeker bent of je je ei wel of niet hebt gehad, maar aan jullie inzet kan het iig niet liggen....

En alweer aan het werk geweest dan? En hoe vond je zoontje het? En ging het vliegen goed?

Happyhippo, 13 april al intake mét echo! Relaxed zeg! Hier doen ze altijd een echo met 8 weken. Een veel gynaecologen hier doen tot en met de 20 weken standaard elke 4 weken een echo. Dus hopen dat ik de komende keer ook zo'n gyn tref. Was wel tevreden met m'n gyn van de afgelopen keer maar ze zit niet zo gunstig qua locatie. De vorige keer had ik gewoon iemand nodig omdat ik met 34-weken zwangerschap pas in Frankrijk arriveerde.... De volgende keer dus iemand dichterbij.

Ik ben nog steeds niet ongesteld. En ook niet zwanger. Dus ik kan weer gaan zitten afwachten tot die ongi gaat komen. Hoop niet dat het te lang op zich laat wachten. En irritant is dan dat ik nog steeds niet weet hoe lang een normale cyclus is. Nou ja, dat nemen we maar op de koop toe. Zit nu lekker aan een wijntje. Ook nog wel even lekker...

Morgen nog een dagje werken en dan vrijdag er lekker een lang weekend op uit. Dus mij zien jullie pas maandag of dinsdag weer!

17. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hee Fransa, balen dat je niet zwanger bent.... :( En ook niet ongi... Grrmmm. Is er nog een kans? Late eisprong te vroeg getest?! :(
    Irritant he als je geen regelmaat (meer) hebt. Hopelijk komt dat wel weer!

Vakantie was inderdaad heerlijk. Vliegen ging heel goed. Heenreis hadden we mazzel, toen hadden we 3 stoelen dus hij kon gewoon tussen ons in plat liggen en slapen. Terugreis wel op schoot, maar heerlijk geslapen. Ook daar ging het heel goed. Heerlijk hoor een baby zonder dikke kleren aan! Lekker zwemmen, spelen, en natuurlijk veeeel aandacht van zn ouders! :D
    Alleen de nachten gingen niet zo goed als thuis, dus ouderwets bijtanken gaat dan iets minder goed.

Nu weer gewerkt en werkelijk GESLOOPT! Ik ben toe aan vakantie! Hahaha... Is erg druk op het werk en elke avond iets gehad. Vanmiddag laatste afspraak thuis gehad dus nu eindelijk uitrusten. Ach..

Wat super voor jou Happyhippo dat je meteen een echo krijgt! Krijg ik gelukkig ook door medisch verleden, maar dat vind ik toch ook wel erg fijn! Grappig dat ze dat bij jou nu bij iedereen doen. Fijn dat je niet zenuwachtig bent, genoeg afleiding inderdaad. Dat lijkt me bij een tweede sowieso heel anders zwanger zijn. Veel minder intensief. Gaat het misschien ook wel sneller!

Nou ik ga even badderen en dan hopelijk eindelijk een goede nacht maken! Fransa heel veel plezier op je lange weekend weg! Geniet ervan!

18. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Daaaaaaaaaaaaaaameeees?????? Waar zijn jullie?!?!

Fransa: hoe was je weekend weg? Mooi weer gehad en lekker ontspannen? Ben je al ongesteld geworden? Hoop het voor je, dan kan je weer door...

Happyhippo: hoe voel je je? Al zwangerschapsklachten? Volgende week al echo he?

Debby: were are youuuuu???

Ok even ego: Ik moet het toch even kwijt dus kwak t hier maar neer. Ik moet vandaag of morgen ongesteld worden. Nou voelde ik me eigenlijk stiekem een beetje als zwanger: boeren/burpen, darmen aan de rommel, koud en tja ik weet niet. Weinig harde bewijzen. Maar goed ik dacht WTF en knal er gister een test tegenaan. Zeg maar knallen want ipv de exact 4 druppels heb ik er gewoon overhen gepiest :$. (Al heel hard om uitgelachen, wees gerust ;)) Maar kraak wit. Dus ik was er al klaar mee.

Maar goed vandaag moest ik naar de arts voor mijn schildklier. En die waarden die veranderen als je zwanger bent. Dus het was een beetje een alternatieve zwangerschapstest. Maar ik zag meteen dat de ene waarde exact hetzelfde was als de vorige. Dat zei hij ook. Maar zegt ie 'die TSH waarde is wel een beetje vreemd hoog'. Uuuuuuuh... Dus ik vroeg stotterend of dat misschien eventueel kan komen door zwanger zijn. Ja dus. Om het even spannend te maken. Hij vond het wel vroeg dat die TSH nu al daardoor omhoog zou zijn gegaan, maar dat was de vorige keer ook zo. Toen had ik exact dezelfde stijging.
    Nou dus morgen maar een testje doen (met 4 druppels! ;)) en wie weet.... Vind het wel spannend nu! (En zou nu dus ook wel heeeel erg balen als toch niet... :() Oh en natuurlijk ook nog geen bloed...

Nou dat was t! Haha.. Groetjes!

19. happyhippo

15 mrt 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fransa, fijn dat ze bij jullie standaard een vroege echo doen en ook zo vaak. Is dat eigenlijk standaard in Frankrijk of alleen op medische indicatie?
    Getver, die vervelende menstruatie die uitblijft. Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt.
    Nog lekker genoten van je weekendje weg?

blijmeisje, aaaaaah, ik wil ook op vakantie! Fijn dat het vliegen goed ging. Ik zou niet durven met een kleine... (ik=schijtlijster)
    Haha, ik schreef eerder dat ik niet zenuwachtig was. Nou, de kriebels zitten er ondertussen wel degelijk... Ik weet niet waar ik het vandaan haal, maar ik ben als de dood dat het een tweeling is.
    Waaaaaaaah, misschien zwanger?! Spannend!
    Ik wist niet dat de schildklierwaarden veranderden tijdens een zwangerschap. Gisteren heb ik bloed laten prikken, om lichamelijke oorzaken uit te sluiten voor mijn moeheid (ongeveer vanaf de geboorte van mijn tweede).
    Hm... Nu weten "ze" dus dat ik zwanger ben... Hm...
    En??? Vandaag nog getest??? Ik duim voor je!!!

Hier verder weinig nieuws. Ik ben inmiddels dus wel strontnerveus voor de intake en echo a.s. dinsdag. Gezonde spanning zullen we dan maar zeggen he!
    En ik maak me nu ook al druk om de reacties van onze ouders en de rest. Ik ben zo bang voor negatieve opmerkingen...
    Zwangerschapskwaaltjes: moeoeoeoeoeoeoeoeoeoe, opgezette darmen (broek moet 's avonds echt los) en humeurig (arme man).

Oepsie, ik zit weer te lang achter het forum. Ik wilde nog even de fietsstoeltjes op mijn fiets zetten. Die was weer terug van de fietsenmaker. Wel zo handig dat ik weer kan remmen! Haha...

Doeg!

20. Fransa

Fransa Niet meer actief

Ha, daar was ik ook weer eens...

Blijmeisje, wat spannend!! Wist wel wat van een schildklier die andere waardes heeft bij een zwangerschap. En dat ding heeft wel invloed op meer dingen. Toen ik in 2008 maar niet ongesteld werd heeft mijn ha bloedgeprikt en toen ook gekeken naar de schildklierwaardes. Was bij mij toen niets mis mee iig... maar ik ben nu wel heeeeeeeeeeeeel benieuwd hoor!

Happyhippo, waarom ben je bang voor negatieve reacties dan? En kan me die spanning wel voorstellen hoor. Toch altijd weer even iets waar je doorheen moet. Hoop dat alles goed is!! En wel grappig dat je bang bent dat het een tweeling is. Je zult het dinsdag zien he!

Hier misschien een eisprong gehad afgelopen week. Tenminste, er waren een aantal signalen die mij dat doen vermoeden. Dus ik gok erop dat ik dan nog 2 weken op m'n ongi kan gaan wachten. Maar goed, heb nu wel sterk het gevoel dat dit echt m'n ei was. En een cyclus van zo'n 52 dagen is toch ruim de helft korter dan toen ik de eerste keer stopte met de pil dus daar teken ik dan voor :). We hebben niet heel actief geklust want ik dacht toch dat het er niet meer van ging komen en dat ik waarschijnlijk toch wel weer bij een arts zou belanden. Maar hopelijk valt dat dus mee!

Oh ja, hier standaard altijd een echo met 8 weken. Tenminste, voor zover ik weet... Tijdens m'n eerste zwangerschap kwam ik hier met bijna 34 weken binnenvallen dus weet alleen maar hoe ze met je omgaan in de laatste weken. Net zoals in NL denk ik. Maar heb toen wel heeeeel veel echo's nog gehad. De eerste omdat m'n gyn natuurlijk zelf wel even wilde kijken. En daarna omdat bij 36 weken bleek dat zoonlief wat afwijkingen in z'n hartritme had. En toen heb ik tot en met week 39 wekelijks een echo gehad. Vond ik helemaal niet erg hoor alhoewel je er dan niet zo heel erg veel meer van ziet...

Oh ja, ik schrijf ook mee op 'wie gaat er in april/mei nog meer voor een spruitje'. Tis wel gezellig daar dus jullie kunnen daar ook nog wel mee komen beppen als jullie dat wat lijkt :)

Deel Deze Pagina