Echt balen!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daan04, 5 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Vanmorgen ook naar de gyn geweest. Teleurstellend nieuws... maar ook goed nieuws.
    Toen we woensdag voor een echo geweest zijn, dacht die andere gyn dat mijn eitje niet genoeg zou rijpen, om uberhaupt te springen Maar vandaag blijkt dat mijn eisprong al geweest is waarschijnlijk. En die hebben we dus nu gemist. Daar balen we allebei van!!
    Het goede nieuws is nu dus wel dat er een eisprong is :D. En dat we volgende maand goed er tegen aan kunnen ;).
    Woensdag nog heen om bloed te prikken en te kijken of mijn ei nu echt geweest is. Echt balen hoor! Dus al mijn pendels gaan niet meer door :(

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    de pendels kunnen nog steeds uitkomen hoor, het gaat om de maand waarin de bevruchting heeft plaatsgevonden! Dus als jij in de komende 3 en halve week nog een ei krijgt, kan het nog ;)

3. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Dames, mag ik vragen wat pendels zijn??? Ik lees het heel vaak, maar geen idee wat t is :p

Voel me best dom nu hihi :D

4. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik heb afgelopen woensdag waarschijnlijk mijn ei gehad. Dus dan heb ik in de week van 5-6 januari mijn volgende ei, toch? Want ik moet dan nu over ongeveer 2 weken ongi worden. Dus dan zit ik rond de 16-17 december. En dan heb ik inderdaad mijn ei pas in de eerste week van januari.

Liefs

5. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Niemand?? Zou toch echt graag willen weten wat pendels zijn :)

6. wonder2

wonder2 Lid

8 dec 2009
    20
    0
    0
    NULL
    NULL

haha dat heb ik ook :p ik zie het overal staan en ben er ook wel benieuwd naar :p

7. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    pendels zijn voorspellingen die sommige hier doen
    ze komen daarom niet uit maar het is altijd leuk om ze te hebben.

8. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
  9. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Dankjulliewel dames!

Nou wonder2, leesze! hihi:p

10. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Heb t gelezen en vind t best ingewikkeld of ik ben dom :p
    Snap er dus niets van maargoed bedankt nogmaals ;)

11. Bri

Bri Niet meer actief

voor de zekerheid: vaak klussen! je weet maar nooit wanneer je ei langskomt... (dit vond m'n partner het allerleukste aan het 'zwanger willen worden' - mijn libido steeg tot ongekende hoogte - om na de bevruchting tot nog ongekendere dieptes te dalen, jammer dan...)

maar zonder dollen.. lijkt me inderdaad balen, dat je denkt dat het nog niet zo ver is en dat je ei dan al geweest is. voelt toch als een gemiste kans. heel veel succes met je volgende kans!!

12. misa

misa Niet meer actief

Balen Daan04... De duimen gaan hier voor de volgende maand!!

Over het pendelen:
    Ik heb ook wel eens gependeld voor mijzelf. Vroeger deden mijn moeder, tantes en oma's het ook al. Maar dan alleen hoeveel kinderen en welk geslacht het zou worden. Ik weet dat van mijn moeder (3 kids)'en mijn oma's (6 kids en 12 kids) allemaal uitgekomen zijn.

Bij mijzelf natuurlijk ook gedaan, zelfs een pendel gekocht. En nu ben ik er ook gewoon van overtuigd dat het uitkomt (heb de maand niet gependeld).

Wil je het zelf proberen? Zoek maar eens wat op internet, is genoeg over te vinden!

Deel Deze Pagina