ik stel me ook even voor; Ook ik uit de omgeving van Emmen, woon in coevorden, ben 26 jaar oud en zwanger van de tweede. mijn oudste is bijna 3 jaar.
hallo, ik ben er ook weer alle nieuwkomers welkom... Ik zal ff in kort wat vertellen over onze meid... onze dochter is 2 dagen voor kerst (23-12-2010) dood geboren precies met 37 weken de dokters hebben haar 34 minuten gereanimeerd en 2,5 uur na de geboorte is ze naar groningen gebracht daar hebben de dokters haar 72 uur gekoeld op 33,5 graden om de hersens verder te sparen ...dus de kans op een gehandicapt kind was heel groot en dat ging ook elke keer door onze hoofd heen ...wij zijn 3 weken lang elke dag op en neer gereden en dan eindelijk de dag na dat ik eigenlijk was uitgerekend mocht Talitha mee naar huis want ze ging zo snel vooruit met alles dat de dokters er versteld van stonden ...nu is onze kleine meid 6 maand en eergisteren zijn we weer bij de kinderarts in groningen geweest en die was zo tevreden met haar en alles zag er goed uit en wat ze moest doen dat deed ze dus wij zijn natuurlijk helemaal happy want het is altijd ff spannend wat ze zeggen en de kans dat er iets niet goed is dat kan altijd nog zichtbaar worden op latere leeftijd maar de artsen denken dat het dan wel heel minimaal zal zijn ...dus wij hebben een geweldig goed begin van ons weekend gehad ...
wauw staffies, dat ik zeker heel goed nieuws. goh zo zie je maar weer hoe bijzonder het toch is als je kind zonder al te veel problemen ter wereld komt. maar jullie dochtertje is wel een vechter zeg! heb je het zelf al een beetje een plek kunnen geven? het lijkt me dat het vast erg moeilijk is om er over na te denken. daarnaast heb je natuurlijk niet echt een kraamtijd beleefd. kun je je verhaal goed kwijt? en durf je je dochter een beetje uit handen te geven? ik merk namelijk bij een vriendin (kindje is met 35 wkn geboren en was ook kantje boord) dat zij heel veel moeite heeft om haar kindje af te geven. zelfs aan haar eigen vriend.
Hey Shenoby, onze dochter is zeker een vechter en daar zijn we heel blij om... Soms kijken we samen weer ff naar de foto's van haar dat ze in het ziekenhuis lag is soms moeilijk ,maar als je haar dan weer zo ziet dan voel je je echt de gelukkigste moeder op aarde haha.. en de kraamtijd ..nee die heb ik niet echt gehad maar toen Talitha thuiskwam was mijn man ook nog bijna een maand vrij dus die deed alles in huis en dat was wel lekker...en ik kan er gelukkig met iedereen heel makkelijk over praten ..met mijn man en familie,vriendinnen en zelfs veel collega's en dat is heel fijn ... Talitha gaat een halve dag naar mijn moeder os schoonmoeder en dat vind ik niet echt leuk maar als ze 2 dagen naar de creche gaat dan heb ik veel minder moeite mee en gisteren was ik ook een hele dag niet thuis en dan was ze samen met papa en daar heb ik helemaal geen moeite mee ...gelukkig niet ik was er wel bang voor dat ik dat zou zijn ,maar ik heb gelukkig nergens last van...