Vanaf vandaag zou ik volgens mij app de Ptracker vruchtbaar zijn.. 4,5,6,7,8 9 mijn ei en dan nog de 10de.... Ik vraag me eigenlijk af of het al zoveel zin heeft of vanaf vandaag al te gaan klussen. Zolang leeft zaad toch ook weer niet? Vanaf wanneer zijn jullie gaan klussen echt nu al of rond het ei 2 of 3 dagen ervoor?
Ik begin altijd zodra ik echt van mijn menstruatie af ben en dan houden we het vol tot dat ik zeker weet dat mijn ei is geweest. En dan ongeveer om de dag klussen. Stel dat je ei een keertje op een andere dag valt, ben je weer te laat... Die apps vind ik maar niets. Zal daar niet te veel aan ophangen. Mijn cyclus duurt maar 26 dagen, dus ik begin rond dag 9 en stop rond dag 17. Dan is het weer funtime.. Maarja nog altijd zonder resultaat Succes!
Zou nu albeginnen met om de 2 a 3 dagen te klussen, dan is kwaliteit van het zaad op peil als je ei komt en je vaker gaat klussen!
Ik zou gewoon om de dag gaan klussen, en rond je ei evt. elke dag. Voor hetzelfde geld komt ie eerder of later inderdaad.