Ik zit 4 dagen voor mijn Nod zoals jullie dat hier noemen en ik heb last van menstruatiekrampen waarbij geen menstruatie komt al een week en nog meerdere klachten. Vanmorgen dacht ik laat ik eens een test doen ( die van de kruitvat) vervolgens plaste ik ook perongelijk over het uitslagstripje. moet ik deze test beschouwen als geen betrouwbare uitkomst?
Ik plas ook in beker dip hem dan daar in. Ik had ook zo"n foute test... Zat kleur in het test centrum. Maar ik was mooi niet zwanger. Was er toen ook niet mee bezig dus de teleurstelling viel wel mee. Succes met opnieuw testen hopelijk heb je fijn bericht
Met kruidvat 2v5 moet je niet er overheen plassen of dippen, maar echt met het pipetje 4 druppels in het rondje.
Met die van kv moet je inderdaad een pipetje gebruiken. Je kan deze niet op een andere manier gebruiken. Bij een Etos test kan je er wel overheen plassen (dan zit er een staafje aan), maar ja ik vond het altijd makkelijker om dat staafje gewoon in een bekertje met urine te dopen.
Ja ik plas ook eerst gewoon ergens anders in, en duw daar gewoon de test in, Of zoals vanmorgen en gisteren gewoon via het pipetje. Dus gewoon even een nieuw testje doen lijkt me wel betrouwbaarder. Succes in ieder geval.