test verkeerd gedaan.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hazelearth, 28 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hazelearth

25 nov 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit 4 dagen voor mijn Nod zoals jullie dat hier noemen en ik heb last van menstruatiekrampen waarbij geen menstruatie komt al een week en nog meerdere klachten.

Vanmorgen dacht ik laat ik eens een test doen ( die van de kruitvat) vervolgens plaste ik ook perongelijk over het uitslagstripje.

moet ik deze test beschouwen als geen betrouwbare uitkomst?

2. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    ja deze kan je echt weggooien je moet echt maar paar druppels op het rondje zeg maar...

3. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Misschien de volgende keer even in een bekertje plassen, kan een hoop geld besparen xx

4. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Heb een hele stapel plastic bekers, daar plas ik in...

5. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Ik plas ook in beker dip hem dan daar in. Ik had ook zo"n foute test... Zat kleur in het test centrum. Maar ik was mooi niet zwanger. Was er toen ook niet mee bezig dus de teleurstelling viel wel mee.

Succes met opnieuw testen hopelijk heb je fijn bericht :)

6. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Met kruidvat 2v5 moet je niet er overheen plassen of dippen, maar echt met het pipetje 4 druppels in het rondje.

7. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Met die van kv moet je inderdaad een pipetje gebruiken. Je kan deze niet op een andere manier gebruiken. Bij een Etos test kan je er wel overheen plassen (dan zit er een staafje aan), maar ja ik vond het altijd makkelijker om dat staafje gewoon in een bekertje met urine te dopen.

8. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Ja ik plas ook eerst gewoon ergens anders in, en duw daar gewoon de test in, Of zoals vanmorgen en gisteren gewoon via het pipetje. Dus gewoon even een nieuw testje doen lijkt me wel betrouwbaarder.

Succes in ieder geval.

Deel Deze Pagina