Mijn vriend is gestereliseerd en ik wil een kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door shylo2007, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shylo2007

shylo2007 Nieuw lid

4 mrt 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve allemaal,

Ik zit met een dilemma en ik weet echt niet wat ik ermee moet.
    Mijn vriend is 39 en 2 x gescheiden, hij heeft 2 dochters.
    Ik ben 26 en kinderloos.
    Al sinds ik heel jong ben weet ik dat ik een kindje wil, mijn doel in het leven is altijd geweest om mama te worden.
    Ik heb heel bewust de keus gemaakt om bij hem te zijn want ik hou zielsveel van hem en hij maakt me écht gelukkig maar dat knagende gevoel blijft.
    Ik pas op zijn dochters en ook van hen hou ik zielsveel maar het zijn niet MIJN kinderen en altijd zal ik moetenstrijden met hun moeders.
    Hij is inmiddels halsoverkop overgegaan tot sterilisatie, omdat hij 2x is bedonderd door zijn vrouwen en niet meer wil strijden voor nog een kindje, maar nog nooit heb ik het gevoel gehad dat het juist is dat iemand de vader wordt van mijn kind, totdat ik hem leerde kennen.
    Ik weet dat hij het écht niet meer wil, hij wil geen kindjes meer en nooit meer trouwen, dat trouwen heb ik niet zo'n moeite mee maar die kinderen, het blijft me lastig vallen, ik kan er niet door slapen, wetende dat ik altijd surrogaat moeder zal zijn en nooit écht een hecht gezin zal hebben.
    Ik heb al van alles overwogen om dit gevoel kwijt te raken, nu ben ik zelfs aan het overwegen mijn baarmoeder maar volledig te laten verwijderen, ik weet het gewoon niet meer, ik wil hem niet kwit maar ik raak dit gevoel niet kwijt.
    Wie begrijpt mijn probleem en kan me tips geven.
    Ik herhaal, ik hou echt heel veel van hem en kan me een leven zonder hem niet voorstellen....

Liefs....

2. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Moeilijke situatie zeg! Kon hij niet eerst even met jou overleggen voor hij zich liet steriliseren? Lijkt me nogal vreemd dat hij dat doet terwijl jij zo'n sterke kinderwens hebt!!

Maar ik schrok wel van je opmerking om je baarmoeder weg te laten halen!! Jeetje meid, je wilt zo graag een kindje! Wat als je relatie volgend jaar op de klippen loopt?? Je baarmoeder weghalen is wel heel definitief en zou ik nooit doen! En klinkt mss niet leuk, maar als die kinderwens er eenmaal is, kom je er niet gauw vanaf en zou het niet raar vinden als je relatie daardoor uiteindelijk op de klippen loopt.. Dus denk goed na voordat je iets "stoms" doet..

Deel Deze Pagina