Zwanger na 7e ronde of langer 1e kindje

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bloem1989, Apr 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

Deze ronde is helaas weer mislukt menstruatie krampen en net een beetje bruinverlies een voorbode van een naderende ongesteldheid. Dus op na de 7e ronde maar weer! Ik stapte dit avontuur in met de gedachte van ik kan wel is binnen 3 maanden zwanger zijn dat lees je overal. (Poll na hoeveel rondes zwanger) Nu weet ik wel beter dat het normaal is dat je er toch wel minimaal een jaar of langer mee bezig bent. Ik ben benieuwd hoelang jullie erover gedaan hebben :)

2. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

Sep 4, 2013
    955
    0
    0
    Ik kende natuurlijk ook de cijfers van tachtig procent binnen een jaar zwanger enzo, maar toch had ik btje het gevoel dat het na een maand of acht gewoon niet zonder hulp zou lukken. Ben erg gaan drammen nij huisarts en mocht naar de gyn voor onderzoek. Bleek niet nodig want na bijna elf maanden proberen, was ik zwanger in ronde 10!!
    (denk zelf dat ik miss toch iets te gestresst was eerst en dat ik rustiger was omdat alle uitslagen goed waren. Ook was dit de eerste ronde waarin ik tarwekiemolie gebruikte).

Geef de moed niet op, het komt goed!

3. Bloem1989

Gefeliciteerd met je zwangerschap :) ik heb meer gehoord over tarwekiem ik denk dat ik me daar ook is in gaat verdiepen!

4. bietje

bietje Lid

Feb 1, 2013
    81
    0
    0
    Wat duurt het wachten op een positieve test lang hè. Na 3 maanden proberen vond ik het ook al lang duren.....nu na een jaar en 4 maanden ben ik dan eindelijk zwanger. In mei zouden we gaan starten met IUI.

5. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Wij zijn ook nog bezig... Ronde 9 alweer....

6. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    1,628
    3
    36
    Ik kon niet op een natuurlijke manier zwanger worden dus nogal wiedes dat ik over het jaar heen ging:) Uiteindelijk in ronde 34 een goede zwangerschap!

7. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

Aug 22, 2013
    1,296
    2
    38
    52 rondes hebben wij er over gedaan, 4,5 jaar dus waarvan zo'n 4 jaar MMM door geen eigen cyclus en slecht zaad.
    Bij ons was de kans op een spontante zwangerschap kleiner dan 1% dus logisch dat we ruim over het jaar heen gingen.

Suc6!!

8. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

Aug 15, 2012
    1,533
    0
    0
    Bij de zwangerschap van mijn dochtertje hebben we er 8 maanden overgedaan.

Tweede zwangerschap direct in ronde 1 zwanger ( helaas mk )
    Derde zwangerschap direct in ronde 1 zwanger ( helaas mk )
    Vierde zwangerschap direct in ronde 1 zwanger, en nu al 10 weken onderweg. Het wordt een Tweeling.

9. Bloem1989

Jeetje dat is even iets anders dan de binnen 3 maanden zwanger verhalen die je leest. Lijkt me een moeilijke tijd geweest voor jullie beide maar het heeft gelukkig een goede afloop :) Gefeliciteerd

10. Bollen

Bollen Fanatiek lid

Jul 22, 2013
    1,422
    7
    38
    NULL
    NULL
    10 maanden en 11 rondes verder ben ik nu zwanger
    Heel onwerkelijk en onzeker maar dat is een beetje vertrouwen krijgen in je lijf. Dit was de eerste maand dat ik totaal niet wist wanneer mn ei was etc, gewoon niet met n kindje bezig geweest. En toen werd ik niet ongesteld. Hou hoop hoor! XX

11. catlady

catlady Bekend lid

Jun 26, 2013
    939
    397
    63
    Female
    Nederland
    14 rondes en toen eindelijk een positieve test.
    Helaas is het een vroege mk geworden

12. louan

louan Niet meer actief

Wij telden dan geen rondes..maar na 12 maanden best een beetje angstig geworden en hadden besloten als we na 2 maanden langer proberen niet zwanger waren, naar de huisarts zouden stappen om na te checken. Uiteindelijk in de 14de maand zwanger!

13. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hier ronde 13 en toen 20. Nu de menstruatie weer afwachten en dan beginnen we weer verder.

14. kora82

kora82 Lid

Nov 6, 2013
    81
    0
    6
    Ik ben in januari '13 gestopt met de pil en precies een jaar later zwanger. Helaas werd het een miskraam met 9 weken. Nu even herstellen en weer aan de slag. Ik hoop dat ik nu wat sneller een positive test in handen krijg!

15. GipsyWomen

GipsyWomen Actief lid

Mar 24, 2013
    125
    0
    0
    2.5 jaar...onderzoeken gehad en alles was goed. Uit eindelyk natuurlyke manier zwanger geworden

16. LisavB

LisavB Lid

Apr 10, 2014
    19
    0
    0
    We zijn nu ook al 13 maanden aan het proberen, soms wat meer, soms wat minder...ik wordt wel langzaam ongeduldig :(
    Maar volgens mij zijn er geen "regels", ook al zouden we die allemaal het liefst willen. Het is toch bij iedereen weer zo anders.

Ik wens je/ jullie geduld en veel vertrouwen, ze vinden ons wel de kleine zieltjes! <3

Liefs!

17. Kittehs

Kittehs Niet meer actief

Hier een ronde of 8 na verwijderen van Implanon. Meteen een goede plakbaby :D

18. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Voor het eerste kindje was het ronde 23.
    Waarvan 3 rondes clomid en daarna 3 rondes clomid+iui.
    Het duurde even maar dan heb je ook wat..
    Maar elke dag is er 1 te veel he

19. Bloem1989

Bedankt voor al jullie reacties. Mijn beeld is nu weer wat realistischer dan voorheen.Ik ben nu begonnen met tarwekiemolie en ik hoop stiekem dat dit werkt :)

Share This Page