Hallo allemaal, Ik start deze topic omdat ik sinds oktober gestopt ben met de pil, in 1e instantie omdat ik enkele keren door de pil 2 weken lang heel vaag bloedde (dus niet door mijn stopweek). De wens voor een kindje is al langere tijd bij mijn vriend aanwezig maar ik wilde nog even wachten, maar toen ik besloot te stoppen had ik wel zoiets van als het komt, komt het maar ik merk dat ik me er steeds meer mee bezig aan het houden ben. Nu heb ik in december 2017 en februari 2018 een aantal keer een positieve zwangerschapstest gehad (door de pil heen) waar ik over 1 een topic eerder ben gestart op dit forum. Nu ik al enige tijd gestopt ben met de pil en mijn menstruatie vrijwel meteen op gang kwam ben ik me toch gaan afvragen hoe het kan dat het toch nog zo'n tijd duurt terwijl ik hoogstwaarschijnlijk 2x zwanger ben geweest door mijn pil heen. Nu jullie een beetje mijn voorgeschiedenis weten dan nu het volgende: Als het goed is, is het nu de 6e dag na mijn ei en heb gister al wat krampjes gehad. Vroeg in de middag kreeg ik wat steken bij mijn schaambot, een tijdje later nogmaals maar dit keer iets heftiger, daarna kreeg ik hoofdpijn die ik nu nog steeds heb en daarna vlak onder het schaambot (voelt alsof het in de vagina was) 2 maal enorme felle steken wat iets naar rechts neigde met wat doffe napijn iets boven het schaambot. Ik heb ook sinds gister iets last van oprispingen. Mijn cyclus is over het algemeen 28 dagen. Mijn vraag is of ik mijn innesteling wellicht gevoeld heb? Ergens twijfel ik omdat ik ook regelmatig linksonder in mijn buik krampjes heb, dit heb ik wel is vaker maar die felle steken zijn nieuw .. Sorry voor het lange verhaal haha maar moest het gewoon even van me afschrijven en wat advies is natuurlijk ook altijd meegenomen!
Hoogstwaarschijnlijk zwanger geweest? Je werd na de positieve test gewoon ongesteld of..? Het kan vanalles zijn, kan ook door de progesteron komen wat je nu voelt. Is dus helaas niks over te zeggen of dit van een innesteling is. Met 10dpo zou je een test kunnen doen..
De positieve tests waren vorig jaar toen ik nog aan de pil was, dit is de 1e keer dat ik echt verachijnselen heb zeg maar sinds ik gestopt ben met de pil.
Zl is door de pil gekomen, door 1 keer antibiotica te nemen tijdens pilgebruik en niet op te letten (was super welkom uiteraard ) Voor dit kindje 1 jaar bezig geweest, 2x een vmk en uiteindelijk zwanger gebleven met behulp van utrogestan...eerdere successen zijn dus helaas geen garantie voor de toekomst Nog een kleine raadgeving, symptomen en krampjes ed zeggen echt weinig, ik heb zovaak gedacht ‘ja, dit was de innestelling, kan niet anders’ ‘oh ik ben zo misselijk nu moét ik wel zwanger zijn, kan niet anders’ en alle keren dat ik zwanger was was net een cyclus dat ik niets voelde, probeer dus je niet te hard op zo’n dingen te focussen(moeilijker gezegd dan gedaan, I know haha) Succes nog!