Zwanger worden 1ste keer 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mari3ke, 8 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    Zo, een heel eind terug moeten lezen! Haha

Wish jammer dat deze test nog niet positief was, maar er zijn vrouwen die tot wel vier of meer dagen na nod pas positief testen ; ) wie weet, ik duim voor je.

Vandaag de clear blue digitale test samen gedaan. Zwanger 1-2 weken. :D. Nu moet het nog blijven :)

2. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Gefeliciteerd Mari3ke. Geniet ervan!

3. girly1984

girly1984 Niet meer actief

Goedemorgen!! Ik was gisteravond weer zo moe, dus lekker op tijd onder de wol gegaan... vanochtend de test gedaan........ Meteen kwamen er op de Etos test twee hele duidelijke streepjes!!!! IK BEN ZWANGER!!!!!
    Mijn vriend en ik konden het eerst niet geloven, ben half okt gestopt met de pil en nu toch al zwanger!! Dus wij nog een keer de bijsluiter lezen haha, maar het is echt!

4. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Wauw girly, gefeliciteerd! :)

5. girly1984

Dankjewel Lalaatje! Ben ook super happy! :) Was echt een spannend moment... Ging er eigenlijk niet vanuit toen we vanochtend de test deden, maar het was overduidelijk!

6. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    Wat super leuk girly en mari3ke!Blij voor jullie!!Geniet ervan!jullie weekend kan niet meer stuk!

Hier nog maar een testje gedaan, jammer genoeg negatief..
    Nog maar langer wachten op ongi.. Nu al op dag 37 na laatste ongi..:(

7. Anroj

Anroj Actief lid

9 jan 2014
    201
    12
    18
    Wow super Marieke en Girly!! Geniet ervan!
    Ik wacht nog op mijn Nod! Dan weer flink aan de klus haha!

Oh balen Cin!!! Hopelijk komt je menstruatie snel!

8. girly1984

Dankje Anroj! Hopelijk is het voor jullie ook snel raak! Spannende maanden zo met die onzekerheid hé?

9. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super girly! gefeliciteerd!

10. Anroj

Anroj Actief lid

9 jan 2014
    201
    12
    18
    Ja heel spannend inderdaad!!
    Ik heb net het maansteentje ontvangen! Ligt nu onder stromend water (je moet hem eerst reinigen?) Ben benieuwd! Hoop dat het helpt haha!

11. girly1984

Dankjewel! Vind het echt super leuk maar ook spannend!

12. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Proficiat Marieke en Girly, geniet ervan! :)

13. Blue81

Blue81 Lid

15 jan 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Enorm gefeliciteerd dames!!

Ik heb eindelijk een smiley op mijn ovulatie test, had het al opgegeven. (Dag 22 namelijk). Geluk samen wel door gevreeën dus daar gaat het niet aan liggen :). Hoop dat de innestelingsfase niet te kort duurt.... (Cyclus van 31/32 dagen)

14. girly1984

Dankjewel Blue81. Hoop voor jullie dat het ook goed gaat! Gaan jullie net als ons voor de eerste?

15. Blue81

Blue81 Lid

15 jan 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL

Graag gedaan :). Veel succes komende tijd!!!!

Ja idd! Super spannend!!! Is wel een uitdaging hoor vooral als je niet zo geduldig bent ;)

16. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd dames!!!! Het word een leuke en spannende tijd voor jullie!!!

17. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mari3ke, wat fijn he de CB bevestiging. En er gewoon vanuit gaan dat het blijft plakken he, wishful thinking!

@girly, gefeliciteerd meid! Wat een verrassing als je het helemaal niet verwacht had. Had je ook helemaal geen signalen?

@anroj, ik ben natuurlijk heel benieuwd naar je ervaringen met de maansteen. Hoe ga je die gebruiken?

@blue, wat fijn dat je eindelijk door kan! Nu maar hopen dat het raak is.

En ja, wachten is gewoon niet zo leuk he, hier nog zo iemand.
    Ik kan eerst nog een week wachten voor ik op zoek kan gaan naar mijn ei, kan mij niet snel genoeg komen!! Die wachtperioden tussendoor, wie heeft dat eigenlijk verzonnen ;) Vast een man….

18. girly1984

Dankjewel! Zeker een leuke maar ok hele spannende tijd! Ik denk steeds, zal ik deze week nog een test doen om te kijken of het nog steeds zo is dat ik echt zwanger ben:p
    @maria, ik had het nog niet verwacht nee, zo snel, was steeds op mijn menstruatie aan het wachten ook omdat ik al twee weken lichte kramp in mijn onderbuik heb en soms beetje bruine afscheiding, maar verder eigenlijk geen bekende kwaaltjes!
    Morgen maar eens de huisarts en vk bellen!

19. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd Mari3ke en Girly! Wat een geweldig nieuws :)

Hier gisteren eindelijk ongesteld geworden, een cyclus van 38 :( Hierna kunnen ook wij eindelijk gaan beginnen met ronde 1. Dan is het voor de echie :)

20. Anroj

Anroj Actief lid

9 jan 2014
    201
    12
    18
    @Maria Ik heb een bedeltje gekocht, heb die aan mijn Bh bevestigd, zodat die een beetje op de buik hangt en mooi verstopt is onder de kleding.. 's avonds leg ik m op mijn nachtkastje..

Deel Deze Pagina