Inderdaad. Wie bedenkt dat? Volgens cb ben ik vandaag en gisteren vruchtbaar! Dus vriendlief en ik meteen aan de slag, gelukkig was er nog een voorraadje. Is dus afwachten! Heel veel succes met afwachten. @ toeteke: fijn dat de ongesteldheid er is. Bij verwijderen spiraal was de eerste ongesteldheid ook erg welkom. Daarna niet meer
Ik ben gelukkig niet bezig met "ontpillen", dit was een gewone menstruatie zeg maar. Dus ik vind ze normaal inderdaad nooooooit leuk, maar nu duurde het toch te lang En ook al laten we vanaf 1 januari de condooms achterwege, ik wilde graag die menstruatie achter de rug hebben, om dan echt te kunnen zeggen "Nu gaat het echt beginnen!" Stom eigenlijk he, er verandert niets. Moet ook wel bekennen dat ik er vandaag alweer klaar mee ben. Lijkt wel alsof ik elke maand vergeet wat voor hekel ik hieraan heb
wat een nieuws! Gefeliciteerd meiden! ik ga zelf volgende week beginnen met ovulatie testen.. ben benieuwd! hopelijk kunnen er snel meiden bij jullie aansluiten!
Inderdaad, morgen even de dokter bellen girly. Hoeft helemaal niets te betekenen, niet druk maken! (Ik weet dat het makkelijk gezegd is, ik heb toen ook gestresst.)
Ik zal proberen me niet druk te maken, maar is wel lastig hoor! Morgen idd maar de dokter bellen en vertellen dat ik voor de eerste keer zwanger ben en al twee weken bruine afscheiding heb. Bel ik ook meteen de vk! Had op internet allerlei oorzaken gelezen, van niks tot miskramen, iieeeksss! Maar daar denk ik maar niet aan!
He sterkte girly! Voor de zekerheid toch maar even advies vragen aan de dokter inderdaad!Dan weet je ook maar wat het is!
Idd girly, probeer niet al teveel druk te maken (lijkt me ook lastig)!! Succes met de ha!! We gaan uit van goed nieuws!!!
Hoe is het dames? Ik ben zwaar misselijk samen met verkoudheid sinds gisteravond. Verschrikkelijke combinatie, door het slecht adem kunnen halen nog misselijker... Vandaag nod, ik test morgen of donderdag.
Wish, vervelend zeg, dat je ziek bent! Heel veel beterschap, hopen dat dit "de misselijkheid" is en niet zomaar een griepje, is het tenminste voor een goed doel Ik duim met je mee voor twee streepjes!
Nu ik mijn berichtje na lees is deze niet helemaal zoals bedoelt. Ik ben al een week misselijk. Vooral s avonds in bed. Sinds gisteren is mijn misselijkheid erger geworden en gisteravond is er nog een verkoudheidje bijgekomen.. Het is dus niet tegelijk op komen zetten. Ik hoop dat het inderdaad 'de misselijkheid' is. Ik heb een angst voor overgeven, dus vind het helemaal niks, maar zover is het gelukkig nog niet gekomen.
Hopelijk voel je je snel beter Wish! Ik heb vandaag de huisarts gebeld en heb woensdag een afspraak! Spannend...
@girly, wat een spannende tijd ga je tegemoet zeg! Geniet ervan! Het is je gegund! En hoop maar dat de huisarts uitsluitsel geeft over de bruine afscheiding etc. @Toeteke, wat lang zeg 38 dagen, maar wat fijn dat je nu ook kunt beginnen! Spannend hoor! @Anroj, voel je ook iets? Sommige mensen zijn daar gevoelig voor. En mag ik vragen waar je het gekocht hebt? @Blue, en nu op het wachtbankje, hoop dat jullie succesvol geklust hebben! Erg he dat wachten pfff .. @wish, spannend hoor, hoop voor jou ook dat je misselijkheid het verschijnsel is, laat je het ons weten wat er uit de test komt? Spannend ..
@Maria, ik ben er over het algemeen niet echt gevoelig voor, maar toen ik m net droeg voelde ik me in eerste instantie heel erg 'gejaagd' (net of alle stress die in het lichaam zit er ineens uit wil) maar dat duurde maar een paar minuten, verder voel ik me erg rustig.. heb een vrij drukke baan, en maandagen zijn bij ons rampdagen, maar bleef vandaag echt super kalm.. weet natuurlijk niet of het door de steen komt of niet.. Heb hem hier besteld: edelstenen, mineralen, kristallen, stenen, sieraden, kralen, stenen, kristallen , dan kun je rechs bovenin zoeken... @ girly, wat spannend!! Ben erg benieuwd!! @wish.. oeh hopen dat het geen griep is, maar een verschijnsel! Ik heb nog spierwitte ovu testen.. afwachten dus..
@ Anroj, omdat ik toch wel gevoelig ben voor dat soort dingen heb ik ook een maansteentje besteld ben benieuwd bedankt voor de tip! vrijdag ga ik beginnen met ovulatie testen dit wordt de eerste keer dus benieuwd hoe dit uit zal pakken, ben dan 4 dagen voor mijn ovulatie volgens de berekeningen is dit te laat? zal ik er eerder mee beginnen?