Het was mijn idee ook om een dag of 4/5 voor mijn -geschatte- ovulatie te starten. Is mijn eerste keer, maar ik dacht ook wel dat het gangbaar zou zijn? Al lees ik op verschillende sites dat je het best om de dag kan testen, tot de streepjes duidelijker worden. Maar dan ben ik weer bang dat ik em net ga missen ofzo. Of klink ik nu heel onervaren?
Oeh, spannend! Ga duimen! En idd Maria!! Afwachten geblazen! @franni: ligt een beetje aan hoe regelmatig je cyclus is.... Mijn ovulatie kwam veel later dan gepland ... @ toeteke: geen idd, ik gebruik de cb omdat ik meestal (behalve dan deze maand ) rond dezelfde dag ovuleer...
De test was negatief.. Balen. Zou ik dan vorige week pas last hebben gekregen van ontpillen ofzo... Of ben ik misschien nog steeds te vroeg? Ik had toch beter tot donderdag kunnen wachten.. Pff lastig dit...
@ Franni, als je cyclus regelmatig is, kun je idd 4-5 dagen voor de verwachte ovulatie beginnen met testen.. @toeteke, opzich kun je in eerste instantie inderdaad wel om de dag testen, maar omdat ik ook bang ben dat ik iets mis, doe ik het gewoon elke dag (puur voor mijn eigen gevoel..) @wish.. het zou heel goed kunnen dat je aan het ontpillen bent.. bij mij heeft dat ook ongeveer een maandje geduurd.. daarna werd ik ineens erg emotioneel etc.. nu gaan je hormonen waarschijnlijk schommelen en dan kun je allerlei klachten krijgen wat ook zwangerschapskwaaltjes kunnen zijn..
@wish: ik had dat met 'ontspiralen' ... Emo, moe, misselijk. Lichaam was zich weer aan het herstellen. Nu stuk stabieler....
Heb intussen ook een maansteen binnen! zag op die site die eerder werd genoemd ook een zakje met 3stenen die de vruchtbaarheid bevorderen. En aangezien ik nog steeds niet (na 40 dagen...) Ongi ben geworden, begin ik m toch wel te knijpen.. Het is zo balen dat ik t maar niet wordt.. Ben niet zwanger, maar t komt gewoon niet op gang. Nog afwachten maar!
@Anroj, ik ga ook een maansteen bestellen. Het kan in ieder geval geen kwaad. Leuk om te lezen dat meer vrouwen er in geloven. @wish, ik had het ook. Ontpillen was een rotperiode. Nu zonder pil merk ik dat ik overal veel bewuster van ben. Voel precies wanneer ik ongie word of wanneer mijn eisprong eraan komt. Best prettig. Maar ik zou de hoop niet opgeven, het kan nog steeds. Heb twee vriendinnen die na het stoppen met de pil meteen zwanger werden. @Cin1985, ik ben benieuwd wat jouw ervaringen zijn met de maansteen. En succes met je mega lange cyclus. Weer je zeker dat je niet zwanger bent? Bij sommige duurt het echt veel langer voor ze kunnen testen. Door bv te laag hcg gehalte in het bloed. En anders wens ik je veel sterkte ermee.
Nou denk niet dat ik zwanger ben, geen kwaaltjes of iets.. heb 2 keer getest, vorige week maandag (dag33 ) en zaterdag (dag38). . Maar twijfel wel steeds, haha! Moet maar gewoon ff goed ongi worden, dan weet ik dat mn lichaam haar werk doet! het is wel balen hoor.. zou ook graag de tweede ronde ingaan! dit is helemaal niks zo!
Ik weet hoe het is, Cin! Mijn cyclus was deze maand ook 38. Ging helemaal aan mezelf en m'n lichaam twijfelen. Ik hoop dat je menstruatie snel komt!
Leuk dat jullie ook vertrouwen hebben in de maansteen!! @cin je kunt evt de tabletten van etos proberen: zwanger worden.. mij helpen ze nog niet met mijn cyclus, maar een vriendin van mij hebben ze heel goed geholpen, haar cyclus werd vrijwel direct regelmatig.. Heb gister een pb naar ejtnelle gestuurd voor een pendel.. was januari 2014... en mijn ovulatie moet nog komen!! Erg spannend!!!
Ohhh daar ben ik ook wel benieuwd naar. Kan ik haar dan gewoon een pb sturen? Moet er nog verdere info bij?
Ja je kunt haar een pb sturen ( ik heb het via het forum pendelen gedaan, die van haar is: ik ga pendelen) In het pb moet je je volledige naam, geboortedatum en vraag zetten...
Ik heb een pb verstuurd. Ben heeeeeel benieuwd! Spannend hoor, dat er bij jou januari 2014 uitkomt, lekker snel!
Ja idd heel snel! En ben ook blij dat mijn ovu nog moet komen haha!! Anders was het erg verwarrend geweest!
wat leuk dat pendelen, ook ik heb haar een PB gestuurd! wacht nog op antwoord en ook vandaag het maansteentje binnen gehad. hopelijk werkt het
:Spannend Franni! Heb net zelf ook proberen te pendelen (kijken of ik het ook kan) ik kwam wel op hetzelfde uit... Maarja dat betekent natuurlijk nog niet dat ik het ook kan..
Net weer ovutest gedaan.. eindelijk een licht 2e streepje.. het zit er dus aan te komen!!!! *helemaal blij* haha!!
Niks speciaals gehoord, dus niet veel wijzer! Volgende week woensdag eerste afspraak bij de verloskundige, dus daar kijk ik erg naar uit!!