Zwanger worden 1ste keer 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mari3ke, 8 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend zeg! Op naar de volgende maand. Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

2. Blue81

Blue81 Lid

15 jan 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed nieuws franni!! Veel plezier!!!

Voor jou ook anroj! Enjoy :)

Wat een spannende tijd Marieke!!!!!

Ik heb morgen mijn nod... Erg spannend hier dus. Durf bijna niet te hopen en probeer er niet te bezig te zijn maar lukt amper...

3. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga je morgen testen Blue? En laat je het ons weten? Spannend!

4. Blue81

Blue81 Lid

15 jan 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Twijfel! Wil het eigenlijk tot zaterdag uitstellen. Heb laat geoculeerd en misschien heeft dit consequenties voor een late menstruatie. Wil een teleurstelling voorkomen maar weet niet of het bedwingen van de behoefte om toch te testen gaat lukken....... Pfffff.... Ingewikkeld ;)

Hoe is het bij jou?

5. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan is het wel beter om te wachten ja.
    Bij mij is het nog steeds wachten. Deze week nog eens testen, voor het geval dat ik laat positief test, maar ik verwacht eigenlijk niet dat dat het geval is. Dus dan wordt het wachten tot de menstruatie gaat komen. Ik hoop dat dat niet lang meer duurt, want dan kan ik helemaal niks. Verschrikkelijk al dat wachten..

6. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    Wat spannend Blue!! Hoop voor je dat je ongi uit blijft!en dat wachten is inderdaad het ergst!!

Balen Wish, dat het uitblijft. Ik zit inmiddels op dag 46 en nog steeds niks.. Afgelopen zaterdag nog naar eens een testje gedaan, maar nee.. Hopen dat mn ongi snel komt!! Nooit gedacht dat ik daar nog eens naar zou uitkijken..:p:(

7. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Blue! Maar wel goed hoor als je het nog een paar dagen kan uitstellen! Eng hè dat testen, het wordt dan zo definitief, dan is die onzekerheid nog zo slecht niet ;)

En Wish hoelang wacht je nu al? Ben benieuwd naar je test!

Ik heb zojuist een ovulatie test gedaan en deze toonde een licht streepje, dus ik denk dat mijn ei eraan komt. Morgenochtend nog maar een keer testen en ik hoop dat het streepje dan donkerder wordt of ik pak de clear blue ovulatie test. Die zijn het meest duidelijk (maar helaas ook het duurst)

8. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit op dag 37 nu. Vannacht een beetje krampen gehad nadat ik naar de wc was geweest, maar nog helemaal niks. Geen puntje bruin of rood. Wel nog steeds misselijk. Ook gisteravond weer en ik plas ook nog steeds meer dan normaal. Niet meer zo extreem meer, maar moet er wel nog elke nacht uit.. Ik vind het allemaal super vervelend, vooral dat misselijk zijn. Als ik zwanger zou zijn vind ik het veel minder erg, maar daar lijkt het tot nu toe niet op. Ik wordt een beetje boos op mijn lijf.
    Maar cin jij wacht al langer dan mij, hoeveel testjes heb je al gedaan?

9. Anroj

Anroj Actief lid

9 jan 2014
    201
    12
    18
    Hoi dames!
    Wat spannend allemaal! Wish, wat balen zeg dat je wel klachten hebt maar nog geen duidelijkheid!
    Ik heb vanochtend nog een ovulatietest gedaan omdat het streepje gister wat duidelijker werd, en net weer.. vanochtend was er nog wel een streepje te zien maar niet zo duidelijk als de controlestreep.. maar moet eerlijk zeggen dat het teststreepje ook niet vergelijkbaar is geweest met het controlestreepje, heeft bij alle testen wel veel verschil in gezeten.. nu net geen streepje meer.. vanavond toch voor alle zekerheid nog maar ff aan de klus :p

De ovulatietesten die ik heb zijn wel erg goedkoop, maar vraag me nu af hoe betrouwbaar ze zijn.. het controlestreepje was namelijk ook niet elke dag dezelfde kleur.. beetje vreemd dus..

Nu maar wachten of mijn ongi gaat komen (al weet ik natuurlijk niet hoelang ik moet wachten aangezien mijn cyclussen onregelmatig waren..:()
    Iemand nog goede tips voor de wachtperiode??;)

10. Anroj

Anroj Actief lid

9 jan 2014
    201
    12
    18
    @Maria.. ik heb nog geen pb van jou ontvangen.. kan dat kloppen? (Omdat je zei dat je dat wou doen.. miss is er iets verkeerd gegaan??)

11. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Anroj ik heb hetzelfde met de ovulatietesten die ik gebruik. Steeds geen streepje, nu een erg licht tuurstreepje. Terwijl ik bij iedereen zie dat er altijd wel een streep is en wanneer de teststreep even donker/donkerder is als de controlestreep, is hij positief. Nou, ik twijfel nu aan mijn testen. Ik ga er vanuit dat wanneer het inderdaad even donker is dat ze positief zijn en daarna weer snel zullen verdwijnen. Vreemde dingen, die testen. Veel plezier!! ;)

(ik heb overigens ook hele goedkope, dat maakt weer veel goed. 60 ovu testen en 25 zwangerschapstesten voor 30 euro. Goed voor m'n testdrang)

12. Franni

Franni Lid

8 jan 2014
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    op mijn ovulatie testen was het wel echt duidelijk, en ook niet duur in de aanschaf.

@ Anroj , ook ik zit nu in die wacht periode.. bah! hihi
    denk steeds dat ik iets voel :s dit kan alleen natuurlijk nog lang niet..
    spannend hoor! wanneer ga jij evt. testen?

13. Anroj

Anroj Actief lid

9 jan 2014
    201
    12
    18
    @toeteke.. ja erg vervelend.. ik weet het niet hoor.. maargoed ik heb ze ook al echt spierwit gehad, dus in dat opzicht moet het wel zo zijn dat ik mijn ovu in de afgelopen dagen gehad heb, en denk zelf dus afgelopen nacht ofzo.

@franni.. ja erg lastig.. euhm wij gaan 7 feb een weekend weg, dus wou sowieso dan die donderdag ofzo gaan testen (voor alle zekerheid)
    Welke testen heb jij dan als ik vragen mag?

Verder vraag ik mij af of het niet bij ovulatietesten niet ook zo kan zijn dat je lichaam niet genoeg hormonen aanmaakt/uitstoot om zo'n test (echt) positief te laten worden, terwijl je miss wel je ovu hebt??:(:(

14. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    Dus straks op het wachtbankje franni en anouk! Flink nagelbijten totdat je mag testen ;)..

@ Maria79: Ja het is idd een vroege echo, maar vorige week heb ik al een interne echo gehad. Daar was nagenoeg nog niets op te zien en om ons nog heeeel lang in spanning te laten zitten heeft de huisarts er twee weken tussen laten zitten, dus volgende week donderdag weer heen :).

@ cin en wish: vindt het niet leuk voor jullie dat je zo in onzekerheid zit op dit moment. Hoop dat er snel verandering in komt.

@toeteke en anouk: volgens mij moet je echt wel een duidelijke streep hebben. Duidelijker dan je controle streepje, tenzij je de piek net mist..... maar dan weet je het wel ongeveer natuurlijk.

15. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik de eerste dagen de ovulatie testen van Zwanger & Kids en als mijn lijntje bijna net zo donker is als de controlestreep(dit duurt een paar dagen). Dan pak ik een ovulatietest van Clear Blue erbij om te bevestigen of ik ovuleer. Heel nauwkeurig, maar ook heel duur CB. De testen van Zwanger & Kids zijn ook nauwkeurig, maar veel goedkoper en kan ik zo nodig meerdere malen per dag gebruiken. Zo ook nu als ik weet dat mijn piek eraan komt. Wil hem echt niet missen. Vooral nu ik een onregelmatige cyclus heb, vind ik de testen ideaal. De eerste ronde ging dat ideaal en nu vind ik het weer heel handig. De test van CB kan met ochtendurine, de andere testen niet, maar dan mag je ook een paar uur niet veel drinken en niet naar de wc. Dit omdat het de beste meetresultaten geeft.

@anroj, had je idd nog geen bericht gestuurd. Ik vind de uitslag van de eerste pendel zo prettig namelijk…..maar als het niet lukt deze maand, stuur ik je alsnog een bericht!

@Mari3ke, gaaf voor je, heb je in ieder geval iets super leuk om naar uit te kijken.

16. Franni

Franni Lid

8 jan 2014
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb testen van sensitest bij mij waren ook allebei de streepjes even donker.
    en je hebt ze best snel in huis.

17. Blue81

Blue81 Lid

15 jan 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank dames!!! Vooralsnog geen ongesteldheid. Wel misselijk, maar aan de andere kant ook kramp. Kan alle kanten op gaan!!

Balen wish!! Je wil zo graag dat je weet waar je aan toe bent!

Jullie ook succes dames!!!! Duim voor positieve tests en minder lange cyclussen!!!!!!! Leef enorm mee!!!

18. Anroj

Anroj Actief lid

9 jan 2014
    201
    12
    18
    Bedankt voor jullie reacties!
    Als het deze ronde niet gelukt is, dan ga ik ook andere ovulatietesten bestellen.. ik heb namelijk dagenlang (4 dagen) een licht 2e streepje gehad...:( Dus of deze testen me nu meer rust en duidelijkheid hebben gegeven vraag ik me af...:(
    Aan de andere kant.. als ze nu weer echt helemaal wit zijn.. dan zal het in principe zo moeten zijn dat ik wel in die dagen geovuleerd heb.. toch??!

Toch maar gewoon op het wachtbankje idd en hopen op een positief resultaat..

@Maria.. dat snap ik haha.. mijn uitslag was hetzelfde als die van jou.. dus eerst nog maar ff hoop houden!
    @Blue.. wat balen zeg! Hoop voor je dat je ongi uit blijft en je een positieve test krijgt!

19. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook kramp toen ik net op stond, maar dat kwam achteraf van mijn darmen af. Als er niks komt koop ik morgen een test en voer die vrijdag dan uit, zoals ik eerder schreef... Dan weet ik echt waar ik aan toe ben, want als deze negatief is ( waar ik vanuit ga ) verwacht ik niks meer en kan ik afwachten tot mijn menstruatie.

20. Blue81

Blue81 Lid

15 jan 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL

Ga duimen voor je!!!!

Deel Deze Pagina