Zwanger worden 1ste keer 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mari3ke, 8 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    Ik ook wish! :)

2. Anroj

Anroj Actief lid

9 jan 2014
    201
    12
    18
    Ik zal voor je duimen Wish!!

3. Blue81

Blue81 Lid

15 jan 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    En wish, test gekocht??

Hier nog geen ongesteldheid :)! Het nog niet testen lukt nog (net ;) ). Misselijkheid komt en gaat, dus wordt nu wel heel spannend.... Misschien dat ik morgen toch stiekem test met vriendlief .....

4. Anroj

Anroj Actief lid

9 jan 2014
    201
    12
    18
    Op hoevel dpo zit je blue?! Lastig he dat afwachten!!

5. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee nog geen test gekocht. Morgen pas hѐ.. Ik duim ook voor jou Blue!

6. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    Oh Wish en blue wat spannend!! :D Ik ben heel benieuwd! Ik hoop dat de testen positief zijn voor jullie! Wanneer testen?

7. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Mijn duimen draaien heel hard voor jullie, Wish en Blue! Zou echt geweldig nieuws zijn :)

8. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    Hier duimt er nog een mee voor jullie!!;)

9. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    Voor jou ook natuurlijk Cin! Is er al verandering? Merk je wat aan je lichaam? Of is het alleen maar wachten.....

10. Blue81

Blue81 Lid

15 jan 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat super lief (en leuk) alle reacties. Echt fijn om zo de ervaringen te kunnen delen. Zit op 1 dpo nu.... Hoop dat ik tot zaterdag kan wachten. Dan hebben mijn vriend en ik ook echt de tijd ervoor. En grootste kans op een goed resultaat. Ben er alleen zo mee bezig dat ik niet weet of ik dat ga redden....

Wish, jij gaat vrijdag testen hè? Spannend!! Hoe gaat het met de andere dames???

11. Anroj

Anroj Actief lid

9 jan 2014
    201
    12
    18
    Spannend hoor Blue en wish! Hoop echt dat jullie een positieve test zullen hebben!
    Oeh Blue dan is zaterdag wel vroeg om te testen (snap het wel hoor!!) Anders kun je altijd later nog eens testen.

Manlief heeft net toch maar ovutesten bij de action gekocht, heb daarover veel positieve reacties gelezen hier op zp.
    Net wel weer een 2e streepje maar licht van kleur.. moet dus toch nog ff geduld hebben...

12. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe doen jullie het eigenlijk met testen als je aan het werk bent?
    Nu ben ik dicht bij mijn ei en wil twee keer per dag testen, maar heb dus morgen en overmorgen cursus. Testen jullie ook weleens op het werk?

@Anroj, hier ook een tweede streepje, maar ook nog te licht.

@wish & blue, hoop dat jullie deze week een positief test krijgen!

13. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    Hier zit ik te wachten op mn ongi.. Zit nu al op dag 48.. Is niet leuk kan ik je vertellen!echt niet zwanger, afgelopen weekend toch nog maar getest, maar helemaal niks.. Ben bang dat mn lichaam weer helemaal op gang moet komen. Hoop nu alleen maar dat het heel snel gebeurt,want dit is echt niet leuk! En jij, gewoon1meisje?? Hoe is het nu bij jou??

14. Blue81

Blue81 Lid

15 jan 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL

Bedoelde 1 dag na nod!! Foutje....wat fijn dat manlief ze haalt. Op andere forum hoorde ik wel wisselende verhalen over de action testen. Misschien een idee om te combineren. Vriendinnetje heeft sensi testen en combineerde ze met cb. Alleen om te checken en zo zijn ze minder duur ...

15. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop voor je dat je lichaam snel weer zijn natuurlijke ritme vindt. Dag 48? ongelooflijk en ik klaag al met een cyclus van 28 dagen. Succes en ik hoop dat het wachten snel voorbij is.

16. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    Nog getest hier?? :)

17. Anroj

Anroj Actief lid

9 jan 2014
    201
    12
    18
    Oh ok! Dan wordt het een ander verhaal! Haha!

@Maria, ik test alleen 's avonds rond 18 uur, als ik weer thuis ben.. heb zelf nog niet op het werk getest.. weet ook niet of ik dat ga doen.. in principe weet je sowieso dat als de streepjes bijna gelijk zijn dat je aan de klus moet dus.. ( miss ben ik te nuchter:()
    Bij mij was nu het streepje weer wat lichter dan gisteren.. dus volgensmij schommelt mijn LH heel erg ofzo.. zelfs met de ovutesten snap ik er helemaal niks meer van haha!

18. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    Hoi Anouk,
    Volgens mij is een keer per dag prima. Ik testte ook elke keer rond een uur of zes. En had echt duidelijk twee dagen achterelkaar een heel fel roze streep. feller dan de controle streep, maar even fel is al voldoende.. weet je ongeveeer wanneer je je piek kan verwachten?

Hoe gaat het verder? :)

19. Franni

Franni Lid

8 jan 2014
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iemand een idee wanneer je last kan krijgen van zwangersschaps symptomen ? Volgends mij maak ik me zelf alweer helemaal gek!

Ook zit ik met een dilema.. (Lees luxe probleem) ik wil onze vakantie gaan boeken voor begin september.. Maar stel.. Het is nu raak geweest, dan kan het niet doorgaan wat denken jullie tot hoeveel weken ervoor kan je op vakantie?

Zal toch moeten wachten ben ik bang! (Duurt zo lang!!!!)

20. Anroj

Anroj Actief lid

9 jan 2014
    201
    12
    18
    Nee ik heb echt geen idee.. de laatste keer was m'n cyclus 38 dagen dus dan zal m'n piek toch een keer moeten komen.. had gehoopt op afgelopen maandag maar das niet gelukt haha!

@cin.. ohhh das balen zeg!! Ik heb ook al een keer 42 gehad, en ook al over de 50 (gewoon 1 menstruatie overgeslagen) echt verschrikkelijk is dat!!
    Hoop voor je dat de rode duivel snel komt!!
    Zal voor je duimen!!
    Heb je dit al vaker gehad? ( sorry kan zo niet meer bijhouden wanneer iedereen gestopt is)

Deel Deze Pagina