@Franni.. je wilt met het vliegtuig?? Ik heb eigenlijk geen idee tot wanneer dat mag.. zal vast ergens te vinden zijn.. maar ik snap je dilemma idd.. is erg lastig om nu echt vooruit te plannen!
Hihi ja geen idee franni. Je zou zeggen na bevruchting dus een aantal dagen na ovulatie. Ik moet zeggen dat ik alleen gevoelige borsten heb en super moe. Vanmiddag na werk zelfs even geslapen.... Ik hoop dat ie er dan bijna aankomt franni. Zo lang wachten is niet leuk..
Vliegen tijdens je zwangerschap - zwanger Hier staat een duidelijk stukje. Ik moest er ook rekening mee houden..
Hallo allemaal, Ben ik te laat om aan te sluiten. We zijn weliswaar al sinds juni 2013 bezig, maar moeten het (hopelijk) in 2014 gaan waarmaken hahaha. Groetjes, Roos
We willen met de auto dus dat scheelt maar vind het eng om te boeken stel... Ik ben nu in verwachting dan zou ik ongeveer 5/6 weken na mijn vakantie zijn uitgerekend?! Dus niet zo handig om dan te gaan hihi. Ik probeer het testen tot 14feb. Uit te stellen als ik dan nog niet ong. Ben geworden. Bedankt dames!
@Anroj, hier precies hetzelfde, net getest en het streepje is veel lichter dan gisteren. Of ik nu mijn ei heb gemist? Ben het ook even kwijt. @Franni, Wat ik hoor van de dames om me heen is dat zij reizen tot max. 34 weken, afhankelijk van hoe goed de zwangerschap verloopt. Luchtvaartmaatschappijen hebben daar per maatschappij andere richtlijnen voor en hebben vaak een bewijs van de verloskundige nodig dat je fit genoeg bent om te reizen bij x aantal weken.
Vandaag getest: IK BEN ZWANGER!! Heeeeel pril. Cb test 1-2 weken....... Maar nu vooral blij, verbaasd, verrast, misselijk en blij. Snel afspraak plannen en duimen dat het goed blijft gaan!!
Gefeliciteerd Blue! Oh wat goed! Nu durf ik niet meer te testen... Haha.. Ik blijf voor je duimen zodat het vruchtje de komende weken goed door komt.
@blue, gefeliciteerd! Wat fijn voor je zeg! En we gaan ervan uit dat het goed gaat hoor! @Roosje, welkom en ik hoop dat 2014 jouw jaar wordt! Hier nog steeds geen ei, maar voel wel een licht griepje aankomen ;-(. Ik hoop maar niet dat het doorzet ...
Blue gefeliciteerd!!!!! Super!! Hopen op een plak beeb!!! Oh balen wish... @cin wat vervelend zo.. de wachtmomenten zijn al niet leuk, maar als het zo lang duurt wordt je er toch gek van! Ik ga vanmiddag nog weer een testje doen om te kijken of m'n ei al een keer van plan is om te komen.. zit nu op dag 25..