Zwanger worden 1ste keer 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mari3ke, 8 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franni

Franni Lid

8 jan 2014
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd blue !!

2. Blue81

Blue81 Lid

15 jan 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank wish!!! En als die voor mij pos is, is dat misschien voor jou ook zo!!! Duimen!!!

3. Anroj

Anroj Actief lid

9 jan 2014
    201
    12
    18
    Ik heb nu maar is ff een app geïnstalleerd op mijn tel, cyclus/ovulatiekalender.. miss helpt dat nog een beetje

4. Blue81

Blue81 Lid

15 jan 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank Marie, cin, Marieke, gewoon1meisje, franni, anroj!!
    Vanochtend voor de zekerheid nogmaals getest! Gelukkig was die ook positief!!

Balen wish & cin!!! Hoop zo voor je dat er iets komt. Liefst natuurlijk positieve test.
    Hopen dat je een positief ei test hebt anroj!

5. RoosjeN34

RoosjeN34 Actief lid

1 okt 2013
    146
    0
    16
    Vrouw
    HR en Accounts
    Nieuwegein
    Gefeliciteerd Blue!!!! Wat moet dat een geweldig gevoel geven (ondanks de nare kwaaltjes dan).

Vanochtend (3e NOD) ook getest, maar negatief... nog steeds geen sluizen open.
    Zodra dat gebeurd ga ik starten met temperaturen.

Voor alle wachtende dames veel succes gewenst! Ga hard duimen dat het Chinese Nieuwjaar ons allemaal veel geluk brengt!

@ Anroj: hoe werkt het precies met pendelen, zou je voor mij ook een keertje willen pendelen?

Fijne vrijdag allemaal. Ik heb een part time dagje vandaag, dus ga alle frustratie maar eens van me af poetsen vandaag :)

6. Anroj

Anroj Actief lid

9 jan 2014
    201
    12
    18
    Ja hoor Roosje, je mag me een pb sturen met volledige naam + geboortedatum.. uitleg kun je het beste ff op internet zoeken.. ( heb al wel eens een link gekopieerd en geplakt)

7. RoosjeN34

RoosjeN34 Actief lid

1 okt 2013
    146
    0
    16
    Vrouw
    HR en Accounts
    Nieuwegein
    Pbtje is verstuurd Anroj :)

8. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    Word er inderdaad best een beetje gek van.. eerst denk je nog, nou ja het komt vanzelf.. maar nu begin ik toch al een beetje te twijfelen.. Op internet staat wel dat het lang kan duren, maar dit vind ik toch niet zo leuk meer..! Meer dan wachten kan je niet doen in ons geval.

Maar gelukkig zijn er ook meiden die wel posi testen en ik duim mee dat er niet nog meer meiden zo lang moeten wachten, want het maakt je best wel een beetje onzeker! Voor nu gaan we er gewoon nog wel vanuit dat onze tijd nog gaat komen hè Wish en gewoon1meisje!:D

9. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo is dat, onze tijd komt nog. En 2014 is net begonnen, maar ik was dan eigenlijk weer niet van plan om tot december te moeten wachten.. ;)

10. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    Inderdaad onze tijd komt wel. We blijven gewoon doortellen..
    Onderhand zit ik op dag 67.. Vind het alleen niet leuk omdat ik nu geen cyclus heb zodat we verder kunnen. Maar de ongesteldheid zelf mis ik niet :p

11. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee de menstruatie zelf mis ik ook niet. Verschrikkelijk vind ik dat!
    Dag 67 pff.. sterkte meid! Ik hoop dat het bij mij niet zo ver komt...

12. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net naar de wc geweest en had een beetje bloed bij het afvegen :) dat ik hier ooit blij van zou worden.. Als het door zet, begin ik morgen een nieuwe cyclus met nieuwe kansen :) hopelijk jullie ook snel cin en gewoon1meisje!

13. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ladies,

wat een fijne baby berichten! Het is jullie gegund hoor zwangere dames. Nu maar hopen dat de rest snel volgt. Ik zit nu op dag 16 en mijn ei laat zich niet zien. Ik zit er toch wel een beetje over in, want normaal heb ik een cyclus van 28 dagen en is mijn ei al geweest. Ik temperatuur en ben al op dag 11 begonnen met ovulatietesten, maar helaas geen dikke streep. Heel af en toe een licht streepje, toen een paar dagen geen streepje en nu weer een heel licht streepje, dus hoop dat dit de komende dagen een dikke streep wordt. Nou dat was het weer wat betreft de onzekerheid en ik probeer het de komende dagen maar even los te laten. Ik merk dat ik er op sommige momenten best mee bezig ben…..pffff dacht nooit dat ik daar last van zou hebben, zo zie je maar!

@wish, wat ontzettend fijn voor je! Fijn dat je weer verder kan!
    En gewoon 1 meisje en cin, hoop dat het voor jullie ook snel komt.

@anroj, is dit de eerste keer dat het zo lang duurt voordat je ei komt?

Iedereen een fijn en vruchtbaar weekend gewenst!

14. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    NULL
    Oh wat fijn Wish! Wat kun je daar blij met zijn, lange tijd niet verwacht blij te zijn jet ongi! Maar nu zorgt het voor duidelijkheid.

Ik had net ook een heel klein streepje bloed en wat rosig op mn inlegx.. had ik vorige week ook een keer, maar hopen dat het doorzet nu!!;)

15. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gelukkig komt het door bij jou Wish!! En hopelijk bij jou ook Cin1985!!

Hier nog niets te bekennen.. Wel allerlei pijntjes in mijn buik gehad maar daar kijk ik niet meer van op!!
    Wel zei mijn man van de week: Volgens mij zijn je borsten gegroeid.
    Dus ik zei al: Zou leuk zijn als het zo is maar zal wel niet, heb er namelijk geen last van..

16. Anroj

Anroj Actief lid

9 jan 2014
    201
    12
    18
    Hallo allemaal!!
    Hoop voor jullie dat de rode duivel doorkomt!!

@Maria, ik heb geen idee, heb tot nu toe elke keer nog een cyclus gehad van > 36 dagen (36, 38, 42, 56) maar nog niet eerder met ovulatietesten gewerkt.. heb besloten daar nu ook maar mee te stoppen, merk dat ik er juist onzekerder door word.. ben 18 jan al gestart met testen.. eerst helemaal wit, en sinds 1, 5 week ofzo een licht streepje.. Sinds woensdag overgestapt op de testen van de action, die gaf eerst een veel duidelijker streepje, en wordt nu lichter.. vraag me dus echt af ofnik m'n ei gemist heb ondanks het testen, en of de testen die ik had wel betrouwbaar zijn... Heb nu zoiets van: ik zie het wel, hoe meer ik er mee bezig ben hoe onzekerder ik wordt.. we hebben 2 weken lang netjes om de dag geklust, maar zo kun je ook niet doorgaan, de lol is er wel een keer van af:p

Had gister echt een ontzettende depridag.. en zag het echt ff niet meer zitten, vandaar dat ik het nu maar gewoon een beetje probeer los te laten..
    Als m'n ongi komt neem ik denk maar ik toch maar contact met de huisarts op, miss heeft zij nog tips.. (op internet staat dat als je cyclus > 35 dagen is het verstandig is om naar de ha te gaan)

Zo nu is mijn geklaag klaar:p

17. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    NULL
    Hè Anroj wat balen zeg.. Een lange cyclus is echt balen. En als het je zo onzeker maakt zou ik idd de huisarts eens om raad vragen.

Hier echt helemaal happy!Droomde vannacht dat ik mega ongi was.. Vanmorgen weer niks.. Maar net weer naar de wc en.... Hartstikke ongi!! Ben er zooo blij mee!! Dag 51 en toch ongi!! Gisteren toch een voorbode. Nu buikpijn en beetje zwak, ziek. Maar dat mag de pret niet drukken..! Geeft wel wat rust nu mn lichaam het uit zichzelf doet, ook al heeft het even moeten duren! na mn ongi kunnen wij dus ook weer goed aan de klus:p

En natuurlijk duim ik verder voor degene onder ons die ook al zo lang.moeten wachten, leef met jullie mee Wish en gewoon1meisje!!

18. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Anroj,

Ik snap helemaal wat je bedoelt, bij mij brengt het nu ook meer onrust dan rust en daarom laat ik het testen maar even voor wat het is.
    Aangezien ik wel getemperatuurd had, had ik mijn kaartje ook gepost op dat forum en de meningen zijn daar ook verdeeld. Dus tja, dat zegt ook weinig. Ik denk dat ik mijn ei gemist heb en dat in de dagen dat ik een heel licht streepje had, mijn ei is gesprongen. Heb wel iets gevoeld, maar was op de ovulatietest afgegaan i.p.v. mijn eigen gevoel. Stom he. Denk dat ik ook nog steeds een stabiele 28-daagse cyclus heb en ga gewoon de volgende ronde extra aan de slag tijdens de verwachte week.

Trouwens ik denk dat jij wel een goede kans hebt, aangezien je om de dag bezig bent geweest! Ook al heb je je ei gemist, als je zo vaak geklust heb, kan het net zo goed raak zijn volgens mij. Laten we het maar hopen!

Aan de andere dames die aan het wachten zijn! Succes!

19. Anroj

Anroj Actief lid

9 jan 2014
    201
    12
    18
    Ohh Cin wat fijn!! Haha het blijft vreemd dat je blij kunt zijn met je ongi he?! Neem nu maar ff rust, dan kun je over een paar dagen goed aan de slag! :D:p

Dankje Maria! Ik laat het nu ook voor wat het is, en we zien het wel.. hoe meer stress, hoe minder kans op een zwangerschap zeggen ze wel eens he..
    Ja ik heb idd hetzelfde, heb voor mijn gevoel m'n ei wel gehad, maar de testen gaven geen knaller.. vandaar dat ik, als m'n ongi komt (wat ik natuurlijk niet hoop :)) ik eerst nog maar eens met de thermometer aan de slag ga.. kan daarna altijd nog naar de ha.. (ik weet natuurlijk, door m'n werk, zelf ook wel dat je pas na een jaar verwezen wordt.. dus alsmik logisch nadenk kan de ha nu toch niets doen.. en ben nog geen een keer bij haar geweest, dus of zij me dan gerust kan stellen :() Ik moet gewoon wat meer geduld hebben haha.

20. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn ongi had gisteren ook doorgezet. Dan beginnen we nu samen aan de volgende cyclus cin. Hopelijk een kortere. Gewoon1meisje succes met wachten, hopelijk komt de ongi bij jou ook snel.

Deel Deze Pagina