Vind ik ook hoor! Ik wilde het toen ook al wel maarja ik had toen nog niet de zekerheden die ik nu heb. Ik ben nou eenmaal iemand die voor een gespreid bedje wil zorgen eerst. Jij kan al een baan zoeken! Ik was toen aan het afstuderen.. Iedereen doet het op zijn manier en die is goed.
Hier niks aan het handje.. geen nieuws . Ik moet nu wachten tot mijn nod.. dat duurt lang haha! Ben wel even langs de action gegaan voor wat testen En hoe is het met jou?
Het schijnt te kunnen gebeuren tijdens de eisprong, maar ik ken het zelf niet.. Je mag weer druk bezig hihi Weet je eigenlijk hoelang innesteling duurt? merk je daar ook iets van?
Ik heb het normaal helemaal nooit tussendoor rood of bruinverlies. Echt alleen maar tijdens de ongi. Ik merk nooit iets van een innesteling maar dat kan met steekjes gepaard gaan.
misschien even een topic hierover openen? Het enige wat ik weet is dat het door je eisprong komt, maar er zijn hier wat ervanerer forumleden die misschien meteen weten waar dit vandaan komt. Ik heb dat ook nog nooit gehad. Zelfs met ongi bijna nergens last van. Nu ik dan weer met de pil gestopt ben merk ik ook niks eigenlijk.. Alleen rond m'n eisprong had ik buikpijn, maar meer ook niet. Ik weet niet of dat ook wat betekent .
zou het kunnen dat het een reactie van je lichaam is op conseive plus? misschien heel rare gedachte van mij hoor :s
Het zou kunnen als het op het moment of net na gebruik is. Maar is nu 2 dagen geleden dat het we het hebben gebruik. Nu vanmiddag dus roodslijm. En voor we het hebben gebruikt had ik bruin verlies. Dus lijkt mij niet dat het daarvan komt.
Hallo hier is een gezellig klein clubje Als jullie het goed vinden zou ik me graag bij jullie aansluiten Ik ben zelf 24 jaar (mijn man ook) en sinds juni gestopt met de pil.. tot nu toe zonder resultaat, maar ik moet ook zeggen dat we er de eerste maanden niet heel erg druk mee bezig zijn geweest. Mijn cyclus is onregelmatig dus kan geen eisprong bepalen, wij hebben tot nu toe geen ovutesten gebruikt omdat ik niet te 'gefocust' bezig wou zijn. Ben sinds dinsdag ongi, binnenkort toch maar starten met ovutesten.. (had ze al wel via internet besteld, veel goedkoper dan in de winkel!)
Anroj welkom hier. Kom gezellig mee kletsen. Toch wel handig idd bij een onregelmatige cyclus om met ovu testen te werken. Mari3ke denk dat ook van de eisprong. Heb de fertiliteitverpleegkundige wel een mailtje gestuurd ben benieuwd wat zij zegt. Herlijk muffins. Ga morgen cupcakes bakken met een collega/vriendin.
Ok gezellig! Lekker hoor!! Ja hebben dat nu toch maar besloten.. nu is er zo vaak valse hoop.. daar wordt je ook gek van.. met de ovu testen krijg ik hopelijk iets meer overzicht. Ik denk idd ook bij jou dat het van de eisprong komt..
Hoi Anroj leuk dat je mee gaat kletsen! Ik heb ze inmiddels in de oven. Ruikt lekker Ik denk dat je straks misschien meer zicht heb van waar je aan toe bent
Ja dat denk / hoop ik ook.. Jij vroeg trouwens hoelang innesteling duurt en of je daar wat van voelt.. Voor zover ik weet duurt dat een dag of 10, en je kunt het wel voelen, een licht steekje.. ook kun je dan licht (roze) 'bloedverlies' hebben..