Zwanger worden 1ste keer 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mari3ke, 8 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anroj

Anroj Actief lid

9 jan 2014
    201
    12
    18
    Fijn om te horen dat het helpt Franni!
    Ik 'wacht' ook, zit nu op dag 30 van m'n cyclus.. maarja dat zegt dus niet zo heel veel..:p Wel ontzettend gevoelige borsten/tepels, en weinig eetlust.. verder krijg normaal ontzettend veel puistjes (stomme hormonen:x) en m'n huid is erg rustig..;)
    Aangezien wij vrijdag een weekend weg gaan ga ik morgen wel ff testen denk ik;)

Hoe staat het er bij jullie allemaal voor??

2. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niets mis met 1979! Heb je ondertussen al meer zekerheid? 7 dagen overtijd, je zou het dan haast wel denken he! In ieder geval heel hard hopen. Zo spannend.........Houd ons op de hoogte!

3. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier eindelijk ongesteld!! En dat eindelijk na 73 dagen..

4. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig gewoon1meisje! Kun je eindelijk voor de volgende ronde gaan. Hier is de ongesteldheid bijna weg. En dat is ook gelukkig ;) had er wel weer genoeg van..

5. RoosjeN34

RoosjeN34 Actief lid

1 okt 2013
    146
    0
    16
    Vrouw
    HR en Accounts
    Nieuwegein
    Goedemorgen dames,

@ Maria, Hier zijn de sluizen inmiddels volop open gegaan (voel me alsof ik uit twee lichaamsdelen besta, een goede bovenkant en een gesloopte onderkant zo heftig is het qua krampen en hoeveelheid losgekomen ehmmm jullie weten het wel)... was even een teleurstelling, omdat er idd stiekem toch nog wat hoop was (ondanks negatieve test). Maar we gaan "vrolijk" voor de volgende ronde :p
    @ gewoon1meisje, fijn dat ook bij jouw een nieuwe cyclus is aangebroken. Heb je al contact gehad met de huisarts over je lange cyclus?
    @Wish, dat is erg fijn idd, op naar de volgende fase in je cyclus en klussen maar!
    @ Anroj, SPANNEND!!! Ik duim voor je meid. In ieder geval alvast een top weekend gewenst.

Groetjes,
    Roosje

6. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Al getest Anroj? Zo spannend!

7. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    Wat fijn gewoon1meisje!! Wat een opluchting zal het voor je zijn! Op naar de via ogende ronde, nieuwe kansen!

Wish, hier ook klaar met ongi. Dus op naar de ovulatietesten vanaf zaterdag ofzo! Wil niets aan het toeval over laten ;)
    Zit vanaf dinsdag al thuis met een fikse griep. Nu geen koorts keer gelukkig. Morgen misschien dagje werken..
    Zoveel zin in deze ronde!!:p

8. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    NULL
    Spannend Anroj!! Ben heel benieuwd!! Heb je al getest??

9. Anroj

Anroj Actief lid

9 jan 2014
    201
    12
    18
    Ohh wat fijn gewoon1meisje!!
    Ik heb vanochtend niet getest, ben met me slaperige kop gewoon op het toilet gaan zitten zonder potje..:( toen ik klaar was met plassen werd ik 'wakker' en toen bedacht ik me dat ik het op had moeten vangen.. lekker helder dus:(

Ga dan dus morgenochtend maar testen. Maar vind het idd ook erg spannend!!!

10. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb geen contact gehad met de dokter. Dit is de eerste keer na de pil dat ik ongesteld ben geworden. Dus nu op naar de eerste ronde..

11. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen wel wakker Anroj? Ben zo benieuwd..

12. RoosjeN34

RoosjeN34 Actief lid

1 okt 2013
    146
    0
    16
    Vrouw
    HR en Accounts
    Nieuwegein
    Ik ben ook erg benieuwd naar de uitslag van Anroj :D. Ben zelf vanoachtend helemaal vergeten om te temperaturen. Waar we zo vroeg al niet aan moeten denken hahaha

13. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    @gewoon1meisje, wat ontzettend fijn voor je! Heerlijk dat je aan je eerste ronde kunt gaan beginnen! Succes
    @Anroj, ik ben benieuwd of je al getest heb. Wanneer had je je NOD ook alweer?
    @cin1985, succes met je zoektocht naar je ei! Hoop dat je het snel vindt.
    @RoosjeN34, teleurstellend is dat dan he. Je weet dat het waarschijnlijk niet zo is, maar het is zo welkom. Hier nog een hoor, maar vol goede moed naar de volgende ronde toch? Was je ongi erg laat?

Ik heb aankomende woensdag mijn NOD, maar ben er bang voor. Het was een rare maand met hele lichte ovulatie strepen, die achteraf denk ik toch aangaven dat toen mijn ei kwam. Maar heb op dit moment helemaal geen symptomen, terwijl ik volgende maand veel meer voelde dus ik denk dat mijn ongi gaat komen. Tuurlijk hoop ik heel erg van niet. (en een heel klein beetje stiekeme hoop dat ik toch zwanger ben) Maar goed ik laat het maar over me heen komen en zoek veel afleiding de komende dagen! Iedereen een heel fijn weekend!

14. Anroj

Anroj Actief lid

9 jan 2014
    201
    12
    18
    Goedemorgen!
    Vanochtend wel wakker genoeg geweest haha!
    Ik dacht een streepje te zien (als ik m op een bepaalde manier in het licht houdt) maar weet dus niet of dat het voorgedrukte streepje is.. :( Mijn man zag niks haha! We wachten gewoon nog af.. ik heb geen idee wat mijn NOD zou zijn, aangezien mijn cyclus niet regelmatig is.. zit nu op dag 32 van de cyclus, maar de vorige cyclus was 38 dus dan zou ik ook veel te vroeg zijn met testen maarja.. we zien wel :)

15. RoosjeN34

RoosjeN34 Actief lid

1 okt 2013
    146
    0
    16
    Vrouw
    HR en Accounts
    Nieuwegein
    Hoi Anroj, ohw wat spannend allemaal, idd maar even paar dasgen afwachten en dan nog een keer proberen....

Hoi Maria, zo is het helemaal. Ik was exact een week overtijd uitgaande van 28 dagen, maar met deze ronde is mijn gemiddeld wel een stukje hoger geworden... Dus zal voor komende ronde maar 29 dagen gaan aanhouden. Voor nu eerst maar eens deze ongie uitzitten. Is extreem hevig (veel kramp en rugpijn en een hoop op te ruimen rommel), dus ben nu vooral dankbaar voor het bestaan van paracetamol.... ;)

Nu weer aan het werk :)

16. RoosjeN34

RoosjeN34 Actief lid

1 okt 2013
    146
    0
    16
    Vrouw
    HR en Accounts
    Nieuwegein
    Even een reactie met quote, ben nog steeds niet helemaal wakker geloof ik, want was de helft alweer vergeten hahaha
    Ik heb steeds hele lichte strepen op ovu-testen gehad. Mijn huisarts zei me dat ik er niet teveel waarde aan moest hebben en beter kon gaan temperaturen, is ook stukken goedkoper (er vanuitgaande dat het niet 1-2-3 lukt), want een goede 2 cijfers achter de komma thermometer is dan ongeveer 5 euro en op termijn veel goedkoper dan ovu-testjes.... maar ja, dan moet je wel iedere dag omstreeks zelfde tijd nog voor je je bed uit bent je temp. opnemen.

Fijn weekend alvast voor iedereen.

17. Franni

Franni Lid

8 jan 2014
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier weer iets beter in mijn vel ( voel me alleen al een paar dagen niet lekker, misselijke buikpijn..enz) maar dat gaat hopelijk snel weer over.

ook ik heb aanstaande woensdag mijn NOD ben benieuwd.
    heb steeds het idee dat ik alle kwaaltjes heb maar ja je lichaam kan je zo goed voor de gek houden dus wacht toch maar even af.

fijn weekend!

18. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    NULL
    Wat spannend hè Anroj! Nog maar even afwachten dan, we blijven hopen hoor!!:D

19. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Anroj, oei spannend, wanneer ga je weer testen?
    @Roosje, ik heb redelijke goedkope ov testen van zwanger&kids en denk dat ik maar een combi doe van temperaturen en ov testen, heb ik deze maand voor het eerst gedaan, maar is nog wel moeilijk voor mij. Om elke dag op hetzelfde tijdstip te temperaturen, maar merk als ik bv 's nachts een keer naar het toilet geweest ben, dat al invloed heeft op mijn temperatuur. Ook een glaasje wijn (of een paar glaasjes)laat mijn temperatuur stijgen. Dus deze maand een temperatuur staat die ik zelf ook niet begreep. Ook gepost op het forum en er waren zoveel meningen, dat ik daar ook vol goede moed maar weer een keer mee begin als ik volgende week ongesteld wordt. Nu in de wachtstand……
    @franni, he bah, vervelend hoor als je je niet lekker voelt. Nu maar hopen dat je een goed uitslag hebt woensdag, dan weet je tenminste waar je het voor doet!

20. RoosjeN34

RoosjeN34 Actief lid

1 okt 2013
    146
    0
    16
    Vrouw
    HR en Accounts
    Nieuwegein
    Goedemorgen dames,

Durf het bijna niet te vragen, maar.... is er nog nieuws...?

@ Maria19, ik merk idd ook dat er kleine verschillen optreden bij het temperaturen... Dus ben erg benieuwd hoe de curve gaat verlopen richting ovu etc... En ja, alle technieken brengen een hoop meningen met zich mee, was mij ook al opgevallen hahaha.

Succes en sterkte met wachten allemaal en hou je taai met het aangekondigde regen weer. Altijd een factor die ons huneur niet al te positief zal beinvloeden :p

Deel Deze Pagina