Hoi Roosje, zit nu in mijn wachtperiode, morgen NOD dus ben even gestopt met temperaturen. Ik voelde me zo beroerd afgelopen week, extreem moe, zere keel, veel rugpijn dus ik denk beginnende griep of keelontsteking, slaap ook slecht doordat mijn neus dichtzit. Dus ik hoop dat dit snel voorbij is. Zo dat was mijn klaagmomentje weer even. Ben je je ongi nog een beetje doorgekomen? Is al niet leuk als het komt, maar als het dan nog zo heftig is .. Blehhhh Nou op naar de volgende ovulatie voor je! Succes!
Hier een dag eerder dan verwacht mijn ongi. Dus toch weer een tegenvaller had er deze maand best wel wel aan gedaan betreft de ovulatie testen enz. Maar we gaan het even z'n werk allemaal laten doen.. En we zien het wel is ons nieuwe motto al moet ik zeggen dat ik hier nog wel een beetje moeite mee heb. Suc6 allemaal!
He balen Franni! Dan doe je zo je best en dan is het niet raak.. Moeilijk om het dan los te laten he! Nou meid, hoop voor jullie dat het komende maand wel raak is, want dat is toch het liefste wat je wilt! Hier aan het klussen om de dag en op zoek naar mn ei..! Bezig met ovu testen, verwacht het pas vanaf vrijdag, maar wil hem niet missen dus vanaf zaterdag toch maar elke dag een test. Straks maar weer testen.. En voor de zekerheid maar ff klussen vanavond
Beterschap Maria!! Hoop dat het niet doorzet! Er heerst van alles. Was zelf vorige week ook thuis, hoge koorts, flinke griep te pakken. Nu weer helemaal beter gelukkig! Sterkte!
@Franni, wat balen meid! En dan ook nog een dag te vroeg .. En als je er dan ook nog zo mee bezig mee bent geweest. Betekent het nu dat je voorlopig geen ovulatie testen gaat gebruiken? En maar ziet hoe het gaat? @Cin, veel plezier met je zoektocht. Tip van mij, ik dacht altijd dat de streep heel donker moest zijn bij een ovulatietest. Maar aangezien ik enorm veel water drink, is dat bij mij dus niet altijd het geval. Dus al zie je een lichte streep, gewoon klussen tot je geen streep meer ziet. Ik had deze maand ook een lichte streep een paar dagen, achteraf gezien was dat mijn ei. Als ik dat had geweten, had ik overuren gedraaid! Ben benieuwd hoe het met de andere dames gaat! Al zwanger of nog steeds zwanger, eindelijk ongesteld? Succes allemaal
@ Cin1985 > bedankt! @ Maria79 > klopt, we zetten het even op een laag pitje om het wel leuk te houden de wil is er zo sterk dat ik me zelf helemaal gek maak en dat wil ik niet. we gaan ons nu lekker focussen op onze aankomende vakanties! we gaan het zien en natuurlijk blijf ik hopen dat het zo snel mogelijk is.
Echt waar Maria!? Jeetje..vanaf zondag staat er elke dag, dus al 3dagen nu, een licht streepje.. Dacht toen ook wel: beter iets dan niets, maar zo werkt t blijkbaar niet! Nou we blijven klussen om de dag. Hoop stiekem dat er van t weekend toch een mega duidelijke streep staat En anders zijn we wel goed bezig zo denk ik..hoop ik..
Nou dames, denk dat ik mijn ei gewoon gemist heb deze maand, de dunne streepjes op mijn ov test waren dus wel degelijk mijn ei. Nou ronde 3 beter. Nu maar weer even mijn ongi door, zo heftig dat ik er gewoon vannacht wakker van werd. Het gekke is dat mijn griep stukken minder is en de andere kwaaltjes ook. Een raar iets hoor je lichaam. Het kan je zo voor de gek houden, maar begin het langzaam steeds beter te begrijpen. En op sommige momenten word ik er gek van, maar kan dat gelukkig ook weer heel snel loslaten. Ik begin gewoon weer vanaf vandaag met temperaturen en vanaf dag 9 met ov testen. Begin het nu beter door te krijgen (gelukkig). Laat het nu weer even gaan en vanaf dag 9 tot na mijn ei ga ik gewoon elke dag weer een ov test doen en volop aan de klus. En nu gewoon even lekker niets. Om eerlijk te zijn vind ik het wel jammer natuurlijk, want je hoopt op een wonder, maar omdat we ook bijna niet geklust hadden in de tijd van het ei wist ik het al. Merk ook dat ik veel nuchterder ben en helemaal niet zo teleurgesteld als de eerste keer. Misschien heeft dat te maken met dat het de eerste keer is ofzo. Nou fijne dag allemaal.
@franni, goed zo, jij alleen kan bepalen wat goed voor je voelt! In ieder geval heel veel plezier met het plannen van je vakantie! @Cin, goed bezig hoor! Ik heb me voorgenomen om bij een streepje hoe licht of dik ook elke dag te gaan klussen. Alleen zeg ik niet tegen mijn vriend. Is lekker ontspannen voor hem en zo ook veel meer voor mij. Want het moet natuurlijk wel leuk blijven. En voor hem is extra oefening altijd welkom
Hoi Dames, Wat een nieuws weer Voor Franni en Maria, balen dat de ongi door is gekomen, maar lijkt wel op een redelijk gelijkmatige cyclus, dat is ook wat waard zullen we dan maar zeggen. Hier is de ongi weer over, dus op naar het ei @ Franni, ik herken dat te veel focussen heel goed, ik probeer me er nu ook niet meer zo extreem mee bezig te houden. Maar we hebben het advies van de huisarts gekregen om de zwemmers van ML te gaan testen... dus dat brengt dan toch weer wat extra spanning met zich mee......... pffff @ Cin, heel veel klusplezier! zal voor je duimen. Fijne dag allemaal.
Hoi Roosje, wat fijn dat je weer op zoek kan naar je ei. Hoe lang ben je al bezig als ik vragen mag, dat je bij de huisarts bent geweest? En zeker spannend ja, maar aan de andere kant is duidelijk ook wel wenselijk he. Succes ermee
Goedemorgen dames, we zijn weer over de helft van de week. Heerlijk, het weekend komt weer dichterbij @ Maria, we zijn nu in de 10e ronde sinds ik met de pil ben gestopt. De reden voor het betrekken van de huisarts komt eigenlijk doordat ik medicijnen gebruik voor een chronische aandoening. Ik moest overstappen op andere medicatie volgens de bijsluiter. De HA zelf bracht toen naar voren dat het door de achtergrondsituatie van mijn vriend ook verstandig was even te kijken hoe het er met hem voorstaat. Door een jarenlang verslavingsprobleem (dat hij gelukkig nu in de hand heeft) wil hij zeker zijn dat dat geen roet in het eten zal gaan gooien, al zal de kans dat het permanente problemen veroorzaakt erg klein zijn. In eerste instantie hadden we zoiets van we wachten wel even af, maar daar we nu toch richting een jaar beginnen te komen, gaan we zijn zwemmers dus toch maar alvast laten onderzoeken.
@roosje heel begrijpelijk. Hopelijk is alles goed en ben je snel zwanger. Hier is de klus periode weer begonnen, vandaag op dag 13. Gaat toch eigenlijk wel snel zo'n cyclus, want ergens komende week ben ik over de helft. Nog mensen getest? Of mensen een echo gehad?
Ik ga het morgen (als er niet teveel druk op ligt voor ML ) naar het laboratorium brengen en dan krijgen we een week later de uitslag. Ik hou jullie wel op de hoogte en hoop uiteraard dat het allemaal goed is Spannend hoor Wish, veel klusplezier
Spannend Roosje! Goed dat de ha meewerkt en het voor de zekerheid laat nakijken! Afwachten dan maar! En in de tussentijd gewoon doorklussen natuurlijk Ik zit hier net als Wish op dag 13. Bezig met ovu testen, dus hoop mn ei binnen een paar dagen te vinden! Veel klusplezier
@cin had jij vorige keer ook ovu testen gebruikt? Jij had toch ook een lange cyclus? Had je toen je ei gevonden? Ben benieuwd wanneer je het vindt, ik hoop snel.
Ha Wish, vorige keer geen ovu testen gebruikt, cyclus duurde toen idd lang, 51 dagen, hoop dat ie nu wat korter is, dus dat ik mn ei bijna gevonden heb Wel spannend zo hoor, hihi! Hopen dat ie zich niet te lang blijft verstoppen
Hallo meiden, Zie dat jullie al even aan het kletsen zijn met elkaar maar is er toevallig nog plek voor mij in deze herberg? Ik ben pinkpanter, 28 jaar (in maart 29) en sinds kort gelukkig getrouwd. Mijn is 34 jaar en we zijn 10 jaar samen. In 2009 zijn we voor de eerste keer gestopt met de pil en na 3 jaar geen zwangerschap te bekennen en op het moment dat we verder onderzoeken wouden starten bleek mijn hernia dusdanig erg te zijn dat ik aan de zware pijnstillers moest. Noodgedwongen weer aan de pil dus en uiteindelijk nog een operatie eroverheen. Eind vorig jaar door heel veel stress (sterfbed van mij papa die op 9 januari is overleden) telkens de pil vergeten. Samen afgesproken dat ik er dan maar helemaal mee zou stoppen aangezien we dan na ons trouwen toch al van plan waren. In januari getrouwd en gisteren weer ongesteld geworden. Dit word dus mijn eerste echte ronde. Door de vorige ervaring in 2009-2011 hebben we nu wel besloten dat we het een jaar aankijken en dan wel gelijk naar een arts gaan stappen en niet weer 3 jaar wachten. Vorige pilstop waren de cyclussen gemiddeld 32 met uitschieters van 56. Ik heb mijn banner dan ook ingesteld op 32 dagen met in mijn achterhoofd dat het makkelijk langer kan zijn. Nou het is een heel verhaal geworden maar zou het gezellig vinden als ik hier ook mee kan kletsen.
Goedemorgen dames!! Hier weer een berichtje van mijn kant.. Wij hebben een HEEEEEEEELE fijne Valentijnsdag!! (zie foto!!) Vanochtend getest (vond het wel een leuk idee om juist op Valentijnsdag te testen) Had al allerlei kleine vage klachtjes, maar tot vandaag toch een negatieve test, had er dus eigenlijk al een vertrouwen meer in (ml ook niet)
Wauw Anroj, wat geweldig. Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu gaan we duimen dat die streep vetter gaat worden en je op weg kan naar een echo Welkom Pinkpanter. Heel veel succes met je nieuwe eerste ronde. Gezien je geschiedenis hoop ik dat je na alle ellende snel succes hebt! @ Cin en Wish, hopelijk wordt het "schatzoeken" snel beloond Ik ga vanaf vandaag ook maar weer ML blij maken met om de dag klussen en hoop ook snel mijn ei te vinden m.b.v. de temperatuur-methode