Zwanger worden 1ste keer 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mari3ke, 8 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom pink panter hopelijk hebben jullie dit keer meer succes!

@Anroj wat een super test op deze dag! Hopen op een plakker!

Ik had net krampen alsof ik een ongi heb, snap mijn lijf niet. Iemand dit wel eens gehad midden in de cyclus?

2. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Roosje, heel begrijpelijk, goed van je dat je naar de ha bent gegaan. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
    @Anroj, meid gewoon zwanger, wat goed en gefeliciteerd! Dit moet de beste valentijnsdag ooit zijn toch?
    @Cin, we gaan deze keer voor een korte cyclus toch? succes met het vinden van je ei
    @Roosje, veel klusplezier! altijd leuke tijden....
    @Pinkpanter, welkom bij de groep, en wat een verhaal zeg. Heftig hoor al zo jong een hernia. En wat een lange cyclus zeg en ik maar klagen met mijn 27/28 dagen. Als ik heel eerlijk ben en lees dat jullie het vorige keer al 3 jaar geprobeerd hebben dan zou ik wellicht niet eens langer dan 6 maanden wachten en dan meteen naar de huisarts gaan. Want als ik het zo lees en het zou moeten dat je een traject ingaat, dan duurt dat ook zo weer een aantal maanden. Maar goed het ligt er ook natuurlijk aan hoe snel jullie echt zwanger willen worden. Wat mij betreft liever gisteren dan vandaag dus daarom werk ik vanaf dag 1 met temperaturen en ovulatietesten om de slaagkans zo hoog mogelijk te houden. In ieder geval succes ermee.

3. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Ik lig op dit moment in het ziekenhuis, al de hele week. Dus wanneer ik weer thuis ben en niet zo vaag meer ben door narcose, ga ik alles teruglezen en reageren, beloofd! :)

Fijne zondagavond allemaal!

4. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Toeteke, sterkte en succes in het ziekenhuis!

En de rest van de meiden, zijn er nog nieuwtjes na het weekend te melden? Ik mag deze week op zoek naar mijn ei, verwacht hem volgende week maandag, maar je weet het maar nooit. Ongi is gelukkig voorbij, deze keer wat minder pijn dan vorige keer gelukkig.
    Fijne dag allemaal!

5. RoosjeN34

RoosjeN34 Actief lid

1 okt 2013
    146
    0
    16
    Vrouw
    HR en Accounts
    Nieuwegein
    Goedemorgen,

@ Toeteke, beterschap! En we hopen je snel weer in goede gezondheid te mogen begroeten.

@ Maria, Ah mooi zo, ik ben ook druk zoekende naar mijn ei (alleen vanochtend weer vergeten te temperaturen). Als het volgens het boekje gaat komt ie donderdag, maar heb hem meestal pas rond dag 17 van mijn cyclus...

6. pinkpanter

pinkpanter Actief lid

14 feb 2014
    215
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wauw Anroy wat een leuk nieuws. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap hoop dat alles goed blijft gaan.

Toeteke....beterschap!

Maria....hier nog geen nieuwtjes.....ongi loopt aardig ten einde denk nog ong. 2 dagen incl vandaag. Deze keer wel echt veel last gehad van buikpijn en veel bloed (voor mijn gevoel)
    Ik wil het wel echt rustig aandoen....gaan dus daarom ook echt pas over een jaar naar de dokter wil het niet lukken. Misschien dat ik er over een paar maanden anders over denk en dat ik wel eerder ga maar dat zien we dan wel weer.

7. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Het is wat stiller hier he merk ik. Gelukkig al een aantal dames zwanger. Maar ben benieuwd hoe het met de anderen gaat.

Roosje, heb je je ei weer al gevonden?

En Pinkpanter succes met je ongi. Groot gelijk hoor dat je het rustig aandoet. Heerlijk als je dat kan.

Ik heb ook pro-seed besteld vandaag. Een glijmiddel die wel gebruikt kan worden als je zwanger wilt worden. Dus ik ben benieuwd. Morgen start ik met ovulatie testen en dan maar zien wat het wordt.

Het lijkt wel of iedereen om mij heen maar zwanger raakt. Onze buren hebben opeens een babykamer ingericht, veel vriendinnen zijn zwanger geworden en ik gun het ze ook allemaal. Maar soms denk ik wel, oh was het bij mij alvast ook zover…. Ik weet dat het gemiddeld een jaar duurt, maar soms heb ik gewoon even een paar ongeduldige momentjes per maand en ik denk dat ik er nu een heb. Ik ga dan nu ook maar een film kijken en lekker relaxen……fijne avond!

8. NElisabeth

NElisabeth Actief lid

30 aug 2013
    164
    0
    16
    Beverwijk
    #448 NElisabeth, 19 feb 2014
    Laatst bewerkt: 19 feb 2014
    Hallo allemaal,
    jullie zijn al een tijdje bezig, maar mag ik ook nog mee kletsen?

Ik ben 23 jaar en word in mei 24. Mijn verloofde en ik willen al heel lang kindjes maar door omstandigheden konden we niet eerder beginnen.
    Nu zijn we eindelijk begonnen met de eerste ronde en kan nu al niet wachten tot het zo ver is!

Ik vind het ontzettend spannend en het lijkt me leuk om hier een beetje mijn "ei" kwijt te kunnen en in contact te komen met andere vrouwen die zwanger proberen te raken!

9. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi NElisabeth,
    natuurlijk kan je meekletsen, welkom!
    Eerste ronde, spannend hoor en zo heerlijk dat je er nu aan kan beginnen.
    Houd je nog iets bij qua eisprong of gaan jullie er gewoon voor en zien wel hoe het gaat?

10. RoosjeN34

RoosjeN34 Actief lid

1 okt 2013
    146
    0
    16
    Vrouw
    HR en Accounts
    Nieuwegein
    Goedemorgen Dames,

@ Nelisabeth, van harte welkom.

@ Maria,
    had gisteren een begrafenis van de oma van ML, dus even een dagje offline...
    Mijn temperatuur is nu weer onhoog aan het gaan en qua afscheiding lijkt het erop dat mij ei ofwel al gesprongen is of ieder moment kan loskomen. Heeeeel spannend dus. Door de begrafenis gisteren niet de gelegenheid gehad om dat met een ovu-test te controleren... dus maar gaan duimen dat ons kluswerk ervoor zorgt dat er een legertje zwemmertjes klaarligt voor het ei :)
    Wat betreft dat het lijkt dat iedereen om je heen zwanger raakt, dat gevoel heb ik ook heel sterk. Misschien dat we het ons meer bewust zijn omdat wij dat ook willen.... ik merk iig dat het nu ik in ronde 10 zit toch af en toe best wel steekt. Maar wat erger is dat mensen die weten dat we al een tijdje bezig zijn er dan een beetje omheen lijken te praten, alsof ze bang zijn dat ze me er verdriet mee doen. En dat maakt het juist een beetje raar. Maar goed, zoals je zegt gun ik het iedereen van harte en ga ik er vooralsnog vanuit dat ik door 20 jaar pilgebruik gewoon wat meer tijd nodig had om het lijf helemaal gereed te hebben.

Lijkt erop dat er idd een beetje rust in ons kletsgroepje zit... Misschien dat de dames bij wie het raak is zijn doorgeschoven naar een andere groepje....?

11. NElisabeth

NElisabeth Actief lid

30 aug 2013
    164
    0
    16
    Beverwijk
    Dankjewel Maria79!
    Ik heb een app op mijn telefoon die aangeeft wanneer mijn eisprong zou moeten zijn en wanneer mijn vruchtbare dagen zijn, al moet ik zeggen dat ik me afvraag hoe serieus je dat moet nemen, haha.
    Ik denk dat ik van het weekend toch wat ovulatie testen ga halen, want ik ben nog niet begonnen met tempen en ik had gelezen dat dat moet vanaf de eerste dag van je menstruatie, klopt dat?
    Iemand trouwens ervaring met de ovulatietesten van de Action?

12. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat het hier wat stiller is, omdat niemand aan het testen is, maar midden in een cyclus zit, zoals ik. Ik kijk wel elke dag of er nieuwe berichten zijn, maar heb zelf niks te melden op het moment.

NElisabeth welkom.

13. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien leuk om een NOD lijstje bij te houden. Kunnen we ook zien waar iedereen zich bevindt in de cyclus.

NOD lijstje
    13-03 Wish25

Kopieer dit en voeg je NOD toe.

14. NElisabeth

NElisabeth Actief lid

30 aug 2013
    164
    0
    16
    Beverwijk
    Dankjewel wish25.

NOD lijstje
    12-03 NElisabeth
    13-03 Wish25

15. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Ik ben nog steeds niet helemaal helder, vandaar stilte van mijn kant. Bedankt voor jullie lieve berichtjes, ik ben gelukkig inmiddels weer thuis :)

NElisabeth welkom!

NOD lijstje
    28-02 Toeteke
    12-03 NElisabeth
    13-03 Wish25

16. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nu wel iets te melden. Vandaag een bruinige afscheiding met bloedstolseltjes er in. Volgens internet is dat mogelijk rond de eisprong. Iemand dat al eens gemerkt?
    Mijn baarmoedermond ligt ook hoger in de vagina nu. Vanavond in ieder geval maar aan de klus. :)

17. Anroj

Anroj Actief lid

9 jan 2014
    201
    12
    18
    Hey dames!
    Van mijn kant uit is het om 2 redenen stil.. 1. heb niet echt veel te melden, behalve dat ik inmiddels echt flinke knaltesten heb.
    2. Vind het er jammer/vervelend voor jullie dat jullie nog niet zwanger zijn, dus wil wat dat betreft ook niet teveel zeggen over mijn zwangerschap (momenteel valt er ook nog niet echt veel te vertellen natuurlijk..)
    Het enige nieuwtje dat ik te melden heb is dat ik 19 maart de eerste afspraak bij de verloskundige heb!

Morgen naar de huishoudbeurs, en gelukkig ook met een gerust gevoel naar de 9 maandenbeurs!!:D

18. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Anroj! Veel plezier op de beurzen.

19. RoosjeN34

RoosjeN34 Actief lid

1 okt 2013
    146
    0
    16
    Vrouw
    HR en Accounts
    Nieuwegein
    Hahaha, niet veel te melden is een goede reden om stil te zijn idd :)

@ Wish, had vorige ronde 2 dagen bloeding bij mijn ovulatie, eerst helderrood (half dagje), daarna wat jij nu beschrijft. Nu zei mijn huisarts dat een bloeding meestal pas na de ovulatie komt, maar kan nooit kwaad om toch te klussen lijkt me :S

@ Toeteke, je bent iig thuis, dat schiet al op! Hoop dat je je snel beter voelt.

@ Anroj,
    Wat spanned dat eerst bezoekje. Iig alvast veel plezier op de HH-Beurs en dan met name de 9-maanden beurs. Nog geen last van kwaaltjes, of voel je je nog steeds zo grieperig als voor de positieve test?

NOD lijstje
    28-02 Toeteke
    05-03 RoosjeN34
    12-03 NElisabeth
    13-03 Wish25

Groetjes,
    Roos

20. Anroj

Anroj Actief lid

9 jan 2014
    201
    12
    18
    Ik heb kleine kwaaltjes.. als ik honger heb word ik misselijk, ontzettend moe, vergeetachtig en vaak niezen..
    En ohja, 1 broek past al niet meer :o:?
    Bh begint ook te klein te worden haha

Deel Deze Pagina