Zwanger worden 1ste keer 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mari3ke, 8 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja leuk Anroj!
    Ik ga ook mee doen met moeders voor moeders als het zo ver is. Ik vind dat ook belangrijk. Iedereen moet het wonder kunnen meemaken

2. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Mooi Anroj! Ik heb vorig jaar helaas ook maar 2 weken mee kunnen doen voor de mk, maar alles beter dan niets toch :) Mooi dat je meedoet!

3. RoosjeN34

RoosjeN34 Actief lid

1 okt 2013
    146
    0
    16
    Vrouw
    HR en Accounts
    Nieuwegein
    Super knaltest zeg Anroj, top! En hoop hier natuurlijk ook snel met MvM mee te kunnen gaan doen :D

Ik plak het NOD lijstje weer even in het bericht, zodat we dat voor ogen houden ;)

NOD lijstje
    26-02 Toeteke, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1
    05-03 RoosjeN34, 34 jaar, 1e kindje, ronde 10
    11-03 Maria79, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3
    12-03 NElisabeth
    13-03 Wish25
    15-03 Franni
    16-03 Pinkpanter, 28 jaar (nog 1 week:D), 1e kindje, ronde 1

4. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    NOD lijstje
    12-03 NElisabeth
    13-03 Wish25
    15-03 Franni
    31-03 Toeteke, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1

Dan pas ik em weer even aan, nieuwe NOD :) Ik laat em wel staan op ronde 1. En hopelijk blijft het daar ook bij. Ik hoop eigenlijk gewoon dat er helemaal geen rondes meer gaan oplopen ;)

5. RoosjeN34

RoosjeN34 Actief lid

1 okt 2013
    146
    0
    16
    Vrouw
    HR en Accounts
    Nieuwegein
    Owh ja, sorry Toeteke (tis nog vroeg zullen we maar zeggen ;)) en ik hoop het ook voor jou.

6. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    NOD lijstje
    12-03 NElisabeth
    13-03 Wish25, 25 jaar, ronde 1
    15-03 Franni

1e kindje gaat iedereen hier voor, dus dat heb ik er niet bij gezet. Minder tekst is duidelijker..

7. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Roosje, wat goed van je die NOD-lijst! Hoop dat die volledig roze wordt! En heb je last van de "wacht" symptomen?
    @Anroj, wow wat een knaltest, super van je om mee te doen met mvm als het zover is ga ik dat ook doen, ik hoop er ook zelf geen gebruik van hoeven te maken. Maar wel een goed initiatief zeg.
    @pinkpanter, temperaturen met een onregelmatig rooster lijkt me moeilijk aangezien het af en toe een vertekend beeld zal geven
    @Toeteke, blij voor jou dat je weer door kan en ik hoop op een goede ronde voor je!

Hier eindelijk een lichte streep op de ov-test, maar zijn al 3 dagen aan het klussen, dus daar moet het niet aan liggen. ik ben benieuwd of die streep nog feller wordt van kleur, maar dat ga ik mooi vanmiddag testen. Heerlijk die goedkope testen van Zwanger en kids.
    Zo leuk om dat in de gaten te houden….

Ik heb ook niet iets heel heftigs gevoeld in mijn onderbuik, alleen een lichte steek afgelopen zondag, maar mijn temperatuur is ook nog constant, dus ik denk dat mijn ei nog moet komen. Maar goed ervaringen van eerdere rondes leert, dat mijn ei ook al geweest kan zijn ;)Maar goed zolang vriendje nog elke dag wil klussen en er veel plezier en zin in heeft, vind ik het prima. Zit nu op dag 14 dus we wachten af…..

8. RoosjeN34

RoosjeN34 Actief lid

1 okt 2013
    146
    0
    16
    Vrouw
    HR en Accounts
    Nieuwegein
    @ Maria, tot nu toe gaat het nog, maar zal volgende week wel heeeeel veel kriebels gaan brengen met (schijn)symptomen :S
    Ik las op internet wel iets over dat dagelijks klussen niet goed is voor de zwemmertjes van de heren.... maar zie dat sommigen dus wel dagelijks klussen... dat geeft mij weer een hoop om over te twijfelen, want ik probeer zoveel mogelijk om de dag te klussen rondom de ovulatie.

9. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Roosje, ik lees ook zoveel verschillende verhalen daarover, maar algemeen komt het volgens ons hierop neer. De kwaliteit van het zaad verhoogt als je het elke dag doet, alleen de hoeveelheid vermindert iets. Wij kiezen ervoor om iets minder zaad te hebben, maar wat er is om dat wel van een goede kwaliteit te hebben. Althans zo begrijpen wij het.

En ik moet zeggen en dat is misschien wel het belangrijkste, in de periode van de ovulatie en ongesteldheid heb ik altijd veel meer zin en het plezier voor mij en mijn partner vind ik ook heel belangrijk. Ik ga het opeens niet niet doen omdat het zijn zaad beïnvloedt. We vinden het veels te fijn en het moet wel leuk blijven natuurlijk.

10. RoosjeN34

RoosjeN34 Actief lid

1 okt 2013
    146
    0
    16
    Vrouw
    HR en Accounts
    Nieuwegein
    Ahhhh kijk, dat is nog eens logisch :)

11. Anroj

Anroj Actief lid

9 jan 2014
    201
    12
    18
    Hallo meiden..

Ik heb vandaag m'n eerste positiekleding binnen gekregen! Kon m'n eigen broeken echt niet niet meer aan! :$ Terwijl ik nog eens niet zo ver ben!!!
    Je kunt het nu ook echt wel duidelijk zie wanneer ik 'normaal' zittende kleding aan heb.. maar we willen het nu (uiteraard) nog niet echt bekend maken.. dus dat wordt wijde truien/shirts dragen!
    Komende zaterdag is mijn neefje jarig (1 jaar!), dan komt de hele familie en vriendengroep.. Hoop dat niemand het dan ziet!!

12. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Best snel ja, maar ik heb het vaker gehoord. Wanneer heb je een afspraak met vk?

13. RoosjeN34

RoosjeN34 Actief lid

1 okt 2013
    146
    0
    16
    Vrouw
    HR en Accounts
    Nieuwegein
    Kan me goed voorstellen dat je het voorlopig nog liever even "binnenshuis" wilt houden. Dus dan is het flink balen als je lijf je al begint te verraden...
    In het begin zul je nog kunnen wegkomen met een beetje aangekomen zijn.... toch?

14. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk Anroj, al die dingen bij de zwangerschap komen kijken lijken mij geweldig nieuw en leuk. Drink jij normaal alcohol? Ben altijd benieuwd hoe mensen zich daar uitkletsen. Rondom de ovulatieperiode drink ik niet en gebruikte de laatste keer de smoes dat ik aan de antibiotica zat. Werkte goed, niemand die meer aandrong ;) Goed voor je creativiteit in ieder geval. Wanneer wil je het ongeveer vertellen?

15. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    Dat is leuk Anroj! Lijkt me moeilijk het nu voor je te houden! Zeker straks met de hele Fam, maar zoooo leuk dat jullie dan iets weten wat de rest nog niet weet;)

Hier op het wachtbankje. zijn een weekje weggeweest en hebben het erg gezellig gehad;) Hopen dat het raak is! Heb ovu testen gedaan, maar geen echte knaller gehad.. Een keer wel een wat duidelijker streepje, hoop dat dat m was! Heb ook niets gevoeld of iets.. Afwachten maar! Hoop op niet ongesteld en anders een wat kortere cyclus dan 51 dagen:p

16. Anroj

Anroj Actief lid

9 jan 2014
    201
    12
    18
    Ja het is natuurlijk wel erg leukmom van alles te kopen, en ook om te kunnen zien dat er wat met je lichaam gebeurd, maar qua verjaardagen enzo is dat lastig.. en laten wij nou net in Maart 4 familieverjaardagen hebben!

Ik heb 19 maart de afspraak bij de vk, dus miss dat we het na die tijd wel gaan vertellen, dat weten we nog niet, ligt er ook aan wat mij lichaam verder doet haha!

Ik drink normaal niet echt veel alcohol dus dat scheelt, en de verjaardagen zijn allemaal in een andere plaats, dus dan drinkt ml, en dannheb ik sowieso een goed excuus om te bob'en!
    Komend weekend is er wel Carnaval (woon in Twente :p), wij gaan altijd alleen naar de optocht kijken (heb er verder niet zo veel mee), normaal drink ik dan wel, maar gelukkig zijn we dit jaar niet met een grote groep dus dan verzin ik wel wat idd!

Cin, ik hoop idd voor je dat het gelukt is! Geen knaller van een ovutest hoeft echt niks te zeggen.. en anders is het idd hopen dat je cyclus minder lang wordt..

17. RoosjeN34

RoosjeN34 Actief lid

1 okt 2013
    146
    0
    16
    Vrouw
    HR en Accounts
    Nieuwegein
    Owh verhipt dat is ook weer zoiets idd :D Ik drink eigenlijk nooit als we buiten de deur zijn omdat ik altijd de bob ben... verder probeer ik idd sinds we bezig zijn maar heel matig te drinken - max 2 consumpties zeg maar (en dan sowieso alleen in de weekenden)
    En anders kan je altijd nog zeggen dat je aan de lijn doet omdat je van de winterkost-kilo's wilt afvallen ;) en daarom niet drinkt. Heb je ook meteen een excuus waarom je er wat voller uitziet.

@ Cin, leuk dat je er weer bent, en wat spannend dat je net een weekje weg bent als de tijd rijp is, of heb je daar bewust rekening mee gehouden?

18. Prinsesje29

17 feb 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi,

Ik meld me bij jullie clubje aan als jullie het goed vinden...

Wat leuk Anroj! Gefeliciteerd! Lijkt me ook super moeilijk om mijn mond te houden hahaha

Heb ik nu al last van, we zijn in januari 2014 begonnen, en vind dit al lastig om voor me te houden. Zo blij dat er van dit soort forums bestaat, dat je het er in ieder geval al over kan hebben. hahaha. Vind ook wel lastig omdat ik nu al niet wil drinken, ik dronk daarvoor ook niet veel. maar als we lekker met vrienden waren dan dronk ik wel een wijntje, en dat gaat natuurlijk nu ook opvallen.. maar ja verzin wel een goede smoes..

Ik heb zo'n 15 jaar aan de pil gezeten, dus ik stel me er me gewoon op in dat het wat langer kan duren. Hoewel dat heel moeilijk is, want ik wil het gewoon NU. haha maar ja... en bij elk klachtje denk ik: ooohh zou het zover zijn.... Ik kan hopelijk zaterdag een vroege test doen. Volgens mij is officieel mijn nod pas 5 mrt..

Nou good luck iedereen

19. RoosjeN34

RoosjeN34 Actief lid

1 okt 2013
    146
    0
    16
    Vrouw
    HR en Accounts
    Nieuwegein
    Welkom Prinsesje, hoe meer zielen hoe meer vreugd :D

Misschien wil je je verwachte NOD in het lijstje zetten?

NOD lijstje
    12-03 NElisabeth
    13-03 Wish25, 25 jaar, ronde 1
    15-03 Franni

Ik snap je enthousiasme, maar nu in ronde 10 zijnde zal ik niet meer gaan testen tot op mijn NOD of liever nog een paar dagen laten. Het gaat aardig in de papieren lopen over de rondes heen, zeker als je dan ook nog ovulatietesten etc gaat doen. Maar het is uiteraard geheel aan jou om zeker in het begin er volop mee aan de slag te gaan. Ik was zelf zelfs bijna 20 jaar aan de pil en geef daar nu voorlopig maar de schuld aan daar mijn geduld nog steeds op de proef wordt gesteld :(

20. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom prinsesje! Ben benieuwd naar je test!

Ik drink ook niet veel alcohol, alleen als ik bij mijn zwager ben of omgekeerd. Dat vermijden we maar een beetje en ik ben ook minder glazen gaan drinken dan anders, om het zo rustig af te bouwen. Tijdens ongi drink ik wel, maar zo vaak drink ik dus al niet.

Ik heb het gevoel niet zwanger te zijn. Af en toe voel ik wel iets in mijn buik, maar ik ben er nu minder mee bezig dan vorige keer. Maar ik denk dan wel weer, het gaat nu anders dus misschien juist wel zwanger? Haha. Omdat ik vorige week oud bloed verlies had is er in ieder geval wel iets gebeurd. Als dat door mijn ei komt klopt het dat ik me nog niet zwanger voel, dan moet de innesteling nog komen.. Anders nu wel zwanger..? In de eerste week van maart ga ik misschien testen, of misschien toch maar wachten tot 13 maart. (NOD bij 40dagen) Heel verhaal, snappen jullie het nog? ;)

Deel Deze Pagina