Zwanger worden 1ste keer 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mari3ke, 8 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prinsesje29

17 feb 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    NOD lijstje
    05-03 RoosjeN34, 34 jaar, 1e kindje, ronde 10
    05-03 Prinsesje 29, 28 jaar (naam was al bezet), 1e kindje, ronde 1
    11-03 Maria79, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3
    12-03 NElisabeth
    13-03 Wish25, 25 jaar, ronde 1
    15-03 Franni
    16-03 Pinkpanter, 28 jaar (nog 1 week:D), 1e kindje, ronde 1
    31-03 Toeteke, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1

Mijn nod toegevoegd :)

Ik snap dat de enthousiasme in ronde 10 wel gaat afnemen. Ik moet ook gewoon proberen om meer te denken van we zien het wel.. maar ja dat is toch best lastig. Maar dat herkennen jullie vast ook allemaal wel..

Misschien moet ik idd gewoon na nod maar gaan testen. Ik heb afgelopen dagen wel vage klachten gehad, van misselijk tot pijn in buik. Maar misschien wil ik het zo graag dat ik het mezelf aan praat hahahaha. nu voel ik overigens helemaal niks meer..

Ik ben wel bezig met temperaturen elke ochtend. Ik heb me er nog niet in verdiept, maar dacht dat kan volgens mij nooit kwaad om daar al mee te beginnen.

2. NElisabeth

NElisabeth Actief lid

30 aug 2013
    164
    0
    16
    Beverwijk
    Goede instelling toeteke! Blij dat alles goed is verlopen en dat je cyclus wat korter lijkt te worden.

Wat een prachtige test Anroj! Dat moet toch echt wel een heerlijk gevoel zijn. En wat goed van je dat je mee doet aan moeders voor moeder!

Ik zou volgens een app op mijn telefoon (en m'n ticker) vandaag mijn eisprong moeten hebben. Heb net een ovulatie test gedaan (had geen tijd om ze eerder te halen >.<) en deze was nog heel erg licht. Het kan dus zijn dat m'n eisprong of nog even op zich laat wachten of dat ik te laat ben met testen en m'n eisprong heb gemist. We hebben de afgelopen dagen wel flink geklust, dus als ik 'm gemist heb is er toch nog hoop! Ik blijf in ieder geval gewoon nog even door testen om te kijken of het nog oploopt.

NOD lijstje
    26-02 Toeteke, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1
    12-03 NElisabeth, 23 jaar, 1e kindje, ronde 1
    13-03 Wish25
    15-03 Franni

3. MBWL

MBWL Lid

25 feb 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil meedoen! :D Ik weet nog helemaal niks van temperaturen en ovulatietesten etc maar ik zal me er in gaan verdiepen ^^ Voorlopig was de NOD gisteren of eergisteren en waren testen gisteravond en vanmorgen negatief, dus volgende maand de eerste officiele " ronde" hehe :D

4. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    heey Anroj, ik ben dit weekend ook in Twente, vl komt daarvandaan! Even op verjaardagsvisite.

Ik ben gelukkig geen drinker, dus bij mij valt het niet op, haha! Drink alleen met vl samen thuis wel eens een mixje, maar dan blijft het er ook vaak bij één, dan heb ik al rode wangen:p

Spannend NElisabeth! Hopen dat ie dan nog komt, je ei! Maar jullie zijn zo te lezen al goed bezig, dus hopen maar!

Balen Wish, dat je je niet zwanger voelt! het hoeft natuurlijk niets te zeggen he.. Ik voel ook niks.. Hóóp toch dat ik zwanger ben;) We duimen!

5. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Cin, lekker hoor een weekje weg. En ik sluit me bij anroj aan, ook lichte streepjes gelden bij mij. Volgens mij heb ik niet echt knallers.
    Succes op het wachtbankje.
    @anroj, je treft het maar met die verjaardagen, maar goed dat je niet zoveel drinkt van jezelf valt het ook niet op. Nu maar hopen dat ze geen sushi serveren ;)
    @Prinsesje 29, welkom bij de club en ik vind je verhaal zo herkenbaar, ik kan ook enorm stuiteren en mezelf gek maken. Maar probeer het zoveel mogelijk te beperken en niet te doen met vriendje in de buurt. Ook al is hij heel begripvol hoor. Hier ook een lange pijler, maar idd het kan niet vroeg genoeg gebeuren.
    @Roosje, goede! dat dieet, heb toch wat overgewicht, dus dat komt goed uit.
    @wish, laten we hopen dat je gevoel het mis heeft en dat je toch zwanger bent. Kan dat bloedverlies geen innestelingsbloeding zijn? Zoiets lees ik ook wel eens.
    @elisabeth, ik zou gewoon lekker blijven doorklussen met een lichte streep, kijk naar anroj, zij is ook zwanger geworden zonder een knaltest
    @MBWL, welkom, maar misschien komt het nog. Sommige vrouwen testen pas 4 dagen of langer na NOD positief.

Oh en wat goed zeg van jullie dat je niet veel drinkt, valt het ook niet op. Ik kan op feestjes of als we uitgaan best wel wat drinken dus dat gaat wel opvallen. Vorige keer rond de eisprong dronk ik ook niet, ik dacht dat mijn schoonvader een beroerte kreeg. Hij heeft het wel drie keer gevraagd. Heb maar gezegd dat ik nog een kater had van de dag ervoor.
    Gelukkig waren de vragen toen over. Verder ben ik ook gek op filet, tartaar, oester en sushi, dus dat zal wat worden als het zover is, maar ik heb het er echt graag voor over.

Vannacht bezweet wakker geworden, vandaag vage steken in en rondom de vagina en voel me raar. Wellicht de eisprong of een nawee, maar echt irritant! Concentratie vermogen 0 en weet niet of ik moe ben of hyper, maar gelukkig nu lekker een vrije avond en dus even een hapje eten met een collegaatje. Tot morgen…..

6. Prinsesje29

17 feb 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ maria79

Ja dat heb ik inderdaad al gemerkt, dat ik daar iig even mee moet minderen.. hahahah heel begripvol, maar vindt wel dat ik beetje doordraaf. En dat is natuurlijk ook zo, maar ik lees hier dat ik echt niet de enige ben. Dus misschien is dat iets wat we met vrouwen onder elkaar moeten bespreken.. hahah

Ik ga nu ook lekker uit eten.. Fijne avond meiden!

7. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    @maria kan idd ook innestelingsbloeding zijn. Maar ik ga er nu vanuit dat het van het ei komt, zodat ik zeker niet te vroeg ben met testen ;)
    Dat oude bloed kan drie dingen zijn, maar het is iig niet de voorbode van een ongi, want die heb ik nu niet. Dus ei of innesteling blijft over en we hebben ons best gedaan, dus nu wachten en hopen. :)

8. RoosjeN34

RoosjeN34 Actief lid

1 okt 2013
    146
    0
    16
    Vrouw
    HR en Accounts
    Nieuwegein
    Oeee dat klinkt spannend zeg... ga hard voor je duimen Maria!!! Ik heb deze ronde eigenlijk helemaal nog geen last van typische kwaaltjes en begin toch al richting NOD te gaan........ Dus ga maar uit van een rustige ronde, kan het hooguit meevallen.
    Maar als ik zo naar mijn cyclus-data kijk zou na een langer cyclus-ronde nu weer een kortere moeten komen :(

@ MBWL, welkom bij de club!

Ik ga beginnen aan de laatste werkdag van deze week :D fijne dag allemaal!

9. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vannacht niet in slaap kunnen komen.. Had een vreemd gevoel in mijn buik en na een tijdje wakker liggen kreeg ik ook last van een rusteloos been. Toen kon ik helemaal niet meer slapen..!
    Ik begin nu steeds meer dingetjes te voelen en begin mezelf weer gek te maken denk ik. Wil nu ook morgen een test gaan doen, maar ik wil eigenlijk ook nog wachten, want ik wil geen niks zeggende test omdat ik te vroeg ben..

10. RoosjeN34

RoosjeN34 Actief lid

1 okt 2013
    146
    0
    16
    Vrouw
    HR en Accounts
    Nieuwegein
    @ Maria: ik heb nog eens even nagedacht over jouw theorie: "Hoi Roosje, ik lees ook zoveel verschillende verhalen daarover, maar algemeen komt het volgens ons hierop neer. De kwaliteit van het zaad verhoogt als je het elke dag doet, alleen de hoeveelheid vermindert iets. Wij kiezen ervoor om iets minder zaad te hebben, maar wat er is om dat wel van een goede kwaliteit te hebben. Althans zo begrijpen wij het. "
    als het deze ronde niet lukt ga ik proberen jullie theorie toe te passen. ML zal er vast geen bezwaar tegen hebben en daar hij er laatst nog niet aan toe was om zijn zwemmertjes weg te brengen weten we nog even niet hoe de kwaliteit is.... Hij gaf wel aan dat als het nu wederom niet lukt hij er wel naar wilt laten kijken, alleen wil hij het dan 's middags wegbrengen ipv 's ochtends, omdat hij wat dat aangaat niet zo'n ochtendmens is hihihi ;)

PS na vorig berichtje ook nog even stilgestaan bij het al dan niet hebben van klachten, voel me wel moe (heb sinds afgelopen zondag echt de behoefte om ruim een uur eerder te slapen dan normaal) en verder voel ik me een beetje alsof ik op het punt sta flink verkouden te worden oid... heb ook sinds vorige week dinsdag last van een ontstoken ooglid, dus misschien dat de weerstand gewoon even PIEP is.... Nu las ik terug dat Anroj zich in eerste instantie ook wat ziekjes voelde... daardoor toch weer hoop gekregen (lees: mijn brein blijft dus toch flink gefocust, zo ver dus de poging er minder mee bezig te zijn hahaha)

11. RoosjeN34

RoosjeN34 Actief lid

1 okt 2013
    146
    0
    16
    Vrouw
    HR en Accounts
    Nieuwegein
    Wat een dilemma Wish, kan het me zo goed voorstellen... vooral omdat je verwachte NOD nog 2 weken weg zou zijn. Heel veel sterkte met de wachtstand meid!

12. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    NOD lijstje
    05-03 Prinsesje 29, 28 jaar (naam was al bezet), 1e kindje, ronde 1
    12-03 NElisabeth, 23 jaar, 1e kindje, ronde 1
    13-03 Wish25, 25 jaar, 1e kindje, ronde 1
    15-03 Franni
    31-03 Toeteke, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1

De NOD lijst weer even gekopieerd.
    @ NElisabeth ik zag dat je een verouderde lijst had gekopieerd om je gegevens erbij te zetten. Dus ik heb het even aangepast.

Klopt het van iedereen? Mensen die er nog niet bij staan?

13. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar die NOD klopt zeer waarschijnlijk niet meer, is eerder. Deze ging weer van 40 dagen uit. Nu met dat oud bloed lijkt het korter te worden. Morgen of volgende week, dus daarom wilde ik eigenlijk wachten tot volgende week.

14. RoosjeN34

RoosjeN34 Actief lid

1 okt 2013
    146
    0
    16
    Vrouw
    HR en Accounts
    Nieuwegein
    Ah ok Wish, dat had ik dan even verkeerd onthouden... :S er is ook zoveel om bij te houden ;) Dat scheelt wel weer qua hoe lang je nog moet wachten :D

15. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu ook één gevoelige borst.. Ik maak mezelf helemaal gek!! Ik ga zo testjes kopen bij de action of de op=op drogisterij. En dan probeer ik het gewoon, misschien kan ik de symptomen een beetje los laten als de test negatief is..
    Wat zouden jullie doen?

16. RoosjeN34

RoosjeN34 Actief lid

1 okt 2013
    146
    0
    16
    Vrouw
    HR en Accounts
    Nieuwegein
    Gewoon doen Wish, je kan altijd over paar dagen nog eens testen!

17. NElisabeth

NElisabeth Actief lid

30 aug 2013
    164
    0
    16
    Beverwijk
    Ik zou denk ik ook gewoon een testje doen hoor wish! Ik denk inderdaad dat het je toch geruststelt, wat de uitslag dan ook mag zijn. Spannend zeg!
    Oh en excuses voor de lijst >.< bedankt voor het aanpassen.

18. Anroj

Anroj Actief lid

9 jan 2014
    201
    12
    18
    Succes Wish!!

19. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik heb het dus gedaan, maar het was negatief. Dan is het oude bloed zeer waarschijnlijk van de eisprong. Volgende week weer een test als ik niet ongi ben. Ik houd jullie op de hoogte

20. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames, wat heerlijk om alle berichten te lezen. En nog fijner om te lezen dat het loslaten niet bij mij alleen zo moeilijk gaat. Ik ben wel zover dat ik vriendje met rust laat. Maar ik stuiter nog wel, niet zo erg als de eerste maand, want toen had ik alle symptomen en was me ontzettend bewust van elke beweging van mijn lichaam en vond het ook erg nodig om alles met het vriendje te delen. Dat doe ik nu dus niet. Niet omdat hij het niet wil, want hij moet er af en toe ook best om lachen, maar gewoon uit bescherming voor mijzelf en voor hem. Ik zeg altijd het moet leuk blijven, geen obsessie.

Vanmorgen vroeg voelde ik overduidelijk mijn ei en een, voor mijn doen, knaller van een ov test. Even donker als de teststreep, dus toen vriendje wakker was even gekeken of hij zin had om te klussen. En ik had mazzel! Nu net ook een ov test gedaan en deze is stukken lichter dan vanmorgen dus ben benieuwd deze maand. Blijf nog wel een paar ov testen doen, meer omdat ik nieuwsgierig ben hoe lang die periode aanhoudt.

@Prinsesje, heb je lekker gegeten? en idd, hier kunnen we lekker stuiteren! Heerlijk
    @wish, eng is dat he testen, aan de ene kant is het wel fijn om even in de illusie te leven dat het zo kan zijn, maar het is dan wel zo confronterend als het niet zo is na een test. Ik duim met je mee en hoop dat wat je nu voelt de voorbode is van een zwangerschap
    @Roosje, wat heerlijk dat je nu al weekend hebt!En ik hoor van heel veel zwangere vrouwen dat ze helemaal geen kwaaltjes hadden en toch zwanger bleken. Ik hoop het voor je. Wat lief van ML dat hij zo meewerkt. Vriendje hier is ook geen ochtendmens, maar soms een uitzondering. Nu maar wachten en hopen dat het allemaal niet nodig is met ML en dat je deze maand gewoon zwanger wordt.

Ik ga nog maar even werken en me dan klaar maken voor het volgende etentje. Succes allemaal….

Deel Deze Pagina