Zwanger worden 1ste keer 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mari3ke, 8 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anroj

Anroj Actief lid

9 jan 2014
    201
    12
    18
    Hallo allemaal!
    Oeh pinkpanther, ik hoop dat je pijn beperkt blijft en het allemaal snel geneest!
    @Cin en Wish.. balen zeg! Maar mijn eerste testen waren ook negatief..;) dus zolang er geen ongi komt blijft er hoop.. helemaal bij een onregelmatige cyclus!! Ik zou dan idd wel nog een dag of 2-3 wachten en evt de kv 2 voor 5 proberen!

Ik heb de afgelopen week (of al langer:(, zat volgensmij eerst nog een beetje in een ontkenningsfase) veel last van misselijkheid.. de hele dag door (!!!) Erg vervelend, heb maar een receptje Emesafene besteld en ik kan jullie vertellen: het lijkt wel een wonder middel! Helemaal top.. neem er 1tje voor de nacht, en kom 's ochtends niet misselijk uit bed ( wat ik eerst wel had, maar het is een vreemde misselijkheid, totaal geen eetlust, maar doordat je niet eet wordt het erger, maar als je wel eet wordt het ook erger door de smaken ofzo), en als ik de hele dag moet werken neem ik er 's ochtends nog 1tje zodat ik de dag goed doorkom!! Werkt echt super!!

@Mari3ke: we hebben al een tijdje niks van je gehoord.. Hoe gaat het bij jou??

2. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wacht nu tot 13 maart. Als ik dan nog niet ongi ben doe ik weer een test. Ik heb nu ook kv 2v5 testen gebruikt.
    Ik voel vandaag iets in me buik, vanalles door elkaar. Zoals misselijkheid, krampjes, maar ook last van onderrug, maar tot nu toe nog geen druppeltje rood, dus wachten.. Wachten.. Wachten..

3. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    Ik wil eigenlijk zondag nog een keer testen.. Gewoon om te kijken of t misschien toch raak is.. Maar vind het ook wel beetje moeilijk.. Voel me niet zwanger, maar voel ook geen ongi op komst.. Denk dat t weer een tegenvaller wordt. Misschien beter maandagochtend testen, dan moet ik daarna gewoon werken, lees afleiding, en dan kan ik er zondag ook niet zo van slag van zijn;) en zit dan op dag 38. Als ie dan negatief is, is het ook meteen wel definitief denk ik dan maar!

Balen hè Wish, die onzekerheid!:(

4. Anroj

Anroj Actief lid

9 jan 2014
    201
    12
    18
    Dat is waar Cin, maar als de test positief zou zijn, dan zou het leuker zijn om niet direct aan het werk te hoeven...;)

5. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja erg balen.. Ook die lange cyclus is niet fijn..
    Ik ga nu echt volhouden om donderdag pas te testen. (als het nog nodig is)
    Nog 5 dagen wachten.
    Met het heerlijke lente weer is het voor mij wel makkelijker om er minder mee bezig te zijn. Zo heerlijk dat zonnetje :) dames, lekker genieten dit weekend!

6. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    NULL
    Ha meiden, nou, dag 38 alweer en een omowitte test:x
    Wachten op de ongi dan maar..

Wish, blijf duimen voor jou dat het toch geen lange cyclus wordt! Hopen dat je zwanger bent!

7. RoosjeN34

RoosjeN34 Actief lid

1 okt 2013
    146
    0
    16
    Vrouw
    HR en Accounts
    Nieuwegein
    He Anroj, Wat fijn dat er een oplossing is voor de misselijkheid! Hoop dat je de sociale activiteiten goed hebt kunnen doorstaan qua "smoesjes".

@ Cin, wat vervelend zeg.... maar zoals Anroj al zei, zolang de ongie er niet is is er ruimte voor hoop en dat zal vast ongelofelijk vervelend zijn als je lijf helemaal geen signalen afgeeft.

@ Wish, wat goed dat je je positiviteit hebt kunnen vinden in het weer. Dat is natuurlijk ook heel fijn :D ik merk ook dat mijn humeur daar van opknapt.

Heel veel sterkte voor alle wachters!!! EN goede start van de week gewenst :)

8. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff nog 3 dagen tot NOD en maar hopen dat ik niet ongi wordt! Van ml mag ik pas zaterdag testen... Denk niet dat ik dat red!

9. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen cin, maar is het dan echt niet meer mogelijk dat je zwanger bent? Dat je innesteling pas is geweest..
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! En hopelijk is dat positief!

10. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Maria lukt het nog om pas een week na je NOD te testen?

Er komt een spannende periode aan met veel NOD's.. Ik ben zo benieuwd bij wie het allemaal gelukt is, ik hoop natuurlijk bij iedereen.

11. RoosjeN34

RoosjeN34 Actief lid

1 okt 2013
    146
    0
    16
    Vrouw
    HR en Accounts
    Nieuwegein
    Idd Maria, erg benieuwd hoe t met de zenuwen bij jou gaat :)

Voor het gemak maar weer even het NOD lijstje erbij gehaald. Hoop zo op weer wat succesverhalen!

NOD lijstje
    05-03 Prinsesje 29, 28 jaar (naam was al bezet), 1e kindje, ronde 1
    06-03?? Cin1985, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2
    11-03 Maria79, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3
    12-03 NElisabeth, 23 jaar, 1e kindje, ronde 1
    13-03 Wish25, 25 jaar, 1e kindje, ronde 1
    15-03 Franni
    16-03 Pinkpanter, 28 jaar (nog 1 week:D), 1e kindje, ronde 1
    30-03 RoosjeN34, 34 jaar, 1e kindje, ronde 11
    31-03 Toeteke, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1

12. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Hallo allemaal!

Hoe is het hier met iedereen? Ik zie dat we in een spannende periode zitten! Hopelijk regent het streepjes :)

Hier weer begonnen met ovulatietesten, dit keer spek ik de economie wat minder en test ik 1 keer per dag, tenzij eisprong echt eraan komt. Zwangerschapstest mag ik van mezelf pas vanaf 28 maart doen, aangezien het vorige keer spuigaten uitliep. Het lukt tot nu toe prima om wat minder geobsedeerd ermee bezig te zijn. Maar ik heb dan ook erg lange cyclussen, dus weet nog niet hoe het zal zijn wanneer dadelijk inderdaad die NOD dichterbij komt. Ben benieuwd! Als het goed is, heb ik rond de 15e een positieve ovulatietest, maar het streepje gisteren was al zo duidelijk, dat ik vermoed dat het eerder komt. Wat wel weer klopt met het korter worden van de cyclussen (als dit door blijft zetten).
    We zijn wel al begonnen met om de dag sex hebben. Gewoon, om geen risico te lopen en iets te missen. En aangezien dit eigenlijk onze eerste ronde is, willen we het serieus aanpakken. Vriend vindt het niet erg, gepland of ongepland, sex is sex en dus prima :p Gelukkig is hij daar niet zo moeilijk in. Het is wel een hele onderneming, door de operatie is het toch nog steeds even uitzoeken hoe het wel kan, aangezien alles nog heel gevoelig is. Al doende leert men ;)

Roosje, ik zie dat wij ongeveer tegelijk mogen wachten op NOD, spannend hoor! Wij sluiten de maand met mooie testen, toch? ;)

Wish, lukt het nog steeds om niet te testen? Knap hoor, zo kort voor NOD, ik zou dan allang getest hebben. Ik ben niet zo sterk :p

Cin, ben je inmiddels ongesteld? Echt balen van je test, maar dan kun je het beste nu snel ongesteld worden, "Dan heb je het maar gehad".

Anroj, hoe is het met de misselijkheid? Werkt de Emesafene nog steeds goed? Fijn dat je toch gewoon kunt functioneren daarmee. Hopelijk ben je er snel vanaf!

Kom op ladies, allemaal die NOD-jes rond nu, ik wil positieve testen zien! ;)

Ik plak de NOD lijst er ook even bij, ik heb niets gewijzigd, maar ik denk dat het wel makkelijk is als ik em elke keer onder een bericht plak.

NOD lijstje
    05-03 Prinsesje 29, 28 jaar (naam was al bezet), 1e kindje, ronde 1
    06-03?? Cin1985, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2
    11-03 Maria79, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3
    12-03 NElisabeth, 23 jaar, 1e kindje, ronde 1
    13-03 Wish25, 25 jaar, 1e kindje, ronde 1
    15-03 Franni
    16-03 Pinkpanter, 28 jaar (nog 1 week:D), 1e kindje, ronde 1
    30-03 RoosjeN34, 34 jaar, 1e kindje, ronde 11
    31-03 Toeteke, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1

13. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    dit worden spannende tijden zie ik. Veel dames hun NOD rond deze tijd. Ik vandaag, maar aangezien ik denk dat mijn eisprong 2 dagen later is geweest, kan dat ook van invloed zijn op mijn NOD. Zou dan donderdag zijn. Zou wel betekenen dat mijn cyclus in een keer 30 dagen is, terwijl 28 echt mijn maximum is al jaren, maar we zullen het meemaken. Ik heb al vanaf vorige week vrijdag vreemde pijnscheuten in mijn lies en in mijn buik, dus had de menstruatie al verwacht, maar nog niets……. Maar goed het is een rare maand, dus ik ga ervan uit dat hij toch nog komt, maar dan twee dagen later.

Wel heb ik weleens gelezen dat dames het af en toe niet kunnen laten om een ovulatietest te pakken om te kijken of die wat zegt. En ik heb al dat ook eens geprobeerd en krijg een heel licht streepje binnen 10 minuten en heb ook nog veel gedronken vanmorgen, maar wacht met zwangerschapstest t'm vrijdag. Als ik dan niet ongi ben, dan ga ik testen. Natuurlijk hoop ik dat het zover komt, maar met al die rare krampen stel ik me er toch maar op in dat het niet gelukt is deze maand. Dit ook om mezelf een beetje te beschermen tegen een teleurstelling……. Ik houd jullie op de hoogte. Nu weer aan de studie! Goede afleiding in ieder geval, succes allemaal...

14. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lukt nog steeds om niet eerder te testen, maar wordt steeds lastiger hoor.
    Ik voel de laatste tijd ook steekjes e.d. in mijn onderbuik en onderrug, hopelijk zijn het de banden van de baarmoeder. Vorige ongi heb ik dit nooit gevoeld... Overmorgen testen als de ongi weg blijft.. Het schiet op.

15. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh spannend Wish, dan testen we bijna op dezelfde dag. Leuk om te lezen dat jij je ook zo bewust bent van je lichaam! en moeilijk he om niet te testen. Ik heb iets van 8 testen liggen, maar verbied mezelf om er een te pakken voor vrijdag en hoop dat ik het volhoud….

@Toeteke, hahaha, jij hebt ook zo'n makkelijke kerel. Hier ook, heerlijk dat hij altijd blij is als het weer feest is…. En goed hoor om de dag sex, wij deden dat ook om of elke dag in de periode van de eisprong, met dezelfde gedachte om dus niets te missen.

@Cin, nog steeds niets? misschien ben je dan toch zwanger?

@Pinkpanther? bijgekomen van alle ellende bij de tandarts?

Oh ja, en vandaag het nieuws gekregen van een vriendin dat ze zwanger is van een tweeling! en ze is er niet eens heel blij mee, want ze heeft al twee kinderen. En had er 1 verwacht… Tja, wist even niet wat ik moest zeggen, want ik zou dolgraag een tweeling willen…… Geen idee waarom, maar is altijd een droom geweest.

16. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    @maria ik wil ook graag een tweeling!, maar als ik al 2 kinderen zou hebben was ik er ook niet blij mee geweest. Dat snap ik dus wel..

17. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Ik zou ook wel een tweeling willen. Lekker meteen klaar :p Al lijkt het me wel echt superzwaar!

18. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    NULL
    Ha meiden, hoor ook steeds meer meiden in de omgeving die zwanger zijn! Mijn vriend zou ook graag een tweeling willen. Mij maakt het niet zoveel uit, ben al blij als ik zwanger mag worden:)

Hier nog steeds geen ongi.. Baal ervan want ben er vrij zeker van dat ik niet zwanger ben.. Zit nu op dag 40.

En hoe is het bij jou Wish?? Nog steeds niet ongi? Dan morgen testen hoor meis! Duimen voor je!!;)

19. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog steeds geen ongi!! :) En voor mij ook dag 40, morgen over tijd en testen.. Vindt het wel heel spannend nu! Ik ga enorm balen als ik niet zwanger ben... Ook omdat mijn cyclus dan nog langer is... :(

20. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames, ik baal…………………. Hier nog geen ongi, maar mijn temperatuur is al twee dagen zo gekelderd en dat is altijd een voorbode van… Dus idd door een laat ei mijn NOD ook twee dagen opgeschoven en verwacht dat ik vandaag/morgen een rode zee over mij heen krijg. Niet verwacht dat ik zwanger zou zijn, maar stiekem toch gehoopt, maar nu gewoon teleurgesteld. Heb een enorm baal moment en echt zo'n waarom nu niet gevoel. Ik weet ronde 3, mag niet klagen, maar toch…. Ik vind wel dat mijn lichaam mij enorm gefopt heeft. Als ik volgende maand weer zo'n last heb, ga ik maar eens naar de dokter denk ik……….

Ik hoop dat ik de enige ben en dat het jullie maand wordt! Succes dames...

Deel Deze Pagina