Leuk zeg! Het wordt al een echt clubje zo! Misschien vinden jullie het leuk om af en toe ook je testjes te plaatsen? Ik wil het over twee weken (of eerder haha) wel plaatsen.
haha geeft niet Anroj, ik zie het wel. Grote kans dat er niets gebeurt want ik ben nog maar sinds 19 dec van de pil af.
Als ik een keer een interessant testje heb wel haha Jullie mogen mij trouwens wel Anouk noemen had eerst een ander account, met voorletter en achternaam, maar dat was achteraf gezien niet zo handig..Stel je voor dat er toevallig mensen meekijken die ik ken.. bij ons weet alleen de directe familie dat we besig zijn dus.. you never know... Daar heb je gelijk in, maar de tijd dat je van de pil af bent zegt (helaas) niks...
Wij hebben het aan nog niemand veteld. Maar misschien dat dat nog verandert na een tijdje. Maar even zien..
Als we een testje hebben zal ik hem plaatsen haha. Ik heb als het goed is nu mijn eisprong (voel hem nu, nog met de 2e of 3e keer sinds we bezig zijn). Dus waarschijnlijk komt daar dus ook het roodslijm vandaan. Hier weten alleen onze ouders ervan af maar dat komt ook omdat we al bij de gyn geweest zijn. Wordt al een klein clubje zo
Ik denk dat ik dan inderdaad ook wel mijn ouders het zou vertellen. Wat ik trouwens wel merk aan het stoppen van de pil is dat ik me veel opgewekter voel.
hé hallo, graag zou ik ook met jullie mee willen kletsen? ik ben 24 en sinds 6 november is mijn spiraal verwijderd. al die tijd dat ik de spiraal had ben ik nooit ongi. geweest en voor de spiraal altijd aan de pil geweest. op 9 november 1 dag bloed verlies gehad maar dit kon komen na het verwijderen. daarna heb ik mijn eerste menstruatie gehad op 10 december. omdat ik dus niet weet hoe en wat mijn cyclus doet is dit echt super vervelend, want als ik naar een gemiddelde zou kijken van 28 dagen zou ik afgelopen dinsdag ongi. moeten zijn geworden.. maar uuuh not nog niets aan de hand.. wel al vanaf zondag buikpijn en zere borsten maar dit had ik ook de week voor dat ik mijn eerste ongi had. dus wachten...wachten... ( waar ik heeeel slecht tegen kan ) heel verhaal maar dat klets wat makkelijker als jullie ook iets van mij weten.
hetzelfde zou ook zomaar voor mij kunnen gelden hoor. welkom trouwens. misschien even een zwtest proberen?
hmm, helaas, maar misschien is het daar nog te vroeg voor.. Later nog eens testen? Of nog even afwachten, dat zou ook kunnen
ik zal gewoon nog moeten afwachten.. ja ik moest stoppen met de pil omdat ik er erg depressief van werd en dat was niet fijn voor mij maar zeker niet voor mijn omgeving, en wilde toch graag een anticonceptie dus alles een beetje overwogen en op een spiraal uitgekomen voor mij echt top geweest! heel weinig hormonen dus voor mij echt een uitkomst en geen ongi moet ik zeggen dat went snel!
Hoi allemaal, hier ook rondje 1 voor ons eerste kindje. Ik kom gezellig hier mee kletsen, want ik denk dat het NOD forum misschien een wat grote groep aan het worden is Zo blijft het nog een beetje overzichtelijk. Ik ben 31 jaar overigens. Veel succes allemaal!
klinkt wel beter als de pil. Ik zal me hier eens in verdiepen als de tijd weer daar is Ik vind het ook wel heel spannend nu ik denk dat ik het straks rond de 21ste wel zwaar heb qua spanningen welkom mipsie! Gezellig
echt fijn hoor om er hier over te kunnen praten.. ook niemand in onze omgeving weet iets. fijn en gezellig!
Hoi Ik ben sinds 19 dec gestopt met de pil. We willen graag een kindje, maar beginnen rustig aan. Ik vind dat het wel leuk moet blijven en begin daarom niet meteen met testjes. Ik ben nu 25 dus er is ook geen haast bij. Maar ieder zijn ding natuurlijk. Nu ook eerst afwachten hoe mijn cyclus zal zijn.. Ik had ook het idee dat ik depri werd van de pil. Nu voel ik me een stuk opgewekter en positiever. En heb ik ook meer zin in sex, maar dat zou ook tussen de oren kunnen zitten. Niemand weet dat ik gestopt ben met de pil, het is fijn om hier op het forum er wel over te kunnen praten.
Welkom Franni Wij wilden het in eerste instantie ook stilhouden totdat het zover zou zijn.. maar ik kon het niet meer stilhouden haha, nu vind ik het toch wel prettig dat ik er af en toe over kan praten.. Ik voel me idd ook opgewekter, en merk nu aan mijn ongi dat de hormonen van de pil zonlangzamerhand echt uit mijn lichaam zijn... waar ik natuurlijk blij mee ben..maar gezien de ongi ook minder blij haha. Ik heb ong een week voor de ongi ook erg gevoelige borsten, nu had ik ook ineens een hele vette huid en krijg echt een uitbarsting van puistjes :s