Ben aan de ene kant ook wel blij hoor dat mn cyclus nu korter is, maar het liefst was ik natuurlijk zwanger geweest Voor jou is er nog hoop deze ronde Wish, ik blijf voor je duimen meis!
Grrrr! Nog steeds niets!! Begin het nu wel heel vreemd te vinden hoor (en m'n voornemens heb ik ook alweer verbroken, daar baal ik ook zo ontzettend van!)
@toeteke helemaal geen streepjes meer op ovu testen? Balen dat je nu nog geen duidelijkheid hebt. Blijf testen, misschien komt het nog en anders was het toch bij dat lichte streepje? Succes meid en het is lastig hoor om er niette veel mee bezig te zijn. Hier ook nog steeds niks. Geen twee streepjes en geen ongi. Hoe lang moet ik geduld hebben? Lijkt wel alsof er een storing is in mijn lijf, even geduld a.u.b.
Wat balen Wish, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid. Ben je al langer gestopt met de pil of andere hormonale anticonceptie? Anders zal het daar mee te maken hebben? Toeteke, lastig lijkt me dat om er niet mee bezig te zijn.
Ik snap er helemaal niets van. Ze zijn gewoon.... leeg? Die van vandaag ook weer. Maakt me heel onzeker dit, plus dat ik nu geen idee heb van mijn NOD! Het hele lichte streepje (zo rond de 2e/3e test), lijkt mij niet eens in de buurt komen van een positieve. Zou fijn zijn natuurlijk, dan weet ik in ieder geval dat alles wel nog werkt, maar das dus niet het geval. En daarna zijn de streepjes zo licht dat je ze niet eens fatsoenlijk ziet, of ze zijn er gewoon helemaal niet. Baalmodus on hier! (zoals aan de hoeveelheid te zien is, is het 1 keer testen per dag ook overboord Was bang om iets te missen, maar dat is dus niet gebeurd) Bekijk bijlage 383468
wat ontzettend balen Wish en Toeteke!! Die onzekerheid is zo naar.... Blijf voor jullie duimen meiden!! Hier nog ongi, dag 3 en het wordt al minder. Maar ben blij dat ik kan zeggen dat ik in ronde 3zit! Weet nog niet wat ik nou moet doen deze ronde, denk dat ik vanaf dag 10 maar elke dag een ovu test ga doen en dit vol ga houden tot de volgende ongi. Bestellen jullie die tests via internet? Ik heb ze de vorige ronde bij kruidvat gekocht, maar die zijn 10,99 per 7 geloof ik.. Dat kan volgens mij goedkoper!
Ik heb ze via 123thuistest.nl en daar was het 60 ovutesten rn 25 zwangerschapstesten voor 25 euro ongeveer. En dag erna in huis, ook heel fijn.
Goedemorgen allemaal, Wat een hoop nieuwe berichtjes! En WOEHOE Franni!!!!!! Van harte gefeliciteerd @ Toeteke, Bij mij werkten de ovu-testen ook niet waardoor de HA het advies gaf om te gaan temperaturen.... alleeen ben ik niet zo'n ochtendmens en ga ik zeker in het weekend niet om 6 uur de wekker zetten zoals doordeweeks.... maar het is idd wel een stuk betrouwbaarder gebleken om de ovu te vinden. Alleen deze ronde niet, daar ik dus in het weekend niet temp... en ik vermoedelijk dit weekend aan de beurt want mijn basalae lichaamstemperatuur was vanochtend wel iets hoger dan in begin van de cyclus, al was het niet zo extreem als vorige maand.... en ik heb al sinds woensdag steken in het gebied van mijn linkereileider.
Hebben jullie eigenlijk altijd steken in twee eileiders? Ik heb vooral steken links, eigenlijk bijna nooit in de rechtereileider. Wij hebben het gisteravond een beetje gezellig gemaakt zonder voorbehoedsmiddelen. Ik zat op dag 9 in m'n cyclus en vriendlief is wel op tijd gestopt, dus de kans dat het raak is, is denk nihil. Dan zou het voorvocht moeten zijn wat nog behoorlijk wat dagen overleeft tot aan m'n eisprong (die zit er nog niet aan te komen overigens, want ik voel een paar dagen vooraf altijd steken in mn eileiders en die heb ik nog niet).
Hai Banana, Bij mij wisselt het redelijk regelmatig, dus ene maand steken links, andere maand amper iets te voelen... Volgens mij is het ook of de ene die iets afgeeft of de andere, nooit beide tegelijk. Wat betreft de steken, lees ik op internet dat het maar heel kort zou moeten duren, terwijl het bij mij indien het links is altijd een aantal dagen zeurt/steekt... deze ronde al sinds woensdag en zelfs bij hogere temperatuur vanochtend dus nog steeds.... grrrrrrr
@Toeteke, ik zie de streepjes op test 1 t'm 5, hoef niet te turen. En ik vind testen ook leuk, maar koop ze ook in bulk verpakkingen bij Zwanger en kids, dan heb ik gewoon heel veel liggen en valt het niet zo op @banana, hier ook wisselend, maar meeste steken rechts bij mij. Zeker bij eisprong, af en toe sla ik bijna dubbel van de kramp. @Roosje, zeurend heb ik altijd bij ongi, heftige steek bij eisprong en dat trekt dan langzaam weg, zo irritant Overigens merk ik wel dat sinds ik gestopt met de pil ben alles veel gevoeliger is en dat ik alles veel meer en bewuster voel in mijn lichaam. Ik wist niet dat de pil zoveel onderdrukt. Heftige menstruaties, ongesteldheidspijn die alle kanten uitstraalt. Ik vind het af en toe wel heftig. Vraag me af of ik nog aan het ontpillen ben. Ben sinds september 2013 gestopt en soms hoor ik weleens verhalen dat het wel een jaar kan duren voor je cyclus wel regelmatig is. Andere dames die dat ook ervaren?
NOD lijstje 05-03 Prinsesje 29, 28 jaar (naam was al bezet), 1e kindje, ronde 1 06-03?? Cin1985, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 12-03 NElisabeth, 23 jaar, 1e kindje, ronde 1 13-03 Wish25, 25 jaar, 1e kindje, ronde 1 15-03 Franni 16-03 Pinkpanter, 28 jaar (nog 1 week), 1e kindje, ronde 1 30-03 RoosjeN34, 34 jaar, 1e kindje, ronde 11 31-03 Toeteke, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 08-04 Maria79, 34 jaar, 1e kindje, ronde 4 Zo dat was een heel eind terug zoeken! Ik herhaal het gewoon een keer..
Goedemorgen weer dames, @ Maria, ik heb precies hetzelfde sinds ik ben gestopt, eigenlijk vanaf het begin dat ik me mijn lichaam heel bewust was... kan natuurlijk ook komen doordat je er dan ook bewust voor gaat... Maar ik weet me nog te herinneren dat dat ook de reden is geweest waarom ik uberhaupt met de pil begon, omdat ik echt 2 dagen per maand zoveel menstruatieklachten had (buikkrampen, hele hevige rugpijn en hoofdpijn tijdens de dag voor en de eerste dag van menstruatie en als kers op de taart duurde de mensturatie dan ook nog eens 7 dagen, waarvan de eerste 3 echt een soort van leegloop was. Ook mijn ovulatie voelde ik toen al) dat ik amper kon functioneren en daar ik toen nog op school zat kon het gewoon echt niet meer. Maar ik dacht daardoor juist dat het ontpillen heel snel is gegaan, maar nu in de 11e ronde zijnde weet ik het eigenlijk ook niet meer... vooral omdat mijn cyclus toch wel een beetje wappert. Mijn huisarts zegt dat mijn cyclussen redelijk constant zijn volgens het boekje, maar als je in mijn handtekening kijkt dan vind ik persoonlijk dat er toch wel wat variatie inzit Ik zal voor het gemak ook de NOD lijst weer even inkopieren, het gaat zo snel met ons gebabbel hahaha NOD lijstje 05-03 Prinsesje 29, 28 jaar (naam was al bezet), 1e kindje, ronde 1 06-03?? Cin1985, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 12-03 NElisabeth, 23 jaar, 1e kindje, ronde 1 13-03 Wish25, 25 jaar, 1e kindje, ronde 1 15-03 Franni 16-03 Pinkpanter, 28 jaar (nog 1 week), 1e kindje, ronde 1 30-03 RoosjeN34, 34 jaar, 1e kindje, ronde 11 31-03 Toeteke, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 08-04 Maria79, 34 jaar, 1e kindje, ronde 4 Vanochtend trouwens weer de thermometer gebruikt en nu echt heel duidelijk .35 graden hoger dan voor het weekend. Dus lijkt me dat de eisprong vermoedelijk zondag heeft plaatsgevonden. Heb iig braaf met ML vorige week om de dag geklust, dus ga nu heeel hard duimen dat het raak is in de 11e ronde.
PS Pinkpanter, geloof dat ik je verjaardag over het hoofd heb gezien (de NOD lijst goed lezende), dus nog van harte gefeliciteerd?!?!?!
De krampen houden bij mij ook een paar dagen aan. Ik denk dat dat ook kan zijn dat het eitje groeit? Maria79 ik denk dat de pil inderdaad veel onderdrukt, ook emoties en dergelijke. Al moet ik zeggen dat ik zelf minder last heb van ongesteldheidskrampen, dat was altijd pijnlijker toen ik de pil nog slikte. Ik ben trouwens in oktober 2013 gestopt met de pil en mijn cyclus is tot nu toe nog elke maand anders qua lengte. RoosjeN34, ik ga voor je meeduimen dat het deze ronde raak is!