@Toeteke, hahaha, ik dacht hoef je het niet meer zelf uit te rekenen en je bent dus zeker niet de enigste die zo bezig is haha, ik check ook altijd op die site wanneer een eventuele innesteling zou zijn enzo, hihi. Btw, als we tegelijk in augustus zwanger zouden raken zou ook wel grappig zijn al duurt me dat nog wel heel erg lang.. -.- (zie dat ze ook voor jou positief gependeld hebben in augustus op een meisje)
We gaan gewoon allebei voor zwanger raken in april van een meisje Heel bizar, ik mag deze ronde op 24-04 testen, dat zou mijn uitgerekende datum zijn (van miskraam). Heel vreemd. Voorteken (waar ik dan nu best ineens in wil geloven hoor!)?
Wauw.. dat is inderdaad wel héél erg toevallig! En ik geloof niet echt in toeval eigenlijk. Laten we inderdaad hopen dat het een voorteken is en dat je gewoon dik positief test!!
Je Niet Ongestelde Dag De dag waarop je volgende menstruatie zou moeten starten. (En aub je leeftijd + welke ronde dit is )
Wat een handige site! ik reken ook altijd wanneer het 12 en 20 weken is enz. Dag van verlof had ik nog niet aan gedacht. Vrijdag ga ik mijn allereerste ovu test doen. Waarschijnlijk veel te vroeg, maar ben bang dat ik het miss mis als mijn hormoonbalans nu hersteld is.. Ik hoop zo dat ik mijn ei kan vinden!
@Roosje, spannend hoor en wel hele goede symptomen, dus ben benieuwd naar vrijdag ..(testen is en blijft leuk) @Nelisabeth, op hoeveel dagen na NOD zit je ook alweer? Ik lees veel vrouwen dat ze 4-6 dagen na NOD de innesteling kunnen voelen, dus misschien? Dank je voor de link ben ik nu wel weer even zoet mee! @Toeteke, geweldig!! verheug je je al op je eerste verlofdag?? hahahah. Buiten dat kijk ik ook elke maand, als ik nu zwanger ben, dan ben ik in die tijd 12 weken en dan hebben we dat en dus een mooie gelegenheid om bekend te maken dat ..En het kan nog erger .ben ook al op zoek naar een leuke manier om mijn vriendje te vertellen dat ik zwanger ben, mocht het zover zijn (trouwens, denk er ook over wie ik het daarna als eerst vertel en hoe we dat gaan vertellen Dus als jullie dachten dat jullie erg waren kijk mij eens eerlijk zijn en nee, ik heb echt geen zeeën van tijd over, deze gedachten vliegen op de gekste momenten door mijn hoofd. Vaak tijdens saaie vergaderingen op het werk Iemand al nagedacht hoe ze het vriendlief gaat vertellen? Ik jat liever een leuk idee dan zelf een stom idee uit te voeren. Kom maar op ladies of ben ik nu wel de enige???
@Maria79, daar ben ik ook heel veel mee bezig haha! Hoe ga ik het vertellen?! Ik weet nog niet hoe ik het m'n verloofde wil gaan vertellen, die blijf ik echt heel erg lastig vinden. Ik weet wel hoe ik het mijn moeder en stiefvader wil gaan vertellen. Als we daar zijn wil ik zeggen dat ik een "gek plekje" op m'n buik heb (m'n mam is verzorgende dus die wil dan vast ff kijken) en als ik dan m'n shirt omhoog doe om het te laten zien staat er iets van "baby inside" of getekende voetjes ofzo, tekst ben ik nog niet helemaal uit, haha. De rest van de familie en vrienden weet ik nog niet zeker hoe ik het wil gaan vertellen. Ik kijk soms ook op pinterest, daar staan ook hele leuke ideeën op. Jullie verder nog ideeën? Ik zit nu trouwens op 11 voor m'n nieuwe NOD en 17 na m'n vorige NOD haha, is al weer ff geleden.
Ik denk eraan om iets te kopen met papa erop voor ml. Voor de moeders is er een boek van carry slee.. Kom zo ff niet op de titel Ik bak taarten en cupcakes, dus waarschinlijk een keer hele familie bij elkaar en cupcakes of taart.
Haai! Daar ben ik ook weer!! Ik zie dat er een aantal ook een paar spannende dagen tegemoet gaan. Ook ik mag me weer gaan voorbereiden op een rondje zenuwen, haha. Alhoewel de kans deze maand erg klein was en ik eigenlijk meer symptomen heb van geen zwangerschap, heb ik stiekum nog een heel klein beetje hoop. Het zou in alle opzichten zo welkom zijn, maar dat geld voor jullie allemaal, daar ben ik van overtuigd. En voor op het NOD lijstje... mijn NOD = komende zondag 30 maart kan ik weer een gooi doen Ik zou het zo fijn vinden als we allemaal positief zouden testen... ik gun het iedereen van harte...Dan het vanaf september ronde 7 volgens mij en mijn leeftijd was 34. Mocht ik nog iets vergeten zijn voor het lijstje, dan hoor ik het graag.
@ elizabeth @toeteke en @ wish: ik heb ook al heel internet afgezocht voor een paar leuke gadgets om te vertellen dat ik ( dan) zwanger zou zijn. Ik heb nog niet echt iets origineels gevonden, maar zoals ik me nu voel heb ik daar ook nog langer als een maand de tijd voor... ( grapje)
Spannend Desi111! Ik duim voor je dat je toch een knaller van een positieve test in je handen mag hebben over 4 dagen!
@elisabeth! Nou.... dan spring ik toch een gat in het dak, haha. Ik ga in ieder geval ook voor jullie duimen allemaal. Samen staan we sterk..
@elisabeth, heerlijk he, het vooruitlopen op. En trouwens wat doe jij mij aan met dat pinterest. Kende het niet, maar zit er al een uur op te loeren, wat een leuke ideetjes zeg voor zoveel onderwerpen ..Komt dus vanavond niets meer van de studie terecht. @wish, zat ook al aan een boek te denken. Volgens mij is er ook een boek om aan vaders to be te geven.. en de familie, moeilijk hoor . @Desi, succes de komende dagen! Ik ga weer even verder met kijken op pinterest .leuke babykamers, zwangerschapsaankondiging ideetjes etc ..dus ...
Spannende tijden voor een aantal voor ons! Ik zit momenteel op dag 12. we zijn goed om de dag aan het klussen, want je weet maar nooit! Ovu test was heel licht streepje maar wil niets aan t toeval overlaten. Ook al zit ik pas in ronde 3, ook ik ben al erg bezig met.hoe ik het de familie zou willen vertellen. Dachten aan een logeertasje met. babyspulletjes(opa en oma, mag ik over een tijdje een keer bij jullie logeren??). En als we het geslacht weten cupcakes gevuld met roze of blauw. Maar zie steeds hele leuke ideetjes, dus ik switch misschien nog wel
@Pinterest Ik heb mn hele babykamer al bij elkaar gevisualiseerd daar Sta er zelf ook op met Annie Sloan metamorfoses (opknappen van meubels). Maar het meest speciale project wacht nog op me, de antieke babykamer die ik op de kop heb kunnen tikken. Staat op zolder en daar mag ik pas mee beginnen wanneer het zover is <3 Ik hou van Pinterest!! Desi, ik duim ook dat je over een paar dagen gewoon twee vette strepen op je test hebt staan!! @Vertellen Ik bedenk elke dag een andere manier om het verloofde mede te delen. Waarschijnlijk kan ik me niet inhouden en gooi ik het meteen eruit Zo ben ik ook wel weer, haha. In augustus toen ik dus ongepland zwanger was (heel stom, 1 keer geen condoom gebruikt omdat we ze door verhuizing niet konden vinden ) heb ik em letterlijk wakker gemaakt met een zwaaiende knalpositieve test en een "WAKKER WORDEN, IK BEN ZWANGER?!" En hij had echt zoiets van "Huh?! Wat?" Die hadden we ook beiden niet zien aankomen, dus het was nogal een schok. Nu gaan we er bewust voor en gaat het misschien anders. Al vraagt ie ook elke dag of mijn ovulatietest al positief is.
Misschien een aanrader voor de testverslaafden onder ons, Zwanger en Kids heeft de extra gevoelige zwangerschapstesten nu 3 voor 0,00! Je betaalt alleen de verzendkosten a 1,99. Kunnen we weer lekker testen Ze zijn geldig t/m mei, maar voor die tijd zijn ze hier al op (aangezien ik deze ronde zwanger raak) Edit: ik had hier een link, maar weet niet of het mag, dus weggehaald. Gewoon naar de website en dan bij zwangerschapstesten, afgeprijsd ivm datum.
Goedemorgen allemaal, Heb nog niet alles teruggelezen, dat doie ik na dit berichtje. Moet nl. even iets kwijt.... Ik had vanochtend een lekkere blunder, NOT... Heb getest met een kruitvat test (voor het eerst) en zag in beide vensters een streep, dus was al helemaal door het dolle, tot ik in de bijsluiter las dat bij deze testen in het betreffende vakje een kruis moest komen, alle andere testen die ik tot nu toe heb gebruikt hadden ruimte voor een controle streep en de uitslag streep... mijn god, heb nog nooit in 1 minuut tijd zoveel tegengestelde emoties gevoeld... ben dus aardig verdrietig om heel eerlijk te zijn, maar hou een heeeeeeel klein sprankje hoop dat ik gewoon te vroeg heb getest, daar ik pas zondag mijn NOD heb....