@Maria, hoelang ben je gestopt met de pil? Ik ben februari vorig jaar gestopt, dus nu echt ruim een jaar. Ik kan dus geen ontpil verschijnselen meer hebben, hihi. @Desi, het is inderdaad heel erg spannend! Jij kan morgen al gaan testen! Ik moet nog even een weekje wachten.
@elisabeth, sinds september 2013 ben ik gestopt, maar de HA zei dat het wel een jaar kon duren voor ik ontpild ben, omdat ik de pil al zo'n 20 jaar slik. En ik heb natuurlijk net mijn ovulatie gehad. Het maakt het niet makkelijker dat alle symptomen zo op elkaar lijken, maar goed we houden goede hoop En ja, ik denk dat jij na ruim een jaar wel ontpild bent. Het is wel te hopen in ieder geval
Haha, daar hoop ik inderdaad wel op! Maar ik vind het sowieso heel lastig om de symptomen te begrijpen want zwangerschapssymptomen lijken vaak ook zo veel op ongesteldheidssymptomen, het kan vaak gewoon allebei zijn -.- Ik heb hier gister en vandaag gekke steekjes in m'n onderbuik. Probeer er niet te veel van te denken, maar zal blij zijn als het volgend weekend is en ik kan testen!
Elisabeth, we weten toch allebei al dat het raak is bij jou? Hadden we toch afgesproken? Ik heb denk ik heel erg geluk gehad met "ontpillen". Ik ben in december 2012 gestopt na 15 jaar en had meteen een cyclus van 28-30. De rest van het verhaal is bekend. Bij mij lag het dus niet aan de pil. Maar ik denk ook dat je daar maar net geluk mee moet hebben.
Ik heb gelukkig ook niet heel veel last gehad van ontpillen, geen gekke cyclussen of symptomen. @Toeteke, haha I know, die afspraak vergeet ik niet maar toch probeer ik er niet al te veel op te hopen want dan maak ik mezelf gek Vanmiddag is mijn schoonzusje bevallen van ons nieuwe nichtje! Heerlijk om een nieuw prulleke in de familie te hebben en aangezien er nu niemand meer zwanger is, is het mijn tijd dacht ik zo haha.
@elisabeth Gefeliciteerd! Vandaag mijn NOD...en ik had al zo'n vermoeden vanwege de vele krampen, maar vandaag netjes ongi geworden en na een klein huilbuitje gaan we ons richten op ronde nummer 7 ( of 8) haha. In ieder geval fijne week iedereen
Hè wat jammer Desi!! Baalmomentje!! Hopen op wat afleiding van de week en dan weer knallen! Van harte NElisabeth!
Goedemorgen Allemaal, Ik heb dit weekend op zaterdag middag een positieve zwangerschapstest gehad, maar heeeeeeeeel vaag 2e streepje terwijl het een extra gevoelige dipstick-test was... Dus we zijn nog even heel voorzichtig met blij zijn. Daar ik vandaag de ooglaser-afspraak heb, zal ik eventjes wachten tot morgen of overmorgen met het herhalen van de test, en heel hard gaan hopen dat alle spanning het niet gaat verpesten (las laatst dat stresshormoon heel slecht is voor de kansen ). Maar goed, er is nu wel echte hoop @ Desi, balen meid. Ik ga hard voor je duimen dat volgende ronde beter uitpakt! Ga nog even teruglezen wat er allemaal geschreven is sinds mijn laatste bezoekje....
@elisabeth, het maakt het er zeker niet makkelijker op dat al die symptonen zo op elkaar lijken. Ik probeer het ook los te laten, maar op sommige momenten gaat dat helaas niet heel makkelijk, maar we blijven proberen. En gefeliciteerd met je nichtje! Nog 1 weekje en dan weet jij of je de volgende bent in de familie. @Desi, wat balen zeg! En snap de emotie hoor, elke keer weer die teleurstelling. Nou dames, het hele weekend heerlijk genoten van het lekkere weer. En wat mij opviel (let er ook gewoon veel meer op) is dat er zoveel zwangere dames rondliepen.......Ik ga nu maar weer even verder dromen ehhhh werken natuurlijk
@Roosje, voorzichtig gefeliciteerd en hoop dat het over een paar dagen een dikke streep wordt! Wat ontzettend leuk voor je! Wat ging er door je heen toen je de test zag? Ben wederom nieuwsgierig! En samen getest of heb je het je partner kunnen vertellen?
Dank je Maria, Nou na de blunder van vorige week en gezien de lichte 2e streep zijn we dus wat voorzichtig geworden. De test heb ik in eerste instantie alleen gedaan, en toen de 2e lijn kwam meteen ML erbij gehaald natuurlijk. We waren blij, maar toch ook meteen bang dat zo'n vaag lijntje nog geen echte garantie geeft.... zeker omdat ik een extra gevoelige test had gebruikt. Succes met dromen eeeehhh werken bedoel ik @ NElisabeth, oh wat leuk, maakt de wens natuurlijk wel nog dringender met zo'n kleine frummel erbij
@roosje ook vanaf hier een voorzichtige felicitatie! Ik ga voor je duimen dat je een dikke vette streep hebt de volgende x met testen
Roos!!! Congrats! Je begrijpt dat ik nu wel heel nieuwsgierig ben naar dat tuurstreepje! Ben zo blij voor je, het is jullie zo gegund!! Wat zullen jullie ontzettend blij zijn! Is ook logisch dat je nu een heel licht lijntje had, ik zie dat je op z'n vroegst vandaag kon testen met een normale test. Wel fijn om te weten dat die vroege testen ook werken, aangezien ik er hier nu 6 heb liggen en maar 1 normale Wanneer ga je weer testen? *happy happy happy* ♥ NOD lijstje ♥ 16-03 Pinkpanter, 29 jaar, 1e ronde. 30-03 RoosjeN34, 34 jaar, 11e ronde. 06-04 NElisabeth, 23 jaar, 2e ronde. 08-04 Maria79, 34 jaar, 4e ronde. 25-04 Toeteke, 28 jaar, 2e ronde. 01-05 Wish25, 25 jaar, 2e ronde. Edit: Ik doe dus niet aan voorzichtig gefeliciteerd. Ik ga altijd meteen all in
Oohhhh Roosje!! Wat zal het geweldig zijn als je op roze mag deze maand! Van mij ook vast een voorzichtige gefeliciteerd! Ik hoop dat het over een paar dagen een hele hele duidelijke enthousiaste felicitatie mag worden! En iedereen bedankt voor de felicitaties! Maar inderdaad, zo'n klein prulletje in de familie maakt de drang wel nog erger >.< @Maria, mij valt het ook op hoeveel zwangere vrouwen er rond lopen. En ik werk ook in de kinderopvang en daar zie je ook allemaal van die bolle buikjes rondlopen, zo frustrerend soms!
Hahaha, die is leuk. Heb sowieso het idee dat het overal over baby's gaat, dat ik overal baby's en zwangere buiken zie. Denk inderdaad toch omdat ik er meer op let ofzo..