Zwanger worden 1ste keer 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mari3ke, 8 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desi111

Desi111 Actief lid

18 mrt 2014
    183
    18
    18
    NULL
    NULL
    Haai ladies!

Ff beetje terug gelezen. Ik heb echt 0 ervaring op het gebied van alles, dus meepraten over bepaalde dingen gaat lastig, haha.

@maria klaag zoveel als je wilt... ik ben ook blij dat ik mijn 'geklaag' ergens kwijt kan en juist omdat we lief EN leed kunnen delen zijn we er voor elkaar. Dus van mijn mag je nog heel lang doorklagen, al hoop ik heel erg dat ook jij binnenkort een gat in de lucht springt. En wat betreft het testen, ook ik doe het liever alleen. Is soms ook maar beter denk ik, haha..... ( de laatste keer was ik me daar toch een partijtje chagrijnig toen het weer niet gelukt was ;)

Laten we lekker genieten van het mooie weer en hopen dat het ons veel goede energie brengt :) Ik zag dat ik niet op het NOD lijistje sta. Ik wil der wel graag op, haha.....dus als iemand me kan vertellen wat jullie moeten weten.

2. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    ♥ NOD lijstje ♥
    06-04 NElisabeth, 23 jaar, 2e ronde.
    08-04 Maria79, 34 jaar, 4e ronde.
    25-04 Toeteke, 28 jaar, 2e ronde.
    01-05 Wish25, 25 jaar, 2e ronde.

♥ Zwanger ♥
    09-12 Roosje, 34 jaar, 1e kindje (= voorlopige uitgerekende datum)

Je kunt zelf het lijstje aanvullen met je nod, leeftijd en ronde.

3. Desi111

Desi111 Actief lid

18 mrt 2014
    183
    18
    18
    NULL
    NULL
    Oke! moet ik dan het lijstje kopieren en plakken en dan aanvullen? ( ben nie eens blond, kun je nagaan) of kan ik het in jou bericht bijwerken...

4. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe dat altijd met quote en dan de overige tekst verwijderen.

5. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Roosje, Spannend hoor dat je binnenkort je eerste afspraak met de verloskundige heb. Kan je het allemaal al bevatten? En succes met de zwangerschap kwaaltjes, je weet tenminste waar je het voor meemaakt……
    @Toeteke, wat een verhaal zeg van je miskraam en wat een rare reactie van je vk praktijk, heb het ook nooit zo meegekregen wat er precies gebeurd was. Maar ik geef je groot gelijk om dat allemaal te skipper en helemaal met jou verleden. Groot gelijk! en heerlijk dat je bezig bent met je dag om dag ritme. Vriendjes worden daar heel blij van he! En wat ben je creatief, zelf een kast en salontafel opknappen!
    Ben je lekker opgeschoten?

En lieve dames, dank je wel voor het meeleven en voor jullie lieve woorden en begrip. En ja, bij het vriendje komt het er af en toe minder fijn uit dan bedoeld. Maar ach, hij is af en toe ook zo bezorgd. Dus ik neem het hem ook niet kwalijk, maar tactvol is anders ;)

Gelukkig zijn jullie ook stiekeme testers, ik ook hoor. Op een of andere manier wil ik eerst zelf de kans hebben om het resultaat te verwerken alvorens ik het deel met hem. Kan af en toe behoorlijk stuiteren en word al moe van mijzelf. Dat wil ik hem echt niet aan doen. Ik merk wel dat ik heel erg aan het dromen ben de laatste dagen…..en al rond aan het kijken ben naar verloskundige etc etc. Ook die sites met babykleertjes, zo gaaf……

Ik moet af en toe nog wel aan mezelf wennen, omdat ik ook heel lang heel blij was met de gedachte dat we met zijn tweetjes oud zouden worden. Kinderen was nooit een wens van ons. Tot 2 jaar geleden toen er een tijdbommetje bij mij begon te tikken….. Na 2 jaar er goed over gedacht te hebben met zijn twee, zijn we dan ook in januari gestart. Ben wel benieuwd naar jullie verhalen……..Altijd al een moedertje willen zijn, of net zoals ik opeens die klok horen tikken...

6. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb altijd al moeder willen worden en nu kan het eindelijk! Mijn man wilde ook altijd al kinderen, maar was toch wat terughoudend toen we gingen beginnen, maar hij is niet de enige man die dat heeft.. Wij zullen de eerste zijn van onze broers en zussen, maar het duurt waarschijnlijk niet lang meer tot andere er ook voor gaan.. Ik zou het wel fijn vinden als het bij ons eerder raak is!

7. NElisabeth

NElisabeth Actief lid

30 aug 2013
    164
    0
    16
    Beverwijk
    @Maria, balen dat je je zo beroerd voelt zeg! Ik voel me ook niet helemaal fit, erge buikpijn, snotterig, moe, soms een beetje duizelig. Denk dat er toch iets heerst hoor. En mijn verloofde is net zo, die gaat ook altijd meteen van het ergste uit, wat dus ook geresulteerd heeft dat ik al een paar keer in het ziekenhuis heb gezeten omdat hij dacht dat ik een blindedarmonsteking had >.< (huisarts uiteindelijk ook hoor, blijk gewoon een spastische darm te hebben).

Anyways, ik heb altijd al moeder willen worden. Toen ik een jaar of twee was kreeg ik een pop en die gaf ik altijd al borstvoeding haha.

@Roos, hou je ons wel op de hoogte hoe het gaat bij je afspraak met de vk? Kunnen wij ook weer heel wat van leren haha!

Hier vandaag wat bruinverlies, dat had ik vorige maand ook een paar dagen voor ik echt ongesteld werd, dus ben bang dat ik weer een ronde verder ben :(

8. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zou jammer zijn NElisabeth!

9. Desi111

Desi111 Actief lid

18 mrt 2014
    183
    18
    18
    NULL
    NULL
    &#9829; NOD lijstje &#9829;
    25-04 Desi111, 34 jaar, 9e ronde.

&#9829; Zwanger &#9829;

Volgens mij moet het zo gelukt zijn, haha.

10. Desi111

Desi111 Actief lid

18 mrt 2014
    183
    18
    18
    NULL
    NULL
    Jaaaah, het is met gelukt!

@elisabeth.... damn..balen zeg.. weet wat je voelt.

Ik heb ook niet echt altijd al moeder willen worden. Bij mij is het ook van de laatste jaren geweest. Altijd gedacht: dat komt nog wel een keer. En nu ik ga beseffen dat ik bijna 35 ben en niet zoveel tijd meer heb, wil ik het des te meer. Ik merk ook dat ik er nu klaar voor ben , iets wat ik jaren geleden zeker niet was. Dus ook hier duimen dat het ronde 9 wel lukt...

11. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wish, ja, dat kan ik begrijpen, hoop voor jullie dat deze wens snel vervuld wordt.
    @Elisabeth, he bah wat balen zeg! En ook zo snel al. Laten we hopen dat het niet doorzet.
    @Desi, super! nu sta je er ook bij, heb alleen de volgorde aangepast, staat het weer op datum. En ja, dat heb ik ook, straks 35 en heb wel de wens om op mijn 35ste zwanger te zijn, heb nog nooit zo graag iets gewild…….., zal voor je duimen in ieder geval!

Leuk om te lezen die verhalen, de een wist het al toen ze klein was en de ander relatief kort geleden...

NOD lijstje &#9829;

&#9829; Zwanger &#9829;

12. NElisabeth

NElisabeth Actief lid

30 aug 2013
    164
    0
    16
    Beverwijk
    Ja, ik baal ook echt wel een beetje :( hoop echt heel heel heel erg hard dat het niet doorzet en dat het een innestelingsbloeding is..

13. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Elisabeth, uiteraard is dat een innestelingsbloeding! Ik ben hier zo positief als wat! (Nu nog ik, over 21 dagen m'n test ook! :p) Voor nu:

6e092fbebd38cfaffff83bb7912b3a5a.jpg

(trouwens, hier ook spastische darm. Wat een pretje is dat zeg! :()

Maria, niet echt opgeschoten vandaag. Schoonmoeder was hier, erg gezellig (niet sarcastisch!), maar niet toegekomen aan opknappen. Voordat ze kwam wel de helft van de salontafel onderhanden genomen met de schuurmachine. Het hoeft ook niet vandaag af, komt wel :)

Ik wilde altijd wel kinderen, maar nooit echt over gehad. Was meer een vanzelfsprekend iets, voor vriend hetzelfde. Hij was er ook eerder klaar voor dan ik, heeft echt gewacht op mij dus. Ergens ben ik nog steeds bang dat het, mocht het lukken, toch misgaat. Ik ben heel nuchter en zit eigenlijk niet meer met de miskraam (hoe hard het ook klinkt, sorry. Ik heb het achter me gelaten), maar dat spookt wel door m'n hoofd. Ik had sowieso al direct -ondanks protesten van vriend- het idee dat IK faalde. Dus ik wil heel graag kinderen -twee graag!-, maar die angst zit er wel. Ik zal denk ik niet meer zo onbevangen blij kunnen zijn. Is dat stom?

Roos, ik zie nu pas de foto die je eronder gezet hebt. Geweldig! Das een mooie! :) :) Mijn ergste geur was toen koffie. GATVER! Normaal vind ik het wel gezellig ruiken, nu moest ik er niets van hebben. Drink gelukkig geen koffie, maar vriend dus wel. Bah!

Desi, de volgende keer kun je ook gewoon het lijstje uit een bericht van iemand anders kopieren en dan in het venster plakken waar je ook typt. Hij neemt dan ook meteen de hartjes en de kleuren over. Denk dat dat iets makkelijker is dan quoten en de rest weghalen.
    Zie dat we gelijk lopen met NOD, spannend! Ik denk ook voor jou positief -voor iedereen trouwens-, wij gaan allemaal bij Roos op het zwanger lijstje :)

&#9829; NOD lijstje
    &#9829;

&#9829; Zwanger &#9829;
    09-12 Roosje, 34 jaar, afspraak met vk volgt nog.

14. Desi111

Desi111 Actief lid

18 mrt 2014
    183
    18
    18
    NULL
    NULL
    @toeteke Helemaal mee eens! Vanaf nu met zijn allen op het zwangerlijstje! Ik ben voor! ;)

Ben heel vaak heel verdrietig geweest omdat het een ronde weer niet was gelukt,zeker gezien mijn leeftijd, maar ook positief omdat we het in ieder geval nog kunnen proberen en dat is ook niet voor iedereen weg gelegd! Dus we houden moed! ikga duimen tot ze eraf vallen voor iedereen!

15. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk die positiviteit! En we gaan allemaal op roze! (ik vandaag letterlijk, roze slippers ;))

16. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Ik roze ballerina's! We matchen! :D

17. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    @elisabeth, nog nieuws? Ik hoop voor je dat je het niet heeft doorgezet.
    @Toeteke, nee hoor is helemaal niet raar. Ook al heb je het achter je gelaten. Dat het nu door je hoofd spookt is juist heel begrijpelijk. Het faal-gedeelte herken ik wel. Dat heb ik elke maand als ik ongesteld ben. Dan denk ik toch, wat is er mis met mij dat het niet lukt. Gelukkig verdwijnt die gedachte heel snel weer, maar ik herken hem wel. Gezien mijn leeftijd hoop ik dat een kind ons al gegeven is, twee hebben we het nog niet echt over gehad. Wel roep ik heel hard dat een tweeling mijn wens is. Maar of ik op latere leeftijd (als het ons gegeven is) het nog een keer wil proberen. Daar zouden we nog eens goed over na moeten denken, omdat het zoveel risico's met zich meebrengt..
    @Desi, zo herkenbaar die teleurstelling en het verdriet als je weer ongi bent. Hoe bedoel je emotioneel…..;)

En dames, ik doe mee hoor, ik ga ook voor roze…..of blauw. Roze en blauw lijkt mij ook wel wat. Maar dat het maar gezond is, is het belangrijkste natuurlijk……Fijne dag...

18. RoosjeN34

RoosjeN34 Actief lid

1 okt 2013
    146
    0
    16
    Vrouw
    HR en Accounts
    Nieuwegein
    Owh wat naar, en dan ook nog eens niet lekker. Ik ga heel hard voor je duimen dat het idd een voorteken van iets positiefs is, zodat jij kan aansluiten in het 2e deel van de lijst, en de rest er snel achteraan :D

@ Desi, ik begrijp wat je bedoeld, ook ivm de leeftijd. Maar een vriendin van mij is net afgelopen zondag bevallen van haar 2e op 38-jarige leeftijd en gaat hierna nog voor een 3e! Haar eerste heeft ze op 36-jarige leeftijd gekregen.

@ Toeteke, Ik denk niet dat het stom is wat jij beschrijft. Ondanks dat je er heel rationeel mee ongaat (wat me wel zo prettig lijkt voor je eigen gezondheid), is het toch niet niks. En je kan maar beter de dingen reeël bekijken, dan komen de klappen wellicht nog wel aan, maar kan je ze in ieder geval redelijk incasseren.

&#9829; Zwanger &#9829;
    09-12 Roosje, 34 jaar, 22/04/2014 1e afspraak met vk (ivm erg drukke agenda :))

19. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    #799 Toeteke, 4 apr 2014
    Laatst bewerkt: 4 apr 2014
    Heel bizar, gisteren met schoonmoeder erover gehad (zij wist gewoon dat we aan het proberen waren, ook al hebben we niemand iets verteld. Ontkennen had geen zin). Ik vertelde haar dat ik, wanneer ik eraan dacht, ons altijd met een tweeling zag. Zegt ze opeens; "Das frappant dat jij dat zegt, ik zie jou ook altijd met een tweeling voor me!" Dus roze en roze, roze en blauw, het maakt allemaal niet uit :D Zou ik wel meteen in 1 keer klaar zijn :p

Trouwens vannacht gedroomd dat ik zwanger was van een drieling :$

&#9829; Zwanger &#9829;
    09-12 Roosje, 34 jaar, 22-04 intake met vk

20. NElisabeth

NElisabeth Actief lid

30 aug 2013
    164
    0
    16
    Beverwijk
    Hier is het toch wel doorgebroken, ben dus door naar de volgende ronde :( moet zeggen dat ik er wel redelijk oke onder ben, had het al wel een beetje verwacht namelijk, hebben het helaas niet zo vaak gezellig gehad als had gemoeten, haha.

Anyways, op naar ronde drie! En als ik één van de pendelaars zou moeten geloven krijg ik deze maand een positieve test in handen! Fingers crossed! Zou wel heel erg leuk zijn aangezien ik 7 mei jarig ben, zou natuurlijk het mooiste verjaardagscadeau zijn dat ik me maar kan wensen!

@Toeteke, zou wel heel gaaf zijn zeg een tweeling! En wat apart dat je schoonmoeder het al wist dat jullie bezig zijn, soms heb je dat he? Dat je gewoon zo'n gevoel hebt, grappig.

Hoe gaat het verder met jullie allemaal dames? =)

Deel Deze Pagina