DUIM DUIM Maria!!! @ Miesie, ik ben idd inmiddels zwanger na 11 rondes! De dames wilde graag dat ik bleef beppen, vandaar mijn aanwezigheid
♥ NOD lijstje ♥ 05-04 Bella25, 25 jaar, 3e ronde. 08-04 Maria79, 34 jaar, 4e ronde. 17-04 Pinkpanter, 29 jaar, 2e ronde 25-04 Cin1985, 28 jaar, 3e ronde. 25-04 Toeteke, 28 jaar, 2e ronde. 25-04 Desi111, 34 jaar, 9e ronde. 01-05 Wish25, 25 jaar, 2e ronde. 01-05 NElisabeth, 23 jaar, 3e ronde. 01-05 Mandy3, 24 jaar, 4e ronde. ♥ Zwanger ♥ 09-12 Roosje, 34 jaar, 22-04 intake met vk Het is inderdaad zo dat wanneer je niet vanuit een diepe slaap komt, je temperatuur kan verschillen. Heb het ergens gelezen en merk het zelf ook wanneer ik onrustig slaap -vaak wakker ben- mijn temp heel bizar wordt. Ik rook niet (meer), ik drink niet. Ik heb overgewicht, maar buiten teveel aan kilo's ben ik, bizar genoeg, zo gezond als een vis. Ik heb daarom ook een club hier opgericht voor dames met een hoog BMI, altijd fijn om te weten dat je niet de enige vrouw met overgewicht bent die probeert zwanger te worden Maar verder niets, valt dus ergens nog wel mee. Eerlijk bekennen, ik ben gestopt na de positieve test in augustus en toen het misging weer gedeeltelijk begonnen. Vond het opeens onzin en toen cold turkey gestopt van ene op andere dag. Hopen dat het alleen maar positief werkt wanneer ik zwanger raak Hier geen nieuws, even geen energie om iedereen te antwoorden. Denk wel aan jullie en m'n duimen draaien overuren.
Zou ik ook op het NOD lijstje mogen? Mijn NOD is vandaag dus 9 april voor de 3e ronde. Ooh en ik ben 28. @roosje: leuk altijd fijn om een ervaringsdeskundige erbij te hebben. Zijn er hier ook dames uit omgeving amersfoort ?
♥ NOD lijstje ♥ 05-04 Bella25, 25 jaar, 3e ronde. 08-04 Maria79, 34 jaar, 4e ronde. 09-04 Miesie86, 28 jaar, 3e ronde. 17-04 Pinkpanter, 29 jaar, 2e ronde. 25-04 Cin1985, 28 jaar, 3e ronde. 25-04 Toeteke, 28 jaar, 2e ronde. 25-04 Desi111, 34 jaar, 9e ronde. 01-05 Wish25, 25 jaar, 2e ronde. 01-05 NElisabeth, 23 jaar, 3e ronde. 01-05 Mandy3, 24 jaar, 4e ronde. ♥ Zwanger ♥ 09-12 Roosje, 34 jaar, 22-04 intake met vk Je staat erop, Miesie!
Zo dat wordt al een flink nod lijstje, wordt toch tijd dat er een paar doorschuiven naar de zwanger lijst..
Thanks Toeteke! Ben wel heel nieuwsgierig hoe t Maria en Bella gaat verlopen! Ik hoop dat jullie snel duidelijk hebben. Jah voor mij wordt t ook duimen maar vanmorgen was de test negatief dus weinig hoop. Heb ook t gevoel dat ik ongesteld moet worden. Maarja aan de andere kant was mijn eerste positieve ovulatietest pas de zondag de 30ste dus misschien was ik net te vroeg met testen :-/.. we merken het vanzelf! Maar wel spannend altijd
@miesie je bent inderdaad vroeg als je de 30e een positieve ovu test had. Dan is het nog bijna een week wachten.. Bij een LF van 14 dagen dan.
Hihihi dat geeft weer wat hoop. Omdat het wel me NOD was en de testen toch 4 dagen voor de NOD zeggen te werken wilde ik t gewoon graag proberen. Maar hij was na testen wel omowit. Bij indrogen is er wel een heel licht streepje ontstaan maar denk dat dat een indroog lijntje is. Ik wacht wel mijn ongesteldheid af en anders van t weekend nog even testen. Sta er wel van te kijken hoe gek je jezelf iedere x kan maken. Had nooit gedacht dat ik zo erg zou zijn. Wel fijn dat dit forum er vol van staat en ik dus niet de enige ben
Miesie, je zit dan nu pas op 10dpo, dus inderdaad echt heel vroeg. Zou het op z'n vroegst inderdaad in het weekend testen. Maar dat zegt de grootste testverslaafde Maar even over dat hele vage (indroog)streepje na hoeveel tijd kreeg je dat lijntje? Welke testen gebruik je? Moet heel eerlijk bekennen, ik bewaar ze ook altijd en dan blijf ik steeds toch nog even kijken Hopelijk is het geen indrogen, maar wordt ie snel donkerder.
De matcare dipsticks. Heb vanmorgen om 7 uur die test gedaan en om denk ik om half 9 weer gaan kijken en toen zat die indroger erin. Ben vannacht om half 4 ook nog uit bed geweest naar de plee. Weet niet of dat nog uitmaakt. Ochtendurine is meestal toch 6 tot 8 uur oud. Ach jah we houden hoop!
Dat maakt niet heel veel uit. Gaat erom dat je een tijd -minimaal 2 uur- niet gedronken of geplast hebt ervoor. Ik zou van het weekend zeker weer testen als je dan niet ongesteld bent!
Hè maria wat een onzekerheid meid! Geef de moed nog niet op hoor en niet stressen, dat helpt niets! Welkom miessie, spannend hoor, maar ik zou ook nog ff wachten met de volgende test! En dan hopen op twee streepjes! Hier ook aardig wat overgewicht Toeteke. Ik zal je topic eens bekijken, misschien sluit ik me er wel bij aan Hier vandaag drukke dag gehad. Bhv cursus herhaling gehad, pas om 20.00 uur klaar. Eer dat ik toen thuis was.. Nu op dag 26. Nog steeds geen knaller van ovulatietest.. Morgen weer gezellig maken, we laten niets aan t toeval over
Hey Cin, dank je! Wat n lange cyclus heb jij ik zou helemaal gek worden van t wachten denk ik.. hoop dat je je piek snel vind!
@wish, ik denk dat je weleens gelijk zou kunnen hebben! Temperatuur was vanmorgen weer 37. Dus mijn nachtelijke escapades hebben denk ik wel meegespeeld. @Cin, lange dagen he die bhv herhalingen. Ik heb ze vroeger ook gedaan, maar vond het altijd wel weer gezellig om dat met collega's te doen. @Toeteke, ik ga ook eens kijken bij je nieuwe topic, maar waar kan ik dat zo snel vinden? @Miesie, ik hoop voor je dat je het weekend positief test, succes! Ondertussen geen ongesteldheid te bekennen. Maar wel last van mijn onderrug en vervelende steken in mijn linkerlies. Maar die heb ik al een week en voel van alles behalve de normale ongesteldheid pijnen. Vandaag een drukke dag op het werk dan ben ik er gelukkig niet veel mee bezig. Misschien helpt dat mijn lichaam om of ongesteld te worden of om mij een dikke tweede streep op mijn zwangerschapstest te geven. Ik hoop natuurlijk het tweede. Heb besloten dat ik zaterdag weer een test doe als ik dan nog niet ongi ben. Stond ik gisteren bij kruidvat, waren de 2v5 testen uitverkocht. Erg populaire test dus
Ooh spannend maria! Idd een populaire test dan, haha. Ik ben zo benieuwd naar je test van zaterdag! @cin ik zit vandaag op dag 23 en ook nog geen knaller gehad op ovu test.. Dus ik doe nog met je mee. Hopelijk hebben we snel een positieve test, ik ben het wachten nu al beu... En dan moeten we nog op het wachtbankje......
Nou Maria, dat heeft toch weer hoop, fijn!! Miessie, ik hoop natuurlijk op een kortere cyclus, in december al gestopt en pas in ronde 3. Heb op deze manier minder kansen om zwanger te raken als het steeds zo lang duurt. Maar wie weet heb ik snel een regelmatige cyclus. Daar zou ik nu al blij mee zijn! Toeteke, thanx voor de uitnodiging Hier een kort nachtje gehad. Veel wakker geweest. Druk op school.. De 10 minuten gesprekken komen er,weer aan en dat is een stressvolle en drukke tijd! Maar... nog 2 dagen, dan is het weekend!!
Toi toi toi dames. Wachten is zooooo vreselijk.... Ik leef echt met jullie mee. Ik heb getest met de zw-tests van Action, 2 voor E1,50! Maar dan wel pas de dag na NOD.... En de kruitvat test had ik 3 dagen voor NOD gebruikt en die was toen nog omo-wit.
Ik heb hele slechte verhalen gehoord over de zwangerschapstesten en ovulatietesten van de action. Durfde het niet aan. Maar jouw ervaring is dus wel goed roosje?
Cin, das inderdaad een drukke tijd! Een van de redenen waarom ik wel blij ben om even niet meer in het onderwijs te zitten: Ouderavonden. Blij dat ik dat niet meer hoef te doen Succes!! Wish, ik hoop dat je toch snel die knaller hebt! Al loopt je cyclus elke ronde alleen maar wat af, das nog beter dan blijven staan op die hoge getallen. Jij hebt gewoon een dezer dagen ook een knaller en dan mag je samen met mij op dat oh zo leuke wachtbankje Maria, ik had het laatst ook met kv2v5! Heb ik maar die plusjes testen gepakt van KV. Die vond ik niet zo fijn, maar stond wel even te kijken toen ik het hele schap leeg aantrof! Ik vind het allemaal zo spannend voor je!! Ik lees de hele dag bij zodra ik een melding krijg van een nieuw bericht, dus hou ons aub op de hoogte! Hier even een dagje niets. Even de was doen, maar verder ga ik vrij weinig uitvoeren vandaag, behalve series kijken. Morgen een weekendje naar m'n ouders, heb ze al heel lang niet meer gezien (wonen een eind uit de buurt), daar kijk ik echt naar uit. Soms heb je gewoon je mama nodig Verder lekker rustig aan. Gisteren nog geen positieve ovutest, al zit ie er wel binnenkort aan te komen (vandaag dus nog niet getest). We gaan vrolijk door! ♥ NOD lijstje ♥ 05-04 Bella25, 25 jaar, 3e ronde. 08-04 Maria79, 34 jaar, 4e ronde. 09-04 Miesie86, 28 jaar, 3e ronde. 17-04 Pinkpanter, 29 jaar, 2e ronde. 25-04 Cin1985, 28 jaar, 3e ronde. 25-04 Toeteke, 28 jaar, 2e ronde. 25-04 Desi111, 34 jaar, 9e ronde. 01-05 Wish25, 25 jaar, 2e ronde. 01-05 NElisabeth, 23 jaar, 3e ronde. 01-05 Mandy3, 24 jaar, 4e ronde. ♥ Zwanger ♥ 09-12 Roosje, 34 jaar, 22-04 intake met vk Een link naar het topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/504958-zwanger-worden-hoge-bmi.html Voor de club heb ik jullie al een uitnodiging gestuurd
Ik heb vandaag ook een vrije dag. Al op tijd opgestaan (6.30u dat doe ik niet eens als ik moet werken!! :O) maar nu al een was gedraaid, aan een scriptie gewerkt en de klantenservice van een meubelzaak gebeld. We wachten al sinds december op onze meubels. Ze waren in februari in de verkeerde kleur geleverd... Ik moet dus werkelijk overal lang op wachten En nu ga ik nog even winkelen (spulletjes voor een bruiloftsgrap) op dit vroege tijdstip o.a. een playboy kopen. Haha Nog nooit zo veel gedaan op een ochtend.