Zwanger worden 1ste keer 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mari3ke, 8 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Wow, druk programma, Wish! En ik lig hier te niksen in bed met m'n laptop en de hond, haha. Nu voel ik me extra lui :p Wel leuk hoor, een bruiloft! Heb je van de klantenservice nu wel een nieuwe datum gekregen? Vervelend, dat jullie al zolang wachten. Wij hebben het ook eens gehad, na ruim een half jaar (!) en vele beloftes later hebben we de bestelling geannuleerd en het ergens anders besteld. Daar konden ze wel op tijd leveren :) Is inmiddels al heel wat meubels geleden, aangezien we die allang niet meer hebben. Maar heb er wel van geleerd! Gelukkig knap ik nu oude zooi op, dus dan haal je het rechtstreeks bij mensen thuis. Geen levertijden :p
    Schiet het op met je scriptie? Heb je een onderwerp wat te doen is?

Net even ervoor gezorgd dat mocht het ei vandaag komen, we in ieder geval ingedekt zijn :D Vriend vertrekt nu wel erg laat naar zijn werk, aangezien hij zich daarvoor ook al had verslapen, haha.
    Dit zijn de data waar ik me nu aan vasthoud (van de calculator op deze site):

Eerste dag van je laatste menstruatie: 25 maart 2014
    Een beetje vruchtbaar: 7 april 2014
    Vruchtbaar: 8 april 2014
    Erg vruchtbaar: 9 april 2014
    Eisprong: 10 april 2014
    Innesteldag: 15 april 2014
    Vanaf hier kun je testen: 24 april 2014 ♥♥
    Vermoedelijke bevallingsdatum: 1 januari 2015 ♥♥

2. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    #862 Maria79, 10 apr 2014
    Laatst bewerkt: 10 apr 2014
    Nou meiden, op naar de volgende ronde voor mij! Ik denk dat de drukte van de laatste dagen ervoor gezorgd hebben dat mijn cyclus 29 dagen heeft geduurd i.p.v. 28 dagen. Misschien omdat ik het vanmorgen los heb gelaten en er niet meer mee bezig was, dat mijn lichaam dacht, ha ze is ontspannen, nu geven we haar de ongi. Ik vind het natuurlijk hartstikke jammer, maar had er wel op gerekend, de teleurstelling van woensdag had ik natuurlijk al gehad. Dus nu maar even mijn ongi doorstaan en dan weer op zoek naar mijn ei. Voel ook wel opluchting, was ook bang dat er iets mis was, maar nu gewoon weer door.

@wish, wat ben jij al lekker bezig geweest. Ik heb dat elke dag bijna. Sta altijd vroeg op en begin dan met werken, dan ben ik ook het meest helder en in de middag lekker op tijd klaar en dan nog een paar uur voor mezelf om dingen te doen voordat vriendje thuis komt. Heerlijk.... Lukt het met je scriptie? En wanneer is de bruiloft?
    @Toeteke, wat lief dat je zo meeleeft! Zo fijn..... En wat fijn he zoveel klusdagen!, zijn favoriete momentjes bij ons in huis...Is ook altijd een leuke grap als we ergens weggaan. Alleen wij weten wat het betekent als we zeggen, we gaan op tijd naar huis, want we moeten nog wat klussen.........vinden wij altijd humor :) Veel plezier met series kijken, heerlijk besteding van je vrije dag, niets moet alles mag, geniet ervan!
    @Cin, kijk je ook altijd zo uit naar het weekend? Ik vind me werk prima hoor, maar mijn prive...........daar leef ik voor.....lang leve vrije tijd!!

Dames fijne dag allemaal! Ik ga mijzelf vanavond trakteren op iets lekkers. (tegen de ongi pijn) en gelukkig kan ik morgen wel sushi eten met mijn vrienden.........(bekijk het altijd van de positieve kant)

3. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, hierbij een update van het lijstje en oh ja, hier bij mijn data:

Verwachte eisprong: 24 april 2014
    Datum uitgerekend (ja, ik weet het heerlijk vooruitdenkend, maar dromen mag): 14 januari 2015

♥ NOD lijstje ♥
    05-04 Bella25, 25 jaar, 3e ronde.
    09-04 Miesie86, 28 jaar, 3e ronde.
    17-04 Pinkpanter, 29 jaar, 2e ronde.
    25-04 Cin1985, 28 jaar, 3e ronde.
    25-04 Toeteke, 28 jaar, 2e ronde.
    25-04 Desi111, 34 jaar, 9e ronde.
    01-05 Wish25, 25 jaar, 2e ronde.
    01-05 NElisabeth, 23 jaar, 3e ronde.
    01-05 Mandy3, 24 jaar, 4e ronde.
    08-05 Maria79, 34 jaar, 5e ronde.

♥ Zwanger ♥
    09-12 Roosje, 34 jaar, 22-04 intake met vk

4. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Ah nee, Maria :( Maar! Misschien is het gewoon zo dat wij allemaal januari 2015 kindjes moeten krijgen (op Roos na, zij mag alles al vantevoren doen en ons vertellen hoe het allemaal zal gaan en hoe het is :D). We gaan gewoon lekker voor januari 2015! Is een mooie maand om geboren te worden vind ik zo :) *dikke knuffel*

5. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Nou meiden ik heb vandaag een enorme temp dip. Hopelijk m'n eisprong. Dat zou betekenen dat m'n cyclus eindelijk "normaler" wordt :D

6. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Oh wow, Mandy! Dat is inderdaad nogal een dip! Fijn, dat je cyclus dan wat korter zal zijn. Scheelt toch weer 16 dagen, is niet niks!

7. Miesie86

Miesie86 Actief lid

21 mrt 2014
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    He maria! Balen!

8. Miesie86

Miesie86 Actief lid

21 mrt 2014
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Iemand nog wat van Bella gehoord?

9. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Nee, nog niet. Maar volgens mij ging ze pas in het weekend testen. Ben heel benieuwd!

10. Miesie86

Miesie86 Actief lid

21 mrt 2014
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey maria,
    Volgens mij mag je wel gewoon sushi eten hoor als je zwanger bent. Je moet het alleen ff melden zodat ze evoor kunnen zorgen dat ze ook echt verse vis gebruiken en volgens mij mag je geen gerookte zalm dan zit je goed.

Ben zelf ook mega sushi fan dus had al zitten neuzen op het internet :)

11. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer Maria!

De bruiloft is begin mei, dus dat begint al op te schieten. Ondertussen heb ik ook al een jurkje durven kopen. Eerst mee gewacht, want misschien had er een buikje in gemoeten he..
    Scriptie gaat goed, interessant onderwerp.
    En gisteren was ik toevallig ook vrij, maar toen heel de dag op de bank gehangen hoor! Dus ik ben eigenlijk ook zo..

Net een beetje door de libelle gebladerd, staat altijd een verhaal met de titel de dag nadat... En ging nu over doodgeboren kindje. Heftig hoor! Vooral omdat deze eerst nog dood moest gaan in de buik voor het geboren mocht worden...! IK HEB GEJANKT! Dat gaan wij allemaal niet meemaken, deal!?

Sushi kun je beter niet eten. Rauwe vis, vlees en eieren moet je mee oppassen. Niet direct schadelijk voor het kind, maar je kunt er zelf heel ziek van worden en dat heeft wel gevolgen voor het kind.
    Het mag dus wel, maar is niet aan te raden.

12. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    #872 Cin1985, 10 apr 2014
    Laatst bewerkt: 10 apr 2014
    Tegenvaller Maria!! Gauw door naar de volgende ronde! Eerst ff die rode zee weer overleven en dan hup aan de klus!

Vind mn werk met de kids ook erg leuk, maar alle administratieve rompslomp eromheen mag van mij allemaal weg!!! Nu nog steeds bezig voor school. Wel thuis inmiddels. Vl op pas gestuurd voor boodschappen en ik nog ff werken:(
    Hoop dat ik morgen een heel eind kom, ben ook best aan weekend toe:p

13. Desi111

Desi111 Actief lid

18 mrt 2014
    183
    18
    18
    NULL
    NULL
    hee meiden!

ff een snel berichtje van mij. Ik heb zoveel dingen te doen dat ik niet aan het reageren en schrijven toe kom hier! ook mijn weekend staat vol. Wou jullie ff laten weten dat ik er nog wel ben hoor! spreek jullie snel en mijn duimen maken overuren!! :)

14. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Ik heb een dip in m'n temperatuur!! Ik hoop DE dip! :) :)

15. Miesie86

Miesie86 Actief lid

21 mrt 2014
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou en ik ben nog steeds niet ongesteld...
    Morgen nog maar even testen :)
    Spannend hoor!

16. RoosjeN34

RoosjeN34 Actief lid

1 okt 2013
    146
    0
    16
    Vrouw
    HR en Accounts
    Nieuwegein
    Wat ongelofelijk PIEP Maria.... Dikke knuffel en gelijk heb je, verwen jezelf maar met wat lekkers en geniet van de sushi!!!

Wow Wish, lijkt een zeeeeeer goede deal dat wij dat allemaal NIET gaan meemaken!

En ik zou zelf het risico niet nemen met rauwe waren (al dan niet gerookt).

Heb het vandaag trouwens erg lastig met niet roken.... heb mijn vrije dag en ben uit frustratie al de hele dag bezig. GA zo de deur uit naar een niet-rokende vriendin (gelukkig!) naar zie echt op tegen de avond, ML heeft een avondje uit met zijn directe collega's....

17. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Gewoon de hele avond forummen, Roos! Het wordt beter, echt! You can do it! :) :)

Spannend Mies, wat een geduld heb jij zeg!

18. Miesie86

Miesie86 Actief lid

21 mrt 2014
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Roosje sterk hoor! Stoppen met roken is echt super zwaar! Wel lekker als je voor de afleiding lekker je huis gaat soppen :) kan je er iig nog een beetje van genieten!

@toeteke nou dat geduld valt vies tegen. Ben er de hele godsamme dag mee bezig. Vraag me af of mijn ongi niet gewoon daardoor uitblijft. Hoop t niet natuurlijk... voel van alles maar geen idee of dat gewoon erbij hoort of symptonen zijn. Merk sowieso dat ik enorm moet wennen aan t feit dat me lichaam weer n cyclus heeft en van de pil af is... pff als ik daar al last van heb ga ik het zwaar krijgen met al die hormonen in de zwangerschap.

Hoop morgen meer te weten!

19. Miesie86

Miesie86 Actief lid

21 mrt 2014
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Niets :(
    Geen positieve test en geen menstruatie....

Wachten sucks :-/

20. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je positieve ovu test was toch de 30e? Dan zul je maandag of dinsdag pas je nod hebben, dus kan het idd zijn dat je nu nog niks hebt.. Wachten is inderdaad sucks! Ook als je op een ei wacht.. Pff

Deel Deze Pagina