Zwanger worden 1ste keer 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mari3ke, 8 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt desi!
    Ik heb nog de hoop dat de hevige kramp van vorige week dinsdag toch pas de eisprong is geweest. Dan zou ik nu ook een week verder zijn. Ik hoop dat we volgende week samen kunnen testen en dat we allebei zwanger zijn!

2. RoosjeN34

RoosjeN34 Actief lid

1 okt 2013
    146
    0
    16
    Vrouw
    HR en Accounts
    Nieuwegein
    Goedemorgen Dames.
    He wat een narigheid, weeeeeer die lange cyclussen en nog niet gevonden eitjes... Hoop idd dat de eitjes alsnog gevonden worden, of nog onderweg zijn voor innesteling en dat jullie snel een mooie test mogen vasthouden :D De duimen blijven iig draaien!

Mijn man is altijd heel duidelijk geweest dat hij voor zijn 35e geen kinderen wilde. Zo'n half jaar voor zijn 35e verjaardag ben ik dan ook pas gestopt met de pil. Ook omdat hij toen eindelijk wat andere zaken wat beter op de rails had en we toen samen het idee hadden dat we er zowel financieel als emotioneel klaar voor waren.
    Maar ik heb gemerkt dat in de praktijk nog vaak onzekerheden boven komen, zowel bij hem, als bnij mij trouwens. Zal ook wel logisch zijn dat je niet alleen maar vol vertrouwen bent nadat je de keuze uiteindelijk hebt gemaakt... maar goed, voor mij als vrouw is het nu iig zo dat ik er door alle fysiek niet omheen kan, bij ML merk ik dat hij nog wel eens zoiets heeft van ben je nou alweer misselijk ... en dat is wel lastig moet ik zeggen :(

3. Desi111

Desi111 Actief lid

18 mrt 2014
    183
    18
    18
    NULL
    NULL
    @roosje jammer dat ml niet even die misselijkheid over kan nemen he! ;)

hier weer een paar dagen verder en ik voel me nog steeds normaal, totaal geen bijzonderheden. Je hoopt er zo op.en dat wachten duurt zo lang..hihi...gelukkig ben ik nu wel zoveel maanden aan het proberen dat ik weet dat er niks mij zo voor de gek kan houden als mijn eigen lichaam, duz vooralsnog gaan we er van uit dat we volgende week ongi worden, zo ziet het er nu uit in ieder geval ;)
    fijne dag!

4. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een klein beetje bloed gespot.. Is kijken wat er morgen is, dan weet ik of het de ongi is of misschien een innestelingsbloeding. Het zal wel het eerste zijn, maar wie weet... Morgen weet ik meer! Er zit dus schot in :)

5. RoosjeN34

RoosjeN34 Actief lid

1 okt 2013
    146
    0
    16
    Vrouw
    HR en Accounts
    Nieuwegein
    Zo als dat toch zou kunnen Desi.... al was het maar dat we ieder de helft zouden doen hahahaha
    Weet alles van het wachten en denken dat je je lijf begrijpt en dan toch er weer instinken. Je komt nu richting dezelfde wachttijd als ik, ik zal voor je duimen dat het jullie gaat lukken!

@ Wish, wat spannend. wat de uitkomst ook wordt, ik wens je snelle duidelijkheid toe!

Oh ja, hier weer wat nieuws. Hoop dat het als inspiratie voor jullie werkt en niet frustreert....
    Maar ik heb gisteren de 2e echo gehad.
    Wat is dat apart zeg. Het wondertje was nu 3.5 cm gemeten van hoofd t/m romp (dus niet de beentjes). En je zag het hartje supersnel gaan en de armpjes en beentjes bewegen. Ben normaal niet zo snel emo :) maar kreeg wel echt even een brok in mijn keel. ML ook trouwens :D We zitten nu op 10 weken en 3 dagen. En de uitgerekende datum is 7 december :) zou echt grappig zijn als het kindje op 17 december komt, dat is de datum waarop we elkaar voor het eerst hebben ontmoet....

PS heb nog even de lijst opnieuw toegevoegd:
    ♥ NOD lijstje ♥
    05-04 Bella25, 25 jaar, 3e ronde.
    25-04 Cin1985, 28 jaar, 3e ronde.
    30-04 Toeteke, 28 jaar, 2e ronde.
    01-05 Wish25, 25 jaar, 2e ronde.
    01-05 Mandy3, 24 jaar, 4e ronde.
    02-05 NElisabeth, 23 jaar, 3e ronde.
    08-05 Maria79, 34 jaar, 5e ronde.
    21-05 Desi111, 35 jaar, 10e ronde.
    29-05 pinkpanter, 29 jaar, 3e ronde

♥ Zwanger ♥
    09-12 Roosje, 34 jaar, 16-06 3e afspraak bij vk, ze gaan nu met dopler naar het hartje luisteren.
    16-02 Miesie86, 28 jaar, 16-05 echo, 20-05 intake met vk.
    ??-?? NElisabeth, 23 jaar

6. Desi111

Desi111 Actief lid

18 mrt 2014
    183
    18
    18
    NULL
    NULL
    @roosje, wat fantastisch zeg! En helemaal niet frustrerend. zou wel gek zijn als we jullie dit geluk niet gunden! En zeker gaan we duimen, voor Wish ga ik heel hard dat het een innestelingsbloeding is! We houden hoop!!

fijne dag mensen!

7. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel bijzonder roosje! Hopelijk maken wij dat ook snel mee.

Ik voorlopig nog niet, vanmiddag heeft het doorgezet.. Nu maar hopen op een kortere cyclus! Dat de hormonen weer gewoon hun werk doen!
    Nu komt er een gemiddelde uit van 47 dagen, dat betekend pas 1 juli mijn nod! Pff wat een tijd...

Desi nog succes met wachten

8. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    ♥ NOD lijstje ♥
    25-04 Cin1985, 28 jaar, 3e ronde.
    29-05 pinkpanter, 29 jaar, 3e ronde
    01-07 Wish25, 25 jaar, 3e ronde

♥ Zwanger ♥
    09-12 Roosje, 34 jaar, 16-06 3e afspraak bij vk, ze gaan nu met dopler naar het hartje luisteren.

9. RoosjeN34

RoosjeN34 Actief lid

1 okt 2013
    146
    0
    16
    Vrouw
    HR en Accounts
    Nieuwegein
    Jeetje Wish, maar iig is het nu doorgebroken, anders was het gemiddelde nog groter geworden... Gelukkig is er wat mooier weer op komst, wellicht verzacht dat het ongemak van de ongie een beetje voor je. Wel een hele vrolijker Ticker die je hebt tegenwoordig :D
    Nu op naar het volgende spannende moment, Desi ik ga hard voor je duimen !!!

Fijne vrijdag :)

10. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb eigenlijk helemaal geen last van de ongi :) alleen op het toilet merk ik er iets van.. Best wel relax eigenlijk
    ow en chocolade bevalt natuurlijk wel, maar dat doet het altijd wel. Nu heb ik alleen een goede smoes he ;)

11. Desi111

Desi111 Actief lid

18 mrt 2014
    183
    18
    18
    NULL
    NULL
    @wish balen zeg dat het allemaal zo lang duurt. Hoop dat het wat sneller gaat de komende tijd.

Hier zittende op het wachtbankje en het duurt zoooo lang. Ik heb mijzelf even lekker gek lopen maken. Had nog een ovu test liggen en dacht die even voor de grap te testen week na ei en week voor nod. Je raad het al, positief natuurlijk. Had voor deze maand al geen hoop meer en toen wel ineens weer, haha. Ik voel verder ook niks en heb vanochtend voor mezelf een einde gemaakt aan deze hoop, want vroege zw test was omo wit. Nu ook direct ongi krampen 2 dagen voor nod, dus laat maar snel komen die hap, dan kunnen we deze maand snel vergeten. Voor mij wel de les om noooit meer tussendoor te testen, zeker niet met een ovu test. haha, gelukkig is het mooi weer en moeten we daar maar van genieten ! Fijne week! :)

12. RoosjeN34

RoosjeN34 Actief lid

1 okt 2013
    146
    0
    16
    Vrouw
    HR en Accounts
    Nieuwegein
    Succes dames en top dat jullie ondanks de logische frustratie toch zo positief en relativerend blijven :D

Succes op het wachtbankje Desi!

Hele fijne week

13. Desi111

Desi111 Actief lid

18 mrt 2014
    183
    18
    18
    NULL
    NULL
    haha, thanks @roosje! ik heb nu zoveel ongi kramp dat ik er niet meer om heen kan, de duiveltjes zijn gearriveerd..haha... heb jij je trouwens heel anders gevoeld tussen je ei en je nod?

14. RoosjeN34

RoosjeN34 Actief lid

1 okt 2013
    146
    0
    16
    Vrouw
    HR en Accounts
    Nieuwegein
    He bah, narigheid die krampen. Daar ben ik gelukkig nu wel van verlost (Al krijg je dan wel weer allerlei andere dingetjes die je gaat voelen hahahaha).
    Ik had ongeveer een week na mijn ei het idee dat ik ziek ging worden, echt zo'n grieperig gevoel, wat maar niet door zette. En ongeveer 4 dagen voor mijn NOD had ik het gevoel volgens mij is het nu echt raak, maar ja, toen had ik die blunder met de kruitvat test, waardoor mijn hoop meteen vervlogen was. Omdat ik toen na het weekend mijn ogen zou laten laseren heb ik toch nog maar een test gewaagd en toen kreeg ik mijn eerste ietwat positieve tweede streep, die pas 2 dagen na NOD geen tuur-streep meer was :D

15. Desi111

Desi111 Actief lid

18 mrt 2014
    183
    18
    18
    NULL
    NULL
    @ roosje, haha...ja de beruchte kruidvattest zal ik niet meer vergeten. Hier heeft de ongi goed doorgepakt en we gaan dus op naar ronde 11. gelukkig heb ik een korte cyclus en dus wat meer kansen in een jaar, maar leuk is het niet al dat wachten. Ik laat het de volgende keer ook wat meer rusten na mijn ei, want heb me de afgelopen keer weer laten foppen door mijn lichaam, terwijl ik met mezelf de deal had gemaakt dat niet meer te doen. Het is nu wel rustig hier op het forum..ben benieuwd hoe het met die andere lieve meiden gaat.
    Hoe voel je je nu dan @roosje? kun je er al een beetje aan wennen? hihi

16. RoosjeN34

RoosjeN34 Actief lid

1 okt 2013
    146
    0
    16
    Vrouw
    HR en Accounts
    Nieuwegein
    Ja het is zeker rustig hiero. Maar ze zullen toch niet massaal hebben afgehaakt?

Ah kijk, dat is tenminste duidelijke taal van je lijf :D en zoals je zegt met een cyclus van gemiddeld 25 dagen heb je wel wat meer kansen per jaar. Ik merkte zelf dat ik in ronde 11 zoiets had van ach het zal toch wel niet gaan lukken zo, dus stel je maar in op onderzoeken en de hele rattaplan en toen was het dus raak ;) dus loslaten heeft voor mij absoluut geholpen :D

Hoe ik me voel, tja ik hoor van iedereen dat ik niet mag klagen, dus dat probeer ik dan ook maar niet te doen, maar het valt me af en toe toch best zwaar. Ik ben nu sinds een paar dagen niet meer de hele dag door misselijk, nu voornamelijk 's ochtends en rondom het middaguur en einde van de middag. 's Avonds merk ik dat ik echt minder moet eten ineens, anders krijg ik last van maagzuur hahaha verder merk ik dat ik iets vroeger dan normaal wil slapen en heb af en toe na de lunch een megadip (dat ik mijn ogen een uur lang met moeite kan openhouden). Verder kan ik mijn broeken alleen nog maar aan als ik een elastiekje om de knoop doe, dus tijd voor wat shop-werk :p
    Gelukkig heb ik de lage bloeddruk redelijk onder controle door iets zout-rijker te eten. Merk wel dat mijn smaak erg is veranderd. Zo lust ik geen koffie meer, zelfs de geur van de koffie van anderen word ik op slag misselijk van. Bepaalde soorten vlees vind ik niet meer zo lekker, heb veel meer zin in vis en fruit dan voorheen en eet wel beduidend meer koolhydraat-rijk voedsel (was voorheen echte koolhydraat-arme eter ivm de lijn).

Nou het is weer tijd voor werk, dus fijne dag dames!

17. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Koffie die heb ik meer gehoord.. Gelukkig is de misselijkheid aan het afnemen! Ik ben net aan een nieuwe cyclus begonnen, dus dat kan nog wel ff duren...

18. pinkpanter

pinkpanter Actief lid

14 feb 2014
    215
    0
    0
    Zuid-Holland
    ♥ NOD lijstje ♥
    Cin1985, 28 jaar, 3e ronde.
    01-05 Wish25, 25 jaar, 2e ronde.
    30-06 pinkpanter, 29 jaar, 4e ronde

♥ Zwanger ♥
    ??-?? NElisabeth, 23 jaar[/QUOTE]

vandaag ongesteld geworden dus weer nieuwe nod toegevoegd. Hoop alleen wel dat ik de laatste lijst heb genomen aangezien ik op mn tablet zit is dat soms lastig.

19. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    ♥ NOD lijstje ♥
    08-06 Toeteke, 28 jaar, 3e ronde.
    30-06 pinkpanter, 29 jaar, 4e ronde.
    01-07 Wish25, 25 jaar, 3e ronde.

♥ Zwanger ♥
    09-12 Roosje, 34 jaar, 16-06 3e afspraak bij vk, ze gaan nu met Dopler naar het hartje luisteren.

Zo meiden, ik heb even de lijst een beetje geüpdate. Sorry dat het zo stil was aan mijn kant, ik zal binnenkort weer gezellig meeschrijven hier (even een drukke periode)!

20. RoosjeN34

RoosjeN34 Actief lid

1 okt 2013
    146
    0
    16
    Vrouw
    HR en Accounts
    Nieuwegein
    Goedemorgen dames,

Fijn weer wat meer "geluid" op de chat te horen Pinkpanter en Toeteke :) Maria was ook al druk (ivm de studie). We wachten geduldig af tot jullie weer tijd hebben hoor hahaha

Vandaag hebben wij een echo ivm nekplooi-meting/combinatietest. Afgelopen dagen toch wat spanning gevoeld hierdoor en voel me dus echt afgemat vandaag. Hoop van harte dat we positief nieuws krijgen. Reden voor deze test (daar ik nog geen 36 ben) is omdat aan MLs kant wel e.e.a. is fout gegaan bij zwangerschappen, al was dat steeds bij meerlingen. Ikzelf ben geadopteerd dus heb geen genetische achtergrondinfo. We kregen dus het advies dit te doen, mits we bereid waren de kosten zelf te betalen......... zo spannend allemaal :(

♥ NOD lijstje ♥
    08-06 Toeteke, 28 jaar, 3e ronde.
    30-06 pinkpanter, 29 jaar, 4e ronde.
    01-07 Wish25, 25 jaar, 3e ronde.

♥ Zwanger ♥
    09-12 Roosje, 34 jaar, 27-05 nekplooimeting ivm combinatietest +16-06 3e afspraak bij vk, ze gaan dan met Dopler naar het hartje luisteren.

Deel Deze Pagina