Spannend roosje. En begrijpelijk dat jullie deze testen doen. Hoop voor jullie mee op een positieve uitslag
Spannend roosje! Ik hoop ook op een positieve uitslag! Ik kijk bijna elke dag wel een keer op dit forum, maar heb niet zo veel te zeggen.. De ongi lijkt al weer een hele tijd geleden, maar voor mijn doen, tot nu toe, ben ik nu nog maar aan het begin van de cyclus... We wachten af, het klussen is wel weer begonnen, maar niet om de dag want dat houden we geen weken vol! Groetjes!
Dank voor jullie meeleven dames. De Nekplooi was gelukkig maar 1.4mm en alles onder 3.5 is goed teken . Verder een hele mooie duidelijke echo foto meegekregen. Kindje was heel actief en alles was mooi op schema. Dus al aardig opgelucht. De volledige uitslag komt een dezer dagen. Om de dag met jouw cyclus duur klinkt ook als verplicht nummer. Moet wel leuk blijven natuurlijk. Ik merkte zelf altijd verhoogde zin in mijn vruchtbare fase. Merk je daar al iets van Wish? Fijne avond
Nee ik merk daar niet zoveel van. In het begin had ik vaak zin vanaf dag 10, maar dat zat waarschijnlijk in mijn hoofd omdat bij een normale cyclus de eisprong rond dag 14 is. En zo had ik op meerdere momenten zo een gevoel. Nu heb ik geen klus drang, maar nu ook in een hele stressvolle situatie. Nog 1 week dan kan ik weer relaxen 😄
Hahaha, erg is dat eigenl;ijk he, dat dat zo raar gaat werken.... maar ja, dat zal er wel bij horen als de wens zo sterk is. Ik had trouwens de echo als profielfoto toegevoegd, maar zie nog steeds mijn oude foto hier in onze praathoek ?? Dus zal hem nog even in het berichtje toevoegen Besef me nu dat ik mijn avatar moet wijzigen.... lekkere digibeet die ik ben hahaha Groetjes Roos
Mooi roosje...hrle mooie duidelijke echo foto. En gelukkig was de eerste uitslag ook goed. @wish....kan me voorstellen dat jullie dat niet volhouden tis dan ook wel een erg lange tijd. Hier ook weinig nieuws eigenlijk. Behalve dan dat mn man nu bij de dermatoloog loopt voor zn plekken down under. Die heeft gelijk een biopsie genomen en denkt nu aan een vorm van psoriasis. We wachten nu op de uitslagen en tot die tijd heeft hij al wel een zalf gehad. En allergietabletten aangezien hij ook erg allergisch aangelegd is. Als de definitieve uitslag bekend is krijgt hij mogelijk nog een medicijn om de psoriasis te onderdrukken ofzo. Volgende week moeten we er weer naartoe. Hopen dat het daadwerkelijk een naam krijgt een een goede behandeling zodat de jeuk en narigheid eens verdwijnt. Ik merk dat hij er erg onzeker door word en zich vooral ook "vies" voelt.
Hopelijk is het een allergie, psoriasis is erg vervelend... Bah en dat down under, ik snap dat hij zich vies en onzeker voelt. Hopelijk hebben jullie volgende week duidelijkheid! Ik ben gisteren ook bij de dermatoloog geweest. In februari was er een moedervlek weggehaald, maar snijvlakken waren niet vrij, als er weer een moedervlek zichtbaar werd met het blote oog moest ik terug komen. Nu moet er dus opnieuw gesneden worden.. het kan pas over ruim een maand, maar het zit midden op mijn buik. Hopelijk is het goed hersteld voordat ik zwanger ben en mijn buik begint te groeien, zodat ik geen uitgerekt litteken krijg..
Hallo dames! Na lange tijd weer een berichtje van mijn kant! Voor de dames die inmiddels een positieve test in handen hebben gehad: Gefeliciteerd!!!! Voor de rest: moed houden en door blijven klussen (Mij gaven uiteindelijk, als ik er op terug kijk, de ovutesten van de Action veel duidelijkheid) Hier gaat alles goed! Alweer 19 weken zwanger, dus volgende week (eindelijk) de 20 weken echo!!! Heb er super veel zin in! Al mag ik niet klagen want ik heb op mijn werk (huisartsenpraktijk) een paar extra echo's gehad! Verder is mijn buik echt behoorlijk aan het groeien (iedereen vraagt of ik wel zeker weet dat er maar 1tje zit!), en de kleine begint zich te melden (trapt tegen de blaas en maag aan) en hij/zij vindt het niet leuk als ik op mijn buik ga liggen. Dan begint ie ook te trappen haha!
hey ladies! daar ben ik ook even weer! we hebben hier net de ' klusdagen' weer achter de rug! veel geklust is er niet, want of de duivel er mee speelt, manlief is ziek geweest ... en goed ziek ook. Dus we zijn weer een ronde verder, helaas. Heb het er wel moeilijk mee, zeker omdat het allemaal zo lang duurt. Gelukkig word het mooi weer en daar moet ik dan maar van genieten. Bovendien zijn er afgelopen week 6 van die lieve kleine schattige babytjes geboren, dat helpt ook niet echt mee...haha. Prettige dag allemaal!
Hallo Dames, Wat leuk dat er weer wat meer geluid op de chat is erg gezellig. Wauw Anroj, dat gaat zeker rap zeg ik ben inmiddels in week 13 en heb al 3 echo's achter de rug. Zo bijzonder om te zien dat er zo'n kleintje in je buik zit De uitslag van de combinatietest was helemaal goed, we zitten wat betreft alles in de kleinste risicogroep dus dat lucht echt op! Wat ongelofelijk vervelend Pinkpanter... uiteraard te hopen dat het niks ernstigs is, maar liever wel dat jullie weten wat het is. Een kennis van me heeft ook psoriasis en heeft veel baat bij zonnetherapie (in een speciale zonnebruiner-cabine die voornamelijk in het ziekenhuis te vinden zijn) en baden met zeezout en zeezout-producten. Het helpt de schilferigheid flink te reduceren, waardoor ze zich een stuk prettiger in haar vel voelt zitten. @ Desi, wat een pech toch zeg.... Kan me goed voorstellen dat je er flink de pee in hebt. Hopelijk kun je hier je hart lekker luchten en weer goede moed opdoen voor de volgende ronde. Heel veel sterkte voor alle dames in de wacht, ik blijf voor jullie duimen! Fijne dag!
Idd dikke pech desi! Beterschap voor je mannetje. Mijn eierstokken hebben vandaag flink gerammeld. Een vriend had vandaag zijn 1 jarige zoontje bij! En zo'n leuk kereltje! Hopelijk is er een ei los gerammeld Haha
Fijn dat de uitslag zo goed was, Roosje! Wish, haha, hopen dat die eierstokken zo hard gerammeld hebben dat er inderdaad iets klaarligt! Zou mooi zijn! @Hier; Jawel, het is raak Het is nog heel vroeg, maar ik ben zo blij! Yes!!!! ♥ NOD lijstje ♥ 21-05 Desi111, 35 jaar, 10e ronde. 30-06 pinkpanter, 29 jaar, 4e ronde. 01-07 Wish25, 25 jaar, 3e ronde. ♥ Zwanger ♥ 09-12 Roosje, 34 jaar, 27-05 nekplooimeting ivm combinatietest +16-06 3e afspraak bij vk, ze gaan dan met Doppler naar het hartje luisteren. ??-01 NElisabeth, 23 jaar, eerste echo op 10-06 14-02 Toeteke, 28 jaar
Van harte Toeteke! En sterkte in die eerste tijd, weet nog goed hoe spannend ieder toiletbezoek was.... dus duim voor je. Ik heb ook nog een kleine wijziging in de NOD lijst gemaakt... ML wist me erop te wijzen dat onze volgende VK afspraak al volgende week is. Verder ga ik nu alle positieve energie die ik over heb op Desi richten. Is hoog tijd dat het volgende ronde allemaal wat positiever voor je gaat lopen meid! ♥ NOD lijstje ♥ 21-05 Desi111, 35 jaar, 11e ronde. 30-06 pinkpanter, 29 jaar, 4e ronde. 01-07 Wish25, 25 jaar, 3e ronde. ♥ Zwanger ♥ 09-12 Roosje, 34 jaar, 11-06 3e afspraak bij vk, ze gaan dan met Doppler naar het hartje luisteren. ??-01 NElisabeth, 23 jaar, eerste echo op 10-06 14-02 Toeteke, 28 jaar
Ah das lief van je Roosje voor Desi. Hoop ook echt dat ze snel positief nieuws kan melden. Hier gisteren veel slijmverlies gehad....op dat 11 van mn cyclus. Eigenlijk net zoveel slijm en dezelfde textuur als tijdens de vruchtbare periode. Nouja gisteravond maar even gezellig gemaakt. Morgen naar de dermatoloog voor manlief. Ben benieuwd wat eruit komt rollen.