Desi op naar de volgende ronde dat tie eindelijk raak mag zijn! Hier sinds gisteren onwijse buikpijn en misselijk. En nu nog steeds die buikpijn, kon vannacht niet eens op mn buik slapen. Hopelijk trekt het vandaag weg en hebben we dan weer nergens last van.
Hoop dat je inmiddels weer wat bent opgeknapt Pinkpanter. Wie weet is die narigheid wel een voorbode van goed nieuws. Volgens mij hadden zo'n beetje alle dames vlak voor ze positief testten dat ze zich ellendig voelden
goedemorgen! ik dacht dat ik heel wat gemist had hier, maar t is rustig zie ik hier gaan we hopenlijk ( want bij ons weet je het nooit) een goede oefenweek in! We beginnen met de repetities en werken dan naar de grande de finale! haha...ff wat lol tussendoor...misschien is een repetitie wel genoeg! Maar heb mezelf weer genoeg voor schut gezet...haha..goede week ladies!
Hier weer ongi geworden. Nieuwe nod is 26 juli. Tot de vakantie in september zetten we het op een laag pitje en daarna gaan we aan de slag met zelf inseminatie.
He bah wat vervelend Pinkpanter... maar idd goed plan om even de druk van de ketel te halen en lekker van de zomer te genieten. Hahaha Desi, ja het is idd een beetje rustig hiero... tja, misschien dat iedereen ff even wat afstand van het onderwerp wil nemen en/of gewoon te druk met andere dingen? Nou schaam je niet hoor ik kan me er alles bij voorstellen en vind er niks mis mee ML en ik zijn inmiddels druk met de babykamer. We weten door een pretecho afgelopen vrijdag (spontane verrassingsactie voor mijn moeder die een dagje kwam buurten) wat we gaan krijgen (we dachten dat het nog helemaal niet duidelijk zou zijn, maar met 16 weken was er al geen twijfel mogelijk volgens de verloskundige Deze kennis heeft ML een fikse boost gegeven en lijkt het geheel wat concreter voor hem te maken, zo schattig om mee te maken
@pinkpanter......balen zeg...hoop dat het ook wat meer mee zit bij jullie @roosje.... leuk, leuk!! Gaat snel he? geniet ervan en s6 met de babykamer!
Ow wat leuk Roosje. Nu wordt het helemaal concreet voor jullie. Wouden jullie het ook graag weten of wouden jullie het als verassing houden. En gaan jullie het nu ook aan de buitenwereld laten weten of houden jullie het nog lekker geheim. Geniet ervan om met de babykamer bezig te zijn. Ben benieuwd wat jullie ervan maken. Mocht het ooit zover zijn zou ik het liever niet van te voren willen weten maar geloof dat mn man daar toch echt anders over denkt.....wordt tegen die tijd nog maar eens over discuseren.
Wij hebben al vooraf afgesproken dat we het wilden weten en dan niet wereldkundig zouden maken. Alleen in intieme kring (vooral omdat ML heel slecht geheimen kan bewaren hahaha). Maar het gaat allemaal idd razendsnel. Kan amper geloven dat ik over een maand al op de helft van de zwangerschap zit, terwijl ik paar maandjes geleden nog vreesde dat we het ziekenhuiscircuit in zouden moeten gaan... Ik gun het jullie allemaal zo ontzettend dat je snel al deze dingen mag meemaken! Dus toi toi toi
Ik heb me inderdaad ook ellendig gevoeld. Kon niet echt benoemen wat er dan was, maar voelde me gewoon niet lekker. Hier vandaag weer een echo gehad, omdat ik eergisteren na het plassen een veeg lichtroze bloed had. Ik maakte me geen zorgen, omdat ik erna geen bloed meer gezien heb, maar VK wilde niet dat ik ging stressen en heeft de echo van 7-7 vervroegd naar vandaag (gelukkig maar, want vriend stresste genoeg voor ons beiden). Een prachtig kloppend hartje en alles helemaal prima in orde!!! Bekijk bijlage 403488 ♥ NOD lijstje ♥ 30-06 pinkpanter, 29 jaar, 4e ronde. 12-07 Desi111, 35 jaar, 12e ronde. 18-07 (01-08) Wish25, 25 jaar, 4e ronde. ♥ Zwanger ♥ 07-12 Roosje, 34 jaar. 06-01 NElisabeth, 23 jaar. 14-02 Toeteke, 28 jaar. ♥ Afspraken ♥ 30-06 Toeteke: Intake VK. 09-06 Roosje: 4e afspraak bij VK. 01-08 Roosje: 20-weken echo.
♥ NOD lijstje ♥ 30-06 pinkpanter, 29 jaar, 4e ronde. 12-07 Desi111, 35 jaar, 12e ronde. 18-07 (31-07) Wish25, 25 jaar, 4e ronde. ♥Zwanger ♥ 07-12 Roosje, 34 jaar. 06-01 NElisabeth, 23 jaar. 14-02 Toeteke, 28 jaar. ♥ Afspraken ♥ 30-06 Toeteke: Intake VK. 09-06 Roosje: 4e afspraak bij VK. 01-08 Roosje: 20-weken echo.
Moet toch een hele opluchting zijn geweest dat het allemaal goed uitziet en het hartje goed werkt Toeteke! Geniet er maar van
@toeteke! super!! wat mooi!! hier weer flink geklust en nu die verschrikkelijke wachtbank weer op! gelukkig een paar dagen weg volgende week, even wat afleiding
Lekker Desi, waar gaan jullie naartoe? Ik moet nog tot 16 juli, dan heb ik 1,5 "vakantie". Moet veel doen voor werk en heb in die anderhalve week 4 verjaardagen en een trouwdag (waaronder verjaardag van vriend en vader en trouwdag van ouders), dus het wordt eigenlijk gewoon druk Maar toch tel ik de dagen, uren, minuten af. En als ik heel eerlijk ben, gewoon de secondes Wish, leuk hoor, je WK banner. Om helemaal in de sfeer te blijven ♥ NOD lijstje ♥ 30-06 pinkpanter, 29 jaar, 4e ronde 12-07 Desi111, 35 jaar, 12e ronde 18-07 (31-07) Wish25, 25 jaar, 4e ronde ♥Zwanger ♥ 07-12 Roosje, 34 jaar 06-01 NElisabeth, 23 jaar 14-02 Toeteke, 28 jaar ♥ Afspraken ♥ 09-07 Roosje: 4e afspraak bij VK 22-07 Toeteke: Termijnecho en 2e afspraak VK 01-08 Roosje: 20-weken echo
Mijn banner helpt ook goed! Hopelijk ook voor mijn eigen doel! We zijn aan de klus en 17 juli hoop ik heel blij te zijn! Ik heb dan mijn diploma in handen, maar hopelijk nog iets Succes iedereen met de zwangerschapskwaaltjes of het zwanger worden
♥ NOD lijstje ♥ 12-07 Desi111, 35 jaar, 12e ronde 18-07 (31-07) Wish25, 25 jaar, 4e ronde 26-07 pinkpanter, 29 jaar, 5e ronde ♥Zwanger ♥ 07-12 Roosje, 34 jaar 06-01 NElisabeth, 23 jaar 14-02 Toeteke, 28 jaar ♥ Afspraken ♥ 09-07 Roosje: 4e afspraak bij VK 22-07 Toeteke: Termijnecho en 2e afspraak VK 01-08 Roosje: 20-weken echo Even het lijstje aangepast
Volgens mij zit ik nu op de bank.. Ik hoop het iig! Over twee weken weten we of het inderdaad zo was. Hoe gaat het bij jullie? Fijn weekend en hopelijk een feestje vanavond!
Ohhh Wish, ik hoop het zo erg voor je! Mijn duimen draaien overuren! Hier alles z'n gangetje. Vandaag pilletjes gekregen tegen de misselijkheid. Kon echt niets meer, behalve plat liggen en niet bewegen. Had nooit verwacht dat ik zo'n last ervan zou krijgen. Met de pilletjes ben ik nog steeds misselijk, maar kan ik wel gewoon functioneren Roosje, succes morgen bij vk ♥ NOD lijstje ♥ 12-07 Desi111, 35 jaar, 12e ronde 18-07 (31-07) Wish25, 25 jaar, 4e ronde 26-07 pinkpanter, 29 jaar, 5e ronde ♥Zwanger ♥ 07-12 Roosje, 34 jaar 06-01 NElisabeth, 23 jaar 14-02 Toeteke, 28 jaar ♥ Afspraken ♥ 09-07 Roosje: 4e afspraak bij VK 22-07 Toeteke: Termijnecho en 2e afspraak VK 01-08 Roosje: 20-weken echo
Wow toeteke dat is wel ERG misselijk.. Gelukkig kun je met pilletjes weer een beetje functioneren. Hopelijk verdwijnt die misselijkheid snel en houd je er niet de hele zwangerschap last van! Ik zal daarom voor jou duimen
Zo das heftig Toeteke, blij voor je dat de pilletjes werken. Ze zeggen dat het bij de meeste vrouwen vanaf week 12 minder wordt daar de hormoonspiegel dan weer gaat afbouwen. Ikzelf was vanaf week 14 van het ergste af (al heb ik af en toe nog wel een dagje wat vlagen van misselijkheid, maar die kun je dan makkelijk handelen versus continue misselijkheid). Ben zo benieuwd voor je Wish!!! Ik zal voor je duimen Vanavond weer naar de VK, ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen, want ben de afgelopen twee weken 2 kilo aangekomen JAIKS. In totaal nu 7 kilo.... gaat wel heeeeeeel erg rap zo Mijn fysio had gezegd dat ik geen standaardoefeningen meer mag doen omdat ik klachten heb die vanuit het bekken lijken te komen... dat heeft dus niet echt positieve gevolgen. Alhoewel ik wel denk dat het ook door vocht komt, want krijg mijn ringen niet meer af. Vanaf morgen vakantie! Kan me niet herinneren er ooit zo ontzettend aan toe te zijn geweest....... pfffffffff Maar eerst de laatste werkdag zien te overleven ghehehe Fijne dag weer dames