Spannend Mari3ke!! Duimen dat het een positieve test wordt!! Ik heb gisteren getest, kon niet langer wachten, helaas negatief... maar ging ik ook wel een beetje vanuit.. Dan maar snel ongesteld worden, zodat ik de cyclus een beetje weet..!
Hallo dames, is er nog plek voor 1 meer in deze club? Aangezien het ook mijn eerste dag op de zwangerschapspagina is, ben ik nog wel zoekende hoor. Ik waarschuw jullie wel alvast, door mij gaat de gemiddelde leeftijd een stuk omhoog! Ik ben 34 jaar, mijn verloofde 38 jaar en wij hebben besloten om te proberen om zwanger te worden. We hopen dat dit ons gegeven is. Sinds september ben ik gestopt met de pil, maar tot eind december veilig geklust en deze maand dus een echte eerste poging. Met ovulatietest erachter gekomen dat mijn ei sprong op 2 januari en daarvoor en daarna flink aan het klussen geweest en nu aan het wachten. En ik moet zeggen dat ik het wel heel moeilijk vind. Of het aan de hormonen ligt of aan de spanning of aan beiden, maar af en toe stuiter ik alle kanten op. Dan denk ik dat ik iets voel, maar ben mij deze maand opeens zo bewust van mijn eigen lichaam dat ik zoveel voel dat ik gewoon niet meer weet wat ik ervan moet denken. Dus probeer het zoveel mogelijk los te laten op dit moment en maar zien wat er de komende week gebeurd. Het zou zo leuk zijn om in een keer zwanger te raken, maar gezien mijn leeftijd en de duur van mijn pilgebruik is de kans daarop klein, maar stiekem hoop ik het toch wel. Ben heel benieuwd of er al dames zijn die getest hebben. Iedereen veel succes deze maand!!
Nou weet niet precies hoeveel dpo ik nu ben.. Laatste keer ongi vanaf 12 dec.. ging maar ff uit van 28 dagen, dat was dus vorige week donderdag. Dus in totaal nu vandaag op 33 dagen na laatste keer ongi. Kan nog van alles natuurlijk en waarschijnlijk veeeeels te vroeg getest. Maar heb nu nog 3 testen thuis liggen, dus wie over paar dagen nog maar eens als ik het dan nog niet ben.. En welkom Maria79!
welkom Maria. Ik hoop dat je snel zwanger wordt. Ik heb begrepen dat de duur van het pilgebruik niets hoeft te zeggen... Laat je het weten cin1985? Ben nu wel zo hard voor je aan het duimen dat je zwanger bent . Ook voor mezelf ondertussen.. haha
Welkom Maria79 Het is erg spannend op het forum. Niet alleen wil ik zelf een positieve test, maar ook voor alle anderen hoop ik op een positieve test. En elke week is er wel iemand die op het einde van haar cyclus komt. Dus elke keer weer benieuwd wat er gebeurd is op het forum. Ik voel nog steeds een soort van druk in mijn onderbuik en op mijn blaas. Ik heb geen tekenen van een ongi, ik heb nog geen vreetbuien zoals normaal en wordt ook nog niet chaggi. Als het meteen raak is vind ik dat natuurlijk super, maar ik verwacht het eigenlijk niet. Al gaat het in de familie wel heel makkelijk. We wachten gewoon af, nu pas op dag 23.
Laten we het hopen Mari3ke, dat zou heel fijn zijn En dat herken ik Wish25, niet alleen wil ik het graag zelf, maar ik gun het ook iedereen die deze wens ook heeft. Alle dames bedankt voor het hartelijke welkom!
Welkom Maria.. Hier nog steeds aan het tellen. Onderhand op dag 50. Nooit wilde ik mijn stopweek met de pil.. Maar nu...
Hoi hoi. Ik zit nu op dag 8 van mijn cyclus dus ga over een paar dagen beginnen met ovutesten Hopen op wat meer duidelijkheid! Spannend Wish! Ook ik ben voor iedereen aan het duimen! Gun het idd ook iedereen echt heel erg! (Mijn werk helpt hiebij niet echt, werk als doktersassistente en hoor krijg dus vaak zwangere vrouwen aan de telefoon *jaloers*.. helaas ook vrouwen die ongewenst zwanger zijn.. das dan weer de mindere kant van het vak..)
Ik werk op de basisschool, sta voor groep 1. Ook ik word er dus regelmatig mee geconfronteerd, al een broertje en zusje van de kids in de klas, 3 moeders zijn nu zwanger!en 2daarvan niet gepland.. Dat sterkte dan wel eens een beetje..!
Dat lijkt me soms heel leuk, maar ook soms lastig Anouk en Cin : ). En al helemaal als er ongewenste zwangerschappen dan aan te pas komen.. Ik ga mijn bedje opzoeken. Weltrusten alvast
@gewoon1 meisje, pfff wat een geduld heb jij, lijkt me best frustrerend. Hoop maar dat deze periode snel ophoudt. @anroj, spannend he die ovulatietesten, ik heb ze deze maand voor het eerst gebruikt. Welke gebruik jij? En oei, soms is werk ook een heerlijke afleiding, maar als je er dagelijks mee geconfronteerd wordt. Nu maar hopen dat je er snel over mee kan praten. @cin1985, kan ik me helemaal voorstellen, we zijn nu net deze maand begonnen, maar als ik zwangere vrouwen zie lopen, dan denk ik dat wil ik ook. Een fijne dag vandaag allemaal!
spannende tijd voor iedereen! mijn ongi was afgelopen zondag begonnen en is nu al weer gestopt, voor mijn doen best snel. heb echt het idee dat mijn lichaam nog erg moet wennen aan de veranderingen zonder ( spiraal ) het verlangen wordt ook steeds meer op mijn werk ook dagelijks te maken met kindjes en in mijn omgeving is het bij iedereen vorig jaar gelukt ( stik jaloers ) maar heb geduld, pas net begonnen dus we gaan er weer vol frisse moed tegen aan. ik duim voor iedereen hier! suc6
Goedemorgen allemaal. Ik dacht vanochtend, ik ga testen. Op 9 dpo... Ja heel vroeg, maar ik schrok me kapot! Er kwam een tweede streepje!! Nu krijg ik hem niet goed op de foto, maar hij is er echt.
@ Marieke: ik zie hem!!! Heeeeeel licht, maar zie m wel!! Spannend!!!! @ Maria: ik ga ze nu ook voor het eerst (consequent) gebruiken, heb de hoop op een duidelijke cyclus nu toch maar opgegeven.. ik heb ze besteld bij 123thuistesten.nl (echt super goedkoop)
Ff een vraagje van 'technische' aard, kan ik me echt bij deze groep aanmelden, dat ik het makkelijk weer kan vinden? Ik laat nu de pagina maar elke keer staan en vernieuw m dan.. maar stel dat iemand een keer iets op wil zoeken, dan stast de pagina er direct voor.. das niet echt handig, en de groep in de forumlijst terugzoeken is ook niet echt handig...