Zwanger worden 1ste keer 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mari3ke, 8 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    je kunt je abonneren. Bovenaan bij de pagina nummers op 'onderwerp tools ' klikken.

2. Anroj

Anroj Actief lid

9 jan 2014
    201
    12
    18
    Kijk, dat is handig! Ik ging er al vanuit maar wist nog niet hoe haha! Dankjewel!

3. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo hé twee streepjes gefeliciteerd Mari3ke.
    Ik twijfel heel erg of ik niet toch alvast zal testen. Als mijn gevoel klopt ben ik nu 10dpo. Als de bevestiging nu gegeven kan worden is fijn, maar het kan ook te vroeg zijn en helemaal niks zeggen. Maar nu na het berichtje van jou mari3ke moet ik het misschien toch maar proberen. En dan kan het volgende week altijd nog een keer.
    Mari3ke heb je last van kwaaltjes dat je het zo vroeg probeerde of kon je gewoon niet meer wachten? Herhaal je de test over 2 dagen nog voor een duidelijker resultaat of vind je het zo voldoende? Nogmaals gefeliciteerd en ik hoop dat het goed mag gaan.

4. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    Dat is handig, ok maar meteen ff gedaan, zo leer je weer wat ;)!

5. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    Whoeoe!! Dat is mooi Mari3ke!!!! Wat zal jij de hele dag al op wolkjes lopen :D!! Van harte meid!!!

6. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    Hmm Anouk ik zit een beetje met hetzelfde. Ik vernieuw de pagina nu ook steeds.. Weet inderdaad niet of je je echt kunt aanmelden. Ik zal eens zoeken of ik wat kan vinden.....

7. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    Gevonden! Bovenaan bij de donkergrijze balk staat onderwerp tools. Als je daarop klikt kun je je abonneren. En mailtjes krijgen aanzetten ed..

8. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    ik loop een beetje achter hahaha..

Nee geen symptomen en achteraf misschien wel wat last van m'n rug, maar meer echt niet. Ik was zo nieuwsgierig. Ik dacht, het kan mij ook wat.. Ik zie wel :D

Nu nog afwachten of het blijft :)

9. Anroj

Anroj Actief lid

9 jan 2014
    201
    12
    18
    Ja echt helemaal top Mari3ke!! Idd hopen dattie blijft plakken!!!

10. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mari3ke, gefeliciteerd, ik zie een duidelijke streep!

Ik hoop dat iedereen deze maand positief test. Op dit moment voel ik helemaal niets. Was een week geleden soms misselijk, maar denk nu eerder dat ik ongesteld word. Ook krijg ik veel puisten, maar heb wel gelezen dat je lichaam je rare dingen kan laten denken. Dus ik wacht maar rustig af……..dat is beter dan mezelf gek maken. Succes allemaal.

11. Blue81

Blue81 Lid

15 jan 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is er nog ruimte voor 1 persoon???

Tot nu toe vooral meegelezen op fora maar nog niks geschreven.
    32 jaar (gemiddelde stijgt weer 😉), vriend ook 32. Proberen voor het eerste kindje. Aug spiraal eruit. Oktober eerst normale cyclus 31/32 dagen. Ovulatie meestal rond dag 18/19 maar tot nu toe nog geen smiley op mijn cb ovulatietest. Zijn snel begonnen met ovulatietetsten ivm leeftijd en ben stiekem een beetje een controle freak 😳. Wil graag ervaringen, onzekerheid en kennis uitwisselen.

Groetjes

12. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mari3ke Gefeliciteerd!!! Hopelijk blijft alles goed gaan.

En ja hier wel nog geduld omdat je het toch wel vaker hoort dat je eerste menstruatie lang kan duren na je pilgebruik. 1 van mijn vriendinnen is gestopt met de pil omdat ze zich niet goed voelt door de hormonen. Maar na een half jaar nog niet ongesteld. Die heeft nu een kuur primolut gekregen om alles op te wekken.

13. Blue81

Blue81 Lid

15 jan 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedoelde: deze maand nog geen smiley..... Hopelijk morgen!

14. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hoi!
    Ik ga hier ook meebabbelen :)
    Ben 25 jaar, we zijn 5 jaar samen waarvan we 3,5 jaar samenwonen en 4 maanden getrouwd zijn
    Pas een huis gekocht waar we rond februari-maart in kunnen, dus 1 februari stop ik met de pil en beginnen we er stilaan aan :)
    Ben er heel fel mee bezig, mijn man word er soms gek van :D
    Heb in de Action al 3 pakken ovulatietesten gekocht, ben sinds 2 weken foliumzuur aan 't nemen!

Succes allemaal en degenen die al zwanger zijn, proficiat!

15. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Hallo allemaal!

Zou ik ook mee mogen schrijven hier? Wij hebben besloten om vanaf 1 januari de condooms achterwege te laten en ervoor te gaan! Het is alleen technisch gezien niet de eerste keer, aangezien ik in augustus -ongepland maar gewenst- zwanger was. Helaas is dit vroeg al mis gegaan (meteen vanaf de tweede test werd het streepje al minder). Toch heeft dit ons iets positiefs laten inzien: Wij zijn er helemaal aan toe en hopen dat 2014 een vruchtbaar jaar mag zijn :)

Ik begrijp het wel als jullie het hier puur voor "de eerste keer" willen houden hoor!

16. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Blue, rainbow en toeteke.

Ik heb vandaag last gekregen van een volgend kwaaltje, niet tegen bepaalde geurtjes kunnen en er misselijk van worden. Zal het dan echt zo zijn? Toch wel balen dat ik nog geen test in huis heb. Wordt op zijn vroegst vrijdag ochtend. En dat is miss ook nog vroeg, maar als ik zo veel merk moeten er toch genoeg hormonen zijn zul je denken... Ik houd jullie op de hoogte :)

17. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe meer, hoe beter en gezelliger toch?
    Dus welkom Blue, Rainbow en Toeteke!

@Blue, ik ben deze maand ook meteen begonnen met ovulatietesten hoor. Ben ook iets ouder en wil ook geen kans missen nu. Ik hoop voor jou dat je snel een smiley krijgt!

@Toeteke, wat jammer dat het vorig jaar mis is gegaan. Maar wat goed van je dat je er zo'n positieve draai aan geeft. Ik hoop voor jou en iedereen hier dat het inderdaad een vruchtbaar jaar wordt.

@Wish25, ik ben heel benieuwd! Spannend hoor….en hoe vroeg is vroeg met testen?

Ik heb zaterdag 18 januari mijn NOD, maar ik weet dat mijn ongesteldheid ook weleens een paar dagen later komt, dus mocht die dit weekend niet komen, dan wil ik eigenlijk op zijn vroegst pas vrijdag 24 januari testen. Omdat het de eerste maand is vind ik het ook een beetje spannend en onwennig allemaal. Kijk er nu weken naar uit, maar nu het zover is……….durf ik niet te testen en wacht ik gewoon nog een weekje af denk ik maar. Succes iedereen vandaag!

18. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik loop zo ongeveer gelijk met mari3ke. En bij haar was het gisteren 9 dpo positief. Dus het is mogelijk, maar toch twijfelde ik gisteren nog of ik nou wel of niet al moet testen. Maar ik hak nu de knoop door en haal vandaag de testen in huis. Dan probeer ik het morgenvroeg of zaterdag. Dan kan ik volgende week nog eens testen als er geen streepje komt.

19. Blue81

Blue81 Lid

15 jan 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ wish en Marie: Dank! spannend!! Nog even afwachten dus.

Hier weer geen smiley. Snap er niks van... Denk dat mijn lh piek niet is opgemerkt. Al wel aantal dagen kramp. Apart... Nod is 28ste, dus is nog ff geduld hebben....

20. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh bah, ik weet het is mijn eerste ronde en er zijn vast veel vrouwen die veel langer bezig zijn, maar ben toch licht teleurgesteld (lees best wel erg eigenlijk) dat ik vanmorgen heftige krampen kreeg en het begin van de rode duivel zich aangekondigd heeft.....Ook nog een dag te vroeg! Ik zit er ook aan te denken om te temperaturen. Iemand een idee hoe dat precies werkt? Of waar ik daar meer informatie over kan vinden?
    Voor jullie hoop ik dat ik de enige ben deze maand! Succes, ik wacht maar weer rustig af pfffff......... (sorry voor dit baalbericht)

Deel Deze Pagina