dat is veel goedkoper zeg! Ik heb ze van Clear Blue en zwanger en kids en ben daar veel duurder uit. Ga die van jou ook maar eens bekijken! Dank voor de tip! @girly, ik zou gewoon een test doen! Dan heb je in ieder geval zekerheid @Stefke, hoe eerder hoe beter volgens mij en het kan geen kwaad om ze nu al te slikken.
Oh wow, wat een tempo zit er hier in, haha! Ik zal ook even mezelf voorstellen dan; Ik ben zelf bijna 28, mijn vriend is 32. We hebben bijna 9 jaar een relatie en wonen 5 jaar samen. December 2012 ben ik gestopt met de pil, omdat ik steeds meer last kreeg van de bijwerkingen (na 12 jaar pil slikken pas!). Ik had meteen een regelmatige cyclus van 28, heel blij mee! Na de miskraam in de zomer is het dus een zootje geworden Op dit moment ben ik dus overtijd en heb inmiddels al 6 testen gedaan, allemaal zo negatief als wat. Het is ook helemaal niet de bedoeling dat ze nu al positief zijn, omdat we dus echt op 1-1 pas de condooms verbannen hebben, dus we gingen uit van de eerste ronde naaaaa deze. Maar er komt niets Ik heb al een week last van misselijkheid, overgeven, buikpijn, pijn aan m'n borsten, brandend maagzuur, hoofdpijn en noem maar op. Ik heb dit normaal dus nooit voor m'n menstruatie (behalve buikpijn en een andere pijn aan m'n borsten), dus ik snap er niets van. Dacht eerst een buikgriepje ofzo, maar nu m'n menstruatie uitblijft vind ik het maar niets. Ben ook heel gefrustreerd nu, ik wil gewoon ongesteld worden (dat ik dat ooit zou zeggen)! Dan kunnen ook wij gaan beginnen met proberen, nu kan ik helemaal niets (letterlijk, aangezien ik echt beroerd ben ervan). /klaagmodus off @foliumzuur: Ik slik nu al (sinds gisteren) de mama nogwat van Davitamon? Die had ik nog staan van de vorige "zwangerschap" dus ben ik nu weer mee begonnen. @testen: Ik heb gisteren ook testen besteld bij 123thuistesten. 60 ovulatietesten en 25 zwangerschapstesten (ik ben testverslaafd...) voor 30 euro geloof ik? Waren vandaag al binnen, erg fijn dus Normaal haal ik altijd 2 voor 5 van KV, maar dit scheelt nogal wat, haha!
@stefke; ik ben ook meteen met foliumzuur begonnen zodra ik gestopt ben met de pil... Had ergens op internet gelezen dat het geen kwaad kan om dat wat langer te slikken. @gewoon1meisje; ik ga vanmiddag na werk een test kopen en dan morgenochtend testen (had namelijk gehoord dat je het beste met je ochtendurine kunt testen)... Spannend!
Goedemorgen! Ik heb net getest, maar de test was (nog) negatief. Volgende week probeer ik het nog een keer.
Balen wish!! Hopen dat de volgende test toch positief is!! Ik slik zelf de 'zwanger worden' tabletten van Etos.. een vriendin van mij heeft me die aangeraden, er zit een kruid bij in dat bevorderend zou moeten werken op je cyclus (voor een regelmatige cyclus dus en daarbij zou het ook de ovulatie stimuleren) toen zij deze tabletten is gaan gebruiken had ze vrij snel een regelmatige cyclus en was snel zwanger.. ik slik ze nu ook al een tijdje maar merk nog niks haha!
Wat balen wish25! Ben je al lang over tijd? Nu dus weer een weekje afwachten Ik ga dit weekend ook testen, ben benieuwd!
vandaag mijn ovulatie testen binnen gehad. (besteld bij sensitest) ben benieuwd iemand ervaring? wanneer moet ik hier mee gaan beginnen?
@wish, jammer van je test vandaag, maar wie weet wat er volgende week nog kan gebeuren! Vind je het ook niet spannend de "wachtfase" zeg maar? @Toeteke, dat is ook irritant zeg, maar hoe lang ben je al overtijd dan? en bedankt voor de testen tip. Ik houd van goede koopjes @franni, ligt een een beetje aan de lengte van cyclus, maar op internet zijn er tabellen te vinden en van die berekeningen. Ik heb ovulatietesten van Zwanger en kids en zij geven dit aan, cyclus 28 dagen, start testen op dag 11.: Gebruiksaanwijzingen zwangerschapstesten en ovulatietesten - Zwanger & Kids Ook gebruik ik nog een app womans pro en zij geven als start aan dag 9. Dus daarom heb ik een hele voorraad gekocht, kan ik voorlopig genoeg testjes doen.
Ik zag op een ander forum verhalen over maanstenen.. heb nu een bedeltje besteld.. baat het niet dan schaadt het niet! Heeft iemand hier er ervaring mee?
Ook nog nooit van maanstenen gehoord, maar het is altijd te proberen! Ik ga het toch ook maar eens googlen
Ik was nog niet over tijd, ik had alvast getest maar is toch te vroeg of alle symptomen zijn nep.. Als ik kijk naar wanneer ik dingen gevoeld heb zou maandag mijn nod kunnen zijn. We zullen zien volgende week...
Ik heb er 1tje besteld via Edelstenen, mineralen, kristallen, stenen, sieraden, kralen Voor wat ik er van begrepen heb is het goed voor de vruchtbaarheid.. wie weet..